Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Kasjer-sprzedawca
Krotoszyn
Wygasła: 26.09.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie niewymagane
Chęci do pracy
Obsługa kasy fiskalnej
Praca w Zahir Kebab
2 zmiany - 10:00-18:00
18:00-2:00
od 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik marketingu
Henryka Sienkiewicza 85, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
BUDOWANIE MARKI POPRZEZ:
Przygotowanie i realizacja długoterminowej strategii marketingowej i przewagi konkurencyjnej firmy zgodnie z polityką firmy;
Analizowanie rynku i działań marketingowych konkurencji (biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu, rentowność i czynniki efektywności);
Definiowanie i budowanie działań marketingowych w Polsce - kreowanie, planowanie i kontrola działań marketingowych (m.in. zarządzanie tworzeniem kontentu, social media, materiały POS, kampanie trademarketingowe we współpracy z dostawcami oraz zarządzanie kampaniami offlinowymi: outdoor, radio itp.);
Koordynacja działań PRowych;
Monitorowanie potrzeb Klientów i bieżących trendów w branży;
Nadzór nad przygotowywaniem projektów graficznych oraz kreacji marketingowych;
Organizowanie uczestnictwa firmy w dniach otwartych, targach, konkursach branżowych;
Sporządzanie sprawozdań i raportów z działań marketingowych;
Współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji;
Zarządzanie budżetem Działu Marketingu;
Zarządzanie podległym zespołem marketingu, motywowanie, ocena i rozwój Pracowników;
Zabezpieczenie interesów Spółki na etapie przygotowywania treści umów poprzez analizowanie treści oraz warunków umów związanych z działalnością Spółki;
Przygotowywanie opinii prawnych, ustalanie stanu faktycznego, analiza przepisów, proponowanie potencjalnych rozwiązań, przewidywanie ryzyka poszczególnych rozwiązań, uzgadnianie stanowiska prawnego w przedmiotowej sprawie;
Wsparcie przy sporządzaniu uchwał i zarządzeń organów spółki, aktualizacji danych w KRS;
Bieżące doradztwo prawne na wszystkich działów Spółki;
Wymiana korespondencji z organami administracji państwowej w zakresie wymagającym udziału prawnika, analiza stanu prawnego sprawy (zbieranie informacji, opis stanu faktycznego itp.; przygotowywanie odpowiedzi), współpraca z innymi działami w Spółce;
Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków wynikających z umów najmu i dzierżawy nieruchomości (lokale użytkowe, mieszkania);
Nadzorowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych obiektów (m.in. firmy ochrony, firmy ubezpieczeniowe);
Zapewnienie wysokiego poziomu komunikacji m.in. z wynajmującymi oraz negocjowanie warunków transakcji, prowizji i cen;
Zarządzanie obiegiem dokumentów;
Archiwizacja dokumentów formalno-prawnych i prowadzenie archiwum umów;
Kontrola i ocena stanu sanitarno - higienicznego zakładu
Codzienne prowadzenie ewidencji pomiarów przeprowadzonych na maszynach produkcyjnych
Codzienne prowadzenie ewidencji oceny sensorycznej i organoleptycznej produktu
Odpowiedzialność za zachowanie najwyższego poziomu jakości wytwarzanych produktów
Ścisła współpraca z działem produkcji oraz kierownikiem produkcji
Wspieranie działu produkcji w zakresie zapewnienia jakości zgodnej z przyjętymi standardami poprzez rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie procedur zapewniających założony poziom jakości
Bieżące analizowanie i monitorowanie zlecanych uprzednio wyników analiz i specyfikacji jakościowych produktów
Kontrola poprawności zapisów prowadzonych przez brygadzistów, magazynierów oraz działu sprzątającego
Weryfikacja parametrów procesu i pakowania wyrobów gotowych
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w poszczególnych obszarach produkcyjnych zgodnie z harmonogramem badań na rok bieżący oraz tworzenie raportów
Współpraca z Zarządem i zewnętrznymi firmami przy wdrażaniu systemu ISO
Przygotowywanie dokumentacji PPAP, czyli procesu, w którym potwierdza się zgodność każdego pojedynczego komponentu z wymaganiami klienta
Bieżące kontakty i współpraca z najemcami oraz wynajmującymi;
Kontrola należności oraz opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości;
Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości i dbanie o ich stan techniczny, wizerunek oraz bieżące raportowanie związane z eksploatacją;
Powadzenie gospodarki energetycznej, cieplnej, wodnej, ściekowej oraz odpadami komunalnymi;
Protokolarne odbiory i przekazania powierzchni wynajmowanych
Przygotowanie projektu rocznego planu kosztów utrzymania nieruchomości oraz rocznego rozliczenia kosztów utrzymania i monitorowanie realizacji planów budżetowych;
Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie jakości świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżących konserwacji, napraw i usuwania awarii);
Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym;
Zgłaszanie szkód do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz nadzór nad usuwaniem szkód i ich skutków;
Zgłaszanie wniosków dotyczących optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami;
