1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KANCELARIA PRAWNA WITOLD MODZELEWSKI RADCA PRAWNY; HOTEL PAŁAC ALEXANDRINUM WITOLD MODZELEWSKI; CENTRUM REHABILITACJI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KANCELARIA PRAWNA WITOLD MODZELEWSKI RADCA PRAWNY; HOTEL PAŁAC ALEXANDRINUM WITOLD MODZELEWSKI; CENTRUM REHABILITACJI

Warszawa, ul. Kaleńska 8

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (42) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 42 )

Recepcjonista

Krubki-Górki
Wygasła: 08.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • obsługa gości w recepcji
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz

Krubki-Górki
Wygasła: 08.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • praca na kuchni
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pokojowa

Krubki-Górki
Wygasła: 08.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • utrzymywanie czystości
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager SPA, Wellness & Animations

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie działem SPA zgodnie z przyjętymi przez hotel złożeniami i działem Wellness ( basen, sauny zewnętrzne , wewnętrzne, balia itp.)
  • koordynowanie pracy zespołu w dziale SPA,( tworzenie harmonogramów, dokonywanie zakupów itp.)
  • tworzenie budżetu jego realizacja oraz optymalizacja kosztów działu
  • zapewnienie najlepszej jakości świadczonych usług przez hotelowe SPA (utrzymywanie i rozwój najwyższych standardów gościa hotelowego)
  • organizacja wszelkich aktywności sportowych, animacji, zorganizowanych imprez okolicznościowych, pikników itp
  • identyfikacja potrzeb gościa w celu jego zadowolenia ze świadczonych usług
  • tworzenie promocji i działań marketingowych, w powiązaniu z ofertą hotelu, w celu maksymalizacji osiąganych przychodów
  • stała współpraca z innymi działami hotelu
  • działalność operacyjna w hotelu w pozostałych obszarach tzw. dyżury operacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager / Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • raportowanie danych do osób zarządzających Hotelem i Właściciela,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Pałac Alexandrinum,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • szybkie reagowanie na uwagi Gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowych świadczonych przez hotel,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Szef Kuchni

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizacja zespołu kucharzy i pracowników zaplecza kuchni;
  • zarządzanie funkcjonowaniem restauracji hotelowej, bankietów, konferencji i imprez okolicznościowych;
  • dbałość o administrację dotyczącą swojego działu m.in. HACCP, audyty, ewidencja czasu pracy, faktury i raporty etc.;
  • kontrola kosztów żywności, umiejętność optymalizowania zużycia produktów w zależności od obłożenia i planowanych rezerwacji;
  • dbałość o maksymalizację zysków restauracji i osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz kontrolę jakości serwowanych dań, zarządzanie godzinami pracy zespołu;
  • tworzenie menu dopasowanego do konceptu restauracji;
  • regularna zmiana menu w oparciu o lokalne trendy i charakter restauracji i miejsca;
  • analiza lokalnego rynku pod katem popytu potencjalnych klientów na kulinaria;
  • wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach m.in. motywacja, oceny roczne, rekrutacja etc.;
  • współpraca z dziełem sprzedaży pod kątem tworzenia ofert dopasowanych do konkretnych typów wydarzeń;
  • współpraca z pozostałymi działami hotelowymi w celu osiągania założeń planów sprzedażowych;
  • dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni;
  • raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • kształtowanie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 4* ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych w ocenie sytuacji na rynku i zmian w branży, w oparciu o aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
  • tworzenie kompleksowego planu sprzedażowo – marketingowego efektywnie wspierającego cele sprzedażowe jak i wizerunkowe,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystywaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacyjnych, a także budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem,
  • dostosowanie polityki cenowej hotelu do strategii sprzedaży oraz opracowywanie ofert pod dany segment klienta,
  • współpraca z Właścicielem hotelu i Dyrektorem hotelu lub osobą w imieniu których działa, w zakresie rozwoju strategicznych planów działalności hotelu,
  • planowanie i wdrażanie działań marketingowych,
  • inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
  • współpraca z podległym zespołem specjalistów, jego nadzór i koordynacja działań,
  • rozwój zespołu, praca nad wspólnymi celami i efektywnym dążeniu do nich,
  • monitorowanie otoczenia rynkowego, analiza pozyskanych danych,
  • aktywny udział w tworzeniu polityki cenowej oferowanych przez hotel produktów i usług,
  • przygotowanie strategii promocji w najbliższym okresie czasowym, poprzez wybór grupy docelowej, kanałów dystrybucji, i wielu innych czynników,
  • dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
  • stałe monitorowanie wyników i realizacja planu sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager F&B

