Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
Dbanie o estetykę serwowanych potraw
Przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
Zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
Kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
Utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
Nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
Dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych
Znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
Dbanie o estetykę serwowanych potraw
Przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
Zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
Kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
Utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
Nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
Dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych
Znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
Dbanie o estetykę serwowanych potraw
Przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
Zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
Kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
Utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
Nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
Dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych
Znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze powierzonych zadań
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
Dbanie o estetykę serwowanych potraw
Przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
Zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
Kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
Utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
Nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
Dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych
Znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze
przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
dbaniem o estetykę serwowanych potraw
przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych,
znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze
przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
dbaniem o estetykę serwowanych potraw
przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych,
znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze
przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
dbaniem o estetykę serwowanych potraw
przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych,
znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych