Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Warszawa
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami;
przygotowywanie list inwentaryzacyjnych, protokołów zdawczo – odbiorczych na podstawie wizyt na terenie nieruchomości, przeprowadzanie inspekcji zarządzanych mieszkań;
współpraca z instytucjami takimi jak: Administracje budynków, E.ON, PGNiG, Urząd Miasta;
finansowe rozliczanie nieruchomości;
zarządzanie kontami bankowymi;
aranżowanie i koordynację działań firmy remontowych oraz ekipy sprzątającej;
uaktualnianie i archiwizowanie dokumentacji;
wprowadzanie aktualnych danych do systemu;
identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;
współpraca z zespołem oraz Manager’em w celu powiększenia zasięgu firm
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami;
przygotowywanie list inwentaryzacyjnych, protokołów zdawczo – odbiorczych na podstawie wizyt na terenie nieruchomości, przeprowadzanie inspekcji zarządzanych mieszkań;
współpraca z instytucjami takimi jak: Administracje budynków, E.ON, PGNiG, Urząd Miasta;
finansowe rozliczanie nieruchomości;
zarządzanie kontami bankowymi;
aranżowanie i koordynację działań firmy remontowych oraz ekipy sprzątającej;
uaktualnianie i archiwizowanie dokumentacji;
wprowadzanie aktualnych danych do systemu;
identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;
współpraca z zespołem oraz Manager’em w celu powiększenia zasięgu firm
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami;
przygotowywanie list inwentaryzacyjnych, protokołów zdawczo – odbiorczych na podstawie wizyt na terenie nieruchomości, przeprowadzanie inspekcji zarządzanych mieszkań;
współpraca z instytucjami takimi jak: Administracje budynków, E.ON, PGNiG, Urząd Miasta;
finansowe rozliczanie nieruchomości;
zarządzanie kontami bankowymi;
aranżowanie i koordynację działań firmy remontowych oraz ekipy sprzątającej;
uaktualnianie i archiwizowanie dokumentacji;
wprowadzanie aktualnych danych do systemu;
identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;
współpraca z zespołem oraz Manager’em w celu powiększenia zasięgu firm