Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży (Sales Developer)
Kutno
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie Kutno, Brzeziny, Głowno, Łęczyca, Ozorków, Skierniewice, Poddębice, Uniejów
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje produktów oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży (Przedstawiciel Handlowy)
Bytom
Wygasła: 19.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie Rybnik, Jastrzębie, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje produktów oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży (Przedstawiciel Handlowy)
Gliwice
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie Rybnik, Jastrzębie, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje produktów oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Kluczowych Klientów HORECA (Muszkieter/-ka)
Gdynia
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Buduj szczere relacje - Głęboka integracja z lokalną sceną gastronomiczną, nawiązywanie kontaktów z głównymi osobami decyzyjnymi i interesariuszami
Zostań ekspertem - Będąc na bieżąco z najbardziej aktualnymi trendami, nowymi okazjami i wiedzą dotyczącą całej branży gastronomicznej
Zaznacz swoją obecność - Identyfikuj możliwości rozwoju klienta , bądź samodzielnym twórcą strategii jego rozwoju
Zidentyfikuj odpowiednie inicjatywy na swoim terenie oraz starannie monitoruj, analizuj, raportuj wyniki, szukaj obszarów do rozwoju, wzrostu
Daj z siebie maksimum i przejmij kontrolę nad życiem nocnym miasta, zostań królem/królową nocy!
Działaj aktywnie, samodzielnie i twórczo
Zamieniaj miłość do marki w miłość do puszki – Budowanie wizerunku marki w sektorze gastronomicznym oraz umieszczanie puszki w rękach konsumentów
Bądź wzorem do naśladowania - Promowanie naszego wizerunku marki premium i budowanie umiejętności doradcy biznesowego poprzez perfekcyjne wykonywanie powierzonych zadań
Ciągły wzrost przychodów w kanale On Premise w Regionie
Dbałość o rozwój „horyzontalny/poziomy” oraz „wertykalny/pionowy” biznesu w Regionie – stały monitoring pokrycia rynku oraz progresu wprowadzanych standardów przez podległy Zespół
Znajomość strategicznych klientów On Premise w Regionie – stały kontakt z kluczowymi lokalami oraz sieciami gastronomicznymi
Budowanie rynku zgodnie z założeniami dotyczącymi segmentacji
Stała obserwacja i analiza działań konkurencji na obsługiwanym terenie
Dobór w drodze współpracy z Off Premise dystrybutorów na terenie Regionu oraz stały kontakt z danymi podmiotami w celu optymalizacji łańcucha dostaw – gromadzenie danych odsprzedaży do poszczególnych lokali
Selektywny oraz właściwy dobór lokali strategicznych do podpisywania umów marketingowych (doskonałe rozpoznanie aspektów marketingowo-sprzedażowych)
Optymalne balansowanie inwestycji w lokal – maksymalizacja przychodu, poprawa rentowności Regionu poprzez właściwą konstrukcję narzędzi wspierających rozwój lokalu
Nadzór nad budżetem dedykowanym do lokali strategicznych w Regionie – wszelkie inwestycje kierowane do lokali umieszczane w bazie danych
Regularny monitoring umów – realizacja warunków, limity vs. realna sprzedaż, dodatkowe warunki
Wspieranie podległego zespołu w realizacji celów – wspólna praca w terenie, coaching, Art of Musketeering
Motywowanie poszczególnych osób, budowanie ducha zespołu, kreowanie kultury współpracy, wymiany wiedzy oraz doświadczenia, doskonalenia siebie oraz innych
Prowadzenie rekrutacji oraz selekcji – rozpoznanie i wzmacnianie High Performers
Implementacja założeń strategicznych w podległym Regionie
Współtworzenie planów taktycznych/operacyjnych dla poszczególnych terytoriów
Skuteczna egzekucja standardów kanałowych w poszczególnych formatach lokali gastronomicznych– wsparcie, monitoring, kontrola
Właściwe pozycjonowanie portfolio Red Bull na rynku gastronomicznym – ścisła współpraca z Działem Marketingu
Odpowiedzialność za wykorzystanie przydzielonego budżetu regionalnego
Właściwe wykorzystanie przydzielonych środków: współtworzenie planów operacyjnych oraz monitoring inwestycji w rynek
Właściwe wykorzystanie materiałów wizualizacyjnych (lodówek) w lokalach
Odpowiedzialność za przydzielone na Region materiały oraz środki trwałe
Realizacja naszych biznesowych ambicji przez aktywny rozwój współpracy z powierzonymi klientami m.in. Żabka,
Nastawienie na proaktywny rozwój biznesu poprzez identyfikowanie możliwości, przygotowanie planu i jego skuteczna egzekucja,
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju współpracy z klientami,
Zarządzanie podległym zespołem (1 bezpośrednio raportująca osoba) poprzez efektywne zarządzania pracą, wyznaczanie celów indywidualnych, coaching, przekazywanie informacji zwrotnej, ocenę pracy oraz tworzenie indywidualnego planu rozwoju,
Negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych,
Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu klientów oraz działań konkurencji
Opracowywanie prognoz popytu na produkty, bazując na analizach rynkowych, trendach sprzedaży oraz danych historycznych
