Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
•Dokonywanie naliczeń wymiarów opłat dla lokatorów zgodnie z uchwałami Zarządu i Rady Nadzorczej MSM
•Wprowadzanie zmian dotyczących lokatorów lokali mieszkalnych
garaży oraz lokali usługowych na podstawie aktów notarialnych
•Dokonywanie zmian w opłatach eksploatacyjnych i każdorazowo sporządzanie nowych wymiarów opłat
•Wystawianie faktur dla lokali użytkowych i developerów.
•Koordynacja prac w ramach Internetowej Obsługi Kontrahenta dla lokali własnych.
•Analiza oraz uzgadnianie i rozliczanie kartotek finansowych lokatorów lokali mieszkalnych
garaży oraz lokali usługowych
•Udział w zamknięciu miesiąca i roku oraz w badaniu Sprawozdania Finansowego
•Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego
• wykształcenie średnie techniczne budowlane i 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe budowlane
• znajomość obowiązującego prawa w zakresie:
- prawa budowlanego i aktów wykonawczych
- znajomość Ustawy Prawa Zamówień Publicznych.
• Umiejętności komunikacyjne
administracyjne
organizacyjne
• Obsługa urządzeń biurowych oraz sprawne posługiwanie się oprogramowaniem
MS Office (szczególnie Word i Excel
Outlook)
• znajomość programu kosztorysowego NORMA
• znajomość oraz przestrzeganie przepisów prawa gospodarki nieruchomości i prawa budowlanego
• znajomość obowiązujących zasad funkcjonowania i finansowania spółdzielni mieszkaniowych
• sumienność
rzetelność
odpowiedzialność
komunikatywność
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji a także umiejętności administracyjne
Reprezentowanie interesów Spółdzielni i członków wobec organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego
Podejmowanie decyzji niezbędnych dla prawidłowej działalności Spółdzielni
Nadzór nad sporządzaniem rzetelnych, uwzględniających możliwości Spółdzielni i źródła finansowania planów finansowo - gospodarczych oraz zapewnienie skutecznej kontroli ich realizacji
Organizowanie posiedzeń Zarządu Spółdzielni
Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów
Przestrzeganie zasad i zapisów Statutu oraz obowiązujących regulaminów
Analizowanie wydatków ekonomiczno - finansowych gospodarki zasobami mieszkaniowymi
Współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo - finansowych
Załatwianie spraw interwencyjnych i skarg mieszkańców
w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych
*korzystanie z pełni praw publicznych
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
*znajomość prawa spółdzielczego oraz zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych oraz wspólnot mieszkaniowych
*znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
*znajomość zagadnień związanych z zarzadzaniem nieruchomościami
*znajomość ustawy o własności lokali
*dobra znajomość obsługi komputera
*prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
*pełna dyspozycyjność
umiejętność negocjacji
kultura osobista oraz komunikatywność
*znajomość zagadnień związanych z zarzadzaniem i kierowaniem zespołami pracowników oraz wiedza z zakresu prawa pracy
• przygotowywanie planów remontów na podstawie analizy potrzeb remontowych w oparciu o wyniki okresowych kontroli obiektów budowlanych
a także mieszkańców
• współpraca z właściwymi działami administracyjnymi spółdzielni w zakresie ustalania wysokości środków finansowych przeznaczonych na nakłady remontowe w danym roku budżetowym
• wnioskowanie
wydawanie wymaganych prawem pozwoleń
uzgodnień
zgód na prowadzenie robót budowlanych (prawo budowane oraz inne obowiązujące przepisy wykonawcze)
• przygotowywanie przedmiarów
kosztorysów inwestorskich
opisów przedmiotu zamówienia
• przygotowanie umów
aneksów na realizację robót budowlanych i usług
• akceptacja pod względem merytorycznym faktur
• opracowywanie sprawozdań i raportów z realizacji planu remontów prowadzonych oraz planów
Administrowanie w oparciu o plan rzeczowo – finansowy i rachunek ekonomiczny działalności obejmującej: gospodarkę i infrastrukturę komunalną będącą w zasobach własnych i w administracji zleconej, gospodarkę zasobami mieszkaniowymi i terenami w zasobach własnych i w administracji zleconej, gospodarkę budynkiem Zarządu, gospodarkę sprzętem
Obsługa lokatorów w zasobach własnych i Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie obsługi administracyjnej (informacja, porządki, wywóz nieczystości, ubezpieczenia)
Współpraca z podmiotami publicznymi
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem zasobów własnych oraz będących w administracji zleconej
Nadzorowanie pracy gospodarzy domów zgodnie z ich zakresem obowiązków oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP i p-poż
Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania, wnioski oraz opinię w zakresie porządków i stanu terenów zielonych i utwardzonych wokół budynków jak i stanu infrastruktury komunalnej będącej w zasobach własnych i w administracji zleconej
Sporządzanie kart pracy dla podległych pracowników fizycznych oraz prowadzenie listy obecności
Prowadzenie magazynu środków czystości i narzędzi oraz innych materiałów eksploatacyjnych
Kontrola kart drogowych i prowadzenie gospodarki paliwowo – eksploatacyjnej pojazdów