Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (940)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 940 )
Starsza/y Księgowa/y ds. Księgowości Głównej Międzynarodowej z j.niemieckim
Sady (pow. poznański)
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
księgowanie zdarzeń gospodarczych należących do Księgi Głównej
bieżące analizowanie, kontrolowanie i uzgadnianie kont księgi głównej
udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału i roku (również w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i współpraca z audytorem wewnętrznym i zewnętrznym)
przygotowanie kalkulacji podatkowych i innych raportów (wymaganych przepisami prawa, na potrzeby klienta)
sporządzanie informacji podsumowującej o dostawach wewnątrzwspólnotowych dla spółki zagranicznej
aktywny udział w projektach związanych z Księgą Główną (dotyczących np. automatyzacji procesów, wprowadzania usprawnień, implementacji zmian)
współpraca z innymi działami księgowości, klientem zagranicznym, instytucjami zewnętrznymi
Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Zmianami i Incydentami IT
Sady (pow. poznański)
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
efektywne zarządzanie i koordynowanie procesu zarządzania zmianami
utrzymanie procesu zarządzania zmianą
odpowiedzialność za wnioski o zmianę (Change Requests), koordynacja działań we współpracy z innymi działami IT oraz różnymi dostawcami zewnętrznymi
identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w procesie zarządzania zmianami IT, a także w obszarze narzędzi, jakości współpracy z dostawcami i samego zespołu
kierowanie inicjatywami usprawniającymi proces wdrażania zmian IT
analizowanie danych dotyczących zmian IT w celu identyfikacji wzorców lub powtarzających się problemów oraz współpraca z innymi zespołami IT w celu wdrożenia długoterminowych rozwiązań zapobiegających problemom w przyszłości
gotowość do reagowania w nagłych wypadkach podczas krytycznych incydentów lub w ramach rotacyjnego harmonogramu dyżurów
zastępowanie managera w czasie jego nieobecności lub w sytuacjach awaryjnych w związku z występującymi incydentami
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
obsługa i zapewnienie sprawności technicznej urządzeń i instalacji elektrycznych i mechanicznych na terenie Zakładu Produkcyjnego oraz Magazynu Centralnego,
odpowiedzialność za wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych oraz pneumatycznych celem ich prawidłowego funkcjonowania oraz spełnienia warunków BHP i p.poż.,
przeprowadzanie remontów urządzeń i instalacji elektrycznych typu: szafy sterownicze wraz z instalacją, napędy, elementy grzejne itp., urządzeń mechanicznych typu: przekładnie, napędy, prowadnice, rolki, itp., urządzeń i instalacji pneumatycznych typu: siłowniki, wyspy zaworowe, zawory itp
zapewnienie bezawaryjnego, bezpiecznego i zgodnego z przepisami funkcjonowania oczyszczalni ścieków,
odpowiedzialność za prawidłowy proces gospodarowania odpadami,
prawidłowe i terminowe prowadzenie wymaganej prawem sprawozdawczości,
rozwój i optymalizacja procesów oczyszczania ścieków i gospodarowania odpadami w zgodzie z zmianami prawnymi i trendami środowiskowymi oraz strategią CSR firmy,
nadzór nad infrastrukturą oczyszczalni ścieków,
nadzór i koordynacja prac serwisów zewnętrznych,
odpowiedzialność za realizację budżetu (środki chemiczne, prace remontowe, konserwacyjne, części zamienne) w ustalonych wysokościach,
prowadzenie projektów inwestycyjnych w zakresie odpowiedzialności,
Starsza/y Księgowa/y ds. Księgowości Głównej Międzynarodowej z j.niemieckim
Sady (pow. poznański)
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
księgowanie zdarzeń gospodarczych należących do Księgi Głównej
bieżące analizowanie, kontrolowanie i uzgadnianie kont księgi głównej
udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału i roku (również w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i współpraca z audytorem wewnętrznym i zewnętrznym)
przygotowanie kalkulacji podatkowych i innych raportów (wymaganych przepisami prawa, na potrzeby klienta)
sporządzanie informacji podsumowującej o dostawach wewnątrzwspólnotowych dla spółki zagranicznej
aktywny udział w projektach związanych z Księgą Główną (dotyczących np. automatyzacji procesów, wprowadzania usprawnień, implementacji zmian)
współpraca z innymi działami księgowości, klientem zagranicznym, instytucjami zewnętrznymi
Płatny staż w Dziale Analiz i Wsparcia Sprzedaży (obszar zarządzania cenami i przychodami)
Sady (pow. poznański)
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
analizowanie przychodów z uwzględnieniem polityki cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji, wspieranie procesu negocjacji handlowych poprzez przygotowanie analiz biznesowych
analizowanie rynku pod względem cen, warunków handlowych i rentowności klientów
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego w oparciu o prawidłowe wykonywanie czynności w cyklu produkcyjnym
zapewnienie wysokiej jakości i bezpieczeństwa wyrobu gotowego poprzez uzyskanie półproduktu i produktu o parametrach organoleptycznych i fizyko-chemicznych zgodnie z normą jakościową
zachowanie obowiązujących standardów, instrukcji i norm jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
zapewnienie bezawaryjnego, bezpiecznego i zgodnego z przepisami funkcjonowania oczyszczalni ścieków,
odpowiedzialność za prawidłowy proces gospodarowania odpadami,
prawidłowe i terminowe prowadzenie wymaganej prawem sprawozdawczości,
rozwój i optymalizacja procesów oczyszczania ścieków i gospodarowania odpadami w zgodzie z zmianami prawnymi i trendami środowiskowymi oraz strategią CSR firmy,
nadzór nad infrastrukturą oczyszczalni ścieków,
nadzór i koordynacja prac serwisów zewnętrznych,
odpowiedzialność za realizację budżetu (środki chemiczne, prace remontowe, konserwacyjne, części zamienne) w ustalonych wysokościach,
prowadzenie projektów inwestycyjnych w zakresie odpowiedzialności,
identyfikowanie obszarów do doskonalenia, mapowanie procesów, wprowadzanie usprawnień i udział w tworzeniu standardów
realizacja projektów optymalizacyjnych mających na celu zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów, podwyższenie jakości wytwarzanych produktów,
rozwój kultury ciągłego doskonalenia Opartego na Lean Manufacturing i nadzór nad jej efektywnym funkcjonowaniem
wspieranie zespołów operacyjnych w procesie identyfikacji przyczyn problemów i strat oraz wsparcie w ich rozwiązywaniu zgodnie z metodologią Lean/ Kaizen/ Continuous Improvement
przeprowadzanie audytów związanych z Ciągłym Doskonaleniem
analiza oraz raportowanie danych systemowych dotyczących procesów produkcyjnych pod kątem identyfikacji strat
rozwój programów szkoleniowych mających na celu prawidłowe wdrożenie do pracy pracowników obszaru produkcji oraz utrzymanie i rozwój kompetencji pozwalających na prowadzenie i obsługę procesu produkcyjnego
administracja dokumentacją projektów w obszarze odpowiedzialności
Specjalista ds. prognozowania sprzedaży i rozwoju systemów IT
Sady (pow. poznański)
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwijanie i wspieranie narzędzi z rodziny SAP
proponowanie nowych rozwiązań IT pozwalających na optymalizację i automatyzację pracy w Dziale Planowania i Logistyki
uczestnictwo w procesie tworzenia i rozwijania robotów UiPath
współpraca z konsultantami SAP w celu naprawy/poprawy bieżących problemów
opracowywanie i aktualizowanie prognoz sprzedaży na poziomie produktu w oparciu o analizy historyczne i trendy rynkowe
uzgadnianie z działami Marketingu, Sprzedaży i Controllingu spójnych planów sprzedaży w procesie S&OP
weryfikowanie założeń przyjętych do planów sprzedaży w stosunku do rzeczywistych osiągnięć
współpraca z innymi działami uczestniczącymi w procesach związanych z łańcuchem dostaw w celu ciągłego podnoszenia jakości pracy i optymalizacji procesów
przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz w obszarze planowania
analiza przyczyn wpływających na istotne odchylenia prognoz sprzedaży oraz rekomendowanie rozwiązań
obsługa i zapewnienie sprawności technicznej urządzeń i instalacji elektrycznych i mechanicznych na terenie Zakładu Produkcyjnego oraz Magazynu Centralnego,
odpowiedzialność za wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych oraz pneumatycznych celem ich prawidłowego funkcjonowania oraz spełnienia warunków BHP i p.poż.,
przeprowadzanie remontów urządzeń i instalacji elektrycznych typu: szafy sterownicze wraz z instalacją, napędy, elementy grzejne itp., urządzeń mechanicznych typu: przekładnie, napędy, prowadnice, rolki, itp., urządzeń i instalacji pneumatycznych typu: siłowniki, wyspy zaworowe, zawory itp