Tworzenie efektywnych planów produkcji zgodnych z prognozami popytu oraz koordynacja z zespołem produkcyjnym
Regularna analiza danych związanych z popytem, podażą, sprzedażą oraz efektywnością procesów, w celu identyfikacji obszarów optymalizacji (na podstawie danych dostępnych w narzędziach operacyjnych SAP ERP i BI)
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności związanych z procesami planowania, identyfikacja obszarów usprawnień
Aktywna współpraca z zespołami zakupów, produkcji, logistyki i sprzedaży w celu efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
Koordynacja z dostawcami w celu zapewnienia terminowej dostawy materiałów, monitorowanie ich wydajności i identyfikacja obszarów poprawy
Określanie optymalnych poziomów zapasów, minimalizacja nadmiaru i monitorowanie efektywności procesów zarządzania zapasami
Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i doskonalenie procesów związanych z planowaniem popytu i podaży
Czuwanie nad harmonogramem dostaw do magazynu centralnego w oparciu o ustalenia z partnerem logistycznym
Wsparcie w procesie przygotowywania prognozy zapotrzebowania na FG
Zarządzanie Zespołem Sales Developerów: rozwój umiejętności, budowanie zaangażowania i motywowanie, praca coachingowa
Tworzenie biznes planów, zadań oraz strategii w regionie
Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
Efektywne inwestowanie i zarządzanie budżetem
Pozyskiwanie nowych klientów oraz systematyczne utrzymanie kontaktów z kluczowymi kontrahentami firmy w regionie
Zarządzenie sprzedażą, środkami trwałymi u klientów w kanale rynku tradycyjnegom nowoczesnego oraz w sieciach lokalnych i w kanale stacji paliw w obsługiwanych sklepach
Współtworzenie i realizowanie całorocznych planów komunikacyjnych wokół portfolio zawodniczego Red Bulla w Polsce z naciskiem na rozwój self-marketingu sportowców, komunikacji ważnych wydarzeń, projektów zawodniczych
Kreowanie angażujących treści (wideo, foto, treści pisanych i graficznych) wokół zawodników i ich aktywowanie w kanałach zewnętrznych oraz prowadzonych przez markę Red Bull
Tworzenie sieci personalnych kontaktów z Social Opinion Leaderami i dziennikarzami
Współtworzenie briefów produkcyjnych i współpraca z podwykonawcami i freelancerami – m.in. content creatorami i fotografami
Zarządzanie budżetem (w porozumieniu z Head of Communications - planowanie i rozliczanie)
Prezentowania planów oraz podsumowań własnych działań na forum lokalnym i międzynarodowym
Śledzenie i wykorzystywanie trendów w SoMe w codziennej pracy
Tworzenie sieci personalnych kontaktów z Social Opinion Leaderami
Współodpowiedzialność za rozwoju kanałów SoMe Red Bulla w Polsce i strony Redbull.pl w zakresie tematyki zawodniczej i sportowej
Umiejętność pracy w zespole
Bliska współpraca z lokalnymi działami Red Bull Media Network (Programming, Content, Komunikacja), Sport Marketing oraz globalnym zespołem Athlete Network
Otwartość na współpracę i inspirowanie się działaniami innych rynków w obszarze komunikacji zawodniczej
Współtworzenie strategii rozwoju Red Bull w perspektywie najbliższych lat
Odpowiedzialność za tworzenie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu, działającego w duchu oraz filozofii Red Bull
Analiza trendów rynkowych oraz otoczenia konkurencji w celu identyfikacji rozwoju strategii sprzedażowej produktów firmy Red Bull w poszczególnych kanałach
Udział w kluczowych projektach sprzedażowo marketingowych w Polsce oraz międzynarodowo
Tworzenie strategii widoczności Red Bull w punktach sprzedaży oraz odpowiedzialność za egzekucję
Budowanie ekspertyzy Red Bull jako kapitana kategorii napojów energetycznych w świadomości klientów
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (Kraków, Myślenice, Wieliczka)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje produktów oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży (Sales Developer)
Olsztyn
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (teren Olsztyn, Nidzica, Ostróda, Iława, Bartoszyce)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje produktów oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży (Sales Developer)
pomorskie
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (teren Gdańsk, Tczew, Pruszcz Gdański, Starogard Gdański, Kwidzyn)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje produktów oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Responsible for analyzing the historical sales data, trends, base growth, distribution, market share and create/analyze a statistical forecast and determine the Operations Demand Plan in order to challenge/align with the Sales Demand Plan
Collaborate with Sales to understand the past performance of sales, drive root cause analyzes to understand error in prior periods and highlight inconsistencies the latest. Challenge the latest sales demand plan, to understand underlying assumptions and compare with the Operations Demand Plan
