Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wykorzystywanie umiejętności sprzedażowych w branży Digital Marketing SEO, w celu pozyskania nowych klientów;
Tworzeniem spersonalizowanych ofert, dopasowanych do potrzeb i oczekiwań klientów - kreowanie strategii, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także gwarantują skuteczność naszym klientom;
Świadczeniem kompleksowego doradztwa w dziedzinie branży SEO/SEM - dzielenie się swoją wiedzą i pomaganie klientom w osiąganiu sukcesów;
Negocjacją warunków współpracy oraz finalizacją umów - budowanie trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i wspólnym sukcesie;
Stałym rozwojem i zdobywaniem wiedzy w dziedzinie SEO - uczestnictwo w szkoleniach, aby być na bieżąco z najnowszymi innowacjami i być liderem w dziedzinie sprzedaży
Wykorzystywanie umiejętności sprzedażowych w branży Digital Marketing SEO, w celu pozyskania nowych klientów;
Tworzeniem spersonalizowanych ofert, dopasowanych do potrzeb i oczekiwań klientów - kreowanie strategii, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także gwarantują skuteczność naszym klientom;
Świadczeniem kompleksowego doradztwa w dziedzinie branży SEO/SEM - dzielenie się swoją wiedzą i pomaganie klientom w osiąganiu sukcesów;
Negocjacją warunków współpracy oraz finalizacją umów - budowanie trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i wspólnym sukcesie;
Stałym rozwojem i zdobywaniem wiedzy w dziedzinie SEO - uczestnictwo w szkoleniach, aby być na bieżąco z najnowszymi innowacjami i być liderem w dziedzinie sprzedaży
Będziesz naszym ambasadorem podczas telefonicznych, mailowych i bezpośrednich spotkań z naszymi obecnymi klientami, budując trwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu;
Z pełnym zaangażowaniem będziesz realizować cele sprzedażowe, poszerzając obecne umowy i wspierając proces sprzedażowy;
Koordynowanie kompleksowych strategii marketingowych w Internecie dla naszych klientów będzie Twoją codziennością,
Będziesz odpowiedzialny za przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów;
Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy pozwoli Tobie zadbać o profesjonalną obsługę naszych klientów
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pozyskiwanie partnerów w celu tworzenia nowych kanałów sprzedaży i źródeł przychodów,
działania na rzecz aktywizacji partnerów i minimalizacji wskaźnika churnrate,
zarządzanie zespołami z różnych spółek Grupy SEO wg ujednoliconych standardów (integracja), w oparciu o wskaźniki, cele i spójny system motywacyjny -odpowiedzialność za wyniki zespołu,
tworzenie strategii rozwoju kanału partnerskiego oraz jej wdrażanie i usprawnianie na bazie mierzalnych KPI,
zwiększanie efektywności i skuteczności prowadzonych procesów, poprzez ich analizę, usprawnianie w zakresie standardów jak i optymalizację poprzez narzędzia i wdrażanie automatyzacji,
szukanie, analiza oraz testowanie nowych metod pozyskiwania partnerów (online i offline, np. podczas eventów branżowych, biznesowych),
projektowanie systemów premiowych zwiększających skuteczność kanału partnerskiego,
aktywny udział we wdrażaniu nowego CRM (Salesforce) od strony programu partnerskiego,
udział w kreowaniu polityki cenowej,
aktywny wpływ na budowanie portfela długoletnich i wysokomarżowych Klientów,
współpraca z działami realizacji usług w zakresie osiągania zwiększania satysfakcji klienta i obniżania churnrate,
wsparcie we wprowadzaniu nowych usług do sprzedaży,
zarządzanie oraz rozwój kompetencji i umiejętności zespołów sprzedażowych niezbędnych w zakresie realizacji strategii sprzedaży w kanale partnerskim,
inicjowanie działań sprzedażowych i marketingowych z Partnerami w celu maksymalizacji przychodów,
definiowanie i analiza KPI dla zespołu,
kompleksowe zarządzanie projektem Marketplace (sprzedaż usług partnerskich, współpraca bilateralna, organizacja wspólnych wydarzeń itp.),
organizacja eventów stacjonarnych połączonych z promocją programu partnerskiego i budową wizerunku marek Grupy SEO,
aktywny udział w dynamicznym rozwoju sprzedaży opartej na generowaniu leadów,
