Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
administrowanie, nadzorowanie i monitorowanie procesów zarządzania ryzykiem w całej organizacji;
wspieranie kierownictwa w realizacji poszczególnych etapów cyklu zarządzania ryzykiem;
ciągły przegląd i doskonalenie procesów, narzędzi i metodologii zarządzania ryzykiem w organizacji w oparciu o wytyczne korporacyjne, wyciągnięte wnioski i pojawiające się najlepsze praktyki w dziedzinie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie;
rozwijanie i utrzymywanie ram ERM organizacji, w tym polityk, procedur i instrukcji dotyczących działań związanych z zarządzaniem ryzykiem, zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi i wymogami regulacyjnymi;
prowadzenie rejestru ryzyk zdefiniowanych w organizacji;
przygotowywanie i przedstawianie raportów dotyczących ryzyka i informujących o postępach w realizacji procesu/cyklu zarządzania ryzykiem (raporty cykliczne, raporty ad hoc);
administrowanie i koordynacja procesu oceny ryzyka przy użyciu metod jakościowych i ilościowych, takich jak matryce ryzyka, analiza scenariuszy i modelowanie ryzyka;
monitorowanie i śledzenie ryzyka w czasie, w tym ustanowienie kluczowych wskaźników ryzyka (KRI), ustanowienie progów tolerancji ryzyka, monitorowanie realizacji działań mitygacyjnych (ograniczających ryzyka);
przygotowanie procesu przepływu pracy wspierającego cykl zarządzania ryzykiem opisany w procedurze, w tym administracja narzędzi dedykowanych procesowi zarządzania ryzykiem (work flow);
promowanie kultury świadomego ryzyka w organizacji poprzez przygotowywanie programu szkoleń i programów uświadamiających, wspieranie otwartej komunikacji na temat ryzyka i zachęcanie do proaktywnych praktyk zarządzania ryzykiem
Performing the audit planning by understanding the auditable entity's business objectives, identifying risks, scoping the audit and recommending necessary staff required to complete the audit. Determines the audit program and auditing procedures to be used, including sampling methodology;
Identifying the key controls of the auditable entity and evaluates the effectiveness of the financial and operations systems through an understanding of auditing techniques;
Leading staff assistants assigned to the audit and reviews their work to ensure they are effective, consistent with the audit scope and accurate before making oral or written presentations to management to discuss control deficiencies, recommendations and corrective actions to improve operations and reduce cost;
Evaluating the adequacy and effectiveness of the management controls over activities audited and drafts audit observations on control deficiencies identified;
Planning and executing ad-hoc reviews at the request of management;
Evaluating the performance and capabilities of the assistants supporting the audit;
Providing training/assistance to Internal Auditing personnel in the application of audit standards, best-practices, and risk assessments
Helping to ensure that Internal Auditing conforms to the International Standards for the Professional Practice of Internal Auditing and the Code of Ethics of The Institute of Internal Auditors;
Establishing and maintaining a system to monitor the disposition of audit results within specialized business areas assigned, including follow-up processes to monitor and ensure that Management actions are effectively implemented;
Proactively partnering with other compliance organizations to improve Aramco Fuels Poland’s internal controls systems, structures, and risk management practices and to advance the effectiveness and efficiency of the business processes;
Developing and executing a comprehensive and well-coordinated risk-based annual and five-year audit plans to assess the adequacy and effectiveness of each organization’s risk management, control, and governance processes;
Identifying the key controls of the auditable entity and evaluates the effectiveness of the financial and operations systems through an understanding of auditing techniques;
Leading staff assistants assigned to the audit and reviews their work to ensure they are effective, consistent with the audit scope and accurate before making oral or written presentations to management to discuss control deficiencies, recommendations and corrective actions to improve operations and reduce cost;
Evaluating the adequacy and effectiveness of the management controls over activities audited and drafts audit observations on control deficiencies identified;
