Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (80)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 80 )
Lider Inżynierii Medycznej
Przemysłowa 8, Bydgoszcz
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przewodzenie zespołowi inżynierów produktu w ramach obszaru Medical, mającemu na celu realizacje celów obszaru i zakładu
Ustalanie i wyjaśnianie z klientami wymagań i problemów dotyczących produktu
Przewodzenie inżynieryjnej części wdrożenia nowego projektu tak, aby zapewnić najbardziej optymalny proces produkcyjny zapewniający oczekiwaną jakość produktu zgodnie z założonymi kosztami i czasem
Przeprowadzanie szkoleń dotyczących produktu w celu zapewnienie spełnienia wymagań w procesie produkcyjnym
Wiedza na temat zastosowania produktu u klienta, a także wymagań stawianych komponentom, z których składa się wyrób
Przeglądanie i ocenianie projektów usprawniających produkt i proces
Dostarczanie wymagań dotyczących parametrów krytycznych wyrobów i komponentów
Określanie metod i wymagań parametrów testowania wyrobów
Praca zgodnie z zasadami BHP i systemami ISO, zgodnie z którymi certyfikowany jest zakład
Zarządzanie zasobami, kontrola i realizacja zadań w celu osiągnięcia celów, podejmowanie działań w przypadku niewykonania lub opóźnień, eskalacja problemów
Zrównoważony rozwój produkcji, zwiększenie wykorzystania maszyn i poprawa ich wydajności poprzez eliminacje strat, poprawa jakości poprzez eliminacje przyczyn powstawania błędów
Wsparcie działu utrzymania ruchu przy naprawach maszyn, konserwacji zapobiegawczej i działaniach doskonalących (analiza awarii i większych przestojów, działania korygujące)
Wsparcie Kierownika działu Inżynierii w zakresie planowania zasobów, budżetu oraz wymaganych inwestycji
Branie aktywnego udziału przy rozpatrywaniu reklamacji – ustalanie przyczyny powstałego błędu oraz akcji korygujących
Opracowywanie i zarządzanie dokumentacją technologiczną
Projektowanie, rozmieszczenie i rozkład linii produkcyjnych
Definiowanie i usprawnianie technologicznych procesów produkcyjnych w celu realizacji zdefiniowanych celów
Udzielanie wsparcia dla obszaru produkcji oraz innych działów firmy w sprawach związanych z procesem produkcyjnym i stosowanymi technologiami
Definiowanie i zarządzanie wymaganymi kompetencjami podległego zespołu
Bycie liderem inżynieryjnej części wdrożenia nowego projektu tak, aby zapewnić realizację celów zakładu poprzez produkcję wyrobu zgodnego z wymaganiami klienta w najbardziej optymalnym procesie produkcyjnym zapewniającym realizację na czas i w jakości
Ustalanie wymagań i wyjaśnianie z klientem problemów dotyczących specyfikacji produktu
Podnoszenie kompetencji związanych z wiedzą o produkcie wewnątrz zakładu poprzez definiowanie obszarów wiedzy i realizację szkoleń
Posiadanie wiedzy na temat zastosowania produktu u klienta, a także wymagań stawianych komponentom, z których składa się wyrób
Przeglądanie i ocenianie projektów usprawniających związanych z produktem i procesem
Dostarczanie wymagań dotyczących parametrów krytycznych projektu
Realizowanie celu zapewnienia jakości poprzez określenie metod i wymagań parametrów testowania wyrobów
Wspieranie wykonania ofert na nowe wyroby poprzez definiowanie procesu oraz wymagań z nimi związanych
Koordynowanie wykonywania próbek i prototypów w procesie nowych wdrożeń
Realizacja celów związanych z jakością procesów/produktów
Inicjowanie i realizacja projektów usprawniających system zapewnienia jakości
Dostarczanie wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie wdrażania i utrzymywania standardów takich jak ISO9001, ISO3485, 5S, Lean Manufacturing itp
Uczestnictwo we wdrażaniu nowych produktów według standardów NPI
Dostarczanie szkoleń pracownikom i podnoszenie ich świadomości jakościowej, w tym przygotowywanie pomocy wizualnych
Pełne współdziałanie z klientami w zakresie reklamacji oraz nadzór wewnątrz firmy nad analizą niezgodności i działaniami korygującymi
Przeprowadzanie audytów procesów i obszarów zgodnie z przyjętym planem oraz nadzór nad realizacją działań korygujących
Uczestnictwo w audytach klientów, nadzór nad raportami powiadomieniowymi klientów oraz monitorowanie i raportowanie statusu realizacji działań po tych audytach
Raportowanie do kierownika stanu jakości w swoim obszarze poprzez zbieranie danych jakościowych, analizę, sporządzanie raportów okresowych (tygodniowe, miesięczne itp.)
Opieka merytoryczna i formalna nad wyznaczonymi dokumentami systemowymi w celu utrzymywania ich zgodności i aktualności
Po wcześniejszym przeszkoleniu będziesz rozwiązywać bieżące problemy na produkcji i wprowadzać ulepszenia w celu poprawy efektywności pracy
Będziesz tworzyć opisy zadaniowe dla poszczególnych stanowisk pracy i definiować niezbędne narzędzia
Weźmiesz aktywny udział przy rozpatrywaniu reklamacji tj. ustalanie przyczyny powstałego błędu oraz akcji korygujących
Będziesz opracowywać i zarządzać dokumentacją technologiczną
Po dodatkowym przeszkoleniu do Twoich obowiązków należeć będzie usprawnianie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing, szkolenie pracowników produkcyjnych w zakresie standardów IPC i wykonywania operacji na poszczególnych stanowiskach oraz wykonywanie analiz strat procesowych z użyciem systemu MRP
Po wcześniejszym przeszkoleniu będziesz rozwiązywać bieżące problemy na produkcji i wprowadzać ulepszenia w celu poprawy efektywności pracy
Będziesz tworzyć opisy zadaniowe dla poszczególnych stanowisk pracy i definiować niezbędne narzędzia
Weźmiesz aktywny udział przy rozpatrywaniu reklamacji tj. ustalanie przyczyny powstałego błędu oraz akcji korygujących
Będziesz opracowywać i zarządzać dokumentacją technologiczną
Po dodatkowym przeszkoleniu do Twoich obowiązków należeć będzie usprawnianie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing, szkolenie pracowników produkcyjnych w zakresie standardów IPC i wykonywania operacji na poszczególnych stanowiskach oraz wykonywanie analiz strat procesowych z użyciem systemu MRP
Zapewnienie jakości produktu oraz procesu produkcyjnego zgodnie ze zdefiniowanymi wymaganiami
Wsparcie pracowników produkcji w zakresie wymagań jakościowych produktu i procesu
Raportowanie problemów jakościowych, współpraca z inżynierami jakości
Udział w codziennych spotkaniach operacyjnych, zgłaszanie i monitorowanie problemów
Uczestnictwo i nadzór jakościowy w przydzielonych projektach wdrożeniowych nowych produktów
Doskonalenie wiedzy w zakresie obowiązujących standardów produktu i procedur
Aktywny udziału przy rozpatrywaniu reklamacji – praca w zespole; ustalanie przyczyny powstałego błędu oraz definiowanie działań korygujących i prewencyjnych
Po wcześniejszym przeszkoleniu będziesz rozwiązywać bieżące problemy na produkcji i wprowadzać ulepszenia w celu poprawy efektywności pracy
Będziesz tworzyć opisy zadaniowe dla poszczególnych stanowisk pracy i definiować niezbędne narzędzia
Weźmiesz aktywny udział przy rozpatrywaniu reklamacji tj. ustalanie przyczyny powstałego błędu oraz akcji korygujących
Będziesz opracowywać i zarządzać dokumentacją technologiczną
Po dodatkowym przeszkoleniu do Twoich obowiązków należeć będzie usprawnianie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing, szkolenie pracowników produkcyjnych w zakresie standardów IPC i wykonywania operacji na poszczególnych stanowiskach oraz wykonywanie analiz strat procesowych z użyciem systemu MRP
Self-managed coordination of the purchasing process on the assigned project / program
Achieving company strategic goals by ensuring the availability of materials within the defined period, at the quoted price and required quality
Planning and controlling material resources based on data generated by MRP and customer demand
Placing purchase orders to suppliers based on the system report
Analysis of the open orders’ book and shortages of materials
Flexible delivery management; updating data in the system
Close cooperation with suppliers in order to maintain production continuity, minimize material stocks and optimize purchase costs
Confirming the availability of materials necessary to complete NPI and production orders
Informing Planning Department of material risks due to delayed deliveries
Leading escalation at suppliers with the support of the Manager if required
In case of problems and late material commits - searching for components on the open market (spot buy) and/or alternative materials in cooperation with engineers
Order quantity control to reduce excess material and as a result, Excess & Obsolete level control
Cooperation with Commodity / Sourcing department in order to control purchase prices validity, costs, and choose the optimal source of supply
Cooperation with Supplier Quality Engineer to prepare monthly evaluation of selected suppliers
Po wcześniejszym przeszkoleniu będziesz rozwiązywać bieżące problemy na produkcji i wprowadzać ulepszenia w celu poprawy efektywności pracy
Będziesz tworzyć opisy zadaniowe dla poszczególnych stanowisk pracy i definiować niezbędne narzędzia
Weźmiesz aktywny udział przy rozpatrywaniu reklamacji tj. ustalanie przyczyny powstałego błędu oraz akcji korygujących
Będziesz opracowywać i zarządzać dokumentacją technologiczną
Po dodatkowym przeszkoleniu do Twoich obowiązków należeć będzie usprawnianie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing, szkolenie pracowników produkcyjnych w zakresie standardów IPC i wykonywania operacji na poszczególnych stanowiskach oraz wykonywanie analiz strat procesowych z użyciem systemu MRP
Odpowiedzialność za projektowanie, usprawnianie i automatyzację linii produkcyjnych w celu osiągnięcia ich optymalnej wydajności oraz jakości produktów
Ścisła współpraca z działem produkcji oraz działami wspierającymi w celu optymalizacji i usprawniania procesów produkcyjnych
Identyfikowanie przyczyn problemów w procesach produkcyjnych i poszukiwanie ich rozwiązań
Optymalizacja czasu cykli produkcyjnych oraz struktury linii produkcyjnych
Odpowiedzialność za projektowanie, instalowanie, uruchamianie i funkcjonowanie urządzeń automatyki i robotyki przemysłowej
Wdrażanie nowych rozwiązań technicznych automatyzujących procesy produkcyjne
Ustanawianie standardów kontroli i procedur zapewniających sprawne funkcjonowanie i bezpieczeństwo zautomatyzowanych systemów
The main purpose of this role is to be a Customer Project Coordinator - hands-on contributor responsible for driving commercial engagement with power/harness customers in Europe, and growing customers through strong commercial and technical engagement
Ownership for managing specified customer accounts/parts - price changes, cost models, open book prices, ECO activity
Contact point to resolve all customer issues – commercial, web portals, quality and environmental reporting etc
Active customer relationship management
Communicating effectively with both purchasing and technical contacts at the customer as well as with all relevant internal Volex functions
Negotiating Pricing discussions with customers on existing business
Strong business partnering skills – working with the factory, RFQ team and sales-counterparts in other regions
Good understanding of technical details in the powercord/cable assembly industry
Build competence in customer contract document reviews
Manage the European SSC team (5-6 people) to ensure complete, timely and accurate processing of accounting transactions at the lowest possible cost in compliance with local statutory, fiscal and other requirements
Willing and able to take a proactive role at a level in the organization with regard to any issues that impacts upon or is impacted by your area of responsibilities
Provide leadership to European based SSC Team and partner with other management within Europe
Managing cross-functional accounting Teams (AP, AR, Banking) with ability to build and keep competence within the team (Group Process Owners development)
Ensure the satisfactory monthly reconciliations of relevant Accounts Receivables and Accounts Payables sub-ledgers to the relevant General Ledger control accounts, including third party balance verifications
Develop and maintain appropriate monthly ad hoc reporting on both the operational efficiency of the SSC Team and on period-end balances, such as debtor and creditor aging
Interface to the local external and outsourced internal auditors to help ensure that company secures unqualified audit opinion
Drive personnel management activities including accountability, performance management, discipline, employee development, hiring, job evaluation against requirements, etc
Accounting and process know-how development in the Team
Readiness and effective delivery for growth as well as continuous process improvement measured with KPI's efficiency
Ensure that all possible efforts to minimize the loss of efficiency within the Team is exercised and implemented - driving automation of routine tasks
Develop close and effective working relationship with other European Finance management, including management from Head Office and other operating regions on ongoing operational issues and in connection with multiple group-wide improvement programs
Work closely with Sales and Operations Management to ensure the seamless processing of transactions
Involvement in ERP finance system implementation from the accounting and process perspective