Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wspieranie lekarzy oraz zespołu rehabilitacyjnego w tworzeniu dokumentacji medycznej, uzupełnianie danych medycznych, wymagających autoryzacji lekarza
Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji medycznej tworzonej przez personel medyczny Kliniki, raportowanie wyników do Kierownika Medycznego oraz Dyrektora Kliniki
Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (sądy, ubezpieczyciele, pełnomocnicy pacjentów),udostępnianie dokumentacji medycznej pacjentom oraz upoważnionym podmiotom zewnętrznym
Koordynowanie spotkań i rozmów z rodzinami pacjentów, z personelem medycznym Kliniki, komunikacja z rodzinami i pacjentami na polecenie przełożonego
Przygotowywanie, na polecenie przełożonego, treści zarządzeń wewnętrznych, pisemnych informacji dla pacjentów i personelu, prowadzenie tablicy ogłoszeń
Tworzenie, na polecenie przełożonego, sprawozdania z działalności kliniki, w tym zestawienia danych statystycznych służące do analizy tej działalności
Współpraca z zespołem lekarskim, fizjoterapeutycznym i pielęgniarskim, a także pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Kliniki
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
Prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej,
przestrzegania praw pacjenta
dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne,
udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów,
zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny,
nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji,
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej,
przestrzegania praw pacjenta,
dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne,
udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej,
przestrzegania praw pacjenta,
dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne,
udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
organizacja, kierowanie i kontrola pracy odległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie:
prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej
przestrzegania praw pacjenta
dbania o prawidłowe zabezpieczenie Kliniki w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne
udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego, współpraca z zespołem ds. zakażeń szpitalnych
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
Wsparcie Dyrektora w zakresie bieżącej analizy danych w programie finansowo-księgowym, sporządzanie raportów i zestawień, m. in. w obszarze realizacji budżetu
Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji medycznej
Rozliczanie świadczeń medycznych w ramach umów z NFZ, przygotowanie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
Nadzór nad gospodarką magazynową: tworzenie zamówień w zakresie środków higienicznych, wyposażenia i artykułów biurowych
Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Zespołu Rehabilitacji
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej przestrzegania praw pacjenta,dbania o prawidłowe zabezpieczenie Przychodni w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne
Udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów
Zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny,nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Przychodni
Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury budynku, urządzeniami, instalacjami technicznymi oraz sprzętem (organizacja przeglądów, napraw, etc.)
Współpraca z firmami wykonującymi serwisy i przeglądy, organizacja i zlecanie niezbędnych napraw, walidacji
Koordynowanie pracy zespołów sprzątających i technicznych
Nadzór nad gospodarką magazynową: tworzenie zamówień w zakresie środków higienicznych, chemicznych, wyposażenia, artykułów biurowych, etc
Współpraca z dostawcami
Współudział w tworzeniu budżetu kliniki w zakresie utrzymania budynku i infrastruktury, realizacja zaplanowanych działań
Współpraca z działem kadr w zakresie tworzenia ewidencji czasu pracy pracowników kliniki, kontroli czasu pracy, przesyłania dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników
Wspieranie realizacji projektów rekrutacyjnych (umieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, etc.)
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON
Obsługa PPK
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
Nadzór nad gospodarką magazynową: tworzenie zamówień w zakresie środków higienicznych, wyposażenia, artykułów biurowych
Wsparcie pielęgniarki oddziałowej w nadzorowaniu zapotrzebowania medycznego: tworzenie zamówień w zakresie materiałów medycznych, artykułów chłonnych i higienicznych, zapewnienie ich dostępności, kontrola zapasów
Nadzór nad obszarem utrzymania czystości oraz infrastrukturą budynku oraz używanym sprzętem (przeglądy, naprawy, itp.), we współpracy z pielęgniarką oddziałową i pracownikami technicznymi
Współpraca z dostawcami i podwykonawcami (odbiór odpadów, pralnia, usługi porządkowe, ogrodnicze, etc.)
Wsparcie Dyrektora w zakresie bieżącej analizy danych w programie finansowo-księgowym, sporządzanie raportów i zestawień, m. in. w obszarze realizacji budżetu
Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji – w tym dokumentacji finansowej, umów z dostawcami i podwykonawcami, etc
Tworzenie wzorów pism / umów zleconych przez przełożonego
Nadzór nad grafikami, ewidencją godzin pracy i ich rozliczaniem w programie kadrowym,prowadzenie zestawienia urlopów pracowników
Wspieranie realizacji projektów rekrutacyjnych (umieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, etc.)
Wsparcie przy organizacji podróży służbowych, spotkań wewnętrznych
Współtworzenie i weryfikacja dokumentacji systemu zarządzania jakością
Współpraca z Zespołami Ośrodków i Przychodni w zakresie realizacji wymogów jakościowych
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych jakości i bezpieczeństwa usług medycznych w placówkach Grupy ORPEA Polska
Opracowywanie raportów poaudytowych wraz z zaleceniami i rekomendacjami
Monitorowanie realizacji działań naprawczych oraz doskonalących, przygotowywanie analiz i zestawień statystycznych związanych z prowadzonymi audytami
Podejmowanie działań na rzecz podnoszenia jakości i bezpieczeństwa opieki w Grupie ORPEA Polska, w tym wsparcie i szkolenie personelu. Opracowywanie standardów oraz udział w projektach związanych z system kontroli wewnętrznej
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z jakością i bezpieczeństwem opieki oraz prowadzonymi projektami
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON
Obsługa PPK
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
Nadzór nad gospodarką magazynową: tworzenie zamówień w zakresie środków higienicznych, wyposażenia, artykułów biurowych
Wsparcie pielęgniarki oddziałowej w nadzorowaniu zapotrzebowania medycznego: tworzenie zamówień w zakresie materiałów medycznych, artykułów chłonnych i higienicznych, zapewnienie ich dostępności, kontrola zapasów
Nadzór nad obszarem utrzymania czystości oraz infrastrukturą budynku oraz używanym sprzętem (przeglądy, naprawy, itp.), we współpracy pielęgniarką oddziałową i pracownikami technicznymi
Współpraca z dostawcami i podwykonawcami (odbiór odpadów, pralnia, usługi porządkowe, ogrodnicze, etc.)
Wsparcie Dyrektora w zakresie bieżącej analizy danych w programie finansowo-księgowym, sporządzanie raportów i zestawień, m. in. w obszarze realizacji budżetu
Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji – w tym dokumentacji finansowej, umów z dostawcami i podwykonawcami, etc
Tworzenie wzorów pism / umów zleconych przez przełożonego
Nadzór nad grafikami, ewidencją godzin pracy i ich rozliczaniem w programie kadrowym
Prowadzenie zestawienia urlopów pracowników
Wspieranie realizacji projektów rekrutacyjnych (umieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, etc.)
Wsparcie przy organizacji podróży służbowych, spotkań wewnętrznych
Sprawowanie opieki nad pacjentami poprzez wsparcie w codziennych czynnościach. Rzetelne tworzenie zapisów w dokumentacji wg procedur. Karmienie i dopajanie rezydentów. Porządkowanie pokoi. Zgłaszanie personelowi medycznemu niepokojących zmian w zachowaniu seniora.
Praca w godz.: 7:00-19:00
19:00-7:00. Umowa zlecenie lub umowa o pracę.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt z pracodawcą - przesłanie CV na adres mailowy: praca.jadwiga@orpea.pl
od 26 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Zespołu Pielęgniarsko-Opiekuńczego
Kręta 31, Stare Babice (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
Prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
Zarządzanie grafikami i czasem pracy
Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
Zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Nadzór nad prawidłową realizacją opieki i zgodności funkcjonowania placówki z obowiązującymi przepisami
Zapewnienie realizacji procesów zgodnej z obowiązującymi standardami i wartościami Grupy
Monitorowanie poziomu satysfakcji mieszkańców i ich bliskich
Budowanie marki rezydencji, zapewnienie relacji z klientami Ośrodka oraz podmiotami współpracującymi (podmioty lecznicze, organy nadzoru, przedstawiciele lokalnej społeczności, uczelnie, fundacje, stowarzyszenia i inne)
Prowadzenie polityki kadrowej i zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole, sprzyjającej realizacji powierzonych celów
Zaplanowanie i zapewnienie realizacji procesu sprzedaży w oparciu o posiadane zasoby i narzędzia
organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
zarządzanie grafikami i czasem pracy
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Organizacja pracy zespołu lekarskiego Kliniki, zapewniająca ciągłą realizację usług medycznych
Rekrutacja lekarzy, czynny udział w rekrutacji personelu medycznego, ocena merytoryczna kandydatów do pracy
Wdrażanie do pracy zatrudnianych lekarzy, organizacja szkoleń podległego zespołu,
Udział w tworzeniu strategii rozwoju Kliniki
Sprawowanie nadzoru nad jakością i bezpieczeństwem udzielanych świadczeń medycznych
Nadzór nad postępowaniem zgodnym z obowiązującymi procedurami dotyczącymi obszaru medycznego
Nadzór na kompletnością i prawidłowością prowadzonej dokumentacji medycznej,
Organizacja i realizacja zadań powołanych zespołów: medycznego, ds. bólu itp
Udział w zebraniach zespołu wielodyscyplinarnego oraz komitetu do spraw etyki
Utrzymywanie kontaktu z pacjentami i ich rodzinami
Rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie medycznym
Udział w tworzeniu oraz aktualizowaniu procedur medycznych