Providing training/assistance to Internal Auditing personnel in the application of audit standards, best-practices, and risk assessments
analizowanie danych w celu wyciągnięcia wniosków i zidentyfikowania trendów, wzorców i korelacji, które mogą informować o procesach decyzyjnych;
tworzenie i utrzymywanie raportów i pulpitów nawigacyjnych w celu wizualizacji kluczowych wskaźników wydajności (KPI), trendów, inicjatyw, planów i prognoz oraz dostarczania interesariuszom aktualnych i dokładnych informacji;
zarządzanie projektami związanymi z przygotowywaniem informacji zarządczej, w tym definiowanie zakresu projektu, harmonogramów i rezultatów oraz koordynowanie działań między zespołami;
przygotowywanie prezentacji dla Rady Nadzorczej, Zarządu oraz kierownictwa każdego poziomu organizacji;
integracja różnych źródeł danych i systemów w celu zapewnienia spójności i dokładności danych na różnych platformach;
zarządzanie jakością danych, w tym wdrażanie procesów i procedur w celu zapewnienia integralności, dokładności i kompletności danych;
opracowywanie i egzekwowanie zasad i procedur związanych ze spójnym raportowaniem informacji zarządczej, w tym definiowanie określonego jednolitego standardu komunikacji biznesowej w zakresie informacji zarządczej;
ocena nowych technologii, trendów, najlepszych praktyk i narzędzi do wizualizacji danych oraz wdrażanie optymalnych rozwiązań i automatyzacja procesów dotyczących informacji zarządczej, które dostosują się do potrzeb i celów organizacji;
zapewnianie wsparcia użytkownikom w dostępie do informacji zarządczej i jej zrozumieniu, rozwiązywanie problemów i prowadzenie sesji szkoleniowych w celu zwiększenia znajomości danych w całej organizacji;
identyfikowanie możliwości usprawnienia i optymalizacji procesów zarządzania danymi i raportowania w celu zwiększenia wydajności i skuteczności
Opracowywanie i nadzorowanie kompleksowego planu projektu, który obejmuje wszystkie fazy wdrożenia SAP, od wstępnego określenia zakresu do ostatecznej dostawy i wsparcia powdrożeniowego;
Kierowanie, motywowanie i zarządzanie zespołami projektowymi w celu osiągnięcia kamieni milowych i rezultatów w uzgodnionych ramach czasowych i budżetowych;
Pełnienie roli głównego łącznika między interesariuszami biznesowymi a zespołem technicznym, zapewniając jasną komunikację i dostosowanie do celów i oczekiwań projektu;
Identyfikowanie, ocenianie i ograniczanie ryzyka związanego z projektem, zapewniające terminowe rozwiązywanie kwestii, które mogą mieć wpływ na powodzenie projektu;
Prowadzenie sesji szkoleniowych i warsztatów w celu zapewnienia płynnego przyjęcia nowych systemów i procesów przez użytkowników końcowych;
Stałe monitorowanie i raportowanie postępów projektu kierownictwu wyższego szczebla, dostarczanie spostrzeżeń i zaleceń w celu kierowania projektem w kierunku pomyślnego zakończenia
Opisywanie architektury systemów w projektach z zakresu IT;
Ustalanie wymagań związanych z danym projektem, dotyczących m.in. oprogramowania, architektury systemowej czy Doboru stosowanych przy jego realizacji technologii;
Participation in identifying the key controls of the auditable entity and evaluates the effectiveness of the financial and operations systems through an understanding of auditing techniques;
Reviewing one’s work to ensure they are effective, consistent with the audit scope and accurate before making oral or written presentations to management to discuss control deficiencies, recommendations and corrective actions to improve operations and reduce cost;
Participation in planning and executing ad-hoc reviews at the request of management;
Developing knowledge in the application of audit standards, best-practices, and risk assessments
udział we wdrażaniu systemów informatycznych w obszarze finansów;
prowadzenie innych projektów zdefiniowanych przez przełożonego;
koordynacja spraw związanych z realizacją procesu ciągłego doskonalenia w obszarze pionu dyrektora ds. rachunkowości, podatków i raportowania;
nadzór nad zbieraniem i prawidłowością danych, przygotowanie danych do raportowania wewnątrz i na zewnątrz firmy, monitoring kluczowych KPI i produktywności w pionie;
prowadzenie standaryzacji i optymalizacji operacji, prowadzenie analiz przyczyn źródłowych (systematyczne rozwiązywanie problemów);
wsparcie przełożonego w różnych projektach usprawnieniowych, w tym podejmowanie akcji korekcyjnych w celu eliminacji błędów i zbędnych kosztów