Zlecanie badań i kontroli technicznych oraz przeglądów okresowych nieruchomości, instalacji oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz nadzór nad realizacją zaleceń wskazanych w przeglądach okresowych;
Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków Zahir & Zahid wynikających z umów najmu i dzierżawy nieruchomości (lokale użytkowe, mieszkania) na terenie kraju;
Nadzorowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych obiektów (m.in. firmy ochrony, firmy wykonawcze);
Przestrzeganie zasad dotyczących zarządzania obiektami zgodnych z wymogami prawa;
Przygotowywanie budżetów dla zarządzanych obiektów oraz bieżąca kontrola kosztów w zakresie utrzymania (m.in. stawki czynszu, media);
Ścisła współpraca z działem księgowości i innymi działami w firmie oraz współpraca z kancelarią prawną i przygotowywanie korespondencji, umów i aneksów;
Zapewnienie wysokiego poziomu komunikacji m.in. z wynajmującymi oraz negocjowanie warunków transakcji, prowizji i cen;
Zarządzanie obiegiem dokumentów najemcy;
Opiniowanie dokumentów (w tym umów handlowych) pod względem formalno-prawnym;
Archiwizacja dokumentów formalno-prawnych i prowadzenie archiwum umów;
Koordynator Operacyjny jest odpowiedzialny za wdrożenie, zapewnienie i utrzymanie standardów sieci Zahir Kebab w celu zapewnienia Doskonałości Operacyjnej pod względem jakości, obsługi oraz czystości:
Przełożenie ogólnej strategii biznesowej Zahir Kebab na codzienną realizację wyznaczonych celów w lokalach sieci;
Analiza i ocena efektywności pracy lokali oraz wprowadzanie stosownych planów naprawczych w tym nadzorowanie przestrzegania procedur operacyjnych oraz sporządzanie raportów dotyczących ich stosowania;
Nadzór nad szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników lokali sieci w tym szkolenie kadry menadżerskiej i jej pracowników;
Weryfikacja realizacji budżetu P&L w zakresie Food, Drink & Paper Cost oraz kosztów kontrolowalnych;
Wprowadzanie nowych produktów, procedur i wyposażenia zgodnie z wytycznymi biura centralnego Zahir Kebab;
Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy lokalami sieci i biurem centralnym;
Wsparcie kadry menadżerskiej w zażądaniu lokalami sieci
Koordynator Operacyjny jest odpowiedzialny za wdrożenie, zapewnienie i utrzymanie standardów sieci Zahir Kebab w celu zapewnienia Doskonałości Operacyjnej pod względem jakości, obsługi oraz czystości:
Przełożenie ogólnej strategii biznesowej Zahir Kebab na codzienną realizację wyznaczonych celów w lokalach sieci;
Analiza i ocena efektywności pracy lokali oraz wprowadzanie stosownych planów naprawczych w tym nadzorowanie przestrzegania procedur operacyjnych oraz sporządzanie raportów dotyczących ich stosowania;
Nadzór nad szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników lokali sieci w tym szkolenie kadry menadżerskiej i jej pracowników;
Weryfikacja realizacji budżetu P&L w zakresie Food, Drink & Paper Cost oraz kosztów kontrolowalnych;
Wprowadzanie nowych produktów, procedur i wyposażenia zgodnie z wytycznymi biura centralnego Zahir Kebab;
Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy lokalami sieci i biurem centralnym;
Wsparcie kadry menadżerskiej w zażądaniu lokalami sieci
Konsultant Operacyjny jest odpowiedzialny za wdrożenie, zapewnienie i utrzymanie standardów sieci Zahir Kebab w celu zapewnienia Doskonałości Operacyjnej pod względem jakości, obsługi oraz czystości:
Przełożenie ogólnej strategii biznesowej Zahir Kebab na codzienną realizację wyznaczonych celów w lokalach sieci;
Analiza i ocena efektywności pracy lokali oraz wprowadzanie stosownych planów naprawczych w tym nadzorowanie przestrzegania procedur operacyjnych oraz sporządzanie raportów dotyczących ich stosowania;
Nadzór nad szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników lokali sieci w tym szkolenie kadry menadżerskiej i jej pracowników;
Weryfikacja realizacji budżetu P&L w zakresie Food, Drink & Paper Cost oraz kosztów kontrolowalnych;
Wprowadzanie nowych produktów, procedur i wyposażenia zgodnie z wytycznymi biura centralnego Zahir Kebab;
Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy lokalami sieci i biurem centralnym;
Wsparcie kadry menadżerskiej w zażądaniu lokalami sieci
Koordynator Operacyjny jest odpowiedzialny za wdrożenie, zapewnienie i utrzymanie standardów sieci Zahir Kebab w celu zapewnienia Doskonałości Operacyjnej pod względem jakości, obsługi oraz czystości:
Przełożenie ogólnej strategii biznesowej Zahir Kebab na codzienną realizację wyznaczonych celów w lokalach sieci;
Analiza i ocena efektywności pracy lokali oraz wprowadzanie stosownych planów naprawczych w tym nadzorowanie przestrzegania procedur operacyjnych oraz sporządzanie raportów dotyczących ich stosowania;
Nadzór nad szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników lokali sieci w tym szkolenie kadry menadżerskiej i jej pracowników;
Weryfikacja realizacji budżetu P&L w zakresie Food, Drink & Paper Cost oraz kosztów kontrolowalnych;
Wprowadzanie nowych produktów, procedur i wyposażenia zgodnie z wytycznymi biura centralnego Zahir Kebab;
Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy lokalami sieci i biurem centralnym;
Wsparcie kadry menadżerskiej w zażądaniu lokalami sieci