Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Digital Sales & Marketing Manager
Aleja Zwycięstwa 96/98, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Doradztwo i wdrażanie strategii marketingu cyfrowego ukierunkowanego na B2B poprzez:
Przygotowanie, wdrożenie i realizację strategii contentowej B2B na rynki polskie
Planowanie, projektowanie i nadzór nad realizacją kampanii lead generation z wykorzystaniem treści edukacyjnych, takich jak webinaria i e-booki; strony docelowe; Kampanie PPC, taktyki optymalizacji współczynnika konwersji stron internetowych, e-mail marketing, w tym opracowanie i wdrożenie procesów automatyzacji marketingu
Doradztwo i wdrażanie strategii SEO
Praca nad najlepszymi kryteriami kwalifikacji leadów i targetowaniem leadów
Nadzór nad budżetem, wyznaczanie KPI i targetów
Planowanie i tworzenie zasobów kreatywnych (oferty, case study, filmy, animacje, broszury itp.), koordynacja działań promocyjnych
Budowanie produktów i strategii sprzedaży online
Współpraca ze Specjalistą ds. Mediów Społecznościowych
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży - Branża Szkoleniowa
Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Opracowanie strategii dystrybucji w oparciu o kanały B2B i B2C, w tym budżetu sprzedażowego i koordynacja realizacji założeń budżetowych
Budowa Zespołu Sprzedażowego oraz sieci franczyzowej
Dbanie o rozwój Zespołu, a także za jakość i efektywność realizowanych działań
Odpowiedzialność za utrzymywanie owocnych relacji z klientami z segmentu przedsiębiorstw i z segmentem klienta indywidualnego, a także za inicjowanie relacji z nowymi klientami
Monitoring otoczenia rynkowego, zbieranie feedbacku i inicjowanie działań mających na celu rozwój rynku w wymiarze geograficznym (również poza obszarem kraju), identyfikacji nisz rynkowych oraz rozwój oferty
Monitorowanie i kontrola wyników osiąganych przez obszar Sprzedaży