Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
organizacja zespołu kucharzy i pracowników zaplecza kuchni;
zarządzanie funkcjonowaniem restauracji hotelowej, bankietów, konferencji i imprez okolicznościowych;
dbałość o administrację dotyczącą swojego działu m.in. HACCP, audyty, ewidencja czasu pracy, faktury i raporty etc.;
kontrola kosztów żywności, umiejętność optymalizowania zużycia produktów w zależności od obłożenia i planowanych rezerwacji;
dbałość o maksymalizację zysków restauracji i osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz kontrolę jakości serwowanych dań, zarządzanie godzinami pracy zespołu;
tworzenie menu dopasowanego do konceptu restauracji;
regularna zmiana menu w oparciu o lokalne trendy i charakter restauracji i miejsca;
analiza lokalnego rynku pod katem popytu potencjalnych klientów na kulinaria;
wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach m.in. motywacja, oceny roczne, rekrutacja etc.;
współpraca z dziełem sprzedaży pod kątem tworzenia ofert dopasowanych do konkretnych typów wydarzeń;
współpraca z pozostałymi działami hotelowymi w celu osiągania założeń planów sprzedażowych;
dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni;
kształtowanie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 4* ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych w ocenie sytuacji na rynku i zmian w branży, w oparciu o aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
tworzenie kompleksowego planu sprzedażowo – marketingowego efektywnie wspierającego cele sprzedażowe jak i wizerunkowe,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystywaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacyjnych, a także budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem,
dostosowanie polityki cenowej hotelu do strategii sprzedaży oraz opracowywanie ofert pod dany segment klienta,
współpraca z Właścicielem hotelu i Dyrektorem hotelu lub osobą w imieniu których działa, w zakresie rozwoju strategicznych planów działalności hotelu,
planowanie i wdrażanie działań marketingowych,
inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
współpraca z podległym zespołem specjalistów, jego nadzór i koordynacja działań,
rozwój zespołu, praca nad wspólnymi celami i efektywnym dążeniu do nich,
kierowanie i organizacja pracy działu recepcji, w tym zarządzanie, szkolenie i motywowanie pracowników,
maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych,
obsługa i informowanie gości o wszelkich dostępnych usługach w hotelu,
dbałość o jak najwyższy poziom świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami,
monitorowanie poziomu zadowolenia gości,
analiza oczekiwań i opinii gości oraz inicjowanie działań naprawczych,
współpraca z działami operacyjnymi, pomoc i pełne zaangażowanie,
optymalizacja procesów w obszarze recepcji, w tym efektywność pracy,
współpraca z działem księgowości, bieżąca kontrola poprawności rozliczeń i dokumentacji,
udział w rekrutacjach, tworzeniu oraz wdrażaniu procedur,
szkolenie nowych pracowników,
szkolenie zespołu z obowiązujących standardów obsługi gościa, metod sprzedaży, programów lojalnościowych oraz motywowanie do osiągania założonych celów budżetowych,
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
organizacja zespołu kucharzy i pracowników zaplecza kuchni;
zarządzanie funkcjonowaniem restauracji hotelowej, bankietów, konferencji i imprez okolicznościowych;
dbałość o administrację dotyczącą swojego działu m.in. HACCP, audyty, ewidencja czasu pracy, faktury i raporty etc.;
kontrola kosztów żywności, umiejętność optymalizowania zużycia produktów w zależności od obłożenia i planowanych rezerwacji;
dbałość o maksymalizację zysków restauracji i osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz kontrolę jakości serwowanych dań, zarządzanie godzinami pracy zespołu;
tworzenie menu dopasowanego do konceptu restauracji;
regularna zmiana menu w oparciu o lokalne trendy i charakter restauracji i miejsca;
analiza lokalnego rynku pod katem popytu potencjalnych klientów na kulinaria;
wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach m.in. motywacja, oceny roczne, rekrutacja etc.;
współpraca z dziełem sprzedaży pod kątem tworzenia ofert dopasowanych do konkretnych typów wydarzeń;
współpraca z pozostałymi działami hotelowymi w celu osiągania założeń planów sprzedażowych;
dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni;
Zarządzanie restauracją, salami wykładowymi, obszarami hotelowymi oraz codzienne zarządzanie zespołami pracowników m.in. koordynatorami restauracji, personelem sprzątającym oraz recepcją;
Zapewnienie wysokiej jakości usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji gościa;
Bezpośredni kontakt z gośćmi i aktywne budowanie dobrego wizerunku hotelu;
Zarządzanie podległymi pracownikami - rekrutowanie, motywowanie, delegowanie, rozliczanie , oraz dbałość o rozwój podległego zespołu;
Udział w tworzeniu planów marketingowych i sprzedażowych dla restauracji, hotelu, spa oraz prognozowanie i budżetowanie;
Wdrożenie procesów dotyczących optymalizacji funkcjonowania hotelu;
Utrzymanie oraz rozbudowa nowych relacji biznesowych z nowymi oraz istniejącymi partnerami biznesowymi;
Monitorowanie wyników hotelu i dbanie o ciągłą ich poprawę;
Współtworzenie polityki cenowej, nadzór nad systemem rezerwacyjnym i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług;
Nadzór nad utrzymaniem standardów obsługi gości - usług, urządzeń i udogodnień;
Monitorowanie opinii gości ( portale rezerwacyjne , mapy google, media społecznościowe);
kształtowanie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 4* ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych w ocenie sytuacji na rynku i zmian w branży, w oparciu o aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
tworzenie kompleksowego planu sprzedażowo – marketingowego efektywnie wspierającego cele sprzedażowe jak i wizerunkowe,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystywaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacyjnych, a także budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem,
dostosowanie polityki cenowej hotelu do strategii sprzedaży oraz opracowywanie ofert pod dany segment klienta,
współpraca z Właścicielem hotelu i Dyrektorem hotelu lub osobą w imieniu których działa, w zakresie rozwoju strategicznych planów działalności hotelu,
planowanie i wdrażanie działań marketingowych,
inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
współpraca z podległym zespołem specjalistów, jego nadzór i koordynacja działań,
rozwój zespołu, praca nad wspólnymi celami i efektywnym dążeniu do nich,
Specjalista ds. organizacji imprez okolicznościowych
Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie polityki sprzedażowej hotelu 4* w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych (wesela, komunie, chrzciny, urodziny, wieczory panieńskie i kawalerskie) oraz konferencji
analizowanie rynku w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji i ocena ofert konkurencji
uczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji
przygotowanie ofert cenowych oraz kalkulacji
realizacja, koordynowanie procesu sprzedaży i rozliczanie wydarzeń konferencyjnych oraz indywidualnych
przygotowanie i nadzorowanie realizacji określonych budżetów sprzedaży w zakresie sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych,
aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej oraz wszystkich pozostałych usług hotelu
kształtowanie długofalowych relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów,
współpraca z dostawcami i kontrahentami,
realizowanie założonych planów sprzedażowych,
udzielanie wsparcia klientom na temat oferowanych produktów hotelu,
obsługiwanie klientów przez cały okres procesu sprzedażowego,
przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach,
przygotowanie raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki cenowej i marketingowej,
uczestniczenie w targach, wystawach, konferencjach, spotkaniach branżowych,
reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą zawodową,
zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających gości, spraw związanych z ich pobytem, zarówno w trakcie trwania, jak i po zakończeniu,
wsparcie w realizacji potrzeb gości oraz identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, celem zapewnienia prawidłowego pobytu,
udzielanie informacji na temat hotelu, jego usług i udogodnień,
przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i przez internet, przetwarzanie płatności,
prowadzenie raportów o zdarzeniach i incydentach w hotelu,
współpraca z innymi działami hotelu w celu realizacji życzeń gości,
obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,
przestrzeganie standardów marki Hotel Płac Alexandrinum,
zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż pokoi i dodatkowych usług,
wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego,
Specjalista ds. organizacji imprez okolicznościowych
Krubki-Górki 13A, Krubki-Górki (pow. wołomiński)
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie polityki sprzedażowej hotelu 4* w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych (wesela, komunie, chrzciny, urodziny, wieczory panieńskie i kawalerskie) oraz konferencji
analizowanie rynku w zakresie sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji i ocena ofert konkurencji
uczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju sprzedaży imprez okolicznościowych oraz konferencji
przygotowanie ofert cenowych oraz kalkulacji
realizacja, koordynowanie procesu sprzedaży i rozliczanie wydarzeń konferencyjnych oraz indywidualnych
przygotowanie i nadzorowanie realizacji określonych budżetów sprzedaży w zakresie sprzedaży konferencji oraz imprez okolicznościowych,
aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej oraz wszystkich pozostałych usług hotelu
kształtowanie długofalowych relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów,
współpraca z dostawcami i kontrahentami,
realizowanie założonych planów sprzedażowych,
udzielanie wsparcia klientom na temat oferowanych produktów hotelu,
obsługiwanie klientów przez cały okres procesu sprzedażowego,
przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach,
przygotowanie raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki cenowej i marketingowej,
uczestniczenie w targach, wystawach, konferencjach, spotkaniach branżowych,
Prowadzenie działań kuchni celem oferowania produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów,
Współtworzenie ofert gastronomicznych, planowanie kart menu i propozycji dla grup,
Dbałość o jakość, walory smakowe przygotowywanych potraw,
Obserwowanie trendów, działań konkurencji i wprowadzanie nowości do menu celem zwiększania wolumenu sprzedaży,
Przygotowanie dań - produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów,
Dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcje posiłków, jakość, smak, estetyka wydawanych posiłków,
Pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą,
Obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami,
Planowanie, organizacja, rozliczanie czasu pracy podległego personelu,
Motywowanie podległego zespołu,
Dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni,
Realizacja wszystkich wskaźników, procedur, rutyn, polityk, utrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów,