Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
W fabryce mebli biurowych MARO, technolodzy nie siedzą non stop przed monitorami komputerów. Tak jak koledzy, będziesz wychodzić na produkcję i tam zdobywać ważne informacje czy ludziom się coś łatwo, czy trudno wykonuje. Oni zwykle najlepiej podpowiadają, jak powinieneś zmienić rysunki, aby dany element był w produkcji łatwiejszy, szybszy do wykonania i oszczędniejszy w zużyciu materiału. Siadając czy stając przed ekranem komputera, będziesz nadawać techniczny wymiar śmiałym, kreatorskim wizjom naszych projektantów
Z grubsza rzecz ujmując, Twoja praca będzie polegać na:
opracowywaniu prototypów mebli,
przygotowywaniu BOM-ów produktów,
opracowywaniu zleceń produkcyjnych oraz kontroli ich wykonania przez produkcję,
pisaniu programów CNC dla opracowywanych wyrobów,
standaryzowaniu i optymalizowaniu procesów technologicznych,
udzielaniu konsultacji handlowo-konstrukcyjnych pracownikom sprzedaży i projektantom
Odpowiedzialność za obszar wydziału metalowego: porządek, utrzymanie maszyn w ruchu, zgłaszanie zapotrzebowania na nowe urządzenia, logistykę wewnętrzną, rozplanowanie stanowisk pracy,
Samodzielne zarządzanie zespołem w tym prowadzenie rekrutacji, dbanie o rozwój i motywację pracowników, planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań podwładnych,
Realizacja produkcji części metalowych z nastawieniem na jakość i terminowość przy zachowaniu wdrożonych instrukcji i procedur,
Współpraca z kierownikami pozostałych obszarów w celu sprawnego działania całej produkcji,
Proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych oraz raportowanie postępu produkcji do przełożonego,
Dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy jak i nastawienie na ciągły rozwój osobisty oraz firmy;
Zależy nam na tym, byś zapewniła/zapewnił naszym klientom szybką i kompleksową obsługę w okresie gwarancyjnym
Chcielibyśmy, byś zajmowała/zajmował się organizowaniem procesu usuwania usterek
Podstawą pracy, poza prowadzeniem dialogu z klientami, będzie prowadzenie dokumentacji zgłoszeń
Chcielibyśmy wiedzieć ile reklamacje nas kosztują. Będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za rozliczanie finansowe i rzeczowe prac naprawczych
Przynajmniej raz w miesiącu, będziesz się pochylać nad sporządzeniem analiz zgłoszonych reklamacji i będziesz proszona/proszony o zaproponowanie proponowanie działań naprawczych
W fabryce mebli biurowych MARO, technolodzy nie siedzą non stop przed monitorami komputerów. Tak jak koledzy, będziesz wychodzić na produkcję i tam zdobywać ważne informacje czy ludziom się coś łatwo, czy trudno wykonuje. Oni zwykle najlepiej podpowiadają, jak powinieneś zmienić rysunki aby dany element był w produkcji łatwiejszy, szybszy do wykonania, bardziej oszczędzający zużycie materiału. Siadając, czy stając przed ekranem komputera, będziesz nadawać techniczny wymiar śmiałym, kreatorskim wizjom naszych projektantów. Z grubsza rzecz ujmując, Twoja praca będzie polegać na:
opracowywaniu prototypów mebli,
przygotowywaniu BOM-ów produktów,
opracowywaniu zleceń produkcyjnych oraz kontroli ich wykonania przez produkcję,
pisaniu programów CNC dla opracowywanych wyrobów,
standaryzowaniu i optymalizowaniu procesów technologicznych,
udzielaniu konsultacji handlowo-konstrukcyjnych pracownikom sprzedaży i projektantom
Przygotuj się na nową przygodę zawodową z polską marką, która jest jednym z najbardziej cenionych dostawców wyszukanych kolekcji mebli
Oferujemy Ci przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie sprzedażą na rynku węgierskim, rumuńskim i bułgarskim oraz w krajach Pribaltica. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest WARUNKIEM KONIECZNYM na tym stanowisku
Twoje zadania obejmują przede wszystkim:
przygotowanie strategii sprzedaży we współpracy z przełożonym,
odbywając podróże zagraniczne, budujesz relacje z potencjalnymi, nowymi odbiorcami naszych kolekcji i odświeżasz te, które się lekko rozpłynęły,
wspierasz merytorycznie Dział Marketingu przy projektach promujących nowe kolekcje,
przy współpracy z Działem Marketingu i Biurem Obsługi Klienta opracowujesz prezentacje i prowadzisz szkolenia w siedzibie lub u partnerów biznesowych,