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie działem gastronomii (Restauracja + Bary + Bankiety itp.)
  • zarządzanie i kontrola czasu pracy oraz prawidłowej pracy podległego personelu
  • dbanie o świadczenie wysokiego standardu usług
  • rozpatrywanie ewentualnych skarg i reklamacji gości hotelowych
  • zarządzanie sprzedażą w segmencie gości indywidualnych
  • przygotowanie raportów i analiz okresowych
  • znajomość analiz F&B cost
  • Robienie miesięcznych remanentów beverage
  • Kontrola stanów magazynowych i zamówienie towarów
  • współpraca ze wszystkimi działami hotelu
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Hotelu
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników/zleceniobiorców
  • przygotowywanie grafików dla pracowników/zleceniobiorców gastronomii
  • maksymalizacja przychodów we wszystkich punktach gastronomicznych
  • proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii
  • dodatkowo: niezbędne wszelkie zlecone prace administracyjne i inne
  • nadzór nad realizacją imprez gastronomicznych,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku lokalu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Służby Pięter/ Kierownik Służby Pięter

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter,
  • Koordynacja pracy podległego personelu,
  • Organizacja pracy ( np. ustalanie grafików), delegowanie zadań i ich egzekwowanie,
  • Kontrola porządku i dbałość o czystość w pokojach hotelowych i apartamentowych oraz przestrzeni wspólnych Hotelu,
  • Kontrola i ewidencja stanu wyposażenia pokoi,
  • Zgłaszanie uszkodzeń i szkód do naprawy lub wymiany,
  • Dbałość o należyty zapas środków czystości i bielizny hotelowej,
  • Szybkie reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w celu utrzymania usług na najwyższym poziomie,
  • Przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników zespołu,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelowymi w celu usprawnienia obsługi gości oraz podnoszenia efektywności,
  • Wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku Hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • kierowanie i organizacja pracy działu recepcji, w tym zarządzanie, szkolenie i motywowanie pracowników,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • obsługa i informowanie gości o wszelkich dostępnych usługach w hotelu,
  • dbałość o jak najwyższy poziom świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • monitorowanie poziomu zadowolenia gości,
  • analiza oczekiwań i opinii gości oraz inicjowanie działań naprawczych,
  • współpraca z działami operacyjnymi, pomoc i pełne zaangażowanie,
  • optymalizacja procesów w obszarze recepcji, w tym efektywność pracy,
  • współpraca z działem księgowości, bieżąca kontrola poprawności rozliczeń i dokumentacji,
  • udział w rekrutacjach, tworzeniu oraz wdrażaniu procedur,
  • szkolenie nowych pracowników,
  • szkolenie zespołu z obowiązujących standardów obsługi gościa, metod sprzedaży, programów lojalnościowych oraz motywowanie do osiągania założonych celów budżetowych,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • przygotowywanie grafików
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Szef Kuchni

