Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompletowanie, przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdów będacych własnością lub w posiadaniu Spółki,
Terminowe zlecanie rejestracji i przekazywanie dokumentacji do właściwych Wydziałów Rejestracji pojazdów,
Kontakt z przedstawicielami i pracownikami Wydziałów Rejestracji w zakresie terminowej rejestracji pojazdów,
Kontakt z klientami oraz pozostałymi pracownikami Spółki celem koordynacji procesu rejestracji wydawanych pojazdów,
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji, w tym min. dowodów i tablic rejestracyjnych do dalszej wysyłki oraz zlecanie wysyłek,
Weryfikowanie czy pojazd posiada ważne ubezpieczenie OC/AC przed wysyłką dowodów i tablic rejestracyjnych,
Wykonywanie wszystkich, pozostałych czynności obsługowych związanych procesem rejestracji pojazdów określonych przez procedury wewnętrzne Spółki jak i przewidziane przepisami prawa
Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
Współpraca z lokalnymi klientami oraz budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży Volvo Trucks/Renault Trucks zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
Wdrażanie nowych produktów i usług,
Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
ensuring General Ledger (G/L) reconciliations are implemented and executed and policies are strictly followed
supporting and consulting with operational functions across the organization within a framework of improving
providing correct, complete and timely financial information for reporting, forecasting, and controlling purposes (high-quality baseline for financial information)
being responsible for Treasury/ Cash Management, including clearing of customer accounts, processing of daily banking transactions, work-off suspense accounts and liquidity reporting to AB Volvo. Securing timely and correct Cash-Management (processing of all cash-related transactions)
Preparing and delivering correct, complete, and compliant reports (e.g. match funding, reserve analysis scorecards) according to service level agreements
ensuring tax compliance according to local rules and timelines
ensuring financial reports according to IFRS group rules and timelines
preparing and supporting Finance & Accounting department within its reporting functions (internal and external), commenting on key variances for internal and external reporting
assisting with special projects as required
ensuring that an effective control monitoring process is delivered
constantly driving efficiency improvement for all accounting-related processes
being a professional business partner for (internal and external) auditors and external consultants (e.g. tax consultants)
actively supporting financial processes for business planning, funding, budgeting and forecasting
Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
Współpraca z lokalnymi klientami oraz budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży Volvo Trucks/Renault Trucks zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
Wdrażanie nowych produktów i usług,
Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
Współpraca z lokalnymi klientami oraz budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży Volvo Trucks/Renault Trucks zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
Wdrażanie nowych produktów i usług,
Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Finance Controller, VFS Region Europe Central East & East
Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Manage monthly financial reporting process in the CE&E Region, including reviewing and analyzing reported figures, control reports and investigating and resolving issues
Ensure timeliness and quality of reporting by markets finance teams
Developing, analyzing and investigating trends
Investigating significant variances from prior period actual results
Analyzing the data for accuracy and adherence to IFRS, VFS Finance policies and the AB Volvo Financial Policies and Procedures
Implementing corrective activities as needed
Prepare and analyze financial and non-financial reports for management and the parent company on both an ad hoc and regularly scheduled basis
Support internal control activities with the purpose of ensuring that the organization has a good system of internal control over accounting and financial reporting, including:
Assisting in conducting accounting and financial reporting reviews at select VFS locations
Performing internal control assessment, testing and remediation activities in accordance with Volvo Internal Control Standards (VICS)
Ensuring proper supporting documentation for differences in statutory and VGCS reporting
Assess and develop an internal control framework
Coordinate and take part when necessary in the external audit
In cooperation with the Tax Manager ensure proper tax accounting and tax reporting
Assist in the development and implementation of tools and reporting systems
Assist and provide support for the new market entries in related areas of expertise
Assist in the review, development, and updating of VFS financial directives, guidelines, procedures, and control measures to ensure that all transactions are properly controlled, tracked and reported in accordance with Volvo and VFS Financial Policies and Procedures and International Financial Reporting Standards
Provide training and guidance in accounting and financial reporting in accordance with IFRS, the FPP, and VFS global policies as needed
Promote and enhance sharing of best practices in financial reporting between VFS markets to ensure continual improvement
Perform ad hoc activities requested by regional or functional management team
Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
Współpraca z lokalnymi kluczowymi klientami i budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży VT zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
Wdrażanie nowych produktów i usług,
Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Support the preparation of high-profile reports and presentations for the Management Team
Support month-end closing process with the possibility of analyzing KPIs about commercial performance, risk, and profitability
Participate in interesting and innovative projects within the Finance and Business Control community with the opportunity of high exposure in the Region
Learn about and use analysis tools available at region and market level to identify opportunities
Administracja aktywnymi umowami dotycząca m.in. aneksowania, dokonywania zmian w harmonogramach spłat, procesowania cesji umów oraz przygotowania modyfikacji w dotychczasowych umowach,
Obsługa procesu umów kończonych regularnie oraz przedterminowo,
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta obejmującą przyjmowanie, administrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń,
Obsługa Procesu Fakturowania i Rekalkulacji,
Wspieranie rozwoju Działu Administracji Umowami, w tym aktywne uczestnictwo w bieżących projektach oraz tworzenie nowych narzędzi dot. obsługi klienta,
Prace administracyjne związane z archiwizacją dokumentów
Obsługa procesu przygotowania i aktywacji umów obejmująca m.in.:
Przygotowanie stosownych dokumentów i zabezpieczeń związanych z oferowanymi produktami finansowymi
Weryfikacja poprawności podpisanych dokumentów
Wystawianie faktur, duplikatów i korekt
Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdów
Przygotowywanie dokumentów do płatności
Obsługa procesu cesji umów
Prace administracyjne związane z archiwizacją dokumentów
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Aktywne uczestnictwo w rozwoju Działu Przygotowania Aktywacji Umów oraz w bieżących projektach, a także tworzenie nowych narzędzi wspierających proces przygotowania umów
Obsługa Procesu umów kończonych regularnie oraz przedterminowo,
Wspieranie Procesu administracji umowami aktywnymi, polegające m.in. na ich aneksowaniu, dokonywaniu zmian w harmonogramach spłat oraz przygotowaniu pozostałych modyfikacji w portfelu umów aktywnych,
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta obejmującej przyjmowanie, administrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń,
Wspieranie Procesu fakturowania,
Wspieranie rozwoju Działu Administracji Umowami/Zespołu Obsługi Klienta, w tym aktywne uczestniczenie w bieżących projektach oraz tworzenie nowych narzędzi dot. obsługi klienta