Dbanie o wizerunek Kliniki Rehabilitacyjnej
Reprezentowanie Kliniki w kontaktach z zewnętrznymi partnerami, placówkami współpracującymi, kierującymi, z potencjalnymi klientami
Udział w konferencjach medycznych, targach, zjazdach tematycznych
Prezentowanie doświadczeń i osiągnięć Kliniki, publikowanie materiałów merytorycznych
Przygotowanie kliniki do autoryzacji, akredytacji, współpraca z komórką jakości oraz Dyrektorem Medycznym Orpea Polska w zakresie opracowania standardów postępowania
Ścisła współpraca z Dyrektorem ds. Personalnych w zakresie realizacji celów biznesowych poprzez współtworzenie i realizowanie polityki HR zgodnej z misją i wizją firmy;
Zapewnienie efektywnej, spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w kontekście realizowanych działań HR;
Koordynowanie i prowadzenie projektów z obszaru HR w tym; rekrutacji, rozwoju, szkoleń i projektów motywacyjnych;
Współpraca z działem HR grupy ORPEA w zakresie realizowanych projektów;
Nadzór nad Polityką Rekrutacji w tym prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wskazane poziomy stanowisk;
Współpraca z uczelniami, szkołami i innymi podmiotami w zakresie programów szkoleniowo-rozwojowych;
Prowadzenie działań w zakresie Employer Brandingu wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
Udział w organizowaniu spotkań integracyjnych dla pracowników;
Prowadzenie analiz wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych;
Przygotowywanie wymaganych raportów i zestawień adekwatnie do potrzeb;
Rekomendowanie rozwiązań z zakresu HR w odpowiedzi na bieżące potrzeby biznesu;
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON;
Obsługa PPK;
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
zarządzanie grafikami i czasem pracy
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
W pracy u nas zajmować się będziesz obsługą osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac;
Sporządzaniem deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON;
Obsługą PPK;
Przygotowywaniem i prowadzeniem pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzorem nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowywaniem i prowadzeniem pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Przygotowaniem raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
zarządzanie grafikami i czasem pracy
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
zarządzanie grafikami i czasem pracy
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
Monitorowanie komunikatów WIF odnośnie wstrzymania i wycofania produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Sprawdzanie dat ważności leków i wyrobów medycznych i utylizacja leków przeterminowanych,
Kontrola utrzymania czystości szaf lekowych i wózków lekowych,
Prowadzenie magazynów wyrobów medycznych,
Współpraca z kadrą medyczną w zakresie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem indywidualnej farmakoterapii i udział w zebraniach zespołu wielodyscyplinarnego,
Monitorowanie występowania interakcji lekowych i ścisła współpraca z lekarzami nad ich eliminowaniem
Nadzór nad polityką antybiotykoterapii - kontrole wewnętrzne, analiza zużytej antybiotykoterapii,
Udział w tworzeniu i opiniowaniu procedur medycznych,
Reprezentowanie spółki w kontaktach z Nadzorem Farmaceutycznym,
Wsparcie Dyrektora w zakresie sporządzanie pism, wniosków oraz innych dokumentów w zakresie farmakoterapii,
Realizacja zleceń pokontrolnych,
Przeprowadzanie analiz farmakoekonomicznych,
Sporządzanie raportów i wskaźników jakości zgodnie z polityką grupy,
Wystawianie recept w ramach kontynuacji zlecenia lekarskiego
Koordynacja pracy wszystkich lekarzy ośrodka – lekarze kontraktowi, konsultanci
Współpraca z lekarzami z innych placówek medycznych w przypadkach koniecznych
Zapewnienie właściwej i prawidłowej koordynacji leczenia (w ramach POZ i współpracy z placówkami medycznymi) oraz pielęgnacji pensjonariuszy przyjętych do ośrodka
Sprawowanie stałego nadzoru nad stanem zdrowia pensjonariuszy ze szczególnym uwzględnieniem: odpowiedniego stopnia nawodnienia, stanu odżywiania, terapii przeciwbólowej, profilaktyki odleżyn a w przypadku ich wystąpienia właściwego ich zaopatrzenia
Stały kontakt z osobami wskazanymi w dokumentacji indywidualnej mieszkańca w sytuacjach pogorszenia stanu ogólnego pensjonariusza oraz w sytuacjach szczególnych
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia całości dokumentacji związanej z funkcjonowaniem ośrodka - zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami - ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji świadczeń medycznych, tak aby w wierny sposób oddawały obraz przebiegu hospitalizacji, prowadzonej rehabilitacji jak i leczenia pensjonariusza
Rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie medycznym
Udział w zebraniach zespołu wielodyscyplinarnego
Realizacja zleceń pokontrolnych i składanie informacji w tym zakresie
Sporządzanie dla Dyrekcji Ośrodka zestawień, zamówień w zakresie wyposażenia
Szkolenie nowo przyjętych lekarzy w zakresie ich obowiązków
Dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu ośrodka, organizowanie okresowych, systematycznych szkoleń wewnętrznych dla pracowników medycznych, zgodnie z ustalanym harmonogramem
Koordynacja pracy wszystkich lekarzy ośrodka – lekarze kontraktowi, konsultanci
Współpraca z lekarzami z innych placówek medycznych w przypadkach koniecznych
Zapewnienie właściwej i prawidłowej koordynacji leczenia (w ramach POZ i współpracy z placówkami medycznymi) oraz pielęgnacji pensjonariuszy przyjętych do ośrodka
Sprawowanie stałego nadzoru nad stanem zdrowia pensjonariuszy ze szczególnym uwzględnieniem: odpowiedniego stopnia nawodnienia, stanu odżywiania, terapii przeciwbólowej, profilaktyki odleżyn a w przypadku ich wystąpienia właściwego ich zaopatrzenia
Stały kontakt z osobami wskazanymi w dokumentacji indywidualnej mieszkańca w sytuacjach pogorszenia stanu ogólnego pensjonariusza oraz w sytuacjach szczególnych
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia całości dokumentacji związanej z funkcjonowaniem ośrodka - zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami - ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji świadczeń medycznych, tak aby w wierny sposób oddawały obraz przebiegu hospitalizacji, prowadzonej rehabilitacji jak i leczenia pensjonariusza
Rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie medycznym
Udział w zebraniach zespołu wielodyscyplinarnego
Realizacja zleceń pokontrolnych i składanie informacji w tym zakresie
Sporządzanie dla Dyrekcji Ośrodka zestawień, zamówień w zakresie wyposażenia
Szkolenie nowo przyjętych lekarzy w zakresie ich obowiązków
Dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu ośrodka, organizowanie okresowych, systematycznych szkoleń wewnętrznych dla pracowników medycznych, zgodnie z ustalanym harmonogramem
Przygotowanie wysokiej jakości dań dla mieszkańców Rezydencji pod względem estetycznym i smakowym,
Kontrolowanie przestrzegania procedur obsługi kuchni i standardów HACCP oraz zasad bezpieczeństwa i higieny podczas pracy z żywnością oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
Realizacja usługi cateringowej dla obiektu siostrzanego,
Ocenianie jakości i ilości surowców, półproduktów i gotowych potraw,
Sporządzanie listy zamówień w celu właściwego zatowarowania magazynu kuchni i efektywne gospodarowanie surowcem,
Dbanie o dobre relacje i negocjacje z dostawcami oraz aktywny udział w poszukiwaniu nowych surowców i dostawców,
Realizacja budżetu w wyznaczonym obszarze zarządzania,
Zarządzanie podległym personelem, pozyskiwanie pracowników, układanie harmonogramów ich pracy oraz szkolenia,
Współpraca z dietetykiem w zakresie zapewnienia diet zgodnych z zapotrzebowaniem mieszkańców Rezydencji,
Obsługa cateringowa eventów firmowych i spotkań okolicznościowych,
Utrzymywanie kontaktu z klientem i zapewnienie profesjonalnej obsługi mieszkańców,
Współpraca z dostawcami i instytucjami kontrolnymi,
Realizacja programu rehabilitacji w trybie indywidualnym i grupowym. Ocena stanu funkcjonalnego pacjenta i planowanie rehabilitacji.
Prowadzenie dokumentacji fizjoterapeutycznej. Współpraca z zespołem terapeutycznym.
1/2 etatu w przedziale czasowym 8:00-16:00.
Kontakt z pracodawcą tel.: 501 542 657
Obsługa osobowego i bezosobowego funduszu płac w zakresie rozliczania i wypłat, samodzielnym naliczaniem list płac;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON;
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, etc.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B;
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu oraz rozliczeń z NFZ
organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
zarządzanie grafikami i czasem pracy
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego Rezydencji
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu pielęgniarskiego i opiekuńczego
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej właściwą realizację usług pielęgniarskich i opiekuńczych z uwzględnieniem założeń budżetowych
zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczych
zapewnienie ciągłości pracy zespołu pielęgniarsko-opiekuńczego
monitorowanie, ocena i analiza jakości usług pielęgniarskich i opiekuńczych, podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania pracy i jakości opieki
zapewnienie właściwego przepływu informacji o pacjencie między wszystkimi członkami zespołu terapeutycznego
nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie Ośrodka w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, udział w planowaniu i realizacja budżetu oddziałów, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
nadzorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego, współpraca z zespołem ds. zakażeń szpitalnych
podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń