1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. HTH Recruitment ŁUKASZ KRUPA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HTH Recruitment ŁUKASZ KRUPA

Warszawa, Grochowska 136/9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (215) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 215 )

Customer Service Specialist with foreign languages

Gdańsk
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon
  • Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży
  • Monitorowanie dostępności produktów w systemie
  • Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with foreign languages

Gdynia
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon
  • Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży
  • Monitorowanie dostępności produktów w systemie
  • Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with foreign languages

Kraków
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon
  • Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży
  • Monitorowanie dostępności produktów w systemie
  • Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with foreign languages

Sopot
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon
  • Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży
  • Monitorowanie dostępności produktów w systemie
  • Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with foreign languages

Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon
  • Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży
  • Monitorowanie dostępności produktów w systemie
  • Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Kraków
Wygasła: 28.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of the annual budget, forecast, and long-term plan, and monitoring their implementation with a thorough analysis of variances
  • Providing reliable managerial information for the company's leadership to facilitate decision-making
  • Analyzing profitability by products, distribution channels, customers, etc
  • Adjusting the chart of accounts to meet managerial accounting needs
  • Establishing the structure of revenue and cost centers
  • Providing the accounting department with data on reserves and updating allowances
  • Preparing monthly managerial reports for the company's leadership
  • Periodic reporting to the parent company in case of capital groups, adhering to specific accounting standards
  • Preparation, coordination, and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and preparing for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Continuous improvement initiatives and coordination of the standardization and harmonization agenda in the R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Łódź
Wygasła: 28.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of the annual budget, forecast, and long-term plan, and monitoring their implementation with a thorough analysis of variances
  • Providing reliable managerial information for the company's leadership to facilitate decision-making
  • Analyzing profitability by products, distribution channels, customers, etc
  • Adjusting the chart of accounts to meet managerial accounting needs
  • Establishing the structure of revenue and cost centers
  • Providing the accounting department with data on reserves and updating allowances
  • Preparing monthly managerial reports for the company's leadership
  • Periodic reporting to the parent company in case of capital groups, adhering to specific accounting standards
  • Preparation, coordination, and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and preparing for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Continuous improvement initiatives and coordination of the standardization and harmonization agenda in the R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of the annual budget, forecast, and long-term plan, and monitoring their implementation with a thorough analysis of variances
  • Providing reliable managerial information for the company's leadership to facilitate decision-making
  • Analyzing profitability by products, distribution channels, customers, etc
  • Adjusting the chart of accounts to meet managerial accounting needs
  • Establishing the structure of revenue and cost centers
  • Providing the accounting department with data on reserves and updating allowances
  • Preparing monthly managerial reports for the company's leadership
  • Periodic reporting to the parent company in case of capital groups, adhering to specific accounting standards
  • Preparation, coordination, and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and preparing for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Continuous improvement initiatives and coordination of the standardization and harmonization agenda in the R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Łódź
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Wrocław
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with French

Łódź
Wygasła: 18.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process invoices/CN in SAP
  • Make tax determinations/interpretations of taxable vs non-taxable items
  • Monitor AP debit balances, and blocked invoices and correct any issues as they arise
  • Reconcile and clear GR\IR accounts
  • Process employee expenses during monthly and yearly close activities including intercompany reconciliation and accrual posting
  • Handle external and internal vendor correspondences via email and/or phone and provide support to other colleagues
  • Take part in department projects aimed at improving process efficiency and quality
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with French

Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process invoices/CN in SAP
  • Make tax determinations/interpretations of taxable vs non-taxable items
  • Monitor AP debit balances, and blocked invoices and correct any issues as they arise
  • Reconcile and clear GR\IR accounts
  • Process employee expenses during monthly and yearly close activities including intercompany reconciliation and accrual posting
  • Handle external and internal vendor correspondences via email and/or phone and provide support to other colleagues
  • Take part in department projects aimed at improving process efficiency and quality
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with French

Wrocław
Wygasła: 18.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process invoices/CN in SAP
  • Make tax determinations/interpretations of taxable vs non-taxable items
  • Monitor AP debit balances, and blocked invoices and correct any issues as they arise
  • Reconcile and clear GR\IR accounts
  • Process employee expenses during monthly and yearly close activities including intercompany reconciliation and accrual posting
  • Handle external and internal vendor correspondences via email and/or phone and provide support to other colleagues
  • Take part in department projects aimed at improving process efficiency and quality
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with English / Foreign Languages

Kraków
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process supplier invoices by inspecting them against statutory requirements, matching against existing Purchase Order
  • Resolving supplier queries by account analysis and direct contact with local plant responsible team
  • Preparation of payment proposal, organizing approval, payment execution and payment file upload to banking system
  • Outgoing payment and bank statement posting
  • Sales invoice creation and send out
  • Incoming cash posting and allocation to customer invoices. Direct contact with customer for payment details and outstanding amounts
  • Ageing report preparation and follow up
  • AP, AR and bank account reconciliation at month end
  • Active participation in new initiatives and process improvement projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with English / Foreign Languages

Łódź
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process supplier invoices by inspecting them against statutory requirements, matching against existing Purchase Order
  • Resolving supplier queries by account analysis and direct contact with local plant responsible team
  • Preparation of payment proposal, organizing approval, payment execution and payment file upload to banking system
  • Outgoing payment and bank statement posting
  • Sales invoice creation and send out
  • Incoming cash posting and allocation to customer invoices. Direct contact with customer for payment details and outstanding amounts
  • Ageing report preparation and follow up
  • AP, AR and bank account reconciliation at month end
  • Active participation in new initiatives and process improvement projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with English / Foreign Languages

Warszawa
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process supplier invoices by inspecting them against statutory requirements, matching against existing Purchase Order
  • Resolving supplier queries by account analysis and direct contact with local plant responsible team
  • Preparation of payment proposal, organizing approval, payment execution and payment file upload to banking system
  • Outgoing payment and bank statement posting
  • Sales invoice creation and send out
  • Incoming cash posting and allocation to customer invoices. Direct contact with customer for payment details and outstanding amounts
  • Ageing report preparation and follow up
  • AP, AR and bank account reconciliation at month end
  • Active participation in new initiatives and process improvement projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll and HR Services Delivery Specialist with Dutch / Italian / German

Kraków
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Be a point of contact for associates and managers, which includes all HR employee life cycle events
  • Responsible for accurate monthly payroll processing & validation of payroll results
  • Answer all payroll questions and inquiries, taking messages when appropriate and ensuring follow up is taken to ensure a positive customer experience within the HR ticketing and support system
  • Process HR life-cycle changes regarding employment verification, personnel file administration, new hire processes, employee data changes, on-boarding, etc
  • Effectively contribute to team, regional and global projects, ensuring that team documentation is kept up-to-date; support the preparation and implementation of People policies, procedures, handbooks, guidelines
  • Be accountable for executing high quality service, aligned with the Service Center service levels (SLAs), key process, and operational metrics (KPIs)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll and HR Services Delivery Specialist with Dutch / Italian / German

Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Be a point of contact for associates and managers, which includes all HR employee life cycle events
  • Responsible for accurate monthly payroll processing & validation of payroll results
  • Answer all payroll questions and inquiries, taking messages when appropriate and ensuring follow up is taken to ensure a positive customer experience within the HR ticketing and support system
  • Process HR life-cycle changes regarding employment verification, personnel file administration, new hire processes, employee data changes, on-boarding, etc
  • Effectively contribute to team, regional and global projects, ensuring that team documentation is kept up-to-date; support the preparation and implementation of People policies, procedures, handbooks, guidelines
  • Be accountable for executing high quality service, aligned with the Service Center service levels (SLAs), key process, and operational metrics (KPIs)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll and HR Services Delivery Specialist with Dutch / Italian / German

Wrocław
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Be a point of contact for associates and managers, which includes all HR employee life cycle events
  • Responsible for accurate monthly payroll processing & validation of payroll results
  • Answer all payroll questions and inquiries, taking messages when appropriate and ensuring follow up is taken to ensure a positive customer experience within the HR ticketing and support system
  • Process HR life-cycle changes regarding employment verification, personnel file administration, new hire processes, employee data changes, on-boarding, etc
  • Effectively contribute to team, regional and global projects, ensuring that team documentation is kept up-to-date; support the preparation and implementation of People policies, procedures, handbooks, guidelines
  • Be accountable for executing high quality service, aligned with the Service Center service levels (SLAs), key process, and operational metrics (KPIs)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Kraków
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of the annual budget, forecast, and long-term plan, and monitoring their implementation with a thorough analysis of variances
  • Providing reliable managerial information for the company's leadership to facilitate decision-making
  • Analyzing profitability by products, distribution channels, customers, etc
  • Adjusting the chart of accounts to meet managerial accounting needs
  • Establishing the structure of revenue and cost centers
  • Providing the accounting department with data on reserves and updating allowances
  • Preparing monthly managerial reports for the company's leadership
  • Periodic reporting to the parent company in case of capital groups, adhering to specific accounting standards
  • Preparation, coordination, and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and preparing for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Continuous improvement initiatives and coordination of the standardization and harmonization agenda in the R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of the annual budget, forecast, and long-term plan, and monitoring their implementation with a thorough analysis of variances
  • Providing reliable managerial information for the company's leadership to facilitate decision-making
  • Analyzing profitability by products, distribution channels, customers, etc
  • Adjusting the chart of accounts to meet managerial accounting needs
  • Establishing the structure of revenue and cost centers
  • Providing the accounting department with data on reserves and updating allowances
  • Preparing monthly managerial reports for the company's leadership
  • Periodic reporting to the parent company in case of capital groups, adhering to specific accounting standards
  • Preparation, coordination, and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and preparing for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Continuous improvement initiatives and coordination of the standardization and harmonization agenda in the R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Wrocław
Wygasła: 06.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of the annual budget, forecast, and long-term plan, and monitoring their implementation with a thorough analysis of variances
  • Providing reliable managerial information for the company's leadership to facilitate decision-making
  • Analyzing profitability by products, distribution channels, customers, etc
  • Adjusting the chart of accounts to meet managerial accounting needs
  • Establishing the structure of revenue and cost centers
  • Providing the accounting department with data on reserves and updating allowances
  • Preparing monthly managerial reports for the company's leadership
  • Periodic reporting to the parent company in case of capital groups, adhering to specific accounting standards
  • Preparation, coordination, and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and preparing for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Continuous improvement initiatives and coordination of the standardization and harmonization agenda in the R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SAP FI/CO Consultant

Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Poszukujemy doświadczonego Konsultanta SAP FI/CO do dołączenia do zespołu naszego klienta. Kandydat na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za projektowanie, wdrażanie i obsługę systemów SAP FI/CO. Codzienne obowiązki obejmują analizowanie potrzeb biznesowych klientów, tworzenie specyfikacji technicznych, konfigurowanie systemów i przeprowadzanie testów akceptacyjnych. Praca ta jest wykonywana zdalnie
od 28000 do 33000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior IT Service Desk Manager

Warszawa
Wygasła: 02.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Lead and motivate the team to secure efficiency
  • Resource management and keeping engagement/job satisfaction at a high level
  • Collaborate and engage with other leads and stakeholders to understand the strategy, initiatives, etc., to convey the message to your team
  • Ensure that the local team is part of the global team, ensuring that we all move together as ONE global team
  • Participate in yearly objective setting and performance reviews (together with your manager)
  • Collaborate and follow up with other IT areas and teams – pulse check
  • Cooperate with teams/external partners on IT projects
  • Quality assurance in terms of the agreed SLAs
  • Coordinate overall support of the retail area between the different teams in Global IT
  • Engage with relevant stakeholders to understand the support needs of the business and communicate this with the relevant teams in IT
  • Understand the landscape and solutions for the retail area and suggest improvements in collaboration with the retail solution architect
  • Coordinate retail-related major incidents and drive/co-drive problem management
Pokaż więcej >>
od 14000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Order Management (CS) Operations Specialist with Portuguese

Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As a key contributor, you will perform a variety of tasks in adherence to company rules and procedures, including:
  • Issuing Service Invoices
  • Handling Service Contracts in CLM (Contract Lifecycle Management)
  • Creating Service Sales Opportunities and Quotes
  • Resolving Customer billing queries
  • Issuing Purchase Orders for external Suppliers
  • Distributing Field Change Orders to Customers
  • Conducting follow-up calls with Customer Surveys
  • Providing support in Cash Collection
  • Offering high-quality and sustainable support to the Service organization
  • Executing other activities the Team Leader or Director assigned, associated with business development and the Service Operations department's growth
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Generalist with English

Łódź
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pełnienie roli HR biznes partnera dla managerów w organizacji SSC
  • Rekrutacja - planowanie, prowadzenie, kontraktowanie kandydatów
  • Onboarding & offboarding
  • Zarządzanie współpracą z zewnętrznym dostawcą usług płacowych
  • Odpowiedzialność za administrowanie dokumentami pracowniczymi
  • Utrzymywanie i administrowanie bazami danych HR
  • Szkolenia - planowanie, koordynacja, prowadzenie
  • Zarządzanie benefitami
  • Implementowanie grupowych polityk HR lokalnie
  • Uczestnictwo w innych projektach HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Generalist with English

Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pełnienie roli HR biznes partnera dla managerów w organizacji SSC
  • Rekrutacja - planowanie, prowadzenie, kontraktowanie kandydatów
  • Onboarding & offboarding
  • Zarządzanie współpracą z zewnętrznym dostawcą usług płacowych
  • Odpowiedzialność za administrowanie dokumentami pracowniczymi
  • Utrzymywanie i administrowanie bazami danych HR
  • Szkolenia - planowanie, koordynacja, prowadzenie
  • Zarządzanie benefitami
  • Implementowanie grupowych polityk HR lokalnie
  • Uczestnictwo w innych projektach HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Generalist with English

Wrocław
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pełnienie roli HR biznes partnera dla managerów w organizacji SSC
  • Rekrutacja - planowanie, prowadzenie, kontraktowanie kandydatów
  • Onboarding & offboarding
  • Zarządzanie współpracą z zewnętrznym dostawcą usług płacowych
  • Odpowiedzialność za administrowanie dokumentami pracowniczymi
  • Utrzymywanie i administrowanie bazami danych HR
  • Szkolenia - planowanie, koordynacja, prowadzenie
  • Zarządzanie benefitami
  • Implementowanie grupowych polityk HR lokalnie
  • Uczestnictwo w innych projektach HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Controller

Łódź
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures
  • Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure financial records are accurate and completed in a timely manner
  • Monthly analysis and reporting. Analyzing, explaining and substantiating deviations
  • Close collaboration with General Ledger and Retail Accounting departments and making sure that the closing process runs efficiently
  • Coordinate and comply the local reporting requirements and tax filings
  • Compliance around local reporting, tax fillings, VAT, CIT and other taxes, where required supported by external providers and advisor and advising the business function as subject matter expert
  • Preparing and/or coordinating statistical reporting and internal/external reporting
  • Preparation, coordination and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and prepare for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Supporting Business Control in Budgeting and Forecasting processes
  • Continuous improvement initiatives and coordination the standardization and harmonization agenda in R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Controller

Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures
  • Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure financial records are accurate and completed in a timely manner
  • Monthly analysis and reporting. Analyzing, explaining and substantiating deviations
  • Close collaboration with General Ledger and Retail Accounting departments and making sure that the closing process runs efficiently
  • Coordinate and comply the local reporting requirements and tax filings
  • Compliance around local reporting, tax fillings, VAT, CIT and other taxes, where required supported by external providers and advisor and advising the business function as subject matter expert
  • Preparing and/or coordinating statistical reporting and internal/external reporting
  • Preparation, coordination and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and prepare for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Supporting Business Control in Budgeting and Forecasting processes
  • Continuous improvement initiatives and coordination the standardization and harmonization agenda in R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Controller

Wrocław
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures
  • Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure financial records are accurate and completed in a timely manner
  • Monthly analysis and reporting. Analyzing, explaining and substantiating deviations
  • Close collaboration with General Ledger and Retail Accounting departments and making sure that the closing process runs efficiently
  • Coordinate and comply the local reporting requirements and tax filings
  • Compliance around local reporting, tax fillings, VAT, CIT and other taxes, where required supported by external providers and advisor and advising the business function as subject matter expert
  • Preparing and/or coordinating statistical reporting and internal/external reporting
  • Preparation, coordination and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and prepare for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Supporting Business Control in Budgeting and Forecasting processes
  • Continuous improvement initiatives and coordination the standardization and harmonization agenda in R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cash Collection Specialist

Łódź
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyczynianie się do poprawy przepływów pieniężnych poprzez obniżanie wskaźnika DSO (dni zaległej sprzedaży) i zaległych płatności
  • Aktywny kontakt z klientami w sprawie zaległych kwot i/lub zaległości
  • Aktywna współpraca ze specjalistami ds. kredytów, sprzedaży i obsługi klienta, finansów
  • Dystrybucja wyciągów i listów monitujących zgodnie z określoną strategią windykacyjną
  • Telefonowanie przed terminem płatności (wykrywanie i inicjowanie rozwiązywania kwestii administracyjnych przed terminem płatności - nieprawidłowe dane na fakturze itp.)
  • Monitorowanie zakwestionowanych faktur i gromadzenie danych w celu zrozumienia przyczyn źródłowych i wsparcia w ich naprawie
  • Monitorowanie roszczeń/sporów z klientem, działami sprzedaży i jakości w celu zmniejszenia opóźnień w płatnościach
  • Opracowywanie informacji o klientach (zewnętrznych i wewnętrznych)
  • Wczesne sygnały ostrzegawcze: terminowe zgłaszanie problemów z płatnościami i zmian w zachowaniach płatniczych
  • Zgłaszanie kluczowych przyczyn braku płatności i eskalowanie kwestii do kierownika ds. windykacji, kierownika SSC i regionalnych kierowników ds. klientów
  • Zgłaszanie rozbieżności w terminach płatności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cash Collection Specialist

Warszawa
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyczynianie się do poprawy przepływów pieniężnych poprzez obniżanie wskaźnika DSO (dni zaległej sprzedaży) i zaległych płatności
  • Aktywny kontakt z klientami w sprawie zaległych kwot i/lub zaległości
  • Aktywna współpraca ze specjalistami ds. kredytów, sprzedaży i obsługi klienta, finansów
  • Dystrybucja wyciągów i listów monitujących zgodnie z określoną strategią windykacyjną
  • Telefonowanie przed terminem płatności (wykrywanie i inicjowanie rozwiązywania kwestii administracyjnych przed terminem płatności - nieprawidłowe dane na fakturze itp.)
  • Monitorowanie zakwestionowanych faktur i gromadzenie danych w celu zrozumienia przyczyn źródłowych i wsparcia w ich naprawie
  • Monitorowanie roszczeń/sporów z klientem, działami sprzedaży i jakości w celu zmniejszenia opóźnień w płatnościach
  • Opracowywanie informacji o klientach (zewnętrznych i wewnętrznych)
  • Wczesne sygnały ostrzegawcze: terminowe zgłaszanie problemów z płatnościami i zmian w zachowaniach płatniczych
  • Zgłaszanie kluczowych przyczyn braku płatności i eskalowanie kwestii do kierownika ds. windykacji, kierownika SSC i regionalnych kierowników ds. klientów
  • Zgłaszanie rozbieżności w terminach płatności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cash Collection Specialist

Wrocław
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyczynianie się do poprawy przepływów pieniężnych poprzez obniżanie wskaźnika DSO (dni zaległej sprzedaży) i zaległych płatności
  • Aktywny kontakt z klientami w sprawie zaległych kwot i/lub zaległości
  • Aktywna współpraca ze specjalistami ds. kredytów, sprzedaży i obsługi klienta, finansów
  • Dystrybucja wyciągów i listów monitujących zgodnie z określoną strategią windykacyjną
  • Telefonowanie przed terminem płatności (wykrywanie i inicjowanie rozwiązywania kwestii administracyjnych przed terminem płatności - nieprawidłowe dane na fakturze itp.)
  • Monitorowanie zakwestionowanych faktur i gromadzenie danych w celu zrozumienia przyczyn źródłowych i wsparcia w ich naprawie
  • Monitorowanie roszczeń/sporów z klientem, działami sprzedaży i jakości w celu zmniejszenia opóźnień w płatnościach
  • Opracowywanie informacji o klientach (zewnętrznych i wewnętrznych)
  • Wczesne sygnały ostrzegawcze: terminowe zgłaszanie problemów z płatnościami i zmian w zachowaniach płatniczych
  • Zgłaszanie kluczowych przyczyn braku płatności i eskalowanie kwestii do kierownika ds. windykacji, kierownika SSC i regionalnych kierowników ds. klientów
  • Zgłaszanie rozbieżności w terminach płatności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista z językami obcymi

Gdańsk
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: - AP/AR (dział zobowiązań / należności),
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista z językami obcymi

Łódź
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: - AP/AR (dział zobowiązań / należności),
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista z językami obcymi

Wrocław
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: - AP/AR (dział zobowiązań / należności),
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Łódź
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Warszawa
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Wrocław
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior IT Service Desk Manager

Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Lead and motivate the team to secure efficiency
  • Resource management and keeping engagement/job satisfaction at a high level
  • Collaborate and engage with other leads and stakeholders to understand the strategy, initiatives, etc., to convey the message to your team
  • Ensure that the local team is part of the global team, ensuring that we all move together as ONE global team
  • Participate in yearly objective setting and performance reviews (together with your manager)
  • Collaborate and follow up with other IT areas and teams – pulse check
  • Cooperate with teams/external partners on IT projects
  • Quality assurance in terms of the agreed SLAs
  • Coordinate overall support of the retail area between the different teams in Global IT
  • Engage with relevant stakeholders to understand the support needs of the business and communicate this with the relevant teams in IT
  • Understand the landscape and solutions for the retail area and suggest improvements in collaboration with the retail solution architect
  • Coordinate retail-related major incidents and drive/co-drive problem management
Pokaż więcej >>
od 14000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Treści E-Commerce

Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jako Specjalista ds. Treści E-Commerce w dynamicznie rozwijającej się firmie, będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnianiu spójnej i efektywnej strategii treści dla platformy e-commerce
  • Twoje zadania obejmują:
  • 1. Operacje Treści E-Commerce:
  • • Zapewnienie sezonowego dostarczania wszystkich treści na stronie internetowej zgodnie z terminem i kompletnością (OTIF)
  • • Upewnienie się, że wszystkie produkty w magazynie posiadają wymaganą zawartość do wyświetlenia online, dbając o dokładność tych informacji
  • • Wykonywanie aktualizacji tłumaczeń i lokalizacji treści
  • • Wdrażanie narzędzi aktywnego merchandisingu w celu poprawy użyteczności strony
  • 2. Integracja Treści:
  • • Ścisła współpraca z menedżerem ds. integracji treści i innymi zespołami cyfrowymi w dostosowywaniu, planowaniu, realizacji i analizie treści we wszystkich kanałach cyfrowych
  • • Wspieranie tworzenia różnych treści i kampanii aktywacyjnych zgodnie z briefami i potrzebami cyfrowymi
  • • Planowanie, aktywacja i optymalizacja kampanii promocyjnych w kanałach mediów społecznościowych
  • 3. Koordynator Aktywacji Treści:
  • • Terminowe i kompleksowe aktywowanie treści w różnych kanałach cyfrowych, takich jak e-mail, media społecznościowe i strona internetowa
  • • Wspieranie różnych zespołów ds. aktywacji treści na wybranych rynkach
  • • Śledzenie postępów i realizacji zadań w narzędziu do zarządzania projektami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk E-Commerce

Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jako Analityk E-Commerce będziesz odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu doświadczenia zakupowego online klientów sieci retail w Europie Twoje główne zadania będą obejmować:
  • Analizowanie Trendów Zakupowych: Przeprowadzanie dogłębnych badań celem identyfikacji i zrozumienia trendów zakupowych w e-commerce, pełniąc rolę głównego obrońcy interesów klienta w naszym zespole. Ciągłe dążenie do ulepszania i podnoszenia jakości ogólnego doświadczenia zakupowego
  • Opracowywanie Strategii CRO: Tworzenie i wdrażanie strategii optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) w celu zwiększenia konwersji na stronie internetowej, skupiając się na optymalizacji stron docelowych, lejków zakupowych i ścieżek użytkownika
  • Testy A/B i Personalizacja: Tworzenie i wdrażanie planów testów A/B, integrowanie spersonalizowanych treści i doświadczeń w celu ulepszania online ścieżki klienta
  • Współpraca z innymi zespołami: Ścisła współpraca z zespołami ds. wzrostu sprzedaży, analityków, projektantów, deweloperów i contentu w celu efektywnego wdrożenia zaleceń dotyczących optymalizacji konwersji i personalizacji
  • Analiza Danych i Raportowanie: Generowanie kompleksowych raportów z analizy danych, strukturyzacja wniosków, wizualizacja wyników i wyjaśnianie metodologii w celu dostarczania informacji do podejmowania strategicznych decyzji
  • Zarządzanie Partnerstwem: "Własność" i zarządzanie partnerstwem z platformami do zarządzania wzrostem, dbając o płynną integrację i optymalne rezultaty
  • Zarządzanie Interesariuszami: Skuteczne zarządzanie relacjami z różnymi interesariuszami w organizacji, współpraca w celu skoordynowanego realizowania kampanii i inicjatyw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lean Six Sigma Green Belt Improvement Coordinator

Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Identify and capitalize on opportunities for service improvement across various functions, including Finance, FP&A, HR, Procurement, IT, QA, R&D, and Operations
  • Collaborate with the Global CI Practice Lead to develop a 'best-in-class' continuous improvement strategy and foster a culture of continuous improvement
  • Enhance Lean Six Sigma competency through the delivery of comprehensive training programs and tools & techniques
  • Design and facilitate process improvement workshops, including Kaizen sessions, to identify and implement improvement opportunities
  • Lead and deliver Lean Six Sigma projects, providing coaching and mentoring support for process improvement initiatives undertaken by team members
  • Establish governance structures, meeting cadences, and metrics necessary for keeping improvement projects on track
  • Collaborate with cross-functional teams to implement CI toolkits for sustaining improved processes
  • Ensure standardization and simplification of processes in alignment with functional guidelines, utilizing Continuous Improvement methodologies and Automation (Low-Cost Automation/RPA/Digital solutions)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR Accountant

Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Posting and reconciliation of Sales and Cost of Goods Sold (COGS)
  • Stock reconciliation
  • Cash and credit card reconciliation
  • Cooperation with the store managers during stock takes
  • Retail invoicing for transfers between stores
  • Contact point for stores for financial/logistics processes
  • Support store audits and annual financial audits
  • Close accounting periods in accordance with the group closing calendar, policies, and procedures
  • Prepare additional reports to support business needs on a monthly/weekly basis for all units within the group
  • Create new ideas to improve processes and take an active part in continuous improvements/project activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reporting Specialist (VBA)

Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie raportów i ich optymalizacja za pomocą makr (VBA),
  • Ciągła optymalizacja i automatyzacja raportowania, dalszy rozwój narzędzi raportowych,
  • Koordynacja i tworzenie interaktywnych dashboardów,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Samodzielne zarządzanie projektami raportowymi lub podprojektami, udział w projektach raportowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a w dziale księgi głównej

Łódź
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i księgowanie wpisów do dziennika
  • Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych
  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Działania związane z zamknięciem miesiąca
  • Utrzymanie środków trwałych
  • Uzgadnianie kont bilansowych
  • Sprawozdawczość ustawowa - transakcje między spółkami
  • HFM, raportowanie wewnętrzne zgodnie z MSSF
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a w dziale księgi głównej

Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i księgowanie wpisów do dziennika
  • Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych
  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Działania związane z zamknięciem miesiąca
  • Utrzymanie środków trwałych
  • Uzgadnianie kont bilansowych
  • Sprawozdawczość ustawowa - transakcje między spółkami
  • HFM, raportowanie wewnętrzne zgodnie z MSSF
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a w dziale księgi głównej

Wrocław
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i księgowanie wpisów do dziennika
  • Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych
  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Działania związane z zamknięciem miesiąca
  • Utrzymanie środków trwałych
  • Uzgadnianie kont bilansowych
  • Sprawozdawczość ustawowa - transakcje między spółkami
  • HFM, raportowanie wewnętrzne zgodnie z MSSF
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Finance Analyst

Łódź
Wygasła: 03.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Participate in various workstreams within the ERP project (MS Dynamics)
  • Contribute to scope definition and build a comprehensive process taxonomy
  • Collaborate with stakeholders on requirements gathering and functional designs
  • Be a business partner to other functions (Operations, IT)
  • Contribute to process design
  • Prepare posting profiles and define test scenarios and test scripts
  • Execute System Integration Testing and support User Acceptance Testing
  • Engage in defect fixing activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Finance Analyst

Warszawa
Wygasła: 03.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Participate in various workstreams within the ERP project (MS Dynamics)
  • Contribute to scope definition and build a comprehensive process taxonomy
  • Collaborate with stakeholders on requirements gathering and functional designs
  • Be a business partner to other functions (Operations, IT)
  • Contribute to process design
  • Prepare posting profiles and define test scenarios and test scripts
  • Execute System Integration Testing and support User Acceptance Testing
  • Engage in defect fixing activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Finance Analyst

Wrocław
Wygasła: 03.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Participate in various workstreams within the ERP project (MS Dynamics)
  • Contribute to scope definition and build a comprehensive process taxonomy
  • Collaborate with stakeholders on requirements gathering and functional designs
  • Be a business partner to other functions (Operations, IT)
  • Contribute to process design
  • Prepare posting profiles and define test scenarios and test scripts
  • Execute System Integration Testing and support User Acceptance Testing
  • Engage in defect fixing activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Łódź
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Warszawa
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Wrocław
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Specialist with German / Serbian

dolnośląskie
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesem sprzedażowym / zakupowym,
  • Współpracę z międzynarodowymi partnerami biznesowymi,
  • Współpraca z innymi działami firmy (obsługa klienta, księgowość, magazyny, produkcja),
  • Obsługa posprzedażowa klienta biznesowego,
  • Kontrola należności / zobowiązań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Specialist with German / Serbian

śląskie
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesem sprzedażowym / zakupowym,
  • Współpracę z międzynarodowymi partnerami biznesowymi,
  • Współpraca z innymi działami firmy (obsługa klienta, księgowość, magazyny, produkcja),
  • Obsługa posprzedażowa klienta biznesowego,
  • Kontrola należności / zobowiązań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Specialist with German / Serbian

wielkopolskie
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesem sprzedażowym / zakupowym,
  • Współpracę z międzynarodowymi partnerami biznesowymi,
  • Współpraca z innymi działami firmy (obsługa klienta, księgowość, magazyny, produkcja),
  • Obsługa posprzedażowa klienta biznesowego,
  • Kontrola należności / zobowiązań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Controller

Łódź
Wygasła: 20.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures
  • Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure financial records are accurate and completed in a timely manner
  • Monthly analysis and reporting. Analyzing, explaining and substantiating deviations
  • Close collaboration with General Ledger and Retail Accounting departments and making sure that the closing process runs efficiently;
  • Coordinate and comply the local reporting requirements and tax filings
  • Compliance around local reporting, tax fillings, VAT, CIT and other taxes, where required supported by external providers and advisor and advising the business function as subject matter expert
  • Preparing and/or coordinating statistical reporting and internal/external reporting
  • Preparation, coordination and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and prepare for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Supporting Business Control in Budgeting and Forecasting processes
  • Continuous improvement initiatives and coordination the standardization and harmonization agenda in R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Controller

Warszawa
Wygasła: 20.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures
  • Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure financial records are accurate and completed in a timely manner
  • Monthly analysis and reporting. Analyzing, explaining and substantiating deviations
  • Close collaboration with General Ledger and Retail Accounting departments and making sure that the closing process runs efficiently;
  • Coordinate and comply the local reporting requirements and tax filings
  • Compliance around local reporting, tax fillings, VAT, CIT and other taxes, where required supported by external providers and advisor and advising the business function as subject matter expert
  • Preparing and/or coordinating statistical reporting and internal/external reporting
  • Preparation, coordination and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and prepare for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Supporting Business Control in Budgeting and Forecasting processes
  • Continuous improvement initiatives and coordination the standardization and harmonization agenda in R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Controller

Wrocław
Wygasła: 20.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures
  • Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure financial records are accurate and completed in a timely manner
  • Monthly analysis and reporting. Analyzing, explaining and substantiating deviations
  • Close collaboration with General Ledger and Retail Accounting departments and making sure that the closing process runs efficiently;
  • Coordinate and comply the local reporting requirements and tax filings
  • Compliance around local reporting, tax fillings, VAT, CIT and other taxes, where required supported by external providers and advisor and advising the business function as subject matter expert
  • Preparing and/or coordinating statistical reporting and internal/external reporting
  • Preparation, coordination and finalization of annual statutory reporting and external audits
  • Participating and prepare for internal audits
  • Research technical accounting issues for compliance
  • Develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls
  • Supporting Business Control in Budgeting and Forecasting processes
  • Continuous improvement initiatives and coordination the standardization and harmonization agenda in R2R area (together with GPO and other GBS departments)
  • Identifying opportunities regarding robotics and process automation
  • Setting up and implementing enhanced financial processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Łódź
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist with foreign languages (AP/AR/GL)

Wrocław
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Collections Team Leader

Łódź
Wygasła: 07.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Daily follow up of late payments
  • Elaborate improvements to make more customers pay on time
  • Identify potential problems in the payment profile of customers and dealing with those in a pro-active way
  • Active collaboration with credit specialists, sales & customer service, finance
  • Distribute statements & dunning letters according to defined Collection Strategy
  • Follow up on disputed invoices and collect data to understand root causes and support rectification
  • Report on key reasons for non payment and escalate issues to SSC Manager and Regional Account Managers
  • Supervise a team of Collection Specialists responsible for other customers
  • Identify and implement improvement initiatives in the collection area
  • Being single point of contact for the Collection Management Team stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Order Management Specialist with German

Legnica
Wygasła: 07.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • General Account Administration working to departmental and business KPI’s
  • Order entry – both fast paced and project managed store orders working to tight deadlines
  • Quote generation and chasing for conversion to increase the company’s market share and maintain/grow forecasted store numbers per market
  • Liaising with other internal departments to facilitate a smooth process from quote through to post shipment after sales care
  • Deal with any warranty claims for both buyouts and fab with the Warranty Lead to ensure a quick resolution for the customer
  • Support the AR function of allocated accounts to ensure that overdues are kept to a minimum
  • Perform any other miscellaneous admin duties to support the business
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior SailPoint IAM Engineer

Łódź
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Praca przy projektowaniu, rozwijaniu i wspieraniu nowych modeli baz danych lub dostarczaniu złożonych ulepszeń do istniejącej bazy danych dla systemów o znaczeniu krytycznym
  • Rozwijanie i budowanie bezpiecznego i solidnego rozwiązania do zarządzania identyfikacją i dostępem w przedsiębiorstwie
  • Instalowanie, dostosowywanie, konfigurowanie i wspieranie narzędzia i procesów SailPoint Identity and Access Management. Obejmuje to zautomatyzowane dostarczanie/deprovisioning do aplikacji niższego szczebla
  • Ułatwianie i wspieranie integracji IAM z aplikacjami biznesowymi i stronami trzecimi, w tym włączanie i zarządzanie pojedynczym logowaniem
  • Współpraca z klientem w celu zdefiniowania struktur organizacyjnych/konwencji nazewnictwa i ról dostępu użytkowników
  • Współpraca z interesariuszami i doradzanie im w zakresie najlepszych praktyk zarządzania tożsamością i dostępem
  • Definiowanie, ulepszanie i wspieranie Active Directory, Azure Active Directory i Privileged Access Management w organizacji
  • Identyfikowanie obszarów dostarczania zautomatyzowanych rozwiązań (np. onboarding/offboarding) i dojrzewanie istniejących procesów poprzez wykorzystanie skryptów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Order Management Specialist with German

Poznań
Wygasła: 07.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • General Account Administration working to departmental and business KPI’s
  • Order entry – both fast paced and project managed store orders working to tight deadlines
  • Quote generation and chasing for conversion to increase the company’s market share and maintain/grow forecasted store numbers per market
  • Liaising with other internal departments to facilitate a smooth process from quote through to post shipment after sales care
  • Deal with any warranty claims for both buyouts and fab with the Warranty Lead to ensure a quick resolution for the customer
  • Support the AR function of allocated accounts to ensure that overdues are kept to a minimum
  • Perform any other miscellaneous admin duties to support the business
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Order Management Specialist with German

Wrocław
Wygasła: 07.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • General Account Administration working to departmental and business KPI’s
  • Order entry – both fast paced and project managed store orders working to tight deadlines
  • Quote generation and chasing for conversion to increase the company’s market share and maintain/grow forecasted store numbers per market
  • Liaising with other internal departments to facilitate a smooth process from quote through to post shipment after sales care
  • Deal with any warranty claims for both buyouts and fab with the Warranty Lead to ensure a quick resolution for the customer
  • Support the AR function of allocated accounts to ensure that overdues are kept to a minimum
  • Perform any other miscellaneous admin duties to support the business
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator systemów IT

Łódź
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienna administracja systemami i narzędziami cyberbezpieczeństwa
  • Wsparcie pierwszego i drugiego poziomu w zakresie zarządzania informacjami i zdarzeniami dotyczącymi bezpieczeństwa (SIEM) platforma
  • Instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji bezpieczeństwa
  • Opracowanie i utrzymanie dokumentacji
  • Monitorowanie stanu i prawidłowego działania systemów i narzędzi bezpieczeństwa
  • Realizacji projektów mających na celu projektowanie i wdrażanie nowych systemów i narzędzi cyberbezpieczeństwa
  • Współpraca z dostawcami produktów i usług, zespołami IT oraz interesariuszami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator systemów IT

Piotrków Trybunalski
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienna administracja systemami i narzędziami cyberbezpieczeństwa
  • Wsparcie pierwszego i drugiego poziomu w zakresie zarządzania informacjami i zdarzeniami dotyczącymi bezpieczeństwa (SIEM) platforma
  • Instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji bezpieczeństwa
  • Opracowanie i utrzymanie dokumentacji
  • Monitorowanie stanu i prawidłowego działania systemów i narzędzi bezpieczeństwa
  • Realizacji projektów mających na celu projektowanie i wdrażanie nowych systemów i narzędzi cyberbezpieczeństwa
  • Współpraca z dostawcami produktów i usług, zespołami IT oraz interesariuszami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator systemów IT

Zduńska Wola
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienna administracja systemami i narzędziami cyberbezpieczeństwa
  • Wsparcie pierwszego i drugiego poziomu w zakresie zarządzania informacjami i zdarzeniami dotyczącymi bezpieczeństwa (SIEM) platforma
  • Instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji bezpieczeństwa
  • Opracowanie i utrzymanie dokumentacji
  • Monitorowanie stanu i prawidłowego działania systemów i narzędzi bezpieczeństwa
  • Realizacji projektów mających na celu projektowanie i wdrażanie nowych systemów i narzędzi cyberbezpieczeństwa
  • Współpraca z dostawcami produktów i usług, zespołami IT oraz interesariuszami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist with German (Recruitment + Administration)

Łódź
Wygasła: 28.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Recruitment, selection and support with onboarding of new employees in the Global group. This will include operational as well as technical, sales and administrative roles. The focus will be on the main sites in Germany, Belgium, US, Poland but the position holder will also manage global recruitment activities in other countries of Europe/EMEA and in APAC and LATAM
  • In alignment with the management and the Global HR Director select the right tools for recruitment, to include selection of agencies, social Media channels like Linkedin and Facebook as well as using modern tools of recruitment like social media recruiting – collaborate with the marketing team to publish job postings
  • Pre-select candidates according to pre-defined criteria
  • Presentation of candidates with the managers
  • Preparation of interviews and participation in interviews if agreed with the managers
  • Handling of the applicant management to include correspondence, travel planning etc
  • Strategic development of recruitment methods in line with the business requirements
  • Support with required visa handling for applicants potentially with the support of external agencies
  • Support for local HR admin tasks in Poland (like setting up offer letters and employment agreements)
  • Integral part of the global HR team and support in global projects
  • Other HR projects / topics at the request of the HR Director and per business requirement which would be in conformity with the factor degrees assigned to this job
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Pricing Analyst

Kraków
Wygasła: 20.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Closely analyzing sales figures for product lines
  • Reviewing records from previous years and quarters and comparing them to current figures, looking for patterns or discrepancies
  • Preparing necessary costing data and analysis
  • Working out ways to improve sales
  • Using detailed economic and mathematical models to predict the outcomes of changes in the business model to sales
  • Identifying changes on the market
  • Compiling the data and findings into reports and presentations that will help executives understand the findings and make better business decisions
  • Creating graphs, charts and other visualizations
  • Scrutinizing the performance of competitors and the product market
  • Cooperation with CS and PD departments as well as a dedicated Customer
  • Participating in preparing tender submissions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Pricing Analyst

Łódź
Wygasła: 20.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Closely analyzing sales figures for product lines
  • Reviewing records from previous years and quarters and comparing them to current figures, looking for patterns or discrepancies
  • Preparing necessary costing data and analysis
  • Working out ways to improve sales
  • Using detailed economic and mathematical models to predict the outcomes of changes in the business model to sales
  • Identifying changes on the market
  • Compiling the data and findings into reports and presentations that will help executives understand the findings and make better business decisions
  • Creating graphs, charts and other visualizations
  • Scrutinizing the performance of competitors and the product market
  • Cooperation with CS and PD departments as well as a dedicated Customer
  • Participating in preparing tender submissions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Pricing Analyst

Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Closely analyzing sales figures for product lines
  • Reviewing records from previous years and quarters and comparing them to current figures, looking for patterns or discrepancies
  • Preparing necessary costing data and analysis
  • Working out ways to improve sales
  • Using detailed economic and mathematical models to predict the outcomes of changes in the business model to sales
  • Identifying changes on the market
  • Compiling the data and findings into reports and presentations that will help executives understand the findings and make better business decisions
  • Creating graphs, charts and other visualizations
  • Scrutinizing the performance of competitors and the product market
  • Cooperation with CS and PD departments as well as a dedicated Customer
  • Participating in preparing tender submissions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant with German

Łódź
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie wniosków o środki trwałe i prowadzenie rejestru FA
  • Sprawdzanie statusu inwestycji i aktywacja wykonywanych środków trwałych
  • Fizyczne liczenie aktywów wspierające
  • Raportowanie zamknięcia okresu (miesięcznego/kwartalnego) (w tym wprowadzanie danych do pakietu prawnego)
  • Wykonywanie amortyzacji i rozwiązywanie problemów
  • Wsparcie przy wystawianiu faktur CAPEX
  • Wykonywanie czynności związanych z księgowaniem zapasów
  • Księgowanie przedpłat i faktur końcowych, gwarancji bankowych
  • Rozliczanie przedpłat dostawców i sprawdzanie listy otwartych pozycji do płatności
  • Skuteczna obsługa zapytań klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant with German

Warszawa
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie wniosków o środki trwałe i prowadzenie rejestru FA
  • Sprawdzanie statusu inwestycji i aktywacja wykonywanych środków trwałych
  • Fizyczne liczenie aktywów wspierające
  • Raportowanie zamknięcia okresu (miesięcznego/kwartalnego) (w tym wprowadzanie danych do pakietu prawnego)
  • Wykonywanie amortyzacji i rozwiązywanie problemów
  • Wsparcie przy wystawianiu faktur CAPEX
  • Wykonywanie czynności związanych z księgowaniem zapasów
  • Księgowanie przedpłat i faktur końcowych, gwarancji bankowych
  • Rozliczanie przedpłat dostawców i sprawdzanie listy otwartych pozycji do płatności
  • Skuteczna obsługa zapytań klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant with German

Wrocław
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie wniosków o środki trwałe i prowadzenie rejestru FA
  • Sprawdzanie statusu inwestycji i aktywacja wykonywanych środków trwałych
  • Fizyczne liczenie aktywów wspierające
  • Raportowanie zamknięcia okresu (miesięcznego/kwartalnego) (w tym wprowadzanie danych do pakietu prawnego)
  • Wykonywanie amortyzacji i rozwiązywanie problemów
  • Wsparcie przy wystawianiu faktur CAPEX
  • Wykonywanie czynności związanych z księgowaniem zapasów
  • Księgowanie przedpłat i faktur końcowych, gwarancji bankowych
  • Rozliczanie przedpłat dostawców i sprawdzanie listy otwartych pozycji do płatności
  • Skuteczna obsługa zapytań klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

RTR Accountant with foreign languages

Łódź
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

RTR Accountant with foreign languages

Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

RTR Accountant with foreign languages

Wrocław
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with foreign languages

Łódź
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przeprowadzanie analizy i uzgadnianie zobowiązań oraz wyjaśnianie pojawiających się rozbieżności
  • Koordynowanie przepływu dokumentów i zatwierdzeń zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi zasadami
  • Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym/formalnym
  • Przypisywanie, rejestrowanie i księgowanie prawidłowo opisanych i zaakceptowanych dokumentów (zakupowych, krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych i innych)
  • Dotrzymywanie dziennych i tygodniowych terminów realizacji przepływów pieniężnych i płatności na rzecz dostawców
  • Zamykanie okresów rozliczeniowych bez żadnych opóźnień, zgodnie z kalendarzem zamknięcia, zasadami i procedurami
  • Przygotowywanie dodatkowych raportów wspierających potrzeby biznesowe co miesiąc / co tydzień dla wszystkich jednostek
  • Bycie proaktywnym partnerem biznesowym z perspektywicznym, terminowym, wysokiej jakości i wartości dodanej wsparciem finansowym (wewnętrznym/markowym i zewnętrznym/dostawców)
  • Współpraca z klientami zewnętrznymi, instytucjami, dostawcami usług księgowych, urzędami skarbowymi
  • Współpraca z innymi członkami zespołu obejmuje zapewnienie niezbędnego wsparcia innym członkom zespołu
  • Tworzenie nowych pomysłów w celu usprawnienia procesów i aktywny udział w ciągłych ulepszeniach / działaniach projektowych
  • Przestrzeganie i utrzymywanie standardowych procedur operacyjnych (SOP)
  • Inne zadania księgowe i finansowe zlecone przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with foreign languages

Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przeprowadzanie analizy i uzgadnianie zobowiązań oraz wyjaśnianie pojawiających się rozbieżności
  • Koordynowanie przepływu dokumentów i zatwierdzeń zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi zasadami
  • Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym/formalnym
  • Przypisywanie, rejestrowanie i księgowanie prawidłowo opisanych i zaakceptowanych dokumentów (zakupowych, krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych i innych)
  • Dotrzymywanie dziennych i tygodniowych terminów realizacji przepływów pieniężnych i płatności na rzecz dostawców
  • Zamykanie okresów rozliczeniowych bez żadnych opóźnień, zgodnie z kalendarzem zamknięcia, zasadami i procedurami
  • Przygotowywanie dodatkowych raportów wspierających potrzeby biznesowe co miesiąc / co tydzień dla wszystkich jednostek
  • Bycie proaktywnym partnerem biznesowym z perspektywicznym, terminowym, wysokiej jakości i wartości dodanej wsparciem finansowym (wewnętrznym/markowym i zewnętrznym/dostawców)
  • Współpraca z klientami zewnętrznymi, instytucjami, dostawcami usług księgowych, urzędami skarbowymi
  • Współpraca z innymi członkami zespołu obejmuje zapewnienie niezbędnego wsparcia innym członkom zespołu
  • Tworzenie nowych pomysłów w celu usprawnienia procesów i aktywny udział w ciągłych ulepszeniach / działaniach projektowych
  • Przestrzeganie i utrzymywanie standardowych procedur operacyjnych (SOP)
  • Inne zadania księgowe i finansowe zlecone przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant with foreign languages

Wrocław
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przeprowadzanie analizy i uzgadnianie zobowiązań oraz wyjaśnianie pojawiających się rozbieżności
  • Koordynowanie przepływu dokumentów i zatwierdzeń zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi zasadami
  • Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym/formalnym
  • Przypisywanie, rejestrowanie i księgowanie prawidłowo opisanych i zaakceptowanych dokumentów (zakupowych, krajowych i zagranicznych, wydatków pracowniczych i innych)
  • Dotrzymywanie dziennych i tygodniowych terminów realizacji przepływów pieniężnych i płatności na rzecz dostawców
  • Zamykanie okresów rozliczeniowych bez żadnych opóźnień, zgodnie z kalendarzem zamknięcia, zasadami i procedurami
  • Przygotowywanie dodatkowych raportów wspierających potrzeby biznesowe co miesiąc / co tydzień dla wszystkich jednostek
  • Bycie proaktywnym partnerem biznesowym z perspektywicznym, terminowym, wysokiej jakości i wartości dodanej wsparciem finansowym (wewnętrznym/markowym i zewnętrznym/dostawców)
  • Współpraca z klientami zewnętrznymi, instytucjami, dostawcami usług księgowych, urzędami skarbowymi
  • Współpraca z innymi członkami zespołu obejmuje zapewnienie niezbędnego wsparcia innym członkom zespołu
  • Tworzenie nowych pomysłów w celu usprawnienia procesów i aktywny udział w ciągłych ulepszeniach / działaniach projektowych
  • Przestrzeganie i utrzymywanie standardowych procedur operacyjnych (SOP)
  • Inne zadania księgowe i finansowe zlecone przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Łódź
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Wrocław
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist (AP/AR/GL) with foreign languages

Kraków
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist (AP/AR/GL) with foreign languages

Łódź
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Specialist (AP/AR/GL) with foreign languages

Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: AP / AR / GL (dział zobowiązań / należności / księgi głównej),
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
  • Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
  • Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • Udział w ciekawych projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cost Controller

Kalisz
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Określenie prawidłowego kosztu na SKU (jednostkę magazynową), aby umożliwić zmierzenie prawdziwej rentowności,
  • Analiza i wycena zapasów,
  • Przygotowanie wydatków zmiennych,
  • Przygotowywanie miesięcznych rozliczeń zarządczych i harmonogramów wspierających,
  • Functional Lead w zakresie wdrożenia ERP obejmującego synchronizację kosztów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cost Controller

Krotoszyn
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Określenie prawidłowego kosztu na SKU (jednostkę magazynową), aby umożliwić zmierzenie prawdziwej rentowności,
  • Analiza i wycena zapasów,
  • Przygotowanie wydatków zmiennych,
  • Przygotowywanie miesięcznych rozliczeń zarządczych i harmonogramów wspierających,
  • Functional Lead w zakresie wdrożenia ERP obejmującego synchronizację kosztów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cost Controller

Ostrów Wielkopolski
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Określenie prawidłowego kosztu na SKU (jednostkę magazynową), aby umożliwić zmierzenie prawdziwej rentowności,
  • Analiza i wycena zapasów,
  • Przygotowanie wydatków zmiennych,
  • Przygotowywanie miesięcznych rozliczeń zarządczych i harmonogramów wspierających,
  • Functional Lead w zakresie wdrożenia ERP obejmującego synchronizację kosztów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Accountant

Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Ensure accurate and timely financial reporting according group standards and statutory requirements,
  • Active participation in Month-End Closing,
  • Responsible for statutory financial statements preparation,
  • Conduct balance sheet reviews, ensuring completeness and accuracy of data,
  • Taking a lead for the group and statutory audit process,
  • Cooperating with the payroll service provider,
  • Ensure the company complies with current accounting and tax regulations,
  • Supervision of the correctness of tax settlements (CIT, VAT, WHT, TPR) and representation of the Company before external authorities,
  • Optimizing the efficiency of accounting processes and running internal projects to improve financial processes,
  • Partnering with budget holders to review management accounts with the prior year and forecast comparatives to set timetable
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta ds. rekrutacji

Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • aktywne wyszukiwanie najlepszych kandydatów pod wskazane projekty rekrutacyjne,
  • możliwość uczestniczenia w wielu spotkaniach rekrutacyjnych pomiędzy doświadczonym Konsultantem HTH, a kandydatem,
  • aktywności administracyjne oraz marketingowe,
  • rozwój i dbanie o wizerunek HTH Recruitment,
  • pro-aktywna postawa związana z rozwojem biznesu HTH Recruitment oraz wszelkich inicjatyw związanych z rozwojem i rozbudową firmy,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Łódź
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant with English

Wrocław
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i lokalnymi procedurami,
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca,
  • Prowadzenie procesu GL zgodnie z harmonogramem zamknięcia miesiąca i roku,
  • Analiza i uzgadnianie sald kont Księgi Głównej,
  • Przygotowanie kalkulacji i uzgadnianie wewnętrznych rozliczeń,
  • Aktywna współpraca z innymi działami SSC (AP, AR, IC, TAX, Supply Chain),
  • Uczestnictwo w migracji oraz usprawnianiu procesów,
  • Terminowe raportowanie danych finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HTH Recruitment ŁUKASZ KRUPA, podziel się opinią i pomóż innym.