tworzenie architektury oprogramowania w projektach z zakresu IT ze szczególnym uwzględnieniem obszaru CyberSecurity;
ustalanie wymagań związanych z danym projektem, dotyczących m.in. oprogramowania; architektury systemowej czy doboru stosowanych przy jego realizacji technologii;
podejmowanie współpracy z kontrahentami;
przygotowywanie odpowiednich procedur i dokumentów;
nadzorowanie pracy osób zajmujących się realizacją i wdrażaniem danego projektu;
szukanie sposobów na rozwój systemów IT;
projektowanie architektury obszarów i rozwiązań w organizacji;
tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej;
zgłaszanie inicjatyw w zakresie poprawy jakości rozwiązań;
Performing the audit planning by understanding the auditable entity's business objectives, identifying risks, scoping the audit and recommending necessary staff required to complete the audit. Determines the audit program and auditing procedures to be used, including sampling methodology;
Identifying the key controls of the auditable entity and evaluates the effectiveness of the financial and operations systems through an understanding of auditing techniques;
Leading staff assistants assigned to the audit and reviews their work to ensure they are effective, consistent with the audit scope and accurate before making oral or written presentations to management to discuss control deficiencies, recommendations and corrective actions to improve operations and reduce cost;
Evaluating the adequacy and effectiveness of the management controls over activities audited and drafts audit observations on control deficiencies identified. Drafts the final audit report for the auditable entity;
Planning and executing ad-hoc reviews at the request of management;
Evaluating the performance and capabilities of the assistants supporting the audit;
Providing training/assistance to Internal Auditing personnel in the application of audit standards, best-practices, and risk assessments
Helping to ensure that Internal Auditing conforms to the International Standards for the Professional Practice of Internal Auditing and the Code of Ethics of The Institute of Internal Auditors;
Establishing and maintaining a system to monitor the disposition of audit results within specialized business areas assigned, including follow-up processes to monitor and ensure that Management actions are effectively implemented;
Proactively partnering with other compliance organizations to improve Aramco Fuels Poland’s internal controls systems, structures, and risk management practices and to advance the effectiveness and efficiency of the business processes;
Developing and executing a comprehensive and well-coordinated risk-based annual and five-year audit plans to assess the adequacy and effectiveness of each organization’s risk management, control, and governance processes;
Identifying the key controls of the auditable entity and evaluates the effectiveness of the financial and operations systems through an understanding of auditing techniques;
Leading staff assistants assigned to the audit and reviews their work to ensure they are effective, consistent with the audit scope and accurate before making oral or written presentations to management to discuss control deficiencies, recommendations and corrective actions to improve operations and reduce cost;
Evaluating the adequacy and effectiveness of the management controls over activities audited and drafts audit observations on control deficiencies identified;
Providing training/assistance to Internal Auditing personnel in the application of audit standards, best-practices, and risk assessments
projektowanie, budowa narzędzi służących do identyfikacji i zarządzania pozycją narażonej na ryzyka rynkowe: walutowe, stopy procentowe, cen uprawnień do emisji CO2 oraz cen produktów i surowców naftowych;
bieżąca identyfikacja, pomiar, monitorowanie i raportowanie ryzyk rynkowych;
opiniowanie umów z zakresu ryzyka rynkowego;
przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego i transakcji finansowych
Responsibilities to be assigned after on-boarding and training received on the job:
Monitoring of technological assumptions in refinery production optimization process;
Perform optimization process calculations using Aspen PIMS (linear programming system) as a part of supply chain planning processes;
Verification of assumptions and PIMS solutions of the production plan submitted by the processing refinery in terms of the assumed production parameters e.g. Planned yields, Units utilization, Product quality parameters, Maintenance and turnaround activities;
Monitoring allocation process, particularly in terms of allocated products, semi – products, units utilization and products blending
Perform economic studies for specific production events (additional transfers, sales, purchase)
Periodic audits of the LP model of the entire refinery in terms of the adequacy of structures and technological data
projektowanie, budowa narzędzi służących do identyfikacji i zarządzania pozycją narażonej na ryzyka rynkowe: walutowe, stopy procentowe, cen uprawnień do emisji CO2 oraz cen produktów i surowców naftowych;
bieżąca identyfikacja, pomiar, monitorowanie i raportowanie ryzyk rynkowych;
opiniowanie umów z zakresu ryzyka rynkowego;
przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego i transakcji finansowych
tworzenie architektury oprogramowania w projektach z zakresu IT ze szczególnym uwzględnieniem obszaru CyberSecurity;
ustalanie wymagań związanych z danym projektem, dotyczących m.in. oprogramowania; architektury systemowej czy doboru stosowanych przy jego realizacji technologii;
podejmowanie współpracy z kontrahentami;
przygotowywanie odpowiednich procedur i dokumentów;
nadzorowanie pracy osób zajmujących się realizacją i wdrażaniem danego projektu;
szukanie sposobów na rozwój systemów IT;
projektowanie architektury obszarów i rozwiązań w organizacji;
tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej;
zgłaszanie inicjatyw w zakresie poprawy jakości rozwiązań;
projektowanie, budowa narzędzi służących do identyfikacji i zarządzania pozycją narażonej na ryzyka rynkowe: walutowe, stopy procentowe, cen uprawnień do emisji CO2 oraz cen produktów i surowców naftowych;
bieżąca identyfikacja, pomiar, monitorowanie i raportowanie ryzyk rynkowych;
udział w procesie opracowywania wewnętrznych regulacji, polityk i procedur zgodnie z obowiązującymi przepisami i najlepszymi praktykami rynkowymi;
opiniowanie umów z zakresu ryzyka rynkowego;
przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie ryzyka rynkowego i transakcji finansowych
Monitoring of technological assumptions in refinery production optimization process;
Perform optimization process calculations using Aspen PIMS (linear programming system) as a part of supply chain planning processes;
Verification of assumptions and PIMS solutions of the production plan submitted by the processing refinery in terms of the assumed production parameters e.g. Planned yields, Units utilization, Product quality parameters, Maintenance and turnaround activities;
Planned yields;
Units utilization
Product quality parameters;
Maintenance and turnaround activities
Monitoring allocation process, particularly in terms of allocated products, semi – products, units utilization and products blending
Perform economic studies for specific production events (additional transfers, sales, purchase)
Economic evaluation for crude oil selection (crude slate recommendation)
Periodic audits of the LP model of the entire refinery in terms of the adequacy of structures and technological data
udział we wdrażaniu systemów informatycznych w obszarze finansów;
prowadzenie innych projektów zdefiniowanych przez przełożonego;
koordynacja spraw związanych z realizacją procesu ciągłego doskonalenia w obszarze pionu dyrektora ds. rachunkowości, podatków i raportowania;
nadzór nad zbieraniem i prawidłowością danych, przygotowanie danych do raportowania wewnątrz i na zewnątrz firmy, monitoring kluczowych KPI i produktywności w pionie;
prowadzenie standaryzacji i optymalizacji operacji, prowadzenie analiz przyczyn źródłowych (systematyczne rozwiązywanie problemów);
wsparcie przełożonego w różnych projektach usprawnieniowych, w tym podejmowanie akcji korekcyjnych w celu eliminacji błędów i zbędnych kosztów
koordynacja dostaw we współpracy z SCM i pionem Logistyki;
prowadzenie rozliczeń ilościowo-wartościowych z tytułu realizowanych zakupów i sprzedaży;
współpraca z prowadzącym skład podatkowy w zakresie dokumentów dotyczących produktów i surowców wysyłanych lub odbieranych w procedurze zawieszonego poboru akcyzy;
stały nadzór nad przepływem dokumentacji handlowej, celnej i finansowej;
przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności Działu;
zapewnienie aktualności, spójności i poprawności danych