In collaboration with Sales, Finance and Operations, align on the consensus Demand Plan during the monthly Demand Planning Meeting and update/fill out/adjust the Demand Plan in the planning tools in accordance with the consensus
Foster collaboration and chair meetings with key customers and/or authorized distributor(s) to maintain knowledge of customers practices and achieve consensus forecast
Responsible for aligning/composing the Placement Forecast for Point-of Sales items, identifying risks and opportunities to the operating plan and financial framework
Create a robust planning function to support continuous improvement for the Business
Support the achievement and reporting of forecasting (accuracy) targets
Provide insights to the OPS Director to conduct fact-based portfolio management and to implement a yearly SKU portfolio review cycle
Collaborate with Finance & Sales to establish long term SKU portfolio management based on complexity and costs matrix
S&OP PLANNING:
Responsible for supporting the Operations Director in driving the monthly Sales & Operations Planning (S&OP) process and defining the meetings (structure), deadlines for finished goods products and VISIT/POS items according to the Global Guidelines
Based upon the consensus Demand Plan, generate the monthly local Supply Plan as input for the Global S&OP Process by defining the target stock levels, BOM split, consider restrictions, etc
Implement the globally balanced S&OP in the local supply planning execution
Provide to the Operations Director with a rolling forecast for 3PLs on inbound and outbound volumes
SUPPLY PLANNING / EXECUTION:
Translate monthly (globally balanced) supply plan to a weekly planning according to the guidelines, restrictions from Global Supply Chain Planning & Global Logistics HQ
Lead solutions findings and execution of demand and supply imbalances
Establish and manage inventory levels to ensure no out of stocks, inventory levels according to business plans and ensure healthy product age according to the quality guidelines. Alert to the Operations Director in case of risks in inventory management and provide plan to reduce risks
Manage product transitions of new and phasing out SKUs
Manage 3PL rework program together with Logistics manager to ensure 100% availability
Provide to the Logistics Manager a rolling forecast for 3PLs on inbound, storage and outbound volumes
Maintain and ensure accuracy of Material Master Data and Purchase Price Variance
Participate in the identification and assessment of the impact of changing the customer base
Related to VMI customers, track customers stock levels, create replenishment orders to ensure customers maintain the target days of supply and communicate to the customers changes in demand/supply providing excellent customer service
Maintain and ensure timely delivery of Copacking activities with 3PL based on agreed promotion plan
Jako On Premise Festival Specialist będziesz odpowiedzialny/a za planowanie, egzekucję oraz pełną analizę rynku festiwalowego lub innych wydarzeń, na których możliwe jest prowadzenie sprzedaży napojów energetycznych marki Red Bull
Będziesz bezpośrednio pracował/a z kluczowymi klientami, promotorami oraz organizatorami imprez masowych w całej Polsce. Do Twoich zadań będzie również należeć koordynacja projektów eventowych w ścisłej współpracy z agencją eventową (od zaplanowania wydarzenia po końcowy raport)
Od On Premise Festival Specialist, oczekujemy szerokiej znajomości rynku eventowego oraz panujących trendów, realizując przy tym przyjętą strategię marki Red Bull
Dodatkowo będziesz czynnie uczestniczył/a w codziennym życiu i wyzwaniach działu On Premise, który odpowiada za sprzedaż napojów w branży gastronomicznej w Polsce
GŁÓWNE ZADANIA:
• Koordynacja i zarządzanie budżetem dotyczącym wydarzeń festiwalowych
• Praca administracyjna (umowy, rozliczenia, raporty, prezentacje, tworzenie briefów dla agencji zewnętrznych przed kluczowymi projektami)
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży podczas wydarzeń które wspiera lub organizuje firma Red Bull
• Ścisła współpraca z On Premise Leadership Team, agencjami eventowymi oraz kreatywnymi
• Budowanie długofalowych relacji z organizatorami / promotorami wydarzeń w całej Polsce
• Negocjowanie i ustalanie warunków obecności i sprzedaży napoju Red Bull Energy Drink podczas wydarzeń
• Tworzenie i prowadzenie strategii merchandisingowej dla produktów Red Bull w segmencie klientów KA (HM& SM), Dyskonty oraz w Rynku Tradycyjnym
• Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiego poziomu
merchandisingu i serwisu klienta,
• Rozwijanie conceptu Perfect Store poprzez ciągłe doskonalenie procesów merchandisingowych i działań prosprzedażowych,
• Ustalanie celów & odpowiedzialności struktur zewnętrznych oraz realizacja określonych KPI’s,
• Negocjacja kontraktów i wypracowywanie zasad współpracy,
• Zarządzanie wydatkami zgodnie z ustalonym budżetem,
• Implementacja & rozwijanie narzędzi oraz systemów wspierających działania na rynku (materiały POS, lodówki, zarządzanie FGT, aplikacja F4S, programy motywacyjne, rozwojowe etc.)
ZARZĄDZANIE CALL CENTER:
• Rozwijanie sprzedaży telefonicznej dla Off & On Premise,
• Negocjacja kontraktu i wypracowanie zasad współpracy & odpowiedzialności,
• Ustalanie oraz egzekucja KPI’s,
• Wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż i programów motywacyjnych,
• Rozwijanie modelu realizacji dostaw przez Autoryzowanych Dystrybutorów
WSPÓŁPRACA X-FUNKCYJNA:
• Opracowanie & rozwijanie modelu RTM dla firmy zapewniając efektywność finansową i operacyjną
• Definiowanie strategii sprzedaży wpływających na poszerzanie dystrybucji i sprzedaży produktów RB,
• Współudział w grupach projektowych & realizacja zakładanych KPI’s
• Ścisła współpraca z działem Sales Force, KA, BDT oraz zapewnienie wspólnego rozumienia strategii dotarcia do klienta
Administracja i rozwój informatycznych systemów raportowania w dziale On Premise, w tym przygotowywanie rekomendacji dalszych działań i kierunku rozwoju
Opracowywanie stosownych raportów i analiz – integracja danych z różnych źródeł
Uczestnictwo w projektach firmowych oraz międzynarodowych
Ocena efektywności działań sprzedażowych w kanale On Premise i grupy dystrybucyjnej
Wsparcie informacyjne i techniczne pracowników terenowych działu On Premise
Zarządzanie, integracja i rozwój baz danych
Wyciąganie kluczowych wniosków i ich profesjonalna prezentacja
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Responsibility for the establishment, maintenance and continuous improvement of the overall S&OP process in the region
Driving innovation in all areas related to planning processes and SKU portfolio management - identifying, improving and implementing standards and guidelines in close collaboration & alignment with HQ
Assisting with communications, forecasting, data integrity and managing service levels in a lean, cost effective and timely manner throughout all regional entities
Leading on further developing the regional planning agenda, acting as first point of contact in planning matters for HQ and Regional teams
Zarządzanie procesem zamówień i dostaw materiałów reklamowych w oparciu o Bussines Plan i przewidywany harmonogram akcji promocyjnych
Cykliczne spotkania z właścicielami budżetów z działów On Premise, Off Premise i Marketingu i przekazywanie informacji o bieżącym statusie zamówień i stanów magazynowych
Dbałość o terminowe rozliczanie faktur materiałowych i transportowych dla materiałów reklamowych
Współpraca z agencją celną w zakresie odpraw dostaw materiałów reklamowych
Planowanie i koordynacja aktywności co-packingowych we współpracy z działami Sales, Business Development i operatorem logistycznym
Weryfikacja stanu materiałów reklamowych i wyrobów gotowych niezbędnych do terminowego przeprowadzenia procesu co-packingu
Dbanie o poprawność Master Data dla materiałów reklamowych i nowych indeksów dla akcji co-packingowych, m.in. SAP ERP, MDG-M
Czuwanie nad harmonogramem dostaw do magazynu centralnego w oparciu o ustalenia z partnerem logistycznym
Kontakt z dostawcami i firmami transportowymi
Przygotowywanie analiz na podstawie danych dostępnych w narzędziach operacyjnych, m.in. SAP ERP, BI
Przygotowywanie zestawień danych statystycznych do deklaracji opakowaniowych
Wsparcie Dyrektora Generalnego oraz Zarządu w codziennych zadaniach
Prowadzenie terminarza Dyrektora Generalnego i organizowanie spotkań wewnętrznych, z partnerami biznesowymi i instytucjami zewnętrznymi oraz podróży służbowych
Zapewnienie prawidłowego przepływu umów i dokumentów do autoryzacji Zarządu
Przyjmowanie gości i klientów zewnętrznych
Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji
Inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez Dyrektora Generalnego/Zarząd
Zarzadzanie budżetami administracji (Dyrektora Generalnego)
Organizacja konferencji rocznych, spotkań biznes planowych oraz innych wyjazdów
• Tworzenie i prowadzenie strategii merchandisingowej dla produktów Red Bull w segmencie klientów KA (HM& SM), Dyskonty oraz w Rynku Tradycyjnym
• Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiego poziomu merchandisingu
i serwisu klienta
• Rozwijanie conceptu Perfect Store poprzez ciągłe doskonalenie procesów merchandisingowych
i działań prosprzedażowych
• Ustalanie celów & odpowiedzialności struktur zewnętrznych oraz realizacja określonych KPI’s
• Negocjacja kontraktów i wypracowywanie zasad współpracy
• Zarządzanie wydatkami zgodnie z ustalonym budżetem
• Implementacja & rozwijanie narzędzi oraz systemów wspierających działania na rynku (materiały POS, lodówki, zarządzanie FGT, aplikacja F4S, programy motywacyjne, rozwojowe etc.)
ZARZĄDZANIE CALL CENTER:
• Rozwijanie sprzedaży telefonicznej dla Off & On Premise
• Negocjacja kontraktu i wypracowanie zasad współpracy & odpowiedzialności
• Ustalanie oraz egzekucja KPI’s
• Wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż i programów motywacyjnych
• Rozwijanie modelu realizacji dostaw przez Autoryzowanych Dystrybutorów
WSPÓŁPRACA X-FUNKCYJNA:
• Opracowanie & rozwijanie modelu RTM dla firmy zapewniając efektywność finansową i operacyjną
• Definiowanie strategii sprzedaży wpływających na poszerzanie dystrybucji i sprzedaży produktów RB
• Współudział w grupach projektowych & realizacja zakładanych KPI’s
• Ścisła współpraca z działem Sales Force, KA, BDT oraz zapewnienie wspólnego rozumienia strategii dotarcia do klienta
Zarządzanie procesem zamówień i dostaw materiałów reklamowych w oparciu o Bussines Plan i przewidywany harmonogram akcji promocyjnych
Cykliczne spotkania z właścicielami budżetów z działów On Premise, Off Premise i Marketingu i przekazywanie informacji o bieżącym statusie zamówień i stanów magazynowych
Dbałość o terminowe rozliczanie faktur materiałowych i transportowych dla materiałów reklamowych
Współpraca z agencją celną w zakresie odpraw dostaw materiałów reklamowych
Planowanie i koordynacja aktywności co-packingowych we współpracy z działami Sales, Business Development i operatorem logistycznym
Weryfikacja stanu materiałów reklamowych i wyrobów gotowych niezbędnych do terminowego przeprowadzenia procesu co-packingu
Dbanie o poprawność Master Data dla materiałów reklamowych i nowych indeksów dla akcji co-packingowych, m.in. SAP ERP, MDG-M
Czuwanie nad harmonogramem dostaw do magazynu centralnego w oparciu o ustalenia z partnerem logistycznym
Kontakt z dostawcami i firmami transportowymi
Przygotowywanie analiz na podstawie danych dostępnych w narzędziach operacyjnych, m.in. SAP ERP, BI
Przygotowywanie zestawień danych statystycznych do deklaracji opakowaniowych
Muszkieter - Przedstawiciel/ka ds. Kluczowych Klientów Horeca
Łódź
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Buduj szczere relacje - Głęboka integracja z lokalną sceną gastronomiczną, nawiązywanie kontaktów z głównymi osobami decyzyjnymi i interesariuszami
Zamieniaj miłość do marki w miłość do puszki – Budowanie wizerunku marki w sektorze gastronomicznym oraz umieszczanie puszki w rękach konsumentów
Bądź wzorem do naśladowania - Promowanie naszego wizerunku marki premium i budowanie umiejętności doradcy biznesowego poprzez perfekcyjne wykonywanie powierzonych zadań
Zostań ekspertem - Będąc na bieżąco z najbardziej aktualnymi trendami, nowymi okazjami i wiedzą dotyczącą całej branży gastronomicznej
Zaznacz swoją obecność - Identyfikuj możliwości rozwoju klienta , bądź samodzielnym twórcą strategii jego rozwoju
Zidentyfikuj odpowiednie inicjatywy na swoim terenie (łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, główne miasta to Łódź, Toruń, i Bydgoszcz) oraz starannie monitoruj, analizuj, raportuj wyniki, szukaj obszarów do rozwoju, wzrostu
Daj z siebie maksimum i przejmij kontrolę nad życiem nocnym miasta, zostań królem/królową nocy!
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Samodzielne prowadzenie kompleksowych projektów kulturalnych (planowanie, budżetowanie, egzekucja, raportowanie). Wsparcie w rozwijaniu programu kulturalnego Red Bulla
Doskonałe zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie i koordynacja pracy zróżnicowanych grup projektowych. Współpraca z agencjami eventowymi i kreatywnymi
Zarządzanie budżetem projektu i dbanie o efektywność kosztową (w tym negocjacje z podmiotami zewnętrznymi, poszukiwanie optymalizacji budżetowych, współpraca z partnerami)
Praca administracyjna (umowy, rozliczenia, raporty, prezentacje, tworzenie briefów dla agencji zewnętrznych)
Specjalista/-ka ds. rozwoju sprzedaży (Sales Developer)
Częstochowa
Wygasła: 28.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (Częstochowa, Lubliniec, Kłobuck, Zawiercie, Myszków, powiat tarnogórski, Radomsko, Koniecpol)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Specjalista/-ka ds. rozwoju sprzedaży (sales developer)
Mysłowice
Wygasła: 31.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (Będzin, Chrzanów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Olkusz, Sosnowiec, Trzebinia, Tychy, Oświęcim i okolice)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Kompleksowe i samodzielne prowadzenie projektów marketingowych w obszarze gamingu
Stałe gromadzenie i uaktualnianie wiedzy w dziedzinie gamingu i zachowań konsumenckich. Analiza danych, wskaźników marketingowych i insightów,
Aktywne nawiązywanie współprac z innymi podmiotami w branży i koordynacja obecności marki Red Bull w działaniach cross-promocyjnych, widoczność marki w wydarzeniach wspieranych off- i online oraz kanałach digitalowych w obszarze gamingu i esportu
Kreatywne podejście do tworzenia przełomowych koncepcji projektowych (eventy, aktywacje, content) i wyszukiwanie nietuzinkowych kandydatur osób do współpracy (esportowcy, influencerzy, streamerzy, content creatorzy) oraz prowadzenie tych współprac
Wspieranie działań komunikacyjnych w obszarze gamingu oraz wsparcie w tworzeniu contentu i działań w kanałach digitalowych Red Bull o tematyce gamingowej
Specjalista/ka ds. Rozwoju Sprzedaży (Sales Developer)
Warszawa
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (Warszawa: Centrum oraz część Mokotowa i Woli)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
Celem tego stażu jest wsparcie Consumer Collectingu przy realizacji projektów. Zakres pracy obejmie wiele obszarów, od rozwijania programu Student Marketerskiego, przez wsparcie przy projektach studenckich takich jak np. Red Bull Paper Wings, Red Bull Can You Make It czy Red Bull Basement oraz aktywacjach studenckich dużych projektów kulturalnych i sportowych np. Red Bull BC One czy Red Bull Konkurs Lotów, po rozwój lokalnych treści na platformach e-learningowych dla Student Marketerów
Współpraca międzydziałowa z różnymi działami lokalnymi jak i centrali w celu zapewnienia pełnej zgodności. Komunikacja z różnymi członkami zespołów projektowych
Wsparcie przy organizacji projektów studenckich oraz aktywacji projektów firmowych np. koordynacja produkcji narzędzi aktywacyjnych, współtworzeniu planu aktywacji, wsparcie przy współpracy z partnerami zewnętrznymi
Wsparcie przy tworzeniu biznes planu Consumer Collectingu oraz Field Marketingu (zbieranie insightów, trendów oraz wsparcie przy sesjach kreatywnych)
Przygotowywanie efektywnych szkoleń dla Student Marketerów, w szczególności rozwój platform e-learnigowych w wewnętrznym systemie Red Bull University
Koordynacja ubrań i narzędzi samplingowych (kontrola stanu magazynu, dostaw, współtworzenie zamówień z centrali)
Współtworzenie materiałów do działań samplingowych i seedingowych (np. 2-packi, pudełka dla influencerów)
Wkład w proces podnoszenia jakości raportowania i analizy danych
Koordynacja wysyłek miesięcznych do stałych partnerów działu marketingu
Specjalista/ka ds. Rozwoju Sprzedaży (Sales Developer)
Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie, utrzymywanie i rozwój jak najlepszych relacji biznesowych z klientami oraz realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie (Warszawa: Centrum oraz część Mokotowa i Woli)
Zapewnienie dostępności produktu w obsługiwanych punktach
Dbałość o ekspozycje oraz lodówki Red Bull u klientów
Wprowadzanie promocji produktowych
Implementacja parametrów jakościowych firmy Red Bull zgodnie z obowiązującą strategią
Regularna weryfikacja bazy obsługiwanych klientów
Bliska współpraca z Junior Sales Developerem w zakresie obsługi klientów, standardów pracy w obsługiwanych sklepach
Muszkieter - Przedstawiciel/ka ds. Kluczowych Klientów Horeca
Wrocław
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Buduj szczere relacje - Głęboka integracja z lokalną sceną gastronomiczną, nawiązywanie kontaktów z głównymi osobami decyzyjnymi i interesariuszami
Zamieniaj miłość do marki w miłość do puszki – Budowanie wizerunku marki w sektorze gastronomicznym oraz umieszczanie puszki w rękach konsumentów
Bądź wzorem do naśladowania - Promowanie naszego wizerunku marki premium i budowanie umiejętności doradcy biznesowego poprzez perfekcyjne wykonywanie powierzonych zadań
Zostań ekspertem - Bądź na bieżąco z najbardziej aktualnymi trendami, nowymi okazjami i wiedzą dotyczącą całej branży gastronomicznej
Zaznacz swoją obecność - Identyfikuj możliwości rozwoju klienta , bądź samodzielnym twórcą strategii jego rozwoju
Zidentyfikuj odpowiednie inicjatywy na swoim terenie (województwo dolnośląskie, część województwa lubuskiego oraz część województwa wielkopolskiego) oraz starannie monitoruj, analizuj, raportuj wyniki, szukaj obszarów do rozwoju, wzrostu
Daj z siebie maksimum i przejmij kontrolę nad życiem nocnym miasta, zostań królem/królową nocy!
Prowadzenie kont Red Bulla m.in. na TikToku, Instagramie. Kreacja, planowanie i publikacja postów; moderacja komentarzy i wiadomości prywatnych
Współpraca z Social Content Creatorami, Influencerami i zawodnikami z teamu Red Bulla przy produkcji treści video do social mediów
Kreacja treści video i prowadzenie produkcji video na platformy social media: pisanie briefów, praca z montażystami lub samodzielne nagranie i prosty montaż
Śledzenie internetowych trendów, reagowanie na RTMy
Nasi Red Bull Student Marketeers stanowią część najbardziej dynamicznego i wpływowego programu ambasadorów marki i produktu na świecie. Doskonale rozumieją grupę docelową Red Bulla i dbają o wizerunek marki oraz zrozumienie produktu na terenie kampusu i całego regionu. Celem programu Student Marketeer jest dotarcie do nowych konsumentów, wzbudzenie zainteresowania studentów uczelni wyższych, zwiększenie sprzedaży oraz zarządzanie marką Red Bull na terenie kampusu. Obejmuje to bezpośredni kontakt z konsumentami i klientami, stwarzanie okazji do spróbowania produktu oraz zapewnianie konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką w trakcie eventów Red Bulla. Student Marketeers cenią elastyczność ponad siedzenie za biurkiem od 9:00 do 17:00 i uwielbiają pracę w kreatywnej atmosferze
BĄDŹ AMBASADOREM MARKI I PRODUKTU
- Ucieleśnianie cech charakterystycznych i wartości marki, reprezentowanie marki w sposób premium poprzez codziennie interakcje z konsumentami i klientami
- Rozwijanie bazy użytkowników poprzez stwarzanie pozytywnych okazji do spróbowania produktu, budowanie świadomości marki Red Bull oraz sampling produktu w odpowiednim miejscu i czasie połączony z kompetentnym odpowiadaniem na pytania konsumentów
- Budowanie silnej siatki kontaktów, nawiązywanie i dbanie o relacje z osobami kluczowymi dla danego obszaru
- Dbanie o zaangażowanie na profilach marki w mediach społecznościowych za pomocą autentycznych treści
- Praca podczas eventów Red Bulla oraz eventów wspieranych w celu zapewnienia konsumentom niezapomnianych wrażeń związanych z marką
BĄDŹ EKSPERTEM DS. SPRZEDAŻY
-Budowanie relacji z lokalnymi siłami sprzedaży oraz dbanie o dostępność i widoczność Red Bulla w punktach sprzedaży
-Współpraca z działem sprzedaży w celu otwarcia nowych punktów dystrybucji Red Bulla na terenie kampusu i poza nim
-Promowanie i wykorzystywanie odpowiednich materiałów ze świata Red Bulla w celu utrzymania Red Bulla na czołowej pozycji w punktach sprzedaży
-Dbanie o perfekcyjne przestrzeganie określonych standardów sklepowych
PERFEKCJA W WYKONYWANIU ZADAŃ
-Perfekcja w wykonywaniu zadań i dbałość o szczegóły w każdym aspekcie pracy
-Dzielenie się pomysłami i współpraca z zespołem za sprawą regularnych spotkań na żywo oraz komunikacji w sieci
-Regularne i dokładne planowanie, i raportowanie działań za pomocą dedykowanej platformy internetowej
-Wkład w rozwój działalności medialnej Red Bulla poprzez dostarczanie lokalnych obserwacji, trendów oraz różnych okazji i możliwości
Zarządzanie procesem zamówień i dostaw materiałów reklamowych w oparciu o Bussines Plan i przewidywany harmonogram akcji promocyjnych
Cykliczne spotkania z właścicielami budżetów z działów On Premise, Off Premise i Marketingu i przekazywanie informacji o bieżącym statusie zamówień i stanów magazynowych
Dbałość o terminowe rozliczanie faktur materiałowych i transportowych dla materiałów reklamowych
Współpraca z agencją celną w zakresie odpraw dostaw materiałów reklamowych
Cykliczne przygotowywanie deklaracji Intrastat
Planowanie i koordynacja aktywności co-packingowych we współpracy z działami Sales, Business Developement i operatorem logistycznym
Weryfikacja stanu materiałów reklamowych i wyrobów gotowych niezbędnych do terminowego przeprowadzenia procesu co-packingu
Dbanie o poprawność Master Data dla materiałów reklamowych i nowych indeksów dla akcji co-packingowych, m.in. SAP ERP, MDG-M
Czuwanie nad harmonogramem dostaw do magazynu centralnego w oparciu o ustalenia z partnerem logistycznym
Kontakt z dostawcami i firmami transportowymi
Przygotowywanie analiz na podstawie danych dostępnych w narzędziach operacyjnych, m.in. SAP ERP, BI
Przygotowywanie zestawień danych statystycznych do deklaracji opakowaniowych
As Social Media Manager you will manage daily content creation, community management of and publishing for Red Bull social media channels in Poland. This includes overseeing accounts across relevant platforms such as Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, YouTube and The-Next-Big-Thing
You will create unique tone of voice for our channels as an end-to-end content creator with acute understanding of what's trending and how/when that should be translated to a broader national social narrative
Drive brand love via organic engagement with as large an audience as possible across metrics such as reach and engagement, ensuring Red Bull generates Word of Mouth with the right content on the right account/platform at the right time
Translate online performance data into actionable plans, uplevels broader digital media expertise and knowledge in the organization
Work closely with colleagues from around the world to amplify local Red Bull digital presence with outstanding global content and resurface local projects to international audience
You have a strong understanding of what local content will work with a local audience, and how to program it
• You will own the publishing calendar for all social media output in Poland
• Develop and produce social first content concepts around our marketing mix with a hyper focus on local relevancy
• Build audience through social media community management and locally focused initiatives
• Optimise channel performance with use of analytics, scheduling, featuring, using customized functionalities and driving smooth consumer journeys across network of social media channels
• Work closely with local internal creators to ensure content is tailored to respective platforms to maximize performance. Execute activation plans with the Brand and Communications departments to maximize reach of this content
• Use the right mix of local and global content to ensure year-long audience engagement
• Work with the Head of Programming to build on the business plan by creating and programming strategies in support of Red Bull wider marketing mix
Opracowanie strategii działań eventowych w marketingu sportowym dla marki Red Bull w Polsce, w ścisłej zgodzie ze strategią globalną i wypełniając cele lokalne firmy
Kompleksowa realizacja projektów eventowych dla marki Red Bull w obszarze sportu. W tym, przede wszystkim: planowanie, budżetowanie, określanie celów, przygotowanie harmonogramów działań, formatu sportowego i regulaminów, prowadzenie grup projektowych, wyłanianie i koordynowanie podwykonawców, dokumentacja, realizacja, produkcja, ewaluacja, gromadzenie i analiza wyników
Ścisła współpraca z innymi działami Marketingu (zwłaszcza: Red Bull Media Network, Brand, Field Marketing, Culture i Partnerships) oraz szerzej w organizacji (Finanse, Off Premise, On Premise, Operations) w celu maksymalizacji efektów działań eventowych w marketingu sportowym
Networking – aktywne poszukiwanie możliwości współpracy z innymi podmiotami, partnerami, brandami. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi z branży sportowej (m.in.: agencje eventowe, zawodnicy, managerowie i influencerzy sportowi, związki i federacje, właściciele obiektów sportowych)
Opieka nad brandowanymi narzędziami i pojazdami eventowymi
Współpraca z Centralą mająca na celu uzyskanie najnowszych informacji z zakresu najlepszych praktyk i wiedzy oraz wymiana doświadczeń z innymi krajami. Negocjacje z Centralą Międzynarodową w celu dopasowania działań lokalnych do globalnej strategii marki
Aktywny udział w procesie kreowania nowych projektów, poszukiwanie i wprowadzanie innowacji w obszarze marketingu sportowego, dostarczanie insightów i danych w procesie planowania
Przygotowywanie planów kryzysowych dla przedsięwzięć. Analiza potencjalnych zagrożeń dla projektów i elastyczne działanie w zmieniających się warunkach na rynku
Wsparcie dla Athletes Marketing Managera w bieżących kwestiach dotyczących obszaru zawodniczego
Samodzielne prowadzenie wybranych projektów w oparciu o wcześniej uzgodniony plan i zakres działania
Dbanie o właściwy dobór rozwiązań brandingowych i realizację założeń widoczności brandingu u poszczególnych sportowców
Opieka nad ubraniami, akcesoriami i narzędziami brandingowymi przeznaczonymi dla zawodników
Networking, analiza i pozyskiwanie nowych kandydatur do portfolio zawodniczego
Wspieranie działań komunikacyjnych w obszarze zawodniczym
Dbanie o jak najlepszy transfer rzetelnych informacji na temat funkcjonalności Red Bulla w sporcie
Aktywny udział w procesie kreowania nowych projektów, poszukiwanie i wprowadzanie innowacji w obszarze marketingu sportowego, dostarczanie insightów i danych dla działu Marketingu w procesie planowania
Współpraca przy tworzeniu długoterminowego i wiarygodnego planu programu portfolio zawodniczego w Polsce
Prowadzenie dokumentacji zawodniczej, związanej ze współpracą dla obecnego portfolio i nowych kandydatur zawodniczych
Obsługa zapytań konsumenckich odnoszących się do propozycji sponsoringowych
Being on-site, you’ll make sure production processes run efficiently, manage productions and implement new standards and guidelines. You’ll assess best practices and improve all aspects of production management if needed. Establishing clear lines of communication between content and the supporting departments such as legal, finance and procurement, and supporting the Head of Production in projects is part of this role as well
#COLLABORATE
You’ll work hand in hand with other departments involved in the production processes and ensure a smooth collaboration and increase efficiency across all along. You’ll be responsible to develop a strong network of established companies and other talent like new production partners, creative and vendors
#FINANCE
You’ll handle the financial documentation using global templates and the collation of all internal and external financial. You will report to the Production Executive and Finance team monthly and set up filing and support systems based on the global structure