Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (318)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 318 )
Specjalista/ka ds. Underwritingu Medycznego i Obsługi Świadczeń
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Rozpatrywanie zgłoszonych zdarzeń ubezpieczeniowych w ramach produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez Cardif, na podstawie dokumentacji medycznej,
Rejestracja i rozpatrywanie wniosków dotyczących oceny ryzyka medycznego na podstawie Kwestionariuszy i zleconych badań,
Rozpatrywanie odwołań od decyzji,
Kontakt z Placówkami współpracującymi w zakresie badań Klientów
Specjalista/ka ds. Underwritingu i Obsługi Świadczeń
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Rozpatrywanie zgłoszonych zdarzeń ubezpieczeniowych w ramach produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez Cardif, na podstawie dokumentacji medycznej,
Rejestracja decyzji w systemie operacyjnym,
Rozpatrywanie odwołań od decyzji,
Rejestracja i rozpatrywanie wniosków dotyczących oceny ryzyka medycznego na podstawie Kwestionariuszy i zleconych badań,
Kontakt z Placówkami współpracującymi w zakresie badań Klientów,
Współpraca przy tworzeniu i aktualizacji procedur Działu Obsługi Świadczeń
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć),
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów,
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów,
Obsługa Klienta i Partnera,
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji,
Weryfikacja Klientów na listach sankcyjnych zgodnie z przyjętym wewnętrznie procesem
Obsługa rozmów przychodzących dotyczących wszystkich oferowanych produktów, w tym udzielanie informacji o polisach ubezpieczeniowych oraz o procedurze zgłaszania i rozpatrywania wniosku o wypłatę świadczenia,
Rejestrowanie reklamacji zgodnie z przyjętymi procedurami,
Rozpatrywanie reklamacji w ustalonym zakresie,
Rejestrowanie i przekazywanie zapytań i problemów klientów do innych działów firmy,
Rejestrowanie notatek oraz dokonywanie zmian w systemach operacyjnych, zgodnie z uprawnieniami,
Tworzenie i aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta
Specjalistka / Specjalista ds. Procesów Agencyjnych
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestracja i akceptacja nowych pośredników ubezpieczeniowych,
Ocena ryzyka pośredników pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu, a także unikania sankcji międzynarodowych,
Wykrywanie podejrzanej działalności w oparciu o dostarczone narzędzia,
Udział w decyzjach dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi partnerami,
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za kompletowanie dokumentacji wymaganej w procesie oceny ryzyka pośredników ubezpieczeniowych oraz procesach agencyjnych,
Współpraca z Parterami biznesowymi w zakresie obsługi procesów agencyjnych, w tym cykliczne raportowanie,
Zgłaszanie i aktualizacja egzaminów bezpośrednio do Komisji Nadzoru Finansowego,
Zarządzanie zmianami w rejestrze pośredników ubezpieczeniowych i osób wykonujących czynności agencyjne,
Kontakty z Centralą we Francji (w języku angielskim),
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć),
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów,
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów,
Obsługa Klienta i Partnera,
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji,
Weryfikacja Klientów na listach sankcyjnych zgodnie z przyjętym wewnętrznie procesem
aktywne wspieranie realizacji raportowania wewnętrznego i zewnętrznego z zakresu zagadnień kontroli stałej i ryzyka,
monitorowanie zmian w kontrolach LKSP i GKSP i stanu realizacji kontroli,
monitorowanie statusu realizacji rekomendacji audytowych,
monitorowanie aktualizacji procedur,
monitorowanie zgłaszanych zdarzeń operacyjnych (incydentów) oraz wdrażania planów naprawczych do zdarzeń operacyjnych,
aktualizacja listy przeprowadzanych spraw sądowych wraz z kosztami,
pomoc w przeprowadzaniu kontroli OPC według Lokalnego Planu Kontroli 2024, m.in. przeprowadzanie testów, analiz, podsumowywanie wyników kontroli w formie raportów, proponowanie rozwiązań
Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
Śledzenie zmian przepisów prawa pracy i podatkowych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji,
Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
Udział we wdrażaniu działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju),
Przygotowywanie procesów rekrutacyjnych i ich realizacja,
Wsparcie w opracowywaniu opisów stanowisk pracowników,
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć),
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów,
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów,
Obsługa Klienta i Partnera,
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji,
Weryfikacja Klientów na listach sankcyjnych zgodnie z przyjętym wewnętrznie procesem
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć),
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów,
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów,
Obsługa Klienta i Partnera,
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji,
Weryfikacja Klientów na listach sankcyjnych zgodnie z przyjętym wewnętrznie procesem
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć),
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów,
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów,
Obsługa Klienta i Partnera,
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji,
Weryfikacja Klientów na listach sankcyjnych zgodnie z przyjętym wewnętrznie procesem
Przygotowanie danych służących do obliczania wyniku technicznego i marginesu wypłacalności (min. rezerwy statutowe, udział reasekuratora w składkach i szkodach),
Analiza wyników i ich raportowanie zgodnie z wytycznymi (od centrali, nadzoru, EIOPA),
Wprowadzanie usprawnień w procesie zbierania danych,
Udzielanie wyczerpujących informacji i wyjaśnień do Centrali w zakresie założeń, działania, jak i interpretacji wyników z modelu,
Rozwiązywanie problemów i rekomendowanie rozwiązań wymagających akceptacji Głównego Aktuariusza,
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesów wyliczeń aktuarialnych
Wsparcie raportowania wg zasad Solvency II oraz IFRS
Monitorowanie procesów ETL w zakresie oceny jakości danych
Dbałość o jakość danych przekazywanych do i przechowywanych w hurtowni oraz systemach źródłowych
Weryfikacja zgłoszonych incydentów Data Quality oraz wdrażanie działań naprawczych wraz z właścicielami biznesowymi systemów w celu poprawy jakości danych w organizacji
Przeprowadzanie testów krzyżowych w celu zapewnienia spójności raportowania tych samych miar w raportach BI
Wykazywanie obszarów do optymalizacji lub przebudowy
Identyfikacja oraz wdrożenie kontroli kluczowych wskaźników oceny jakości danych takich jak: kompletność, poprawność, spójność, dokładność oraz unikalność
Projektowanie oraz wdrażanie raportów w celu monitorowania integralności oraz jakości danych
Pomoc w tworzeniu procedur związanych z raportowaniem i badaniem jakości danych w ramach zespołu
Wsparcie obszaru raportowania i analiz, w szczególności w zakresie dostarczenia i dostępności danych
Monitorowanie działań konkurencji w obszarze działalności ubezpieczeniowej oraz bancassurance - analiza i ocena danych, identyfikacja szans i zagrożeń,
Utrzymywanie kontaktów z Centralą Grupy z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar biznesu
Udział we wdrażaniu działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju),
Uczestniczenie w realizacji badań satysfakcji pracowników i budowania planów działania w oparciu o ich wyniki,
Udział w planowaniu zasobów ludzkich,
Przygotowywanie procesów rekrutacyjnych i ich realizacja,
Wsparcie w opracowywaniu opisów stanowisk pracowników,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
Śledzenie zmian prawnych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć)
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów
Obsługa Klienta i Partnera
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji
Weryfikacja Klientów na listach sankcyjnych zgodnie z przyjętym wewnętrznie procesem
Kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników Działu Obsługi Roszczeń - zespół liczący ok. 11 osób,
Zapewnienie bieżącej obsługi świadczeń ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi warunkami ubezpieczenia, przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi,
Nadzór nad procesem podejmowania decyzji o zasadności roszczenia, kierowania pism do Klientów oraz urzędów administracji,
Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań dotyczących obsługi roszczeń i budowania zadowolenia Klienta,
Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w zakresie obsługi roszczeń,
Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów),
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych
Monitorowanie procesów ETL w zakresie oceny jakości danych
Dbałość o jakość danych przekazywanych do i przechowywanych w hurtowni oraz systemach źródłowych
Weryfikacja zgłoszonych incydentów Data Quality oraz wdrażanie działań naprawczych wraz z właścicielami biznesowymi systemów w celu poprawy jakości danych w organizacji
Przeprowadzanie testów krzyżowych w celu zapewnienia spójności raportowania tych samych miar w raportach BI
Wykazywanie obszarów do optymalizacji lub przebudowy
Identyfikacja oraz wdrożenie kontroli kluczowych wskaźników oceny jakości danych takich jak: kompletność, poprawność, spójność, dokładność oraz unikalność
Projektowanie oraz wdrażanie raportów w celu monitorowania integralności oraz jakości danych
Pomoc w tworzeniu procedur związanych z raportowaniem i badaniem jakości danych w ramach zespołu
Wsparcie obszaru raportowania i analiz, w szczególności w zakresie dostarczenia i dostępności danych
Obsługa i import danych dotyczących Polis (plików z nowymi Ubezpieczonymi, plików składkowych, raportów zamknięć),
Obsługa Polis, w tym zmiana danych Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, zwroty składek ubezpieczeniowych, wskazanie Uposażonych, rezygnacje, inne dyspozycje Klientów,
Wystawianie dokumentów rozliczeniowych dla Agentów, wyjaśnianie nieprawidłowości, generowanie raportów,
Obsługa Klienta i Partnera,
Obsługa korespondencji przychodzącej, w tym rozpatrywanie skarg i reklamacji
Monitorowanie procesów ETL w zakresie oceny jakości danych
Dbałość o jakość danych przekazywanych do i przechowywanych w hurtowni oraz systemach źródłowych
Weryfikacja zgłoszonych incydentów Data Quality oraz wdrażanie działań naprawczych wraz z właścicielami biznesowymi systemów w celu poprawy jakości danych w organizacji
Przeprowadzanie testów krzyżowych w celu zapewnienia spójności raportowania tych samych miar w raportach BI
Wykazywanie obszarów do optymalizacji lub przebudowy
Identyfikacja oraz wdrożenie kontroli kluczowych wskaźników oceny jakości danych takich jak: kompletność, poprawność, spójność, dokładność oraz unikalność
Projektowanie oraz wdrażanie raportów w celu monitorowania integralności oraz jakości danych
Pomoc w tworzeniu procedur związanych z raportowaniem i badaniem jakości danych w ramach zespołu
Wsparcie obszaru raportowania i analiz, w szczególności w zakresie dostarczenia i dostępności danych
Kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników Działu Obsługi Roszczeń - zespół liczący ok. 11 osób,
Zapewnienie bieżącej obsługi świadczeń ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi warunkami ubezpieczenia, przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi,
Nadzór nad procesem podejmowania decyzji o zasadności roszczenia, kierowania pism do Klientów oraz urzędów administracji,
Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań dotyczących obsługi roszczeń i budowania zadowolenia Klienta,
Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w zakresie obsługi roszczeń,
Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów),
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych
Monitorowanie procesów ETL w zakresie oceny jakości danych
Dbałość o jakość danych przekazywanych do i przechowywanych w hurtowni oraz systemach źródłowych
Weryfikacja zgłoszonych incydentów Data Quality oraz wdrażanie działań naprawczych wraz z właścicielami biznesowymi systemów w celu poprawy jakości danych w organizacji
Przeprowadzanie testów krzyżowych w celu zapewnienia spójności raportowania tych samych miar w raportach BI
Wykazywanie obszarów do optymalizacji lub przebudowy
Identyfikacja oraz wdrożenie kontroli kluczowych wskaźników oceny jakości danych takich jak: kompletność, poprawność, spójność, dokładność oraz unikalność
Projektowanie oraz wdrażanie raportów w celu monitorowania integralności oraz jakości danych
Pomoc w tworzeniu procedur związanych z raportowaniem i badaniem jakości danych w ramach zespołu
Wsparcie obszaru raportowania i analiz, w szczególności w zakresie dostarczenia i dostępności danych
Wsparcie monitorowania procesów ETL w zakresie oceny jakości danych
Dbałość o jakość danych przekazywanych do i przechowywanych w hurtowni oraz systemach źródłowych
Weryfikacja zgłoszonych incydentów Data Quality oraz wsparcie we wdrażaniu działań naprawczych wraz z właścicielami biznesowymi systemów w celu poprawy jakości danych w organizacji
Przeprowadzanie testów krzyżowych w celu zapewnienia spójności raportowania tych samych miar w raportach BI
Wsparcie w identyfikacji oraz wdrożeniu kontroli kluczowych wskaźników oceny jakości danych takich jak: kompletność, poprawność, spójność, dokładność oraz unikalność
Dzielenie się pomysłami raportów służących do celu monitorowania integralności oraz jakości danych
Pomoc w tworzeniu procedur związanych z raportowaniem i badaniem jakości danych w ramach zespołu
Zaangażowanie we wsparcie obszaru raportowania i analiz
Pozyskiwanie Partnerów oraz utrzymywanie relacji z podmiotami z sektora finansowego w zakresie produktów obszaru bancassurance,
Odpowiedzialność za strategię rozwoju współpracy ze wskazanym partnerem biznesowym, w tym wynik finansowy,
Nadzór i udział w procesie przygotowania i obsługi kontraktu,
Tworzenie i prezentacja ofert handlowych,
Monitorowanie działań konkurencji w obszarze działalności ubezpieczeniowej oraz bancassurance - analiza i ocena danych, identyfikacja szans i zagrożeń,
Utrzymywanie kontaktów z Centralą Grupy z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar biznesu
Kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników Działu Obsługi Roszczeń - zespół liczący ok. 11 osób,
Zapewnienie bieżącej obsługi świadczeń ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi warunkami ubezpieczenia, przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi,
Nadzór nad procesem podejmowania decyzji o zasadności roszczenia, kierowania pism do Klientów oraz urzędów administracji,
Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań dotyczących obsługi roszczeń i budowania zadowolenia Klienta,
Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w zakresie obsługi roszczeń,
Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów),
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych
Administracja: obsługa korespondencji, pomoc w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zamawianie artykułów biurowych, kontakt z administratorem budynku, obsługa sekretariatu
Obsługa Klienta: udział w obsłudze procesów posprzedażowych, reklamacji, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapoznanie się ze standardami obsługi klienta na infolinii przychodzącej
Obsługa Roszczeń: obsługa korespondencji, współpraca z zewnętrznym archiwum, rejestracja roszczeń, uczestniczenie w procesie rozpatrywania roszczeń i odwołań od decyzji, zapoznanie się z procesem oceny ryzyka
Agencyjność i Rozliczenia: udział w obsłudze procesów agencyjnych udział w procesach rozliczeniowych i procesie zamknięcia miesiąca (raportowanie) oraz zapoznanie się z narzędziami do obsługi procesów rozliczeń
Masz apetyt na więcej? Z pewnością znajdziemy dla Ciebie ciekawe zadania adekwatne do Twoich predyspozycji i zainteresowań
Współtworzenie Strategii Transformacji dotyczącej obszaru Doświadczeń Klientów w odniesieniu do dystrybucji produktu, obsługi posprzedażowej, komunikacji, w tym UX, UI
Wprowadzanie w życie projektów określonych w Strategii Transformacji, zarówno wewnątrz firmy jak i we współpracy z partnerami biznesowymi
Planowanie ścieżki klienta (customer journey) dla kanału sprzedaży digital
Ciągła poprawa satysfakcji klienta w każdym punkcie kontaktu z firmą
Budowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta i odpowiednio zmienianie zachowań i sposobu myślenia pracowników
Koordynacja wyniku NPS i innych odpowiednich badań marketingowych w celu poprawy obsługi klienta
Zarządzanie projektami i automatyzacja procesów pozwalająca na innowacje i zmiany kultury cyfrowej
Komunikacja wewnętrzna i promocja wszystkich pomysłów True Customer Centricity
Monitorowanie nowoczesnych rozwiązań rynkowych w zakresie rozwiązań digital
Współpraca z firmami z branży FinTech / InsurTech mając na celu uwzględnienie wpływu dyrektywy PSD2 na organizację
Bliska współpraca z zespołem ekspertów w Centrali firmy oraz partnerami biznesowymi w zakresie digitalizacji procesów obsługi i sprzedaży
Współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania produktów ubezpieczeniowych dedykowanych do kanału digital
Kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników Działu Obsługi Roszczeń - zespół liczący ok. 11 osób,
Zapewnienie bieżącej obsługi świadczeń ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi warunkami ubezpieczenia, przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi,
Nadzór nad procesem podejmowania decyzji o zasadności roszczenia, kierowania pism do Klientów oraz urzędów administracji,
Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań dotyczących obsługi roszczeń i budowania zadowolenia Klienta,
Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych w zakresie obsługi roszczeń,
Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów),
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych
Pozyskiwanie Partnerów oraz utrzymywanie relacji z podmiotami z sektora finansowego w zakresie produktów obszaru bancassurance,
Odpowiedzialność za strategię rozwoju współpracy ze wskazanym partnerem biznesowym, w tym wynik finansowy,
Nadzór i udział w procesie przygotowania i obsługi kontraktu,
Tworzenie i prezentacja ofert handlowych,
Monitorowanie działań konkurencji w obszarze działalności ubezpieczeniowej oraz bancassurance - analiza i ocena danych, identyfikacja szans i zagrożeń,
Utrzymywanie kontaktów z Centralą Grupy z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar biznesu
Współtworzenie Strategii Transformacji dotyczącej obszaru Doświadczeń Klientów w odniesieniu do dystrybucji produktu, obsługi posprzedażowej, komunikacji, w tym UX, UI
Wprowadzanie w życie projektów określonych w Strategii Transformacji, zarówno wewnątrz firmy jak i we współpracy z partnerami biznesowymi
Planowanie ścieżki klienta (customer journey) dla kanału sprzedaży digital
Ciągła poprawa satysfakcji klienta w każdym punkcie kontaktu z firmą
Budowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta i odpowiednio zmienianie zachowań i sposobu myślenia pracowników
Koordynacja wyniku NPS i innych odpowiednich badań marketingowych w celu poprawy obsługi klienta
Zarządzanie projektami i automatyzacja procesów pozwalająca na innowacje i zmiany kultury cyfrowej
Komunikacja wewnętrzna i promocja wszystkich pomysłów True Customer Centricity
Monitorowanie nowoczesnych rozwiązań rynkowych w zakresie rozwiązań digital
Współpraca z firmami z branży FinTech / InsurTech mając na celu uwzględnienie wpływu dyrektywy PSD2 na organizację
Bliska współpraca z zespołem ekspertów w Centrali firmy oraz partnerami biznesowymi w zakresie digitalizacji procesów obsługi i sprzedaży
Współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania produktów ubezpieczeniowych dedykowanych do kanału digital
Sprzedaż ubezpieczeń do produktów bankowych (obszar bancassurance), pozyskanie partnerów oraz nawiązywanie relacji z grupą klientów z sektora finansowego,
Odpowiedzialność za strategię rozwoju współpracy ze wskazanym partnerem biznesowym, w tym wynik finansowy,
Nadzór i udział w procesie przygotowania i obsługi kontraktu,
Tworzenie i prezentacja ofert handlowych,
Monitorowanie działań konkurencji w obszarze działalności ubezpieczeniowej oraz bancassurance - analiza i ocena danych, identyfikacja szans i zagrożeń,
Utrzymywanie kontaktów z Centralą Grupy z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar biznesu
Współtworzenie Strategii Transformacji dotyczącej obszaru Doświadczeń Klientów w odniesieniu do dystrybucji produktu, obsługi posprzedażowej, komunikacji, w tym UX, UI
Wprowadzanie w życie projektów określonych w Strategii Transformacji, zarówno wewnątrz firmy jak i we współpracy z partnerami biznesowymi
Planowanie ścieżki klienta (customer journey) dla kanału sprzedaży digital
Ciągła poprawa satysfakcji klienta w każdym punkcie kontaktu z firmą
Budowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta i odpowiednio zmienianie zachowań i sposobu myślenia pracowników
Koordynacja wyniku NPS i innych odpowiednich badań marketingowych w celu poprawy obsługi klienta
Zarządzanie projektami i automatyzacja procesów pozwalająca na innowacje i zmiany kultury cyfrowej
Komunikacja wewnętrzna i promocja wszystkich pomysłów True Customer Centricity
Monitorowanie nowoczesnych rozwiązań rynkowych w zakresie rozwiązań digital
