Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Konserwator
Zaświat 32, Bydgoszcz
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
usuwanie, naprawa usterek i zniszczeń powstałych w budynkach, placach zabaw;
naprawa i likwidacje przecieków- nieszczelności w instalacjach wod.-kan., centralnego ogrzewania oraz instalacji deszczowej na pionach i poziomach wodociągowych do zaworów odcinających (w tym wymiana zaworów) wraz z
odpowietrzeniem instalacji;
kontrola przyczyn powstania: przecieków- nieszczelności w instalacjach, przecieków z dachu, usterek ogólnobudowlanych;
wymiana żarówek na budynkach, portalach i klatkach schodowych;
naprawa i wymiana zamków do drzwi wejściowych, domofonowych, piwnicznych, do pomieszczeń ogólnego użytku, furtek wejściowych i bram wjazdowych;
naprawa i wymiana samozamykaczy drzwiowych;
wykonywanie drobnych napraw elementów ślusarskich;
sprawdzenie prawidłowości działania kanałów wentylacji;
naprawa i regulacja drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych i pomieszczeniach ogólnego użytku;
regulacja okien PCV (w częściach wspólnych) i aluminiowych drzwi wejściowych do budynku
Do podstawowych obowiązków należeć będzie m.in.:
usuwanie
naprawa usterek i zniszczeń powstałych w budynkach
placach zabaw; naprawa i likwidacja przecieków- nieszczelności w
instalacjach wod-kan
centralnego ogrzewania oraz instalacji deszczowej na pionach i poziomach wodociągowych do zaworów odcinających (w tym wymiana zaworów) wraz z odpowietrzeniem
instalacji; kontrola przyczyn powstania przecieków- nieszczelności w instalacjach
przecieków z dachu
usterek ogólnobudowlanych; wymiana żarówek na budynkach
portalach i klatkach
schodowych; naprawa i wymiana zamków do drzwi wejściowych
domofonowych
piwnicznych
do pomieszczeń ogólnego
użytku
furtek wejściowych i bram wjazdowych; naprawa i wymiana samozamykaczy drzwiowych; wykonywanie drobnych napraw elementów ślusarskich; sprawdzanie prawidłowości działania kanałów wentylacji; naprawa i regulacja drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach
schodowych i pomieszczeniach ogólnego użytku; regulacja okien
PCV ( w częściach wspólnych) i aluminiowych drzwi wejściowych do budynku.
okres próbny wynoszący 3-m-ce
monitorowanie podległych nieruchomości, w tym m.in.:
a) prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości – w zakresie części wspólnych nieruchomości pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego i utrzymania w należytym stanie higieniczno - sanitarnym oraz technicznym, organizacja czynności związanych z utrzymaniem zieleni i terenów zewnętrznych, bieżąca kontrola prawidłowości wykonywanych czynności wraz z protokolarnym odbiorem,
b) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieruchomości, bieżące wprowadzanie danych do programu zgłoszenia w tym danych wynikających z obserwacji własnych; przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji w tym zakresie,
c) aktualizacja informacji widniejących na tablicach ogłoszeń,
d) weryfikacja i zlecanie usunięcia na bieżąco usterek,
e) sporządzanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń, w tym dokumentacji fotograficznej
potwierdzanie dokumentów księgowych za usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości
Do podstawowych obowiązków pracownika ds. opłat eksploatacyjnych należeć będzie m.in.
- monitorowanie podległych nieruchomości
w tym m.in.:
a) prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości w
zakresie części wspólnych nieruchomości pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego i utrzymania w należytym stanie higieniczno-sanitarnym oraz technicznym
organizacja czynności związanych z utrzymaniem zieleni i terenów zewnętrznych
bieżąca kontrola prawidłowości wykonywanych czynności wraz z protokolarnym odbiorem
b) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieruchomości
bieżące
wprowadzanie danych do programu zgłoszenia w tym danych wynikających z obserwacji własnych; przygotowywanie odpowiedzi
wyjaśnień i informacji w tym zakresie
c) aktualizacja informacji widniejących na tablicach ogłoszeń
d) weryfikacja i zlecanie usunięcia na bieżąco usterek
e) sporządzanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń
w tym dokumentacji fotograficznej.