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego w oparciu o prawidłowe wykonywanie czynności w cyklu produkcyjnym
zapewnienie wysokiej jakości i bezpieczeństwa wyrobu gotowego poprzez uzyskanie półproduktu i produktu o parametrach organoleptycznych i fizyko-chemicznych zgodnie z normą jakościową
zachowanie obowiązujących standardów, instrukcji i norm jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
analizowanie przychodów z uwzględnieniem polityki cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji, wspieranie procesu negocjacji handlowych poprzez przygotowanie analiz biznesowych
analizowanie rynku pod względem cen, warunków handlowych i rentowności klientów
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego w oparciu o prawidłowe wykonywanie czynności w cyklu produkcyjnym
zapewnienie wysokiej jakości i bezpieczeństwa wyrobu gotowego poprzez uzyskanie półproduktu i produktu o parametrach organoleptycznych i fizyko-chemicznych zgodnie z normą jakościową
zachowanie obowiązujących standardów, instrukcji i norm jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
zapewnienie sprawnego zarządzania przepływem palet w całościowym łańcuchu dostaw Lorenz Polska
zarządzanie wymianą palet pomiędzy spółkami z grupy Lorenz w kraju jak i zagranicą oraz klientami Lorenz na terenie kraju i w obszarze CEE
dbałość o standardy klasyfikacji i jakości palet w obiegu
zarządzanie całościowymi kosztami gospodarki paletowej w Lorenz Polska
obsługa administracyjna i systemowa gospodarki paletowej, m.in. obsługa systemu SAP, wystawianie faktur, zarządzanie dokumentacją paletową, tworzenie raportów w MS Excel na podstawie danych z SAP
szukanie usprawnień w obszarze gospodarki paletowej i towarzyszących procesach logistycznych
Realizacja planu stażowego, który da Ci wiedzę o tym, jak funkcjonują kluczowe działy i procesy w Lorenz
Tworzenie planów dla różnych aktywności z obszaru konfekcjonowanie (copacking), w oparciu o dostępne materiały, plany produkcji wyrobu gotowego, plany sprzedaży i moce firm copackingowych
Monitorowanie i zarządzanie pojemnością (wolnymi mocami wytwórczymi firm copackingowych)
Współuczestnictwo w negocjacjach cenowych w obszarze copackingu
Współtworzenie pakowanych akcji promocyjnych np. stand-ów wraz z działem Trade Marketingu (wytrzymałość, stabilność konstrukcji, łatwość montażu itp.)
Współzarządzanie pojemnością i wydajnością magazynową – monitoring wykorzystania pojemności magazynowej, reagowanie w porozumieniu z działem planowania w sytuacji nieoptymalnego wykorzystania pojemności magazynów lub ryzyka ich przekroczenia
Nadzór nad kosztami i aktywne kształtowanie kosztów logistycznych wynikających z budżetów (głównie copacking)
Nadzór i weryfikacja KPI logistyki firmy Lorenz i Lajkonik
Ścisła współpraca z działem planowania, Copacker-ami, Działem Trade-Marketingu, magazynami, Działem Transportu i Działem Produkcji w celu optymalizacji współdziałania ogniw w łańcuchu dostaw
Współpraca z operatorami 3PL/ Copacker-ami
Współtworzenie nowych lub optymalizacja istniejących procesów z operatorami (opieka nad podręcznikami operacyjnymi)
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
obsługa i zapewnienie sprawności technicznej urządzeń, instalacji elektrycznych i mechanicznych na terenie Zakładu Produkcyjnego oraz Magazynu Centralnego,
odpowiedzialność za wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wentylacyjnych oraz urządzeń kotłowych celem ich prawidłowego funkcjonowania oraz spełnienia warunków BHP i p. poż.,
prowadzenie bieżącej dokumentacji Działu Utrzymania Ruchu
analizowanie przychodów z uwzględnieniem polityki cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji, wspieranie procesu negocjacji handlowych poprzez przygotowanie analiz biznesowych
analizowanie rynku pod względem cen, warunków handlowych i rentowności klientów
zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego w oparciu o prawidłowe wykonywanie czynności w cyklu produkcyjnym
zapewnienie wysokiej jakości i bezpieczeństwa wyrobu gotowego poprzez uzyskanie półproduktu i produktu o parametrach organoleptycznych i fizyko-chemicznych zgodnie z normą jakościową
