Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
analiza dokumentacji technicznej i obsługa handlowo - logistyczna projektów
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
młodszy operator - montażysta produkcyjny
Piekary Śląskie
Wygasła: 29.03.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
obsługa maszyn produkcyjnych
montaż pudeł
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik utrzymania ruchu
Piekary Śląskie
Wygasła: 18.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Systematyczny nadzór nad wszystkimi urządzeniami
instalacjami i wyposażeniem produkcyjnym. Opracowanie i przestrzeganie harmonogramu remontów i konserwacji maszyn
instalacji i urządzeń. Bieżące remonty
konserwacja i naprawy maszyn
instalacji i urządzeń produkcyjnych. Zarządzanie gospodarką części zamiennych. Zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia technicznego oraz nadzór nad realizacją usług zewnętrznych usługodawców
w ramach procedur ustalonych w spółce. Prowadzenie
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń. Podejmowanie inicjatyw o charakterze: rozwojowym - mającym na celu zwiększenie mocy produkcyjnych (np. wymiana elementów infrastruktury produkcyjnej
zakup nowych maszyn i urządzeń); funkcjonalnym modyfikacje mające na celu poprawę parametrów procesowych oraz modernizacje techniczno-organizacyjne optymalizacyjnym procesu produkcyjnego. Wsparcie służb BHP zarządzanie bezpieczeństwem nie tylko maszyn
ale też pracowników którzy je użytkują
Wszelkie doraźne naprawy związane z bieżącą eksploatacją pozaprodukcyjnej części budynków i budowli spółki
Systematyczny nadzór nad wszystkimi urządzeniami, instalacjami i wyposażeniem produkcyjnym
Opracowanie i przestrzeganie harmonogramu remontów i konserwacji maszyn, instalacji i urządzeń
Bieżące remonty, konserwacja i naprawy maszyn, instalacji i urządzeń produkcyjnych
Zarządzanie gospodarką części zamiennych
Zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia technicznego oraz nadzór nad realizacją usług zewnętrznych usługodawców, w ramach procedur ustalonych w spółce
Prowadzenie, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń
Podejmowanie inicjatyw o charakterze: rozwojowym - mającym na celu zwiększenie mocy produkcyjnych (np. wymiana elementów infrastruktury produkcyjnej, zakup nowych maszyn i urządzeń); funkcjonalnym – modyfikacje mające na celu poprawę parametrów procesowych oraz modernizacje techniczno-organizacyjne
optymalizacyjnym procesu produkcyjnego
Wsparcie służb BHP – zarządzanie bezpieczeństwem nie tylko maszyn, ale też pracowników którzy je użytkują
Wszelkie doraźne naprawy związane z bieżącą eksploatacją pozaprodukcyjnej części budynków i budowli spółki
kompleksowe prowadzenie sekretariatu/recepcji firmy,
sporządzanie dokumentów dla zarządu,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
obsługa i kompletowanie faktur elektronicznych,
obsługa połączeń telefonicznych,
nadzór nad spotkaniami, obsługa sali konferencyjnej i gości,
bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych oraz biurowych, bieżące zakupy innych materiałów nie produkcyjnych dla wszystkich działów spółki
bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy,
dbałość o dobry wizerunek firmy i biura,
nadzór nad terminowością zawartych polis ubezpieczeniowych,
wsparcie działu księgowości poprzez m.in.: skanowanie dokumentów zakupowych, wprowadzanie do programu księgowego dokumentów magazynowych, zakupowych i sprzedażowych, przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej,
wsparcie przy organizacji podróży służbowych,
wsparcie w zakresie aktualizacji dokumentacji ISO, zgodnie z poleceniami osoby nadzorującej,
wsparcie w zakresie obsługi umów o dofinansowanie,
wsparcie w zakresie obsługi BDO i opłat środowiskowych
kompleksowe prowadzenie sekretariatu/recepcji firmy,
sporządzanie dokumentów dla zarządu,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
obsługa i kompletowanie faktur elektronicznych,
obsługa połączeń telefonicznych,
nadzór nad spotkaniami, obsługa sali konferencyjnej i gości,
bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych oraz biurowych,
bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy,
dbałość o dobry wizerunek firmy i biura,
nadzór nad terminowością zawartych polis ubezpieczeniowych,
wsparcie działu księgowości poprzez m.in.: skanowanie dokumentów zakupowych, wprowadzanie do programu księgowego dokumentów magazynowych, zakupowych i sprzedażowych, przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej,
wsparcie przy organizacji podróży służbowych,
wsparcie w zakresie aktualizacji dokumentacji ISO, zgodnie z poleceniami osoby nadzorującej,
wsparcie w zakresie obsługi umów o dofinansowanie,
wsparcie w zakresie obsługi BDO i opłat środowiskowych
Współudział w tworzeniu sprawnie funkcjonującego działu księgowego,
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi,
Dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych (faktury sprzedaży krajowe i zagraniczne, faktury zakupu krajowe i zagraniczne, dokumenty magazynowe, wyciągi bankowe)
Rozliczanie delegacji,
Aktywny udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
Uzgadnianie sald kont,
Przygotowywanie zestawień oraz raportów na potrzeby Zarządu,
Sporządzanie sprawozdań, formularzy i raportów do instytucji zewnętrznych, np. sprawozdania dla GUS, Intrastat