integracja działów Lead Sales z różnych spółek Grupy SEO w zakresie współpracy, uspójnienia standardów oraz procesów,
odpowiedzialność za wyniki zespołu poprzez zarządzanie sprzedażą w oparciu o miary, cele i spójny system motywacyjny,
projektowanie systemów premiowych zwiększających sprzedaż i zapewniających utrzymanie marży,
rozwój kompetencji i umiejętności zespołów sprzedażowych niezbędnych w zakresie realizacji strategii sprzedaży,
tworzenie strategii sprzedaży poprzez pozyskiwanie leadów (z uwzględnieniem m.in. inbound marketingu, lead nurturingu i lead magnetów) oraz jej wdrażanie i usprawnianie na bazie mierzalnych KPI,
zwiększanie efektywności i skuteczności prowadzonych procesów sprzedażowych poprzez ich analizę, usprawnianie w zakresie standardów jak i optymalizację poprzez narzędzia i wdrażanie automatyzacji (np. marketing automation),
szukanie, analiza oraz testowanie nowych metod generowania leadów oraz dostawców na zakup leadów,
udział we wdrażaniu nowego CRM (Salesforce),
aktywny udział w kreowaniu polityki cenowej,
wpływ na budowanie portfela długoletnich i wysokomarżowych Klientów,
współpraca z działami realizacji usług w zakresie osiągania zwiększania satysfakcji klienta i obniżania churn rate,
wsparcie we wprowadzaniu nowych usług do sprzedaży
Tłumacz języka polskiego ze znajomością języka ukraińskiego
dolnośląskie
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Lider branży SEO poszukuje lektora języka polskiego dla osób z Ukrainy. Zależy nam na osobie znającej język ukraiński i polski w stopniu zaawansowanym oraz mającej doświadczenie w nauczaniu
Dodatkowym zadaniem będzie wsparcie firmy w bieżących potrzebach w zakresie języka ukraińskiego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. szkoleń
Wolsztyńska 7, Grunwald, Poznań
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie projektami rozwojowymi,
kompleksowa organizacja szkoleń dla pracowników całej organizacji (diagnozowanie potrzeb i identyfikowanie obszarów do rozwoju, organizacja, rozliczanie oraz ewaluacja),
przygotowywanie komunikacji do pracowników odnośnie zaplanowanych szkoleń i projektów,
nawiązywanie i koordynowanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami,
wspieranie realizacji programów rozwojowych dedykowanych dla całej organizacji, m.in. Akademia Trenera,
pomoc we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych wspierających procesy rozwojowe w organizacji,
bieżąca współpraca z HR Biznes Partnerami oraz kadrą zarządzającą
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pozyskiwanie partnerów w celu tworzenia nowych kanałów sprzedaży i źródeł przychodów,
działania na rzecz aktywizacji partnerów i minimalizacji wskaźnika churnrate,
zarządzanie zespołami z różnych spółek Grupy SEO wg ujednoliconych standardów (integracja), w oparciu o wskaźniki, cele i spójny system motywacyjny -odpowiedzialność za wyniki zespołu,
tworzenie strategii rozwoju kanału partnerskiego oraz jej wdrażanie i usprawnianie na bazie mierzalnych KPI,
zwiększanie efektywności i skuteczności prowadzonych procesów, poprzez ich analizę, usprawnianie w zakresie standardów jak i optymalizację poprzez narzędzia i wdrażanie automatyzacji,
szukanie, analiza oraz testowanie nowych metod pozyskiwania partnerów (online i offline, np. podczas eventów branżowych, biznesowych),
projektowanie systemów premiowych zwiększających skuteczność kanału partnerskiego,
aktywny udział we wdrażaniu nowego CRM (Salesforce) od strony programu partnerskiego,
udział w kreowaniu polityki cenowej,
aktywny wpływ na budowanie portfela długoletnich i wysokomarżowych Klientów,
współpraca z działami realizacji usług w zakresie osiągania zwiększania satysfakcji klienta i obniżania churnrate,
wsparcie we wprowadzaniu nowych usług do sprzedaży,
zarządzanie oraz rozwój kompetencji i umiejętności zespołów sprzedażowych niezbędnych w zakresie realizacji strategii sprzedaży w kanale partnerskim,
inicjowanie działań sprzedażowych i marketingowych z Partnerami w celu maksymalizacji przychodów,
definiowanie i analiza KPI dla zespołu,
kompleksowe zarządzanie projektem Marketplace (sprzedaż usług partnerskich, współpraca bilateralna, organizacja wspólnych wydarzeń itp.),
organizacja eventów stacjonarnych połączonych z promocją programu partnerskiego i budową wizerunku marek Grupy SEO,
aktywny udział w dynamicznym rozwoju sprzedaży opartej na generowaniu leadów,
integracja działów Lead Sales z różnych spółek Grupy SEO w zakresie współpracy, uspójnienia standardów oraz procesów,
odpowiedzialność za wyniki zespołu poprzez zarządzanie sprzedażą w oparciu o miary, cele i spójny system motywacyjny,
projektowanie systemów premiowych zwiększających sprzedaż i zapewniających utrzymanie marży,
rozwój kompetencji i umiejętności zespołów sprzedażowych niezbędnych w zakresie realizacji strategii sprzedaży,
tworzenie strategii sprzedaży poprzez pozyskiwanie leadów (z uwzględnieniem m.in. inbound marketingu, lead nurturingu i lead magnetów) oraz jej wdrażanie i usprawnianie na bazie mierzalnych KPI,
zwiększanie efektywności i skuteczności prowadzonych procesów sprzedażowych poprzez ich analizę, usprawnianie w zakresie standardów jak i optymalizację poprzez narzędzia i wdrażanie automatyzacji (np. marketing automation),
szukanie, analiza oraz testowanie nowych metod generowania leadów oraz dostawców na zakup leadów,
udział we wdrażaniu nowego CRM (Salesforce),
aktywny udział w kreowaniu polityki cenowej,
wpływ na budowanie portfela długoletnich i wysokomarżowych Klientów,
współpraca z działami realizacji usług w zakresie osiągania zwiększania satysfakcji klienta i obniżania churn rate,
wsparcie we wprowadzaniu nowych usług do sprzedaży
aktywny udział w dynamicznym rozwoju sprzedaży opartej na generowaniu leadów,
integracja działów Lead Sales z różnych spółek Grupy SEO w zakresie współpracy, uspójnienia standardów oraz procesów,
odpowiedzialność za wyniki zespołu poprzez zarządzanie sprzedażą w oparciu o miary, cele i spójny system motywacyjny,
projektowanie systemów premiowych zwiększających sprzedaż i zapewniających utrzymanie marży,
rozwój kompetencji i umiejętności zespołów sprzedażowych niezbędnych w zakresie realizacji strategii sprzedaży,
tworzenie strategii sprzedaży poprzez pozyskiwanie leadów (z uwzględnieniem m.in. inbound marketingu, lead nurturingu i lead magnetów) oraz jej wdrażanie i usprawnianie na bazie mierzalnych KPI,
zwiększanie efektywności i skuteczności prowadzonych procesów sprzedażowych poprzez ich analizę, usprawnianie w zakresie standardów jak i optymalizację poprzez narzędzia i wdrażanie automatyzacji (np. marketing automation),
szukanie, analiza oraz testowanie nowych metod generowania leadów oraz dostawców na zakup leadów,
udział we wdrażaniu nowego CRM (Salesforce),
aktywny udział w kreowaniu polityki cenowej,
wpływ na budowanie portfela długoletnich i wysokomarżowych Klientów,
współpraca z działami realizacji usług w zakresie osiągania zwiększania satysfakcji klienta i obniżania churn rate,
wsparcie we wprowadzaniu nowych usług do sprzedaży
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
obsługa działań contentowych dla własnej grupy klientów (blogi, publikacje sponsorowane) – obejmujących planowanie, research, zamawianie treści, analizę, raportowanie prac, a także bieżący kontakt e-mailowy i telefoniczny,
samodzielna publikacja artykułów blogowych na stronach klientów – w tym dbanie o ich jakość i spójność pod kątem dobrych praktyk UX, UI oraz SEO,
współpraca z copywriterami, a także podwykonawcami,
opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych usług do portfolio firmy,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,
pisanie treści wspierających pozycjonowanie: teksty SEO o strukturze dopasowanej do wymogów wyszukiwarek i nasycane słowami kluczowymi, ze śródtytułami, linkami itp.,
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
pisanie wpisów blogowych: cykliczne publikacje na blogach naszych klientów, odpowiadające na najpopularniejsze zapytania internautów i zawierające treści poradnikowe,
tworzenie publikacji sponsorowanych: artykuły służące do budowania wizerunku klienta ukazujące się w mediach internetowych,