Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa prób i spektakli w zakresie akustyki, w tym pod projekcje multimedialne, nagrywanie muzyki, efektów dźwiękowych na potrzeby spektakli i w celu archiwizacji, obsługa urządzeń, montaż, demontaż sprzętu akustycznego, nagłośnieniowego, konserwacja sprzętu, współpraca z twórcami premiery w zakresie obsługi akustycznej spektaklu oraz rozmieszczenia sprzętu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Administracji i Kadr
Rzeźnicza 12, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Utrzymanie ciągłości działania budynku wraz z instalacjami i urządzeniami (klimatyzacja, windy, oświetlenie awaryjne, media., siec informatyczna, Internet, instalacja ppoż. Itp.)
Nadzór nad zespołem pracowników administracji (ochrona, sprzątaczki, konserwator, informatyk, specjalista bhp.)
Współpraca z serwisami instalacji i urządzeń
Wyposażanie pracowników w narzędzia pracy
Organizowanie remontów i przedsięwzięć inwestycyjnych
Prowadzenie akt osobowych, zawieranie umów o pracę, rozliczanie czasu pracy, udzielanie urlopów, sporządzanie dokumentów dla płac
Ogłaszanie zapytań ofertowych ewentualnie postępowań o zamówienie publiczne
Współpraca z radcą prawnym w zakresie tworzenia dokumentacji wewnętrznej instytucji
Utrzymanie ciągłości działania budynku wraz z instalacjami i urządzeniami (klimatyzacja
windy
oświetlenie awaryjne
media
siec informatyczna
Internet
instalacja ppoż. Itp.)
Nadzór nad zespołem pracowników administracji (ochrona
sprzątaczki
konserwator
informatyk
specjalista bhp.)
Współpraca z serwisami instalacji i urządzeń.
Wyposażanie pracowników w narzędzia pracy.
Organizowanie remontów i przedsięwzięć inwestycyjnych.
Prowadzenie akt osobowych
zawieranie umów o pracę
rozliczanie czasu pracy
udzielanie urlopów
sporządzanie dokumentów dla płac.
Ogłaszanie zapytań ofertowych ewentualnie postępowań o zamówienie publiczne.
Współpraca z radcą prawnym w zakresie tworzenia dokumentacji wewnętrznej instytucji.
Godzinya pracy 8:00 - 16:00
umowa o pracę na czas próbny
Kontakt z pracodawcą: administracja@wteatrw.pl lub 71 358 8 913