Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (46)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 46 )
HR Manager
Sulejowska 45g, Piotrków Trybunalski
Wygasła: 23.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Kreowanie polityki personalnej spółki
Definiowanie i wdrażanie rocznych HR planów
Tworzenie, wdrażanie i rozwijanie HR procesów oraz HRM standardów
Rekrutacja i selekcja pracowników
Projektowanie, wdrażanie i doskonalenie metod oraz narzędzi zarządzania ludźmi takich, jak: zarządzanie efektywnością, ocena efektów pracy oraz rozwój i motywacja pracowników
Tworzenie i wdrożenie systemu wynagradzania oraz benefitów
Opracowanie i wdrożenie systemu komunikacji oraz informacji w firmie
Nadzorowanie administracji kadrowej i płacowej
Współtworzenie kultury organizacyjnej oraz dbanie o promowanie wartości spółki
Wspieranie kadry kierowniczej w aspektach zarządzania i budowania pozytywnych relacji w zespołach
Product Management: Technical Expertise – Depth of knowledge and skill in a technical area of wheeled Mobility (wheelchairs)
Strategic Planning /Thinking – Analysing our competitive position by considering the market and industry trends, our existing and potential customers, and our strengths and weaknesses as compared to competitors
Business Acumen – Acting with insight and intelligence in the areas of commerce and industry
Provide guidance, coaching, and mentorship to the product team, fostering a positive and high-performing work environment
Innovation: Identify opportunities to innovate and enhance product portfolio, ensuring efficient and effective operations
Customer Interaction: Handle escalated customer inquiries and concerns, ensuring timely resolution and maintaining a high level of professionalism
Cross-Functional Collaboration: Collaborate with other departments, including sales, marketing, Quality, and operations, to ensure alignment and a seamless product portfolio
Product Management: Technical Expertise – Depth of knowledge and skill in a technical area of wheeled Mobility (wheelchairs)
Strategic Planning /Thinking – Analysing our competitive position by considering the market and industry trends, our existing and potential customers, and our strengths and weaknesses as compared to competitors
Business Acumen – Acting with insight and intelligence in the areas of commerce and industry
Provide guidance, coaching, and mentorship to the product team, fostering a positive and high-performing work environment
Innovation: Identify opportunities to innovate and enhance product portfolio, ensuring efficient and effective operations
Customer Interaction: Handle escalated customer inquiries and concerns, ensuring timely resolution and maintaining a high level of professionalism
Cross-Functional Collaboration: Collaborate with other departments, including sales, marketing, Quality, and operations, to ensure alignment and a seamless product portfolio
Specjalista ds. Social Media/Social Media Specialist
Sulejowska 45, Piotrków Trybunalski
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie płatnych działań reklamowych na kanałach social media (z naciskiem na FB, Instagram) oraz analityka tych działań w celu optymalizacji ich zasięgu i efektywności,
Przygotowywanie i publikowanie contentu w kanałach social media (Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube) – treści pisane, content graficzny, video (Reels), Insta Stories we współpracy ze specjalistą ds. contentu,
Dbanie o spójność wizerunku oraz treści na prowadzonych platformach komunikacyjnych, takich jak: social media, strona internetowa, blog,
Analizowanie najnowszych trendów, wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
Bieżące moderowanie fanpage'y grupy Rehasense i publikacja postów,
Analizowanie efektywności działań w kanałach social media,
Wspieranie działu marketingu w realizacji spójnej strategii marketingowej,
Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach firmowych (targi, eventy) i relacjonowanie ich w kanałach SM
Product Management: Technical Expertise – Depth of knowledge and skill in a technical area of wheeled Mobility (wheelchairs)
Strategic Planning /Thinking – Analysing our competitive position by considering the market and industry trends, our existing and potential customers, and our strengths and weaknesses as compared to competitors
Business Acumen – Acting with insight and intelligence in the areas of commerce and industry
Provide guidance, coaching, and mentorship to the product team, fostering a positive and high-performing work environment
Innovation: Identify opportunities to innovate and enhance product portfolio, ensuring efficient and effective operations
Customer Interaction: Handle escalated customer inquiries and concerns, ensuring timely resolution and maintaining a high level of professionalism
Cross-Functional Collaboration: Collaborate with other departments, including sales, marketing, Quality, and operations, to ensure alignment and a seamless product portfolio
Prowadzenie procesów księgowych dla spółek z grupy Rehasense (w tym niemieckiej)
Księgowanie faktur, innych dokumentów, list płac, poleceń księgowania (kontrola i weryfikacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz ich ujęcie w księgach rachunkowych
Prowadzenie bankowości internetowej spółki, przelewy, wyciągi
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby
Kontakt telefoniczny oraz mailowy z zagranicznymi i krajowymi klientami firmy
Kompleksowa obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy w zakresie zamówień, wysyłek, reklamacji, płatności oraz udzielania informacji o oferowanych produktach
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia sprzedaży i innych działów firmy
Koordynowanie reklamacji od klientów (przyjmowanie zgłoszeń, analiza reklamacji, udzielanie informacji zwrotnej)
Wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących klientów w systemie ERP
Kontakt telefoniczny oraz mailowy z zagranicznymi i krajowymi klientami firmy
Kompleksowa obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy w zakresie zamówień, wysyłek, reklamacji, płatności oraz udzielania informacji o oferowanych produktach
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia sprzedaży i innych działów firmy
Koordynowanie reklamacji od klientów (przyjmowanie zgłoszeń, analiza reklamacji, udzielanie informacji zwrotnej)
Wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących klientów w systemie ERP