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizacja zespołu kucharzy i pracowników zaplecza kuchni;
  • zarządzanie funkcjonowaniem restauracji hotelowej, bankietów, konferencji i imprez okolicznościowych;
  • dbałość o administrację dotyczącą swojego działu m.in. HACCP, audyty, ewidencja czasu pracy, faktury i raporty etc.;
  • kontrola kosztów żywności, umiejętność optymalizowania zużycia produktów w zależności od obłożenia i planowanych rezerwacji;
  • dbałość o maksymalizację zysków restauracji i osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz kontrolę jakości serwowanych dań, zarządzanie godzinami pracy zespołu;
  • tworzenie menu dopasowanego do konceptu restauracji;
  • regularna zmiana menu w oparciu o lokalne trendy i charakter restauracji i miejsca;
  • analiza lokalnego rynku pod katem popytu potencjalnych klientów na kulinaria;
  • wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach m.in. motywacja, oceny roczne, rekrutacja etc.;
  • współpraca z dziełem sprzedaży pod kątem tworzenia ofert dopasowanych do konkretnych typów wydarzeń;
  • współpraca z pozostałymi działami hotelowymi w celu osiągania założeń planów sprzedażowych;
  • dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni;
  • raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Dyrektora Hotelu

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zarządzanie obiektem hotelowym;
  • Zarządzanie restauracją, salami wykładowymi, obszarami hotelowymi oraz codzienne zarządzanie zespołami pracowników m.in. koordynatorami restauracji, personelem sprzątającym oraz recepcją;
  • Zapewnienie wysokiej jakości usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji gościa;
  • Bezpośredni kontakt z gośćmi i aktywne budowanie dobrego wizerunku hotelu;
  • Zarządzanie podległymi pracownikami - rekrutowanie, motywowanie, delegowanie, rozliczanie , oraz dbałość o rozwój podległego zespołu;
  • Udział w tworzeniu planów marketingowych i sprzedażowych dla restauracji, hotelu, spa oraz prognozowanie i budżetowanie;
  • Wdrożenie procesów dotyczących optymalizacji funkcjonowania hotelu;
  • Utrzymanie oraz rozbudowa nowych relacji biznesowych z nowymi oraz istniejącymi partnerami biznesowymi;
  • Monitorowanie wyników hotelu i dbanie o ciągłą ich poprawę;
  • Współtworzenie polityki cenowej, nadzór nad systemem rezerwacyjnym i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług;
  • Nadzór nad utrzymaniem standardów obsługi gości - usług, urządzeń i udogodnień;
  • Monitorowanie opinii gości ( portale rezerwacyjne , mapy google, media społecznościowe);
  • Udział w nadzorze nad nowymi inwestycjami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager F&B

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie działem gastronomii (Restauracja + Bary + Bankiety itp.)
  • zarządzanie i kontrola czasu pracy oraz prawidłowej pracy podległego personelu
  • dbanie o świadczenie wysokiego standardu usług
  • rozpatrywanie ewentualnych skarg i reklamacji gości hotelowych
  • zarządzanie sprzedażą w segmencie gości indywidualnych
  • przygotowanie raportów i analiz okresowych
  • znajomość analiz F&B cost
  • Robienie miesięcznych remanentów beverage
  • Kontrola stanów magazynowych i zamówienie towarów
  • współpraca ze wszystkimi działami hotelu
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Hotelu
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników/zleceniobiorców
  • przygotowywanie grafików dla pracowników/zleceniobiorców gastronomii
  • maksymalizacja przychodów we wszystkich punktach gastronomicznych
  • proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii
  • dodatkowo: niezbędne wszelkie zlecone prace administracyjne i inne
  • nadzór nad realizacją imprez gastronomicznych,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku lokalu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • kształtowanie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 4* ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych w ocenie sytuacji na rynku i zmian w branży, w oparciu o aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
  • tworzenie kompleksowego planu sprzedażowo – marketingowego efektywnie wspierającego cele sprzedażowe jak i wizerunkowe,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystywaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacyjnych, a także budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem,
  • dostosowanie polityki cenowej hotelu do strategii sprzedaży oraz opracowywanie ofert pod dany segment klienta,
  • współpraca z Właścicielem hotelu i Dyrektorem hotelu lub osobą w imieniu których działa, w zakresie rozwoju strategicznych planów działalności hotelu,
  • planowanie i wdrażanie działań marketingowych,
  • inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
  • współpraca z podległym zespołem specjalistów, jego nadzór i koordynacja działań,
  • rozwój zespołu, praca nad wspólnymi celami i efektywnym dążeniu do nich,
  • monitorowanie otoczenia rynkowego, analiza pozyskanych danych,
  • aktywny udział w tworzeniu polityki cenowej oferowanych przez hotel produktów i usług,
  • przygotowanie strategii promocji w najbliższym okresie czasowym, poprzez wybór grupy docelowej, kanałów dystrybucji, i wielu innych czynników,
  • dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
  • stałe monitorowanie wyników i realizacja planu sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager / Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • raportowanie danych do osób zarządzających Hotelem i Właściciela,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Pałac Alexandrinum,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • szybkie reagowanie na uwagi Gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowych świadczonych przez hotel,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacji imprez okolicznościowych

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie polityki sprzedażowej hotelu 4* w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych (wesela, komunie, chrzciny, urodziny, wieczory panieńskie i kawalerskie) oraz konferencji
  • analizowanie rynku w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji i ocena ofert konkurencji
  • uczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji
  • przygotowanie ofert cenowych oraz kalkulacji
  • realizacja, koordynowanie procesu sprzedaży i rozliczanie wydarzeń konferencyjnych oraz indywidualnych
  • przygotowanie i nadzorowanie realizacji określonych budżetów sprzedaży w zakresie sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych,
  • aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej oraz wszystkich pozostałych usług hotelu
  • kształtowanie długofalowych relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów,
  • współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  • realizowanie założonych planów sprzedażowych,
  • udzielanie wsparcia klientom na temat oferowanych produktów hotelu,
  • obsługiwanie klientów przez cały okres procesu sprzedażowego,
  • przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach,
  • przygotowanie raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki cenowej i marketingowej,
  • uczestniczenie w targach, wystawach, konferencjach, spotkaniach branżowych,
  • współpraca przy rozwiązywaniu reklamacji,
  • współpraca z pozostałymi działami hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą zawodową,
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających gości, spraw związanych z ich pobytem, zarówno w trakcie trwania, jak i po zakończeniu,
  • wsparcie w realizacji potrzeb gości oraz identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, celem zapewnienia prawidłowego pobytu,
  • udzielanie informacji na temat hotelu, jego usług i udogodnień,
  • przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i przez internet, przetwarzanie płatności,
  • prowadzenie raportów o zdarzeniach i incydentach w hotelu,
  • współpraca z innymi działami hotelu w celu realizacji życzeń gości,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Płac Alexandrinum,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż pokoi i dodatkowych usług,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager/Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • raportowanie danych do osób zarządzających Hotelem i Właściciela,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Pałac Alexandrinum,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • szybkie reagowanie na uwagi Gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowych świadczonych przez hotel,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor / Manager F&B

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie działem gastronomii (Restauracja + Bary + Bankiety itp.),
  • zarządzanie i kontrola czasu pracy oraz prawidłowej pracy podległego personelu,
  • dbanie o świadczenie wysokiego standardu usług,
  • rozpatrywanie ewentualnych skarg i reklamacji gości hotelowych,
  • zarządzanie sprzedażą w segmencie gości indywidualnych,
  • przygotowanie raportów i analiz okresowych,
  • znajomość analiz F&B cost,
  • Robienie miesięcznych remanentów beverage,
  • Kontrola stanów magazynowych i zamówienie towarów,
  • współpraca ze wszystkimi działami hotelu,
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Hotelu,
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników/zleceniobiorców,
  • przygotowywanie grafików dla pracowników/zleceniobiorców gastronomii,
  • maksymalizacja przychodów we wszystkich punktach gastronomicznych,
  • proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii,
  • dodatkowo: niezbędne wszelkie zlecone prace administracyjne i inne,
  • nadzór nad realizacją imprez gastronomicznych,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku lokalu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager/Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 07.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • raportowanie danych do osób zarządzających Hotelem i Właściciela,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Pałac Alexandrinum,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • szybkie reagowanie na uwagi Gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowych świadczonych przez hotel,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacji imprez okolicznościowych

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie polityki sprzedażowej hotelu 4* w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych (wesela, komunie, chrzciny, urodziny, wieczory panieńskie i kawalerskie) oraz konferencji
  • analizowanie rynku w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji i ocena ofert konkurencji
  • uczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji
  • przygotowanie ofert cenowych oraz kalkulacji
  • realizacja, koordynowanie procesu sprzedaży i rozliczanie wydarzeń konferencyjnych oraz indywidualnych
  • przygotowanie i nadzorowanie realizacji określonych budżetów sprzedaży w zakresie sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych,
  • aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej oraz wszystkich pozostałych usług hotelu
  • kształtowanie długofalowych relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów,
  • współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  • realizowanie założonych planów sprzedażowych,
  • udzielanie wsparcia klientom na temat oferowanych produktów hotelu,
  • obsługiwanie klientów przez cały okres procesu sprzedażowego,
  • przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach,
  • przygotowanie raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki cenowej i marketingowej,
  • uczestniczenie w targach, wystawach, konferencjach, spotkaniach branżowych,
  • współpraca przy rozwiązywaniu reklamacji,
  • współpraca z pozostałymi działami hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • raportowanie danych do osób zarządzających Hotelem i Właściciela,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Pałac Alexandrinum,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • szybkie reagowanie na uwagi Gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowych świadczonych przez hotel,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor/ Manager F&B

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie działem gastronomii (Restauracja + Bary + Bankiety itp.)
  • zarządzanie i kontrola czasu pracy oraz prawidłowej pracy podległego personelu
  • dbanie o świadczenie wysokiego standardu usług
  • rozpatrywanie ewentualnych skarg i reklamacji gości hotelowych
  • zarządzanie sprzedażą w segmencie gości indywidualnych
  • przygotowanie raportów i analiz okresowych
  • znajomość analiz F&B cost
  • Robienie miesięcznych remanentów beverage
  • Kontrola stanów magazynowych i zamówienie towarów
  • współpraca ze wszystkimi działami hotelu
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Hotelu
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników/zleceniobiorców
  • przygotowywanie grafików dla pracowników/zleceniobiorców gastronomii
  • maksymalizacja przychodów we wszystkich punktach gastronomicznych
  • proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii
  • dodatkowo: niezbędne wszelkie zlecone prace administracyjne i inne
  • nadzór nad realizacją imprez gastronomicznych
  • zarządzanie dokumentacją
  • wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku lokalu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Szefa Kuchni

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • przygotowywanie potraw zgodnie z zasadami żywienia i obowiązującymi standardami,
  • rozdzielanie pracy między osobami współpracującymi,
  • komponowanie karty dań,
  • zakup produktów spożywczych i nadzór nad finansami,
  • nadzór nad jakością zamawianej żywności, sprawdzanie stanu świeżości produktów oraz przestrzeganie norm i standardów jakości,
  • nadzór nad przygotowywaniem dań na czas i ich wydawaniem,
  • zachowanie estetyki wydawanych dań oraz czystości stanowiska pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor gastronomii - Koordynator

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • zarządzanie działem gastronomii (Restauracja + Bary + Bankiety itp.),
  • zarządzanie i kontrola czasu pracy oraz prawidłowej pracy podległego personelu,
  • dbanie o świadczenie wysokiego standardu usług,
  • rozpatrywanie ewentualnych skarg i reklamacji gości hotelowych,
  • zarządzanie sprzedażą w segmencie gości indywidualnych,
  • przygotowanie raportów i analiz okresowych,
  • znajomość analiz F&B cost,
  • robienie miesięcznych remanentów beverage,
  • kontrola stanów magazynowych i zamówienie towarów,
  • współpraca ze wszystkimi działami hotelu,
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Hotelu,
  • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników/zleceniobiorców,
  • przygotowywanie grafików dla pracowników/zleceniobiorców gastronomii,
  • maksymalizacja przychodów we wszystkich punktach gastronomicznych,
  • proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii,
  • dodatkowo: niezbędne wszelkie zlecone prace administracyjne i inne,
  • nadzór nad realizacją imprez gastronomicznych,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku Hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług oraz przestrzeganie norm i standardów produkcji,
  • Zachowanie estetyki wydawanych dań oraz czystości stanowiska pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kelner / Koordynator ds. gastronomii

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa Gości,
  • doradzanie Gościom w wyborze dań,
  • informowanie Gości o sposobie przygotowywania, składzie dań,
  • dbanie o wizerunek, czystość i estetykę restauracji,
  • zarządzanie zespołem kelnerów,
  • nadzór nad obsługą restauracji, baru , kawiarni , room – service , konferencji i bankietów,
  • realizacja imprez gastronomicznych,
  • tworzenie rachunków i raportów w systemie sprzedaży,
  • rozliczanie zmiany,
  • dbałość o gospodarkę magazynową w barze,
  • sporządzanie inwentaryzacji baru,
  • dbałość o sprzęt gastronomiczny,
  • współpracę z Dyrektorem Gastronomii i Szefem Kuchni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager ds. sprzedaży konferencji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie polityki sprzedażowej hotelu 4* w zakresie sprzedaży konferencji
  • analizowanie rynku i monitorowanie konkurencji w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych
  • uczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju sprzedaży imprez okolicznościowych
  • przygotowanie ofert cenowych oraz kalkulacji
  • realizacja, koordynowanie procesu sprzedaży i rozliczanie wydarzeń imprez okolicznościowych
  • przygotowanie i nadzorowanie realizacji określonych budżetów sprzedaży w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych
  • aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej oraz wszystkich pozostałych usług hotelu
  • kształtowanie długofalowych relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów
  • współpraca z dostawcami i kontrahentami
  • realizowanie założonych planów sprzedażowych
  • udzielanie wsparcia klientom na temat oferowanych produktów hotelu
  • obsługiwanie klientów przez cały okres procesu sprzedażowego
  • przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach
  • przygotowanie raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki cenowej i marketingowej
  • uczestniczenie w targach, wystawach, konferencjach, spotkaniach branżowych
  • współpraca przy rozwiązywaniu reklamacji
  • współpraca z pozostałymi działami hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. gastronomii

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 27.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa Gości,
  • doradzanie Gościom w wyborze dań,
  • informowanie Gości o sposobie przygotowywania, składzie dań,
  • dbanie o wizerunek, czystość i estetykę restauracji,
  • zarządzanie zespołem kelnerów,
  • nadzór nad obsługą restauracji, baru , kawiarni , room – service , konferencji i bankietów,
  • realizacja imprez gastronomicznych,
  • tworzenie rachunków i raportów w systemie sprzedaży,
  • rozliczanie zmiany,
  • dbałość o gospodarkę magazynową w barze,
  • sporządzanie inwentaryzacji baru,
  • dbałość o sprzęt gastronomiczny,
  • współpraca z Dyrektorem Gastronomii i Szefem Kuchni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kelner / Kelnerka

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa Gości,
  • doradzanie Gościom w wyborze dań,
  • informowanie Gości o sposobie przygotowywania, składzie dań,
  • dbanie o wizerunek, czystość i estetykę restauracji,
  • zarządzanie zespołem kelnerów,
  • nadzór nad obsługą restauracji, baru , kawiarni , room – service , konferencji i bankietów,
  • realizacja imprez gastronomicznych,
  • tworzenie rachunków i raportów w systemie sprzedaży,
  • rozliczanie zmiany,
  • dbałość o gospodarkę magazynową w barze,
  • sporządzanie inwentaryzacji baru,
  • dbałość o sprzęt gastronomiczny,
  • współpraca z Dyrektorem Gastronomii i Szefem Kuchni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Szef Kuchni

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie działań kuchni celem oferowania produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów,
  • Współtworzenie ofert gastronomicznych, planowanie kart menu i propozycji dla grup,
  • Dbałość o jakość, walory smakowe przygotowywanych potraw,
  • Obserwowanie trendów, działań konkurencji i wprowadzanie nowości do menu celem zwiększania wolumenu sprzedaży,
  • Przygotowanie dań - produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów,
  • Dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcje posiłków, jakość, smak, estetyka wydawanych posiłków,
  • Pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą,
  • Obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami,
  • Planowanie, organizacja, rozliczanie czasu pracy podległego personelu,
  • Motywowanie podległego zespołu,
  • Dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni,
  • Realizacja wszystkich wskaźników, procedur, rutyn, polityk, utrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów,
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • tworzenie polityki sprzedażowej hotelu 4* w zakresie sprzedaży konferencji i imprez okolicznościowych,
  • analizowanie rynku w zakresie sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych i ocena ofert konkurencji,
  • uczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych,
  • przygotowanie ofert konkurencyjnych i grupowych,
  • realizacja, koordynowanie procesu sprzedaży i rozliczanie wydarzeń konferencyjnych ,
  • przygotowanie i nadzorowanie realizacji określonych budżetów sprzedaży w zakresie sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych,
  • aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej,
  • kształtowanie długofalowych relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów,
  • współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  • realizowanie założonych planów sprzedażowych,
  • udzielanie wsparcia klientom na temat oferowanych produktów hotelu,
  • obsługiwanie klientów przez cały okres procesu sprzedażowego,
  • przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach,
  • przygotowanie raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki cenowej i marketingowej,
  • uczestniczenie w targach, wystawach, konferencjach, spotkaniach branżowych,
  • współpraca przy rozwiązywaniu reklamacji,
  • współpraca z pozostałymi działami hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor gastronomii

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • zarządzanie zespołem kelnerów,
  • nadzór nad obsługą restauracji, baru , kawiarni , room – service , konferencji i bankietów,
  • nadzór nad realizacją imprez gastronomicznych,
  • tworzenie rachunków i raportów w systemie sprzedaży,
  • rozliczanie zmiany,
  • nadzór i dbałość o gospodarkę magazynową w barze,
  • nadzór w sporządzaniu inwentaryzacji baru,
  • nadzór nad dbałością o sprzęt gastronomiczny,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • wdrażanie działań mających na celu poprawę wizerunku lokalu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik pomocniczy obsługi hotelowej

Krubki-Górki
Wygasła: 10.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • pracownik pomocniczy - wykonujący prace konserwacyjne
  • prace porządkowe oraz inne prace zlecone w obiekcie położonym w Krubkach-Górkach 13A (Hotel Pałac Alexandrinum)
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Recepcji

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • raportowanie danych do osób zarządzających Hotelem i Właściciela,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
  • przestrzeganie standardów marki Hotel Pałac Alexandrinum,
  • obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • szybkie reagowanie na uwagi Gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowych świadczonych przez hotel,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka w Hotelu 4*

Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
asystent
Obowiązki:
  • Reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą zawodową,
  • Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • Udzielanie niezbędnych informacji dotyczących zasad pobytu oraz dostępnych na terenie hotelu usług,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi hotelowymi
  • Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
  • Raportowanie,
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • Przestrzeganie standardów marki hotel pałac alexandrinum,
  • Prowadzenie obsługi elektronicznych programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
  • Szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik SPA

Warszawa
Wygasła: 08.11.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Szef Kuchni

Warszawa
Wygasła: 08.11.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń gastronomicznych

Warszawa
Wygasła: 08.11.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Gastronomii

Warszawa
Wygasła: 08.11.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Recepcji

Warszawa
Wygasła: 08.11.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń gastronomicznych

Warszawa
Wygasła: 08.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie KANCELARIA PRAWNA WITOLD MODZELEWSKI RADCA PRAWNY; HOTEL PAŁAC ALEXANDRINUM WITOLD MODZELEWSKI; CENTRUM REHABILITACJI, podziel się opinią i pomóż innym.