Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP z dn. 11.09.2019 r. oraz aktów wewnętrznych;
Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz regulacji wewnętrznych;
Prowadzenie dokumentacji zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;
Udział w pracach komisji przetargowych;
Sporządzanie sprawozdań z udzielonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz regulacji wewnętrznych;
Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;
Analiza warunków umów i jej realizacji pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminów
Negocjowanie warunków umów;
Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;
Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;
Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;
Kierowanie pracami Sekcji Utrzymania Obiektów i Sprzętu, Sekcji Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej oraz Sekcji Marketingu i Kontaktu z Klientami
Nadzór i kontrola nad stanem technicznym obiektów i majątku (eksploatacją, konserwacją, remontami, naprawami, zabezpieczeniem, itp.)
Nadzorowanie realizacji umów oraz tworzenia ofert do konkursów na świadczenia medyczne dla podmiotów zewnętrznych
Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych i konkursów ofert, nadzór nad przeprowadzaniem postępowań w trybie zamówień publicznych oraz konkursów ofert
Nadzór nad organizacją i przebiegiem prac związanych z ewidencjonowaniem, kasacją, przechowywaniem, amortyzacją środków trwałych oraz inwentaryzacją
Planowanie i realizacja zadań w zakresie zaopatrzenia w sprzęt, materiały oraz aparaturę medyczną
Marketing działań placówki
Realizacja zadań z zakresu pozyskiwania, realizacji i rozliczania środków z programów unijnych, budżetu obywatelskiego, itp
prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników;
sporządzanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, wystawianie zaświadczeń dot. zatrudnienia),;
prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac;
dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń (zaliczki, zajęcia komornicze i inne);
naliczanie wynagrodzeń;
sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
ewidencja zwolnień lekarskich;
rozliczanie czasu pracy;
sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadrowej;
sporządzanie dokumentacji do instytucji zewnętrznych, m.in. do: ZUS oraz sprawozdań do GUS, PFRON;
sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;
sporządzanie miesięcznych analiz, sprawozdań i raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne jednostki;
obsługa PPK;
współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań
przyjmowanie i kompletowanie dokumentów księgowych (w tym dotyczących zobowiązań jednostki ), sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym , przygotowywanie dokumentów do zapłaty (przelewy);
ewidencja i analiza transakcji bankowych i uzgadnianie z kontami rozrachunkowymi oraz sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych, ich realizacja za pomocą systemu bankowości elektronicznej;
prowadzenie wymaganych prawem rejestrów dotyczących nabycia towarów i usług dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji podatkowych związanych z działalnością prowadzoną przez jednostkę;
przekazywanie i pobieranie danych (rozliczeń) do systemów informatycznych działających w jednostce;
sporządzanie okresowych sprawozdań (informacji), przeprowadzanie analiz porównawczych oraz innych analiz i zestawień potrzebnych do bieżącego funkcjonowania jednostki;
uzgadnianie stanów zapasów sald kont rozrachunkowych dotyczących kontrahentów wobec których powstaje zobowiązanie finansowe jednostki;