Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (30)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 30 )
Kontroler Finansowy Projektów
Będzin
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie i aktywna optymalizacja bieżącego stanu kontroli kosztów projektu, przepływów pieniężnych, przychodów, zysku, marży brutto
Pomoc w identyfikacji szans i zagrożeń na projektach, monitorowanie działań usprawniających w celu zapewnienia realizacji projektu zgodnie z założonym budżetem
Organizowanie comiesięcznych przeglądów realizacji budżetu projektów
Sporządzanie zestawień, raportów i analiz finansowych projektów
Kontrola dokumentacji finansowej projektu
Współpraca z kierownikami projektów oraz działem finansowym w wyżej wymienionym zakresie
Wspieranie Pionu ofertowania w zakresie prawidłowej kalkulacji ofertowej
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno – organizacyjnych
Będzin
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa recepcji oraz biura zarządu spółki
Zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją przychodzącą i wychodzącą spółki
Odbieranie i ewidencjonowanie faktur
Przyjmowanie, ewidencja oraz wysyłanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Wysyłanie i odbieranie korespondencji mailowej
Przekazywanie korespondencji pracownikom spółki
Zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich archiwizowanie
Nadzór nad archiwum spółki
Zapewnienie dostępności do materiałów biurowych, papierniczych i innych akcesoriów niezbędnych do realizacji zadań przez pracowników spółki
Zapewnienie adekwatności, dostępności i sprawności majątku, urządzeń i wyposażenia spółki
Nadzór nad flotą samochodową spółki, wraz z administrowaniem samochodami
Zapewnienie nadzoru nad właściwą eksploatacją, konserwacją i remontami majątku trwałego i wyposażenia
Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym urządzeń i wyposażenia Spółki
Współpraca i obsługa podmiotów zewnętrznych w zakresie świadczonych przez nie usług, dostaw, wykonywanych remontów i bieżących napraw oraz procesu utylizacji
Utrzymywanie w czystości siedziby firmy – współpraca z firmą sprzątającą
Współpraca z dostawcami IT, zarządzanie narzędziami IT Spółek
Kompleksowa obsługa recepcji oraz biura zarządu spółki
Zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją przychodzącą i wychodzącą spółki
Odbieranie i ewidencjonowanie faktur
Przyjmowanie, ewidencja oraz wysyłanie korespondencji przychodzącej
i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Przekazywanie korespondencji pracownikom spółki
Zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich archiwizowanie
Wdrażanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przepisów dotyczących RODO
Nadzór nad archiwum spółki
Zapewnienie dostępności do materiałów biurowych, papierniczych i innych akcesoriów niezbędnych do realizacji zadań przez pracowników spółki
Zapewnienie adekwatności, dostępności i sprawności majątku, urządzeń i wyposażenia spółki
Nadzór nad flotą samochodową spółki, wraz z administrowaniem samochodami
Zapewnienie nadzoru nad właściwą eksploatacją, konserwacją i remontami majątku trwałego i wyposażenia
Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym urządzeń i wyposażenia Spółki
Współpraca i obsługa podmiotów zewnętrznych w zakresie świadczonych przez nie usług, dostaw, wykonywanych remontów i bieżących napraw oraz procesu utylizacji
Utrzymywanie w czystości siedziby firmy – współpraca z firmą sprzątającą
Współpraca z dostawcami IT, zarządzanie narzędziami IT Spółek