Współpraca z firmami z branży FinTech / InsurTech mając na celu uwzględnienie wpływu dyrektywy PSD2 na organizację
Bliska współpraca z zespołem ekspertów w Centrali firmy oraz partnerami biznesowymi w zakresie digitalizacji procesów obsługi i sprzedaży
Współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania produktów ubezpieczeniowych dedykowanych do kanału digital
Obsługa dokumentacji roszczeniowej przychodzącej i wychodzącej,
Obsługa merytoryczna roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i OWU,
Przygotowywanie korespondencji w zakresie rozpatrywanych roszczeń do Klientów oraz do instytucji zewnętrznych,
Ocena zasadności wniosków o wypłatę świadczenia – podejmowanie decyzji/ weryfikacja decyzji o odmowie lub wypłacie świadczenia do kwoty 25 000 zł. na podstawie warunków ubezpieczenia i obowiązujących procedur,
Administracja: obsługa korespondencji, pomoc w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zamawianie artykułów biurowych, kontakt z administratorem budynku, obsługa sekretariatu
Obsługa Klienta: udział w obsłudze procesów posprzedażowych, reklamacji, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapoznanie się ze standardami obsługi klienta na infolinii przychodzącej
Obsługa Roszczeń: obsługa korespondencji, współpraca z zewnętrznym archiwum, rejestracja roszczeń, uczestniczenie w procesie rozpatrywania roszczeń i odwołań od decyzji, zapoznanie się z procesem oceny ryzyka
Agencyjność i Rozliczenia: udział w obsłudze procesów agencyjnych udział w procesach rozliczeniowych i procesie zamknięcia miesiąca (raportowanie) oraz zapoznanie się z narzędziami do obsługi procesów rozliczeń
aktywne wspieranie realizacji raportowania wewnętrznego i zewnętrznego z zakresu zagadnień kontroli stałej i ryzyka;
monitorowanie zmian w kontrolach LKSP i GKSP i stanu realizacji kontroli;
monitorowanie statusu realizacji rekomendacji audytowych;
monitorowanie aktualizacji procedur;
monitorowanie zgłaszanych zdarzeń operacyjnych (incydentów) oraz wdrażania planów naprawczych do zdarzeń operacyjnych;
aktualizacja listy przeprowadzanych spraw sądowych wraz z kosztami;
pomoc w przeprowadzaniu kontroli OPC według Lokalnego Planu Kontroli 2022, m.in. przeprowadzanie testów, analiz, podsumowywanie wyników kontroli w formie raportów, proponowanie rozwiązań
Współtworzenie i wdrożenie strategii komunikacji marki w internecie;
Prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych, w tym samodzielne tworzenie treści, moderacja, współpraca z grafikami, realizacja kampanii promocyjnych;
Prowadzenie prac produkcyjnych związanych z tworzeniem i zarządzaniem stroną internetową i systemem e-learning;
Udział w projektach digital (zakres UX/UI) i tworzeniu ścieżek Klienta;
Udział w projektach komunikacyjnych w zakresie organizacji działań PR;
Śledzenie trendów digital, analiza rynku i rekomendowanie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży i rozwój nowych produktów
Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu i Sprawozdawczości Korporacyjnej
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc)
Udział w tworzeniu budżetu, jego aktualizacji oraz bieżący monitoring wykonania, analiza profitowości poszczególnych linii biznesowych, produktów, partnerów
Tworzenie cyklicznych raportów zarządczych i prezentacji na potrzeby Grupy, Regionu i lokalnego Zarządu
Współpraca z innymi Departamentami oraz Działami w celu zapewnienia spójnej informacji dotyczącej aktywności biznesowej spółki
Udział w przygotowaniu miesięcznych i kwartalnych grupowych pakietów sprawozdawczych na potrzeby centrali firmy we Francji sporządzonych zgodnie z IFRS
Udział w projekcie implementacji, a następnie raportowania według IFRS 17
Udział w raportowaniu Solvency 2 (kwartalne oraz roczne) oraz SFCR
Udział w raportowaniu do innych instytucji zewnętrznych (np. KNF, PIU)
Wprowadzanie usprawnień w procesie zbierania i analizy danych oraz aktywny udział w rozwoju narzędzi służących do raportowania i budżetowania, w tym udział we wdrożeniu systemu kontrolingowego
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za wsparcie kierownictwa firmy w rekrutacji, szkoleniu i rozwoju pracowników, kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR
Udział we wdrażaniu działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju)
Uczestniczenie w realizacji badań satysfakcji pracowników i budowania planów działania w oparciu o ich wyniki,
Udział w planowaniu zasobów ludzkich,
Przygotowywanie procesów rekrutacyjnych i ich realizacja,
Wsparcie w opracowywaniu opisów stanowisk pracowników,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
Śledzenie zmian prawnych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za wsparcie kierownictwa firmy w rekrutacji, szkoleniu i rozwoju pracowników, kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR
Udział we wdrażaniu działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju)
Uczestniczenie w realizacji badań satysfakcji pracowników i budowania planów działania w oparciu o ich wyniki,
Udział w planowaniu zasobów ludzkich,
Przygotowywanie procesów rekrutacyjnych i ich realizacja,
Wsparcie w opracowywaniu opisów stanowisk pracowników,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
Śledzenie zmian prawnych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji
Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu i Sprawozdawczości Korporacyjnej
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc)
Udział w tworzeniu budżetu, jego aktualizacji oraz bieżący monitoring wykonania, analiza profitowości poszczególnych linii biznesowych, produktów, partnerów
Tworzenie cyklicznych raportów zarządczych i prezentacji na potrzeby Grupy, Regionu i lokalnego Zarządu
Współpraca z innymi Departamentami oraz Działami w celu zapewnienia spójnej informacji dotyczącej aktywności biznesowej spółki
Udział w przygotowaniu miesięcznych i kwartalnych grupowych pakietów sprawozdawczych na potrzeby centrali firmy we Francji sporządzonych zgodnie z IFRS
Udział w projekcie implementacji, a następnie raportowania według IFRS 17
Udział w raportowaniu Solvency 2 (kwartalne oraz roczne) oraz SFCR
Udział w raportowaniu do innych instytucji zewnętrznych (np. KNF, PIU)
Wprowadzanie usprawnień w procesie zbierania i analizy danych oraz aktywny udział w rozwoju narzędzi służących do raportowania i budżetowania, w tym udział we wdrożeniu systemu kontrolingowego
Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu i Sprawozdawczości Korporacyjnej
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc)
Udział w tworzeniu budżetu, jego aktualizacji oraz bieżący monitoring wykonania, analiza profitowości poszczególnych linii biznesowych, produktów, partnerów
Tworzenie cyklicznych raportów zarządczych i prezentacji na potrzeby Grupy, Regionu i lokalnego Zarządu
Współpraca z innymi Departamentami oraz Działami w celu zapewnienia spójnej informacji dotyczącej aktywności biznesowej spółki
Udział w przygotowaniu miesięcznych i kwartalnych grupowych pakietów sprawozdawczych na potrzeby centrali firmy we Francji sporządzonych zgodnie z IFRS
Udział w projekcie implementacji, a następnie raportowania według IFRS 17
Udział w raportowaniu Solvency 2 (kwartalne oraz roczne) oraz SFCR
Udział w raportowaniu do innych instytucji zewnętrznych (np. KNF, PIU)
Wprowadzanie usprawnień w procesie zbierania i analizy danych oraz aktywny udział w rozwoju narzędzi służących do raportowania i budżetowania, w tym udział we wdrożeniu systemu kontrolingowego
Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Danych Osobowych
Grzybowska 78, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
BNP Paribas Cardif w Polsce poszukuje osoby chcącej się rozwijać w obszarze ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji do wsparcia Biura Bezpieczeństwa w realizacji codziennych obowiązków
Realizowanie celów wynikających z wymagań dotyczących ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji – Polityki Grupy BNP Paribas, Wytyczne KNF, RODO
Obsługa incydentów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji
Udział w procesie szacowania ryzyka oraz wyboru zabezpieczeń ograniczających zidentyfikowane ryzyka do akceptowalnego poziomu
Utrzymanie Rejestru Czynności Przetwarzania oraz Rejestru Procesorów
Definiowanie wymagań zabezpieczeń do wdrożenia w ramach DPIA
Wdrażanie mechanizmów kontrolnych dla procesów biznesowych oraz systemów IT
Udział w audytach zgodności procesorów zgodnie z wymaganiami ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji
Prowadzenie szkoleń i kampanii edukacyjnych wśród pracowników firmy w zakresie ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji oraz ciągłości działania