Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Junior eCommerce Customer Service Specialist
Janiszowska 14, Włochy, Warszawa
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa sprzedaży e-commerce przez platformy Vendure oraz WooCommerce
Zarządzanie profilem firmy na marketplacach (Allegro, Amazon)
Obsługa programu Optima
Codzienna współpraca z innymi działami firmy m.in. marketing i logistyka
Pomoc w realizacji kampanii marketingowych (ustawianie promocji, banerów, tworzenie zakładek produktowych, wdrażanie nowych produktów, wysyłka newslettera, dodawanie artykułów blogowych)
Monitorowanie prac związanych z rozwojem stron marki
Przygotowywanie raportów i podsumowań dotyczących akcji promocyjnych oraz liczby realizowanych zamówień
Codzienna obsługa wiadomości oraz telefonów od Klientów
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT oraz obsługi e-commerce
Warszawa
Wygasła: 26.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
- Bieżąca obsługa sklepu internetowego w zakresie zarządzania contentem, ustawiania mechanizmów promocji oraz weryfikacji zgłaszanych błędów w działaniu strony
- Opracowywanie i testowanie nowych rozwiązań na wdrożonych stronach – ścisła współpraca z deweloperem oraz działem marketingu
- Współpraca z agencją performance, deweloperami, działami: marketingu, operacyjnym, customer care w celu optymalizacji User Experience i sprzedaży na stronie
kompleksowa obsługa kanałów social media (Instagram, Facebook, Tik Tok) - Planowanie kalendarza publikacji w SoMe z uwzględnieniem priorytetów marketingowych oraz promocji w sklepie www
tworzenie postów - pisanie copy oraz współpraca z działem graficznym
analiza i ewaluacja działań marki w SoMe z uwzględnieniem takich KPI jak: zasięg organiczny, zasięg płatny, Engagement rate, click through rate
współpraca z agencją PR i Performance
moderowanie kanałów social media a tym samym budowanie pozytywnej relacji z powiększającą się społecznością
codzienne publikowanie angażujących Insta Stories
współpraca z influencerami (barter, płatne współprace) - wyszukiwanie odpowiednich influencerów, briefowanie, negocjowanie oraz koordynowanie współprac
planowanie działań marketingowych - konkursy, live na Instagramie i Facebooku, okolicznościowe akcje promocyjne w sklepie internetowym, tworzenie newsletterów
wspieranie customer care
planowanie i realizacja sesji zdjęciowych, nagrywanie filmików pod SoMe
współpraca z ekspertami np. kosmetolog, w zakresie poprawności merytorycznej
współpraca z grafikami, tworzenie briefów pod newslettery, grafiki
tworzenie treści edukacyjnych z ekspertami - (np. jesienna pielęgnacja), podcasty
Kompleksowa obsługa Klientów Indywidualnych (Customer Care) sklepu internetowego Samarite/ Herbus Cosmetics oraz platform: Allegro i Amazon;
Kompleksowa obsługa Klientów Biznesowych w zakresie procesu realizacji zamówień;
Obsługa systemów Optima/Vendure/Woo Commerce/ Baselinker/ Allegro/ Amazon;
Zarządzanie administracją biurową w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; przyjmowanie i przekazywanie dokumentów, wprowadzanie faktur do elektronicznego obiegu dokumentów,
Bieżące wsparcie pracy Zarządu;
Stały kontakt z zarządcą Budynku;
Monitorowanie stanu produktów biurowych, inwentaryzacja okresowa, ewidencja środków trwałych;
prowadzenie inwentaryzacji sprzętu biurowego;
aktywnie uczestniczenie w różnych etapach wprowadzania nowych produktów i nawiązywanie współpracy na rynku polskim i zagranicznym;
planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, w tym organizowanie serwisowania sprzętu;
Wsparcie przy organizacji spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych;