Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (52)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 52 )
Inspektor w Wydziale Kadr i Płac
Barbary 21A, Katowice
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców
Naliczanie innych świadczeń pieniężnych zatrudnionych pracowników
Naliczanie świadczeń z tytułu czasowej niezdolności do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie
Sporządzenie na bieżąco dokumentów Polecenia Księgowania w zakresie wynagrodzeń i podatków
Sporządzenie deklaracji ZUS, PIT i sprawozdań GUS
Wystawienie zaświadczeń o wynagrodzeniu oraz innych świadczeń pieniężnych pracowników i zleceniobiorców
Bieżąca obsługa programu Płatnik w zakresie sporządzania i korygowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych
Prowadzenie comiesięcznych rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prowadzenie sprawozdawczości ze sprzedaży biletów i prognozowanie wielkości ich sprzedaży
Organizacja i kontrola dystrybucji biletów komunikacji miejskiej ZTM, w tym przygotowywanie projektów umów i postępowań przetargowych w aspektach związanych z kompetencjami Wydziału Handlowego
Organizacja, planowanie, zamawianie i kontrola produkcji i dostaw papieru ze znakiem wodnym oraz biletów papierowych, w tym przygotowywanie projektów umów i postępowań przetargowych
Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń wynikających z zakresu zadań Wydziału Handlowego
Nadzór nad realizacją umów w tym ich rozliczanie
Przygotowywanie projektów pism do kontrahentów, pasażerów, urzędów, firm i innych instytucji w zakresie zagadnień objętych bieżącą działalnością Wydziału Handlowego
Kompleksowa obsługa reklamacji i skarg złożonych przez pasażerów
Zapewnienie ciągłości funkcjonowania i rozwoju publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM w rejonie zachodnim obszaru GZM, w szczególności na obszarze miast Ruda Śląska i Zabrze
Opiniowanie zgłaszanych wniosków i postulatów dotyczących funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego w zakresie dotyczącym rozkładów jazdy i lokalizacji przystanków
Opracowywanie, uzgadnianie, wdrażanie i przygotowywanie do publikacji rozkładów jazdy publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM
Przygotowywanie czasowych zmian rozkładów jazdy
Organizacja komunikacji zastępczej
Bieżąca aktualizacja bazy danych rozkładów jazdy linii publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM oraz aktualizacja i nadzór merytoryczny nad oprogramowaniem służącym projektowaniu rozkładów jazdy
Nadzór nad publikowanymi przez ZTM rozkładami jazdy, a w szczególności nad ich kompletnością i aktualnością
Przygotowywanie projektów umów i opisu przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych w aspektach związanych z kompetencjami Wydziału
Prowadzenie korespondencji, w szczególności z operatorami i gminami
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców
Naliczanie innych świadczeń pieniężnych zatrudnionych pracowników
Naliczanie świadczeń z tytułu czasowej niezdolności do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie
Sporządzenie na bieżąco dokumentów Polecenia Księgowania w zakresie wynagrodzeń
i podatków
Sporządzenie deklaracji ZUS, PIT i sprawozdań GUS
Wystawienie zaświadczeń o wynagrodzeniu oraz innych świadczeń pieniężnych pracowników
i zleceniobiorców
Bieżąca obsługa programu Płatnik w zakresie sporządzania i korygowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych
Prowadzenie comiesięcznych rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym zgodnie
1. Realizacja zadań związanych z infrastrukturą komunikacyjną, w tym przygotowanie i udostępnianie informacji o funkcjonowaniu komunikacji
2. Realizacja zadań związanych z wiatami, przyłączami energetycznymi oraz innymi projektami realizowanymi przez Wydział
3. Udział w przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz umów o wykonywanie informacji wizualnej, w szczególności na przystankach (znaki przystankowe, rozkłady jazdy), oraz w serwisie internetowym ZTM
4. Bieżące przygotowywanie zleceń, kontrola, ewidencja oraz rozliczanie wykonanych prac
w zakresie infrastruktury stacjonarnej zgodnie z warunkami zawartych umów
5. Kontrola i nadzór nad realizacją w terenie prac związanych z budową, przebudową
i relokacją wiat przystankowych
6. Rozpatrywanie reklamacji związanych z zakresem pracy Wydziału
7. Prowadzenie korespondencji z pasażerami, gminami, przewoźnikami i innymi podmiotami
w sprawie informacji pasażerskiej ZTM
8. Obsługa aplikacji komputerowych do zarządzania, monitoringu sprzedaży i funkcjonowania automatów biletowych
10. Sporządzanie zestawień, statystyk oraz prezentacji dotyczących sprzedaży biletów
11. Prowadzenie zestawień statystycznych dotyczących obsługi błędów automatów biletowych, w tym nadzorowanie poprawnej rejestracji dokumentów potwierdzających naprawy
12. Kontrola sieci sprzedaży biletów ZTM
13. Przygotowanie , zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, projektów umów i zleceń związanych z zakupem części, materiałów, dostawy energii i usług koniecznych do utrzymania ciągłości funkcjonowania automatów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją
14. Testowanie nowych automatów biletowych na terenie GZM
Zapewnienie ciągłości funkcjonowania i rozwoju publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM na obszarze GZM, szczególnie w komunikacji tramwajowej
Opiniowanie zgłaszanych wniosków i postulatów dotyczących funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego w zakresie dotyczącym rozkładów jazdy i lokalizacji przystanków
Opracowywanie, uzgadnianie, wdrażanie i przygotowywanie do publikacji rozkładów jazdy publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM
Przygotowywanie czasowych zmian rozkładów jazdy
Organizacja komunikacji zastępczej
Bieżąca aktualizacja bazy danych rozkładów jazdy linii publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM oraz aktualizacja i nadzór merytoryczny nad oprogramowaniem służącym projektowaniu rozkładów jazdy
Nadzór nad publikowanymi przez ZTM rozkładami jazdy, a w szczególności nad ich kompletnością i aktualnością
Przygotowywanie projektów umów i opisu przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych w aspektach związanych z kompetencjami Wydziału
Prowadzenie korespondencji, w tym z pasażerami, operatorami i gminami
1. Organizacja i kontrola dystrybucji biletów komunikacji miejskiej ZTM, w tym przygotowywanie projektów umów i postępowań przetargowych w aspektach związanych z kompetencjami Wydziału Handlowego
2. Organizacja, planowanie, zamawianie i kontrola produkcji i dostaw papieru ze znakiem wodnym oraz biletów papierowych, w tym przygotowanie projektów umów i postępowań przetargowych
3. Prowadzenie sprawozdawczości ze sprzedaży biletów i prognozowanie wielkości ich sprzedaży
4. Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń z wynikających zadań Wydziału Handlowego
5. Nadzór nad realizacją umów w tym ich rozliczanie
6. Przygotowywanie projektów pism do kontrahentów, pasażerów, urzędów, firm i innych instytucji w zakresie zagadnień objętych bieżącą działalnością Wydziału Handlowego
7. Kompleksowa obsługa reklamacji i skarg złożonych przez pasażerów
1. Tworzenie oraz edycja map ilustrujących przebieg linii autobusowych, tramwajowych i trolejbusowych, schematów sieci komunikacyjnej, schematów węzłów przesiadkowych, zgodnie z obowiązującym w ZTM systemem identyfikacji wizualnej
2. Tworzenie materiałów marketingowych: ulotek, bannerów, plakatów
1. Zapewnienie kompleksowego funkcjonowania infolinii ZTM. Udzielenie bieżącej informacji o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej oraz połączeniach na sieci komunikacyjnej ZTM
2. Udzielanie wsparcia pasażerom, z wykorzystaniem dostępnych kanałów komunikacyjnych, w obsłudze udostępnionych elementów systemów, modułów i aplikacji
3. Obsługa elektronicznych kanałów komunikacyjnych (np. chat) w zakresie przydzielonej dostępności
4. Przyjmowanie interwencji, uwag, zapytań, zażaleń, reklamacji i skarg oraz zgłaszanych nieprawidłowości w zakresie funkcjonowania komunikacji miejskiej oraz systemów
5. Gromadzenie informacji dotyczących jakości usług przewozowych wykonywanych na zlecenie ZTM
6. Współpraca z operatorami i dyspozytorami operatorów wykonującymi usługi na rzecz Zarządu Transportu Metropolitalnego, w szczególności w zakresie uzyskiwania informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu komunikacji
7. Analiza zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości jakości realizowanych przez operatorów usług przewozowych
8. Przygotowywanie dziennych raportów ze stwierdzonych lub otrzymanych od pasażerów zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w funkcjonowaniu komunikacji
9. Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencje e-mailowe lub pisemne pasażerów skierowane do ZTM-u, zażaleń na funkcjonowanie komunikacji
10. Obsługa redaktorska portalu klienta systemu ŚKUP oraz profilu informacyjnego ZTM w mediach społecznościowych
Analizowanie układu linii publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM
Optymalizowanie układu linii publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM poprzez analizę zasadności i celowości funkcjonowania poszczególnych linii przy uwzględnieniu bieżących i przyszłych potrzeb przewozowych w obrębie obszaru działania ZTM
Opracowanie i opiniowanie nowych rozwiązań dla publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM
Prowadzenie prac studialnych nad rozwojem systemów transportowych
Opiniowanie planów zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego innych organizatorów publicznego transportu zbiorowego
Analizowanie i opiniowanie aktów prawnych dotyczących publicznego transportu zbiorowego
Opiniowanie wniosków wpływających do ZTM dotyczących zmian istniejącego systemu publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM
Opiniowanie opracowań przygotowanych przez inne jednostki, dotyczących funkcjonowania systemu publicznego transportu zbiorowego
Prowadzenie badań rynku w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez ZTM
w celu określenia potrzeb transportowych mieszkańców
Przygotowywanie projektów umów i opisu przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych w aspektach związanych z kompetencjami komórki
Prowadzenie korespondencji, w szczególności z operatorami i gminami
2. Rejestracja i dekretacja dokumentacji dotyczącej zakupów. Rozliczanie zaliczek
z pracownikami
3. Sporządzanie rejestrów księgowych i podatkowych – określanie wielkości podatku należnego
i naliczonego
4. Rozliczanie i uzgadnianie wartościowe magazynu biletowego oraz kolektury biletowej – miesięczne porównywanie stanu magazynowego ze stanem kont księgowych
5. Bieżąca dekretacja raportów kasowych oraz wyciągów bankowych
1. Prowadzenie zagadnień z zakresu zarządzania jakością usług przewozowych
2. Weryfikacja realizacji umów o świadczenie usług przewozowych
3. Współpraca z operatorami i dyspozytorami operatorów wykonującymi usługi na rzecz Zarządu Transportu Metropolitalnego, w szczególności w zakresie uzyskiwania informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu komunikacji
4. Analiza zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości jakości realizowanych przez operatorów usług przewozowych
5. Prowadzenie działań interwencyjnych w zakresie jakości usług przewozowych, w tym współpraca z Policją, Strażą Miejską i Inspekcją Transportu Drogowego
6. Udzielanie bieżącej informacji o funkcjonowaniu publicznego transportu zbiorowego
7. Prowadzenie korespondencji z operatorami w zakresie zagadnień związanych z zadaniami Wydziału Zarządzania Ruchem
8. Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję pasażerów skierowaną do ZTM-u dotyczącą zażaleń na funkcjonowanie komunikacji