- potwierdzanie dokumentów księgowych za usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
Początkowo na okres próbny proponujemy umowę o pracę na 3 miesiące
monitorowanie podległych nieruchomości, w tym m.in.:
a) prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości – w zakresie części wspólnych nieruchomości pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego i utrzymania w należytym stanie higieniczno - sanitarnym oraz technicznym, organizacja czynności związanych z utrzymaniem zieleni i terenów zewnętrznych, bieżąca kontrola prawidłowości wykonywanych czynności wraz z protokolarnym odbiorem,
b) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieruchomości, bieżące wprowadzanie danych do programu zgłoszenia w tym danych wynikających z obserwacji własnych; przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji w tym zakresie,
c) aktualizacja informacji widniejących na tablicach ogłoszeń,
d) weryfikacja i zlecanie usunięcia na bieżąco usterek,
e) sporządzanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń, w tym dokumentacji fotograficznej
potwierdzanie dokumentów księgowych za usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości
Do podstawowych obowiązków administratora należeć będzie m.in.
- monitorowanie podległych nieruchomości
w tym m.in.:
a) prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości w zakresie części wspólnych nieruchomości pod kątem bezpieczeństwa przeciwpożarowego i utrzymania w należytym stanie higieniczno - sanitarnym oraz technicznym
organizacja czynności związanych z utrzymaniem zieleni i terenów zewnętrznych
bieżąca kontrola prawidłowości wykonywanych czynności wraz z protokolarnym odbiorem
b) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieruchomości
bieżące wprowadzanie danych do programu zgłoszenia w tym danych wynikających z obserwacji własnych; przygotowywanie odpowiedzi
wyjaśnień i informacji w tym zakresie
c) aktualizacja informacji widniejących na tablicach ogłoszeń
d) weryfikacja i zlecanie usunięcia na bieżąco usterek
e) sporządzanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń
w tym dokumentacji fotograficznej.
- potwierdzanie dokumentów księgowych za usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
Początkowo na okres próbny proponujemy umowę o pracę na 3 miesiące
Do podstawowych obowiązków pracownika ds. opłat eksploatacyjnych należeć będzie m.in.
1. bieżące naliczanie opłat eksploatacyjnych;
2. rozliczanie mediów;
3. obsługa użytkowników lokali w zakresie udzielania bieżących informacji dotyczących salda opłat
rozliczeń;
4. sporządzanie korespondencji do użytkowników lokali dotyczącej opłat eksploatacyjnych
rozliczeń oraz reklamacji;
5. analiza zużycia mediów w celu wyjaśniania nieprawidłowości;
6. sporządzanie deklaracji i korekt podatku od nieruchomości;
7. wystawianie faktur VAT z tytułu użytkowania lokali.
Początkowo na okres próbny proponujemy umowę o pracę na 3 miesiące
Do podstawowych obowiązków należeć będzie m.in.
- codzienne wprowadzanie do systemu informatycznego wpływających do Działy Księgowości dokumentów księgowych i przygotowywanie ich do akceptacji;
- codzienne przygotowywanie zestawień przelewów bankowych;
- księgowanie dokumentów zakupu oraz sprzedaży;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- sporządzanie oraz księgowanie deklaracji podatku od nieruchomości.
Na razie na okres próbny proponujemy na 3 miesiące umowę o pracę
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
referent ds.kancelaryjnych/asystent Zarządu
(nr 0754)
Bydgoszcz
Wygasła: 04.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do podstawowych obowiązków należeć będzie m.in.
1. prowadzenie sekretariatu Spółdzielni
w tym również wykonywanie czynności kancelaryjnych
obsługa modułu Sekretariat w programie ADA
2. dokonywanie wysyłki korespondencji wychodzącej w tym również w formie elektronicznej
3. rejestrowanie korespondencji przychodzącej
4. zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji zewnętrznej i
wewnętrznej
5. ewidencjonowanie i czuwanie nad obiegiem umów zawieranych przez Spółdzielnię
6. prowadzenie rejestru uchwał oddzielnie dla każdego organu
statutowego
przekazywanie uchwał zainteresowanym do wiadomości lub wykonania
7. zaopatrywanie komórek organizacyjnych spółdzielni w:
a. materiały biurowe i druki
b. materiały pocztowe
c. bilety komunikacji miejskiej
d. napoje
środki spożywcze potrzebne do przygotowywania napojów zimnych i gorących