monitorujesz trendy i prowadzisz badania konkurencyjności rynku na którym działasz,
bierzesz osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych,
odpowiadasz za wszystkie pozostałe aspekty sprzedaży eksportowej,
rozpoczęliśmy wdrażanie unikatowego projektu e-usług dedykowanych biurom hybrydowym (czyli Twoim potencjalnym klientom też). Dla Ciebie oznacza to szansę na aktywne uczestnictwo w tym wyjątkowym procesie,
permanentnie poszerzasz wiedzę obszarową, a Twoją Akademią będzie marka, pracodawcy, gdzie do dyspozycji masz najwyższej klasy wykładowców: projektantów, architektów i technologów, tworzących wysmakowane kolekcje mebli biurowych
• pracujesz przy projektach prototypowych: niepowtarzalnych, innowatorskich, o charakterze prekursorskim,
• konsultujesz z kolegami ze swojego działu – technologami – możliwości konstrukcyjne wykonania danego mebla, korzystając z gotowych tabel wycen,
• nadajesz wymiar złotówkowy rysunkom projektantów i technologów, czyli kalkulujesz cenę końcową dla klienta,
• analizujesz o co pytają klienci i na tej bazie przygotowujesz dla swojego szefa własne, autorskie propozycje wprowadzenia nowego produktu do oferty firmy,
• wykonujesz odręcznie bądź na tablecie, rysunki mebli dla klientów
• prowadzisz rozmowy z klientami za pośrednictwem firmowej platformy B2B,
Machen Sie sich bereit für ein neues berufliches Abenteuer bei einer polnischen Marke, die einer der angesehensten Anbieter im Bereich raffinierter Büromöbelkollektionen ist
Wir bieten Ihnen, die Verantwortung für die Vertriebsleitung in einer der DACH-Regionen zu übernehmen. Voraussetzung für diese Stelle sind sehr gute Deutschkenntnisse
Zu Ihren künftigen Aufgaben gehören:
bierzesz udział w przygotowaniu strategii sprzedaży we współpracy z przełożonym,
odbywając podróże zagraniczne, budujesz relacje z potencjalnymi, nowymi odbiorcami naszych kolekcji i odświeżasz te, które się lekko rozpłynęły,
wspierasz merytoryczne Dział Marketingu przy projektach promujących nowe kolekcje,
przy współpracy z Działem Marketingu i Biurem Obsługi Klienta opracowujesz prezentacje i prowadzisz szkolenia w siedzibie MARO lub u partnerów biznesowych,
monitorujesz trendy i prowadzisz badania konkurencyjności rynku na którym działasz,
bierzesz osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych,
odpowiadasz za wszystkie pozostałe aspekty sprzedaży eksportowej,
Samodzielne zarządzanie zespołem w tym prowadzenie rekrutacji, dbanie o rozwój i motywację pracowników, planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań podwładnych
Odpowiadasz za obszar wydziału metalowego: porządek, utrzymanie maszyn w ruchu, zgłaszanie zapotrzebowani na nowe urządzenia, logistykę wewnętrzną, rozplanowanie stanowisk pracy
Realizujesz produkcję części metalowych z nastawieniem na jakość i terminowość przy zachowaniu wdrożonych instrukcji i procedur
Współpracujesz z kierownikami pozostałych obszarów w celu sprawnego działania całej produkcji
Proponujesz rozwiązania optymalizacyjne oraz raportujesz postęp produkcji do przełożonego
O dbaniu o bezpieczeństwo i higienę pracy jak i nastawienie na ciągły rozwój osobisty oraz firmy nie trzeba wspominać
Przygotuj się na nową przygodę zawodową z polską marką, która jest jednym z najbardziej cenionych dostawców wyszukanych kolekcji mebli
Oferujemy Ci przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie sprzedażą w Czechach i Słowacji. Bardzo dobra znajomość języka czeskiego jest WARUNKIEM KONIECZNYM na tym stanowisku
Twoje przyszłe zadania będą obejmować przede wszystkim:
przygotowanie strategii sprzedaży we współpracy z przełożonym,
odbywając podróże zagraniczne, budujesz relacje z potencjalnymi, nowymi odbiorcami naszych kolekcji i odświeżasz te, które się lekko rozpłynęły,
wspierasz merytorycznie Dział Marketingu przy projektach promujących nowe kolekcje,
przy współpracy z Działem Marketingu i Biurem Obsługi Klienta opracowujesz prezentacje i prowadzisz szkolenia w siedzibie lub u partnerów biznesowych,
monitorujesz trendy i prowadzisz badania konkurencyjności rynku na którym działasz,
bierzesz osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych,
odpowiadasz za wszystkie pozostałe aspekty sprzedaży eksportowej,
rozpoczęliśmy wdrażanie unikatowego projektu e-usług dedykowanych biurom hybrydowym (czyli Twoim potencjalnym klientom też). Dla Ciebie oznacza to szansę na aktywne uczestnictwo w tym wyjątkowym procesie,
permanentnie poszerzasz wiedzę obszarową, a Twoją Akademią będzie marka pracodawcy, gdzie do dyspozycji masz najwyższej klasy wykładowców: projektantów, architektów i technologów, tworzących wysmakowane kolekcje mebli biurowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa z językiem niemieckim
Fabianowska 100, Komorniki (gm. Komorniki)
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy kandydata na stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Eksportowej, odpowiedzialnego za sprzedaż w regionie DACH. Nowozatrudniona osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w tym obszarze geograficznym i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Do zakresu Twoich zadań należeć będzie:
• współopracowywanie i współwdrażanie strategii sprzedażowej;
• pozyskiwanie i weryfikacja możliwych partnerów do współpracy oraz negocjacje warunków współpracy, wraz z podpisywaniem umów handlowych;
• przygotowanie ofert handlowych, również przy współpracy z architektami wnętrz MARO;
• współpraca z działami operacyjnymi dla zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów;
• monitorowanie oraz analizowanie podległych rynków również pod kątem trendów w sposobach pracy oraz oferty konkurencyjnych firm;
• prowadzenie szkoleń oraz prezentacji sprzedażowo–marketingowych albo w siedzibie MARO w okolicach Poznania albo w siedzibach partnerów wraz ze wsparciem działów Marketingu i Biura Obsługi Klienta
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta ze znajomością jęz. francuskiego
Fabianowska 100, Komorniki (gm. Komorniki)
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, maila, platformy B2B lub bezpośrednio od momentu złożenia zamówienia lub chęci złożenia zamówienia przez klienta;
Obsługa zapytań dotyczących produktów z oferty;
Doradztwo, przygotowanie ofert oraz sprzedaż oferowanych produktów;
Rozwiązywanie bieżących problemów w dostawach poprzez kontakt z klientem/dealerem, pracownikami i podwykonawcami odpowiedzialnymi za realizację zamówień;
Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez MARO; komunikacja z wewnętrznymi działami MARO w kwestii spraw, której nie można rozwiązać osobiście i przekazywanie informacji zwrotnej klientom;
Współpraca z działem logistyki w kwestii transportu dostaw dla klienta;
Współpraca z Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży Eksportowej w celu opracowywania danych i prezentacji, raportów i innych dokumentów związanych z obsługa klienta lub działalnością działu obsługi klienta;
Działania operacyjne w ERP i pCon;
Kreowanie najwyższych standardów obsługi Klienta, a także pozytywnego wizerunku firmy
Prowadzenie projektów w obszarach eCommerce B2C i B2B;
Umiejętność budowania trade planów online opartych na ruchu wewnętrznym i zewnętrznym sklepu;
Codzienna współpraca z firmami partnerskimi, które wykonują większość prac rozwojowych i utrzymaniowych. Twoją rolą będzie analiza zgłoszeń wewnętrznych, wykonywanie podstawowych konfiguracji, współpraca i nadzorowanie prac agencji przy projektach;
Opieka i nadzór nad wdrożonymi produktami technologicznymi;
Bezpośredni udział w rozwoju systemu (analiza potrzeb, testowanie oraz wsparcie w implementacji zmian i nowych wersji, organizacja projektów);
Nadzór, rozwój i doradztwo prowadzonych kampanii reklamowych prowadzonych online oraz pozycjonowania strony;
Możliwość pracy przy pozostałych systemach w organizacji (Microsoft Navision, pCon);
Jesteśmy jednym z liderów w produkcji mebli biurowych. Zależy nam na tym, by nasze produkty były jak najlepszej jakości, a produkcja dobrze zorganizowana i ‘poukładana’. Jeżeli jesteś specjalistą z zakresu lean, 5s masz w małym palcu, wiesz co robić kiedy produkt zjeżdżający z linii produkcyjnej nie do końca jest zgodny z oczekiwaniami jakościowymi – dołącz do naszego zespołu!
Chcielibyśmy byś samodzielne prowadził/a szkolenia i projekty, które są doskonałą okazją, aby przyczynić się do popularyzowania filozofii lean w operacyjnej części firmy. Zależy nam na motywacji pracowników do braniu udziału w zmianach i ich utrzymywaniu!
Wdrażanie metodologii i rozwiązań lean skrojonych przez Ciebie na miarę i potrzeby przedsiębiorstwa
Przygotowanie wzorcowych rozwiązań na produkcji we własnym zakresie i przekazanie wraz z omówieniem do produkcji
Odpowiedzialność za utrzymanie wdrożonych rozwiązań i raportowanie do zarządu
W fabryce mebli biurowych MARO, technolodzy nie siedzą non stop przed monitorami komputerów. Tak jak koledzy, będziesz wychodzić na produkcję i tam zdobywać ważne informacje czy ludziom się coś łatwo, czy trudno wykonuje. Oni zwykle najlepiej podpowiadają, jak powinieneś zmienić rysunki aby dany element był w produkcji łatwiejszy, szybszy do wykonania, bardziej oszczędzający zużycie materiału
Siadając, czy stając przed ekranem komputera, będziesz nadawać techniczny wymiar śmiałym, kreatorskim wizjom naszych projektantów. Z grubsza rzecz ujmując, Twoja praca będzie polegać na:
opracowywaniu prototypów mebli, stelaży itp. elementów,
przygotowywaniu BOM-ów produktów,
opracowywaniu zleceń produkcyjnych oraz kontroli ich wykonania przez produkcję,
pisaniu programów CNC dla opracowywanych wyrobów,
standaryzowaniu i optymalizowaniu procesów technologicznych,
udzielaniu konsultacji handlowo-konstrukcyjnych pracownikom sprzedaży i projektantom
Opracowywanie strategii sprzedaży na podstawie analiz rynku we współpracy z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży i merytoryczny wpływ na kształtowanie ofert dla dealerów z rynków europejskich i bliskiego wschodu
Przygotowywanie planów sprzedaży i sprawowanie nadzoru nad ich realizacją, również poprzez wyznaczanie KPI dla podległych pracowników,
Odpowiedzialność za wszystkie aspekty sprzedaży zagranicznej: zarządzane zespołem sprzedaży dealerskiej, kierowanie pracą specjalistów z Biura Obsługi Klienta, nadzorowanie pracy działu regionalnego
Wsparcie merytorycznie marketingu przy projektach promujących nowe linie produktowe
Monitorowanie ciągłe poziomu satysfakcji klienta i prowadzenie badań konkurencyjności rynku
Osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych w przypadku kluczowych projektów
Koordynator pracy technologów - konstruktorów mebli
Fabianowska 100, Komorniki (gm. Komorniki)
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotuj się na wspaniałą przygodę. Proponujemy Ci objęcie, lub przygotowanie się do rychłego objęcia roli władcy pCon plannera. To wspaniałe narzędzie do planowania przestrzeni, a zwłaszcza graficznej konfiguracji naszych produktów: mebli biurowych
Czytaj więc dalej, aby poznać rozpiętość swego przyszłego panowania, które sprawować będziesz pod aliasem OFML data koordynator, w dziale konstrukcyjno – technologicznym
* weryfikacja, planowanie i nadawanie nazw kolejnym podgrupom produktowym,
* sprawdzanie poprawności i zgodności cenowych między pCon-em a oficjalnym cennikiem,
* przygotowywanie wielowalutowych ofert cenowych dla grup produktów,
* testowanie poprawności informacji zawartych w graficznych bazach danych dla klientów,
*kontrolowanie prawidłowości materiałów promocyjnych oraz informacyjnych o produktach,
*weryfikacja oraz udostępnianie bazy pCon klientom zewnętrznym,
*wspieranie w pracy konstruktorów oraz testowanie spójności miedzy bazą pCon, a NAV,
*przygotowywanie plików, czy zestawień do tłumaczeń językowych,
*kontrola poprawności oraz import instrukcji montażu mebli na naszą platformę B2B
Jeśli kiedyś znudzi Cię ta praca, to możesz postawić na rozwój osobisty w kierunku konstruktor - technolog, w tym samym dziale
pracujesz przy projektach prototypowych: niepowtarzalnych, innowatorskich, o charakterze prekursorskim,
konsultujesz z kolegami ze swojego działu – technologami – możliwości konstrukcyjne wykonania danego mebla, korzystając z gotowych tabel wycen,
nadajesz wymiar złotówkowy rysunkom projektantów i technologów, czyli kalkulujesz cenę końcową dla klienta,
analizujesz o co pytają klienci i na tej bazie przygotowujesz dla swojego szefa własne, autorskie propozycje wprowadzenia nowego produktu do oferty firmy,
wykonujesz odręcznie bądź na tablecie, rysunki mebli dla klientów. Ten kto wmówił Ci że nie umiesz rysować, chyba Cię nie lubił…
prowadzisz rozmowy z klientami za pośrednictwem firmowej platformy B2B,
jeśli kiedyś znudzi Cię ta praca, to masz dwie ścieżki: albo dalszy, własny rozwój techniczny w tym dziale na innym stanowisku, albo rozwój osobisty w innym dziale firmy
Obecnie mamy wakat na stanowisku Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Eksportowej, odpowiedzialnego za sprzedaż w Niemczech. Nowozatrudniona osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w tym obszarze geograficznym i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Do zakresu Twoich zadań należeć będzie:
• Opracowywanie i implementacja przyjętej strategii sprzedażowej;
• Określanie strategicznych rynków współpracy, pozyskiwanie i weryfikacja możliwych partnerów do współpracy oraz negocjacje warunków współpracy, wraz z przygotowaniem umów handlowych;
• Przygotowanie ofert handlowych, również przy współpracy z naszymi architektami wnętrz;
• Współpraca z działami operacyjnymi dla zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów;
• Sporządzanie planów sprzedaży i analiza kosztów działalności;
• Monitorowanie oraz analizowanie podległych rynków również pod kątem trendów w sposobach pracy oraz oferty konkurencyjnej;
• Prowadzenie szkoleń oraz prezentacji sprzedażowo – marketingowych albo w siedzibie MARO w okolicach Poznania albo w siedzibach partnerów wraz ze wsparciem działów Marketingu i Biura Obsługi Klienta
Obecnie mamy wakat na stanowisku Regionalnego Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż w Polsce południowej - rejon od Wrocławia do Rzeszowa. Nowozatrudniona osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i utrzymywanie kontaktów handlowych w tym obszarze geograficznym i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Do zakresu Twoich zadań należeć będzie:
• Opracowywanie i implementacja przyjętej strategii sprzedażowej;
• Określanie strategicznych rynków współpracy, pozyskiwanie i weryfikacja możliwych partnerów do współpracy oraz negocjacje warunków współpracy, wraz z przygotowaniem umów handlowych;
• Przygotowanie ofert handlowych, również przy współpracy z naszymi architektami wnętrz;
• Współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów;
• Sporządzanie planów sprzedaży i analiza kosztów działalności;
• Monitorowanie oraz analizowanie podległych rynków również pod kątem trendów w sposobach pracy oraz oferty konkurencyjnej;
• Prowadzenie szkoleń oraz prezentacji sprzedażowo – marketingowych w siedzibie MARO w okolicach Poznania dla partnerów lub klientów końcowych wraz ze wsparciem działów Marketingu i Biura Obsługi Klienta
Administracja i zarządzanie oprogramowaniem CAD/CAM/PDM (Solidworks, SWOOD) dla zespołu konstruktorów i technologów;
Wsparcie techniczne dla użytkowników CAD/CAM/PDM;
Tworzenie i zarządzanie kartami w PDM;
Tworzenie i zarządzanie bibliotekami SWOOD;
Rozwój postprocesora łączącego oprogramowanie SWOOD CAM i WoodWOP;
Współpraca z koleżankami i kolegami z działów konstrukcji i produkcji w celu poprawy jakości dokumentacji oraz wyjaśnianie trudności i bieżących problemów między działami;
Prowadzenie procesu aktualizacji i utrzymania oprogramowania klasy CAD/CAM/PDM;
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla pracowników w zakresie programów SolidWorks, SWOOD, PDM;
Monitorowanie i pomoc dla użytkowników w zakresie istniejącej integracji systemu pomiędzy systemem CAD, a systemem ERP
Tworzenie kreatywnych projektów marketingowych i ich realizacja graficzna,
udział w projektowaniu strony internetowej
projektowanie materiałów graficznych na potrzeby mediów społecznościowych oraz do działań digitalowych (mailingi, newslettery, landing page, animacje, GIFy, infografiki)
obróbka zdjęć (retusz, szparowanie)
realizacja rysunków i materiałów technicznych
kreacja i realizacja koncepcji oraz rozwiązań wizualnych w obszarze szeroko, rozumianego marketingu i promocji
Kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, maila, platformy BtB lub bezpośrednio od momentu złożenia zamówienia lub chęci złożenia zamówienia przez klienta
Obsługa zapytań dotyczących produktów z oferty;
Doradztwo, przygotowanie ofert oraz sprzedaż oferowanych produktów;
Rozwiązywanie bieżących problemów w dostawach poprzez kontakt z klientem/dealerem i firma transportową,
Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez MARO; komunikacja z wewnętrznymi działami MARO w kwestii spraw, której nie można rozwiązać osobiście i przekazywanie informacji zwrotnej klientom;
Współpraca z działem logistyki w kwestii transportu dostaw dla klienta;
Współpraca z Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży Eksportowej w celu opracowywania danych i prezentacji, raportów i innych dokumentów związanych z obsługa klienta lub działalnością działu obsługi klienta;
Działania operacyjne w ERP i pCon;
Kreowanie najwyższych standardów obsługi Klienta, a także pozytywnego wizerunku firmy
Utrzymanie i rozwój systemu MS Dynamics, w tym monitorowanie, usuwanie błędów, rozwiązywanie problemów, parametryzacja, konfiguracja i aktualizowanie systemu;
Własny rozwój;
Spotkania organizacyjne i koncepcyjne, planowanie pracy
Kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, maila, platformy BtB lub bezpośrednio od momentu złożenia zamówienia lub chęci złożenia zamówienia przez klienta
Obsługa zapytań dotyczących produktów z oferty;
Doradztwo, przygotowanie ofert oraz sprzedaż oferowanych produktów;
Rozwiązywanie bieżących problemów w dostawach poprzez kontakt z klientem/dealerem i firma transportową,
Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez MARO; komunikacja z wewnętrznymi działami MARO w kwestii spraw, której nie można rozwiązać osobiście i przekazywanie informacji zwrotnej klientom;
Współpraca z działem logistyki w kwestii transportu dostaw dla klienta;
Współpraca z Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży Eksportowej w celu opracowywania danych i prezentacji, raportów i innych dokumentów związanych z obsługa klienta lub działalnością działu obsługi klienta;
Działania operacyjne w ERP i pCon;
Kreowanie najwyższych standardów obsługi Klienta, a także pozytywnego wizerunku firmy
Utrzymanie i rozwój systemu MS Dynamics, w tym monitorowanie, usuwanie błędów, rozwiązywanie problemów, parametryzacja, konfiguracja i aktualizowanie systemu;
Własny rozwój;
Spotkania organizacyjne i koncepcyjne, planowanie pracy
Współpraca ze sprzedażą w zakresie prowadzenia CRM/segmentacji klientów (część marketingowa);
Zarządzanie budżetem marketingowym dedykowanym produktami wsparcia klienta w tym planowanie tego budżetu, kupowanie produktów i wydawanie zgodnie z wytycznymi z segmentacji/CRM;
Organizacja wydarzeń budujących długofalowe relacje z klientami;
Wszystkie działania mające na celu prezentację produktów i marki w stacjonarnych punktach sprzedaży u klientów;
Całościowa organizacja imprez na wydarzeniach branżowych z klientem, w punktach sprzedaży i siedzibie firmy klienta;
Kompleksowa organizacja promocji i wyprzedaży;
Koordynacja i realizacja całości prac związanych z organizacją szkoleń produktowych dla klientów firmy organizowanych zarówno w siedzibie MARO, jak i na zewnątrz organizacji;
Dbanie o dobry stan wiedzy o produktach wśród działu sprzedaży MARO, organizacja cyklicznych testów wiedzy;
Przygotowanie ofert handlowych przy współpracy z inżynierami i regionalnymi przedstawicielami,
Kompleksowa obsługa klienta – (za pośrednictwem telefonu, maila, platformy B2B, online);
Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez MARO,
Informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie, usług i towarów,
Konfiguracja i przyjmowanie do systemu zamówień/zleceń (w tym nietypowych) i potwierdzania terminów realizacji w oparciu o kalendarz dostaw i produkcji obowiązujący w MARO,
Współpraca z działem logistyki w kwestii ustalania szczegółów dostaw dla Klienta,
Współpraca z Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży w celu opracowywania danych i prezentacji, raportów i innych dokumentów związanych z obsługa klienta lub działalnością działu obsługi klienta,
Działania operacyjne systemie klasy ERP i programie do konfiguracji mebli