zachowanie obowiązujących standardów, instrukcji i norm jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
analizowanie przychodów z uwzględnieniem polityki cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji, wspieranie procesu negocjacji handlowych poprzez przygotowanie analiz biznesowych
analizowanie rynku pod względem cen, warunków handlowych i rentowności klientów
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
obsługa i zapewnienie sprawności technicznej urządzeń, instalacji elektrycznych i mechanicznych na terenie Zakładu Produkcyjnego oraz Magazynu Centralnego,
odpowiedzialność za wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wentylacyjnych oraz urządzeń kotłowych celem ich prawidłowego funkcjonowania oraz spełnienia warunków BHP i p. poż.,
prowadzenie bieżącej dokumentacji Działu Utrzymania Ruchu
wspieranie zespołu księgowego w obszarze zobowiązań, należności i księgi głównej, a także środków trwałych i inwestycji, konsolidacji i płynności finansowej
udział w projektach z obszaru księgowości oraz rozwoju systemu ERP
poznanie oraz współpraca z kluczowymi obszarami firmy: controlling, marketing, sprzedaż, logistyka, IT, zakupy, kontrola jakości, wsparcie sprzedaży, planowanie itd
poznanie systemu SAP S/4 Hana poprzez księgowanie dokumentów księgowych w różnych działach księgowości (wyciągi bankowe, kasy, czeki, polecenia księgowania, faktury zakupu, towarowe, usługowe) oraz aktywny udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego w oparciu o prawidłowe wykonywanie czynności w cyklu produkcyjnym
zapewnienie wysokiej jakości i bezpieczeństwa wyrobu gotowego poprzez uzyskanie półproduktu i produktu o parametrach organoleptycznych i fizyko-chemicznych zgodnie z normą jakościową
zachowanie obowiązujących standardów, instrukcji i norm jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
obsługa i zapewnienie sprawności technicznej urządzeń, instalacji elektrycznych i mechanicznych na terenie Zakładu Produkcyjnego,
odpowiedzialność za wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wentylacyjnych oraz urządzeń kotłowych celem ich prawidłowego funkcjonowania oraz spełnienia warunków BHP i p. poż.,
prowadzenie bieżącej dokumentacji Działu Utrzymania Ruchu
obsługa i zapewnienie sprawności technicznej urządzeń i instalacji elektrycznych i mechanicznych na terenie Zakładu Produkcyjnego oraz Magazynu Centralnego,
odpowiedzialność za wykonanie przeglądów, napraw, konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych, mechanicznych oraz pneumatycznych celem ich prawidłowego funkcjonowania oraz spełnienia warunków BHP i p.poż.,
przeprowadzanie remontów urządzeń i instalacji elektrycznych typu: szafy sterownicze wraz z instalacją, napędy, elementy grzejne itp., urządzeń mechanicznych typu: przekładnie, napędy, prowadnice, rolki, itp., urządzeń i instalacji pneumatycznych typu: siłowniki, wyspy zaworowe, zawory itp
zapewnienie bezawaryjnej, bezpiecznej pracy maszyn i urządzeń oraz nadzór nad procesem prewencyjnego i operacyjnego utrzymania ruchu,
odpowiedzialność za prawidłowy stan techniczny urządzeń, maszyn, linii produkcyjnych, instalacji i infrastruktury zakładu oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów przebudowy oraz modernizacji obiektów,
nadzór i koordynacja prac serwisów zewnętrznych,
odpowiedzialność za realizację budżetu (prace remontowe, konserwacyjne, części zamienne) w ustalonych wysokościach,
opracowanie harmonogramu okresowych przeglądów technicznych i kontrola ich realizacji,
zarządzanie efektywnością energetyczną zakładu oraz nadzór nad zużyciem mediów energetycznych (gaz i energia elektryczna) oraz emisjami,
nadzór nad terminowymi przeglądami instalacji elektrycznych, p.poż., UDT i innych wymaganych przepisami,
odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami powstającymi w dziale utrzymania ruchu oraz środkami smarnymi w zakresie zużycia i kosztów,
nadzór nad organizacją przeglądów technicznych sprzętu gaśniczego oraz zapewnienie dostaw sprzętu p.poż. dla zakładu i nadzór nad jego prawidłowym stanem technicznym,
Poszukujemy kandydatów do odbycia bezpłatnych Wakacyjnych Praktyk Studenckich, które będziemy realizować w Zakładzie Produkcyjnym w Stanowicach k. Oławy w następujących obszarach: