Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
DORADCA KLIENTA, SPRZEDAWCA i OBSŁUGA E-COMMERCE
Kraków, Śródmieście
Wygasła: 30.10.2022
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca Klienta - Specjalista ds. e-commerce
Kraków
Wygasła: 14.10.2022
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa klienta stacjonarnego w butiku (doradztwo w zakresie doboru biżuterii, przyjmowanie zamówień)
Obsługa platform e-commerce (telefoniczna i mailowa obsługa klienta, obsługa zamówień sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów, aktualizowanie ofert, przyjmowanie zwrotów)
Tworzenie aukcji sprzedażowych
Fotografia produktowa i obróbka zdjęć w ramach firmowego studia fotograficznego (jeśli kandydat ma takie umiejętności)
Udział i obsługa wydarzeń towarzyszących sprzedaży
Dbałość o wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne