Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kreatywność, chęć rozwoju, poczucie humoru – bez tego się nie obędzie!
Zacięcie pisarskie oraz znajomość social mediów – zdecydowanie „must have”
Doświadczenie zawodowe w PR i marketingu – zdecydowanie mile widziane😊
Głównym celem naszego zespołu Invest in Pomerania jest pozyskiwanie i wspieranie inwestorów zagranicznych lokujących swoje biura na Pomorzu oraz promocja regionu jako doskonałego miejsca do pracy, studiowania i życia. Od początku naszej działalności realizujemy misję „We care more”. Każdego dnia przypomina nam ona nasze cele - proaktywną pomoc inwestorom, wyprzedzanie ich potrzeb oraz wspieranie siebie nawzajem wewnątrz zespołu
W naszej sekcji PR i Marketingu najważniejszymi wartościami są: szacunek, otwarta komunikacja, wsparcie i dążenie do wspólnie wyznaczonych celów. Jeśli content marketing i storytelling nie są Ci obce, podążasz za nowinkami w branży marketingowej oraz wyznajesz podobne wartości do naszych - koniecznie wyślij nam swoje CV, jest spora szansa, że to właśnie na Ciebie czekamy!
Zakres obowiązków:
• Tworzenie materiałów prasowych na temat nowych inwestycji w regionie oraz innych treści dotyczących działalności Invest in Pomerania, publikowanych w szeroko pojętych mediach
• Tworzenie innych treści PR-owych i marketingowych typu: blogi, posty na social media, slogany reklamowe
• Współudział w kreowaniu i realizowaniu strategii marketingowej i komunikacyjnej
• Inicjowanie i współrealizowanie działań optymalizacyjnych w zakresie treści, procesów, realizowanych projektów
• Współpraca z dostawcami usług (agencje PR i marketingu, copywriterzy, graficy, drukarnie, itp.)
• Udział w organizacji konferencji, eventów, webinarów, wywiadów
• Przygotowywanie prezentacji, analiz, zestawień niezbędnych do realizacji projektów teamu
• Analiza i raportowanie skuteczności działań PR-owych i marketingowych
• Reprezentowanie firmy na konferencjach, kongresach, targach oraz innych eventach branżowych w kraju i za granicą
• Działania bieżące tj. wsparcie innych sekcji Investu, udział w spotkaniach z inwestorami i partnerami, inwentaryzacja materiałów promocyjnych, itp
Wspieranie obsługi projektów inwestycyjnych poprzez udział w spotkaniach z inwestorami oraz przygotowanie materiałów informacyjnych jak i ofert inwestycyjnych;
Zbieranie, analiza oraz graficzne opracowanie wszelkich materiałów wykorzystywanych podczas współpracy z inwestorami;
Uczestniczenie w wydarzeniach branżowych, przygotowywanie materiałów do wykorzystania podczas spotkań oraz współorganizowanie kwestii logistycznych;
Uczestniczenie i współprzygotowanie misji gospodarczych tj. przygotowanie agendy i materiałów, umawianie spotkań, organizacja seminariów;
Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi działaniami;
Uwielbiasz Pomorze i chciał_byś mieć bezpośredni wpływ na jego rozwój gospodarczy? Lubisz pracować w międzynarodowym środowisku, uczestniczyć w konferencjach, targach i misjach gospodarczych zarówno w Polsce, jak i za granicą? A może z pasją przygotowujesz materiały promocyjne i raporty dotyczące gospodarki?
Jeśli tak, to ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Zespół Invest in Pomerania poszukuje łącznie 3 osób które będą odpowiedzialne za tworzenie merytorycznych treści dotyczących działań realizowanych przez sekcje:
• przyciągania talentów,
• przemysłową
• nowoczesnych usług dla biznesu
Każda z osób będzie odpowiedzialna za koordynowanie współpracy między dedykowaną sekcją a sekcją marketingu, zapewniając efektywną komunikację i rzetelne przekazywanie informacji
Zakres obowiązków:
• Pozyskiwanie wiedzy na temat aktualnej sytuacji sektorów priorytetowych w województwie pomorskim
• Ścisła współpraca z działem marketingu
• Przygotowywanie prezentacji i merytorycznych materiałów dla sekcji marketingu
• Przekazywanie aktualnych informacji na temat działań sekcji
• Udział w wydarzeniach branżowych i przygotowanie raportów z ich przebiegu
Rozwijasz się zawodowo w obszarze zamówień publicznych? Chcesz być częścią zespołu, który współtworzy przyszłość gospodarczą Pomorza? Dołącz do nas, aby na stanowisku specjalisty_ki ds. zamówień publicznych pomagać w procesach przetargowych i wspierać nasze projekty
Zakres obowiązków:
Wspieranie procesów postępowań w ramach zamówień wewnętrznych ARP S.A. oraz zgodnie z przepisami ustawy prawa zamówień publicznych, w tym:
• Przygotowywanie dokumentacji we współpracy z pracownikami, którzy inicjują dany przetarg,
• Prowadzenie konsultacji z Radcą Prawnym oraz Działem Księgowym,
• Komunikacja z potencjalnymi wykonawcami, prowadzenie oficjalnej korespondencji oraz wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych,
• Koordynacja prac komisji przetargowych, w tym procesu oceny ofert,
• Udział w tworzeniu umów, nadzorowanie procesu ich podpisywania oraz monitorowanie realizacji umów z wykonawcami,
• Prowadzenie procedur odwoławczych oraz przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ze strony instytucji nadzorujących,
• Archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań
Wspieranie zarządzania dokumentacją oraz sporządzaniem raportów projektowych, poprzez:
• Tworzenie raportów i analiz dotyczących postępów w realizacji projektu, osiągniętych wskaźników oraz stanu budżetu,
• Tworzenie oraz archiwizacja dokumentacji projektowej,
• Przygotowywanie dokumentacji dla instytucji audytujących
Wspomaganie działań Kierownika Projektu w zakresie oceny wniosków o przyznanie grantów inwestycyjnych
Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Promocji Sektorów Przemysłowych i wspieraj rozwój gospodarczy Województwa Pomorskiego poprzez szeroko zakrojone działania promocyjne w sektorach przemysłowych i na rynku nieruchomości. Twoje główne zadania będą obejmować wsparcie Invest in Pomerania w udziale w targach i konferencjach zarówno w kraju, jak i za granicą, a także przygotowywanie wysokiej jakości prezentacji i raportów dotyczących gospodarki regionu
Zakres obowiązków:
o Wsparcie organizacyjne i merytoryczne podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencji i misji gospodarczych zarówno w Polsce, jak i za granicą
o Wyszukiwanie, analizowanie i opracowywanie informacji dotyczących kluczowych branż przemysłowych i nieruchomościowych
o Tworzenie artykułów, raportów i informacji prasowych
o Przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz tworzenie i archiwizacja dokumentacji
o Wsparcie działań związanych z pozyskiwaniem inwestycji dla regionu, w tym przygotowywanie raportów i analiz gospodarczych, wyszukiwanie i opracowywanie ofert inwestycyjnych oraz wsparcie podczas organizacji wizyt studyjnych dla inwestorów
✅ Chcesz współpracować z najbardziej prestiżowymi markami w regionie
✅ Uwielbiasz Pomorze i chciałbyś mieć bezpośredni wpływ na jego rozwój gospodarczy
✅ Interesuje Cię ekonomia, inwestycje zagraniczne i nowoczesny biznes międzynarodowy
✅ Chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku i brać udział w konferencjach, targach i misjach gospodarczych w Polsce i za granicą
✅ Łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje
✅ Lubisz organizować wydarzenia, przygotowywać materiały promocyjne i raporty o gospodarce
To ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
o Wsparcie organizacyjne i merytorycznie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
o Zaangażowanie w pozyskanie inwestorów zagranicznych i prowadzenie projektów inwestycyjnych
o Organizowanie spotkań, seminariów i konferencji oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych dla partnerów biznesowych i instytucjonalnych IiP;
o Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi Inwestorami;
o Organizacja działań employer brandingowych w celu budowania atrakcyjności powierzonych marek Inwestorów;
o Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesów zakupowych;
o Poszerzanie wiedzy o trendach z sektora nowoczesnych usług biznesowych
✅ Chcesz współpracować z najbardziej prestiżowymi markami w regionie
✅ Uwielbiasz Pomorze i chciałbyś mieć bezpośredni wpływ na jego rozwój gospodarczy
✅ Interesuje Cię ekonomia, inwestycje zagraniczne i nowoczesny biznes międzynarodowy
✅ Chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku i brać udział w konferencjach, targach i misjach gospodarczych w Polsce i za granicą
✅ Łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje
✅ Lubisz organizować wydarzenia, przygotowywać materiały promocyjne i raporty o gospodarce
To ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
o Wsparcie organizacyjne i merytorycznie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
o Zaangażowanie w pozyskanie inwestorów zagranicznych i prowadzenie projektów inwestycyjnych
o Organizowanie spotkań, seminariów i konferencji oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych dla partnerów biznesowych i instytucjonalnych IiP;
o Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi Inwestorami;
o Organizacja działań employer brandingowych w celu budowania atrakcyjności powierzonych marek Inwestorów;
o Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesów zakupowych;
o Poszerzanie wiedzy o trendach z sektora nowoczesnych usług biznesowych
Młodszy Specjalista ds. obsługi terenów inwestycyjnych w zespole industrialowym Invest in Pomerania odpowiada za obsługę projektów przemysłowych w zakresie pozyskania ofert nieruchomości terenów inwestycyjnych i hal. Głównym zadaniem jest aktywne pozyskiwanie nowych ofert, współpraca z właścicielami gruntów, analizowanie pozyskanych ofert i ich opracowywanie pod katem przygotowania kompleksowej oferty dla inwestora. Do innych zadań należy też praca analityczna przy opracowywaniu raportów dotyczących kluczowych sektorów gospodarki regionu (offshore, półprzewodniki, mobilność) oraz aktywna współpraca z inwestorami, włączając w to globalne korporacje. Wśród firm wspieranych przez zespół znajdują się takie brandy jak Intel, Northvolt, Aptiv, Lacroix Electronics, Siemens Gamesa, Thyssen Krupp
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie i aktualizacja bazy terenów inwestycyjnych;
• Pozyskiwanie i opracowywanie nowych ofert inwestycyjnych zgodnych z potrzebami inwestorów;
• Aktywna współpraca z właścicielami nieruchomości, pośrednikami, władzami samorządowymi;
• Wyszukiwanie, analizowanie i opracowywanie danych gospodarczych i innych materiałów wykorzystywanych podczas obsługi inwestora (RFI, prezentacje, raporty, itp.);
• Wsparcie organizacyjnie i merytorycznie w zakresie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą
Wsparcie organizacyjne i merytorycznie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą
Zaangażowanie w pozyskanie inwestorów zagranicznych i prowadzenie projektów inwestycyjnych
Organizowanie spotkań, seminariów i konferencji oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych dla partnerów biznesowych i instytucjonalnych IiP
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi Inwestorami
Organizacja działań employer brandingowych w celu budowania atrakcyjności powierzonych marek Inwestorów
Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesów zakupowych
Poszerzanie wiedzy o trendach z sektora nowoczesnych usług biznesowych
Kreatywność, chęć rozwoju, poczucie humoru – bez tego się nie obędzie!
Zacięcie pisarskie, znajomość social mediów, umiejętność tworzenia grafik – zdecydowanie „must have”
Doświadczenie zawodowe w PR i marketingu – zdecydowanie mile widziane😊
Głównym celem naszego zespołu Invest in Pomerania jest pozyskiwanie i wspieranie inwestorów zagranicznych lokujących swoje biura na Pomorzu oraz promocja regionu jako doskonałego miejsca do pracy, studiowania i życia. Od początku naszej działalności realizujemy misję „We care more”. Każdego dnia przypomina nam ona nasze cele - proaktywną pomoc inwestorom, wyprzedzanie ich potrzeb oraz wspieranie siebie nawzajem wewnątrz zespołu
W naszej sekcji PR i Marketingu najważniejszymi wartościami są: szacunek, otwarta komunikacja, wsparcie i dążenie do wspólnie wyznaczonych celów. Jeśli content marketing i storytelling nie są Ci obce, podążasz za nowinkami w branży marketingowej oraz wyznajesz podobne wartości do naszych - koniecznie wyślij nam swoje CV, jest spora szansa, że to właśnie na Ciebie czekamy!
Do Twoich zadań będzie należało m.in.:
• Tworzenie materiałów prasowych na temat nowych inwestycji w regionie oraz innych treści dotyczących działalności Invest in Pomerania, publikowanych w szeroko pojętych mediach
• Tworzenie innych treści PR-owych i marketingowych typu: blogi, posty na social media, slogany reklamowe
• Prowadzenie kont w social mediach: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter
• Tworzenie podstawowych grafik (bannery, grafiki do postów, plakaty, itp.)
• Współudział w kreowaniu i realizowaniu strategii marketingowej i komunikacyjnej
• Inicjowanie i współrealizowanie działań optymalizacyjnych w zakresie treści, procesów, realizowanych projektów
• Współpraca z dostawcami usług (agencje PR i marketingu, copywriterzy, graficy, drukarnie, itp.)
• Udział w organizacji konferencji, eventów, webinarów, wywiadów
• Przygotowywanie prezentacji, analiz, zestawień niezbędnych do realizacji projektów teamu
• Analiza i raportowanie skuteczności działań PR-owych i marketingowych
• Reprezentowanie firmy na konferencjach, kongresach, targach oraz innych eventach branżowych w kraju i za granicą
• Aktualizacja stron internetowych
• Działania bieżące tj. wsparcie innych sekcji Investu, udział w spotkaniach z inwestorami i partnerami, inwentaryzacja materiałów promocyjnych, itp
Młodszy specjalista ds. migrantów w naszej organizacji to osoba odpowiedzialna za animację środowiska i organizowanie wydarzeń lokalnych, skierowanych na integrację migrantów i ekspatów. Wspierająca rozwój społeczny pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych zorientowanych na społeczne rozwiązywanie zagadnień, zaspokajanie potrzeb z wykorzystaniem podmiotowości, dialogu wartości i potencjału zasobów istotnych dla rozwoju środowiska. Osoba ta łączy elementy społecznej mobilizacji, partycypacyjnego zarządzania, innowacji społecznej i społecznego wytwarzania wiedzy oraz środowiskowej/lokalnej tożsamości
Zakres obowiązków:
• Praca nad integracją migrantów na rynku pracy;
• Współpraca z innymi członkami zespołu odpowiedzialnymi za kontakty z pracodawcami oraz funkcjonowanie regionalnego systemu rekrutacyjnego;
• Współpraca z pracodawcami;
• Organizacja wydarzeń lokalnych skierowanych na integrację migrantów, animacja współpracy z partnerami;
• Aktywizacja społeczności lokalnej;
• Budowanie sieci wymiany informacji oraz usprawnianie kompetencji komunikacyjnych między jednostkami, grupami i instytucjami społeczności lokalnej;
• Aktywne zapewnianie dostępu migrantów do informacji oraz platform podnoszenia kompetencji w ramach innych działań Invest in Pomerania;
• Organizowanie kampanii informacyjnych;
• Monitorowanie sytuacji w ramach polityki społecznej, imigracji oraz zmian prawnych;
Rzecznik Inwestora w naszej organizacji to osoba, która wspiera inwestorów w obszarze komunikacji z instytucjami publicznymi a także monitoruje problemy prawne w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na terenie województwa pomorskiego
- Wsparcie obsługi przedinwestycyjnej jak i poinwestycyjnej inwestorów poprzez współpracę z instytucjami publicznymi, lokalnymi władzami oraz związkami gospodarczymi;
- Wsparcie inwestorów w obszarze legalizacji zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce poprzez informowanie inwestorów o przebiegu procedur, tworzenie materiałów promocyjno-informacyjnych, organizowanie i prowadzenie spotkań i szkoleń dla inwestorów, cudzoziemców i przedstawicieli działów HR oraz koordynację tzw. ścieżki „fast track” we współpracy z Urzędem Wojewódzkim;
- Proaktywne nawiązywanie kontaktów z inwestorami w regionie, celem identyfikacji barier w ich rozwoju;
- Współpraca i realizacja wspólnych wydarzeń z otoczeniem biznesu tj. z organami publicznymi, przedstawicielami regionalnych ośrodków akademickich, lokalnymi dostawcami, organizacjami pożytku publicznego;
- Organizowanie kampanii informacyjnych;
- Monitorowanie najważniejszych aktów prawnych jak i systemów pomocowych związanych z udzielaniem pomocy publicznej;
- Analiza sytuacji prawnej dotyczącej prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce;
Administruje bazą pracowników i dokumentacją projektową związana z ewidencją czasu pracy i oddelegowaniem pracowników do projektu, prowadzi zestawienia i analizy,
Realizuje procesy rekrutacyjne: nadaje ogłoszenia, selekcjonuje CV, przeprowadza rozmowy rekrutacyjne oraz prowadzi program adaptacyjny,
Dba o komunikację wewnętrzną w organizacji, odpowiada za działania związane z employer brandingiem, candidate experience oraz budowaniem zaangażowania, współorganizuje targi pracy, konferencje i inne wydarzenia,
Tworzy i aktualizuje opisy stanowisk oraz ścieżki rozwojowe dla pracowników, identyfikuje potrzeby szkoleniowe oraz organizuje szkolenia, wspiera dyrektorów w przeprowadzaniu ocen okresowych, przeprowadza Exit Interview,
Współprowadzi i wspiera merytorycznie postępowania z zamówień publicznych,
Współpracuje z działami ARP, w szczególności Kadrami, IT, Księgowością, RODO, Działem Konsultingu i Rozliczeń, Radcą Prawnym
Młodszy Specjalista ds. obsługi terenów inwestycyjnych
aleja Grunwaldzka 472d, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Młodszy Specjalista ds. obsługi terenów inwestycyjnych w naszej organizacji to osoba wspierająca rozwój gospodarczy Województwa Pomorskiego pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych dotyczących sektorów przemysłowych i rynku nieruchomości. Głównym zadaniem jest utrzymywanie oraz rozbudowywanie bazy terenów inwestycyjnych oraz obiektów przemysłowych, wspomaganie działań związanych z obsługą projektów inwestycyjnych pod kątem wyszukiwania odpowiednich ofert terenów i hal, opracowywanie wysokiej jakości prezentacji i raportów dotyczących gospodarki regionu, rozbudowa i utrzymywanie baz danych, wspieranie innych działań promocyjnych sekcji
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie i aktualizacja bazy terenów inwestycyjnych, pozyskiwanie i opracowywanie nowych ofert inwestycyjnych zgodnych z potrzebami inwestorów;
• Wsparcie organizacyjnie i merytorycznie w zakresie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
• Wsparcie procesów zakupowych zawiązanych z realizacją działań sekcji
• Wyszukiwanie, analizowanie i opracowywanie danych gospodarczych i innych materiałów wykorzystywanych podczas obsługi inwestora (RFI, prezentacje, raporty, itp.)
• Wsparcie innych działań sekcji:
- wsparcie podczas organizacji wydarzeń branżowych i misji gospodarczych poprzez przygotowywanie materiałów i organizowanie kwestii logistycznych;
- zapewnienie wszelkich danych gospodarczych i innych materiałów zgodnych z potrzebami inwestorów;
- wspiera organizację eventów dla inwestorów i partnerów IIP poprzez współpracę z wykonawcami, przygotowywanie materiałów oraz współorganizowanie kwestii logistycznych;
Rolą Specjalisty ds. rynku pracy jest zwiększenie dynamiki procesu przepływu kandydatów do przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy w województwie. W ramach projektu „Live more. Pomerania”, Specjalista jest odpowiedzialny za promocje regionu jako miejsca do pracy i życia, między innymi poprzez przyciąganie talentów na regionalny rynek pracy z innych części kraju, jak i zza granicy, oraz łączenie ich z potencjalnymi pracodawcami. Osoba ta, jest odpowiedzialna za aktywną współpracę z instytucjami publicznymi, potencjalnymi pracodawcami, jak i rozbudowę sieci wymiany informacji
Zakres obowiązków:
• zarządzanie przepływem kandydatów na platformie rekrutacyjnej
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. zamówień publicznych, która pomoże nam w prowadzeniu naszych przetargów i postępowań zgodnie z zapisami Prawa Zamówień Publicznych
Zakres obowiązków:
• Wspiera prowadzenie postępowań w ramach zamówień wewnętrznych ARP S.A. oraz w ramach stosowania Ustawy prawo zamówień publicznych w tym:
- przygotowuje niezbędną dokumentację przy współpracy z pracownikami zlecającymi dane postępowanie,
- prowadzi konsultacje z Radcą Prawnym oraz Działem Księgowym,
- odpowiada za komunikacje z wykonawcami, prowadzi oficjalną korespondencję oraz wprowadza danych do systemów teleinformatycznych,
- koordynuje prace komisji przetargowych, w tym w szczególności proces oceny ofert,
- uczestniczy w tworzeniu umów, koordynuje proces ich podpisywania oraz nadzoruje realizację umów z wykonawcami,
- prowadzi postępowania odwoławcze oraz przygotowuje wyjaśnienia na zapytania instytucji nadzorujących,
- archiwizacje dokumentacje z prowadzonych postępowań,
• Wspiera prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości projektu poprzez:
- tworzenie raportów i statystyk dotyczących postępów w realizacji projektu, osiągniętych wskaźników oraz realizacji budżetu,
- tworzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu,
- przygotowywanie dokumentacji dla instytucji audytujących,
• Wspiera Kierownika Projektu w działaniach związanych z procesem oceny wniosków o udzielenie grantów inwestycyjnych
Specjalista do Działu Regionalna Instytucja Finansująca
aleja Grunwaldzka 472d, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie weryfikacji składanych przez przedsiębiorców wniosków oraz kontroli projektów, w tym wizyty w miejscu realizacji projektów, sporządzanie raportów z kontroli;
weryfikacja poprawności przeprowadzenia przez beneficjentów postępowań o udzielenie zamówień w oparciu o zasadę konkurencyjności;
prowadzenie korespondencji i innych form komunikacji z podmiotami, które uzyskały dofinansowanie oraz instytucjami wykonującymi zadania w ramach wdrażania i nadzoru RPO WP 2014-2020;
kompleksowe wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem projektów;
Specjalista ds. współpracy z uczelniami w naszej organizacji to osoba odpowiedzialna za szeroko rozumianą współpracę z uczelniami wyższymi. Od nawiązywania współpracy, poprzez utrzymywaniem relacji, wsparcie oraz promocję projektów edukacyjnych. Osoba ta, wspiera również potencjalnych pracodawców we współpracy z uczelniami
Zakres obowiązków:
• pozyskiwanie danych i informacji z uczelni pomorskich
• współpraca ze środowiskiem uczelni wyższych
• dbanie o relacje z kluczowymi interesariuszami
• prowadzenie projektów edukacyjnych
• wsparcie pracodawców we współpracy z uczelniami
• tworzenie materiałów i informacji dotyczących promocji ofert edukacyjnych i komercyjnych uczelni
• organizowanie wydarzeń informacyjnych dla studentów, szkół wyższych oraz potencjalnych pracodawców
Specjalista ds. migrantów w naszej organizacji to osoba odpowiedzialna za animację środowiska i organizowanie wydarzeń lokalnych, skierowanych na integrację migrantów i ekspatów. Wspierająca rozwój społeczny pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych zorientowanych na społeczne rozwiązywanie zagadnień, zaspokajanie potrzeb z wykorzystaniem podmiotowości, dialogu wartości i potencjału zasobów istotnych dla rozwoju środowiska. Osoba ta łączy elementy społecznej mobilizacji, partycypacyjnego zarządzania, innowacji społecznej i społecznego wytwarzania wiedzy oraz środowiskowej/lokalnej tożsamości
Zakres obowiązków:
• Praca nad integracją migrantów na rynku pracy;
• Współpraca z innymi członkami zespołu odpowiedzialnymi za kontakty z pracodawcami oraz funkcjonowanie regionalnego systemu rekrutacyjnego;
• Współpraca z pracodawcami;
• Organizacja wydarzeń lokalnych skierowanych na integrację migrantów, animacja współpracy z partnerami;
• Aktywizacja społeczności lokalnej;
• Budowanie sieci wymiany informacji oraz usprawnianie kompetencji komunikacyjnych między jednostkami, grupami i instytucjami społeczności lokalnej;
• Aktywne zapewnianie dostępu migrantów do informacji oraz platform podnoszenia kompetencji w ramach innych działań Invest in Pomerania;
• Organizowanie kampanii informacyjnych;
• Monitorowanie sytuacji w ramach polityki społecznej, imigracji oraz zmian prawnych;
Rolą Specjalisty ds. rynku pracy jest zwiększenie dynamiki procesu przepływu kandydatów do przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy w województwie. W ramach projektu „Live more. Pomerania”, Specjalista jest odpowiedzialny za promocje regionu jako miejsca do pracy i życia, między innymi poprzez przyciąganie talentów na regionalny rynek pracy z innych części kraju, jak i zza granicy, oraz łączenie ich z potencjalnymi pracodawcami. Osoba ta, jest odpowiedzialna za aktywną współpracę z instytucjami publicznymi, potencjalnymi pracodawcami, jak i rozbudowę sieci wymiany informacji
Zakres obowiązków:
• zarządzanie przepływem kandydatów na platformie rekrutacyjnej
Młodszy Specjalista ds. obsługi terenów inwestycyjnych
aleja Grunwaldzka 472d, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Młodszy Specjalista ds. obsługi terenów inwestycyjnych w naszej organizacji to osoba wspierająca rozwój gospodarczy Województwa Pomorskiego pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych dotyczących sektorów przemysłowych i rynku nieruchomości. Głównym zadaniem jest utrzymywanie oraz rozbudowywanie bazy terenów inwestycyjnych oraz obiektów przemysłowych, wspomaganie działań związanych z obsługą projektów inwestycyjnych pod kątem wyszukiwania odpowiednich ofert terenów i hal, opracowywanie wysokiej jakości prezentacji i raportów dotyczących gospodarki regionu, rozbudowa i utrzymywanie baz danych, wspieranie innych działań promocyjnych sekcji
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie i aktualizacja bazy terenów inwestycyjnych, pozyskiwanie i opracowywanie nowych ofert inwestycyjnych zgodnych z potrzebami inwestorów;
• wsparcie organizacyjnie i merytorycznie w zakresie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
• wsparcie procesów zakupowych zawiązanych z realizacją działań sekcji
• wyszukiwanie, analizowanie i opracowywanie danych gospodarczych i innych materiałów wykorzystywanych podczas obsługi inwestora (RFI, prezentacje, raporty, itp.)
• Wsparcie innych działań sekcji:
- wsparcie podczas organizacji wydarzeń branżowych i misji gospodarczych poprzez przygotowywanie materiałów i organizowanie kwestii logistycznych;
- zapewnienie wszelkich danych gospodarczych i innych materiałów zgodnych z potrzebami inwestorów;
- wspiera organizację eventów dla inwestorów i partnerów IIP poprzez współpracę z wykonawcami, przygotowywanie materiałów oraz współorganizowanie kwestii logistycznych;
Młodszy Specjalista ds. obsługi Inwestora w naszej organizacji to osoba wspierająca rozwój gospodarczy pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych. Głównym zadaniem jest wsparcie organizacji wydarzeń i udziału Invest in Pomerania w targach i konferencjach w kraju i za granicą, opracowywanie wysokiej jakości prezentacji i raportów dotyczących gospodarki regionu. Osoba ta jest odpowiedzialna za współpracę z ponad 170 inwestorami obecnymi na Pomorzu i zatrudniającymi ponad 32 tys. osób, w tym takie firmy jak: Amazon, State Street, Sii, Cognizant, Epam, Boeing, PwC, Bayer, Arrow, Kemira, Ricoh, DNV itp
Zakres obowiązków:
• Wsparcie organizacyjne i merytorycznie w zakresie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
• Stały kontakt z pozyskanymi inwestorami w regionie oraz budowanie relacji biznesowych poprzez:
- Organizowanie, przygotowywanie materiałów oraz aktywne uczestniczenie w cyklicznych spotkaniach dla partnerów biznesowych i instytucjonalnych IiP;
- Wspieranie cyklicznych spotkań centrów nowoczesnych usług biznesowych i IT w Trójmieście poprzez organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;
- Uczestniczenie i wsparcie w przygotowywaniu misji gospodarczych poprzez umawianie spotkań, organizowanie seminariów i kwestii logistycznych, oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;
• Organizacja działań z obszaru employer brandingu w ramach zachęt inwestycyjnych zwiększających pozyskiwanie talentów oraz budowanie atrakcyjności marek powierzonych inwestorów na Pomorzu;
• Wsparcie przygotowania procesów zakupowych poprzez przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia i tworzenie specyfikacji;
• Poszerzanie wiedzy z dziedziny lokalnych oraz globalnych trendów sektora bezpośrednich inwestycji zagranicznych
We are looking for a PR & Marketing Associate to join our Brand Team. You will be responsible for working with the team on creating, improving and maintaining content to support our business goals. Your duties will include data-driven storytelling and ensuring customer engagement, brand consistency and above all, a positive brand experience
You will be a part of the Marketing & Communications team and your role will be to grow and support brand Invest in Pomerania and its sub brands through data-driven content development and marketing. You will share the responsibility for creating the content strategy and ensuring its success
Therefore, you will:
- Create useful, meaningful content that highlights the region through social media platforms, the various websites, email and press,
- Use data and research on an ongoing basis to understand reader behaviour and recommend new content areas,
- Create various pieces of content (blogs, eBooks, videos, posts) and marketing texts and slogans,
- Update the websites and recommend improvements,
- Work closely with internal experts and manage cooperation with external suppliers: copywriters, graphic designer and other content creators,
- Conduct keyword research and use SEO guidelines to optimize content
We are looking for an experienced PR & Marketing Project Manager to join our Brand Team. You will be responsible for creating, improving and running campaigns to support our business goals. Your duties will include data-driven storytelling, stakeholder management and ensuring customer engagement, brand consistency and above all, a positive brand experience
You will be a part of the Marketing & Communications team and your role will be planning, managing and executing projects related to marketing campaigns, and turning the strategy and vision for Invest in Pomerania and it’s sub-brands into reality
Our ideal candidate is a go-getter who sees opportunities in challenges and is willing to make the most of them. They must have a knack for leadership as this position requires some level of supervision of other team members
Therefore, you will:
- Work on creating, maintaining and implementing an impactful content calendar that provides useful, meaningful content that highlights the region through social media platforms, the various websites, email and press
- Keep a track on, execute and drive the success of various marketing projects
- Work with different stakeholders to understand their need and to set the vision for content,
- Merge content with paid traffic campaigns and execute advanced content marketing strategies,
- Use data and research on an ongoing basis to understand reader behaviour and recommend new content areas,
- Develop and maintain an efficient and effective working relation with other team and departments to ensure a smooth and efficient workflow
- Work on public procurement processes to enable the smooth running of marketing operations and campaigns
- Update the websites and recommend improvements,
- Work closely with internal experts and manage cooperation with external suppliers: copywriters, graphic designer and other content creators,
Industrial Sectors Promotion Associate w naszej organizacji to osoba wspierająca rozwój gospodarczy Województwa Pomorskiego pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych dotyczących sektorów przemysłowych i rynku nieruchomości. Głównym zadaniem jest wsparcie organizacji wydarzeń i udziału Invest in Pomerania w targach i konferencjach w kraju i za granicą, opracowywanie wysokiej jakości prezentacji i raportów dotyczących gospodarki regionu oraz wspieranie innych działań promocyjnych sekcji
Zakres obowiązków:
Wsparcie organizacyjne i merytoryczne w zakresie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
Wyszukiwanie, analizowanie i opracowywanie informacji dotyczących kluczowych branż przemysłowych i nieruchomościowych;
Pisanie artykułów, raportów, informacji prasowych;
Przeprowadzanie procedur zakupowych w tym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, tworzenie i archiwizowanie dokumentacji;
Wsparcie innych działań sekcji związanych z pozyskiwaniem inwestycji dla regionu, m.in.:
- przygotowywanie raportów i analiz gospodarczych;
- wsparcie w procesie wyszukiwania i opracowywania ofert inwestycyjnych;
- wsparcie podczas organizacji wizyt studyjnych dla inwestorów
BSS Associate w naszej organizacji to osoba wspierająca rozwój gospodarczy pod kątem realizacji szeroko rozumianych działań promocyjnych jednego z priorytetowych sektorów dla Województwa Pomorskiego. Głównym zadaniem jest wsparcie organizacji wydarzeń i udziału Invest in Pomerania w targach i konferencjach w kraju i za granicą, opracowywanie wysokiej jakości prezentacji i raportów dotyczących gospodarki regionu, rozbudowa i utrzymywanie baz danych, wspieranie innych działań promocyjnych sekcji. Osoba ta jest odpowiedzialna za współpracę z ponad 170 inwestorami obecnymi na Pomorzu i zatrudniającymi ponad 32 tys. osób, w tym takie firmy jak: Amazon, State Street, Sii, Cognizant, Epam, Boeing, PwC, Bayer, Arrow, Kemira, Ricoh, DNV itp
Zakres obowiązków:
• Wsparcie organizacyjne i merytorycznie w zakresie działań związanych z promocją regionu podczas branżowych wydarzeń targowych, konferencyjnych oraz misji gospodarczych w Polsce i za granicą;
• Stały kontakt z pozyskanymi inwestorami w regionie oraz budowanie relacji biznesowych poprzez:
- Organizowanie, przygotowywanie materiałów oraz aktywne uczestniczenie w cyklicznych spotkaniach dla partnerów biznesowych i instytucjonalnych IiP;
- Wspieranie cyklicznych spotkań centrów BSS i IT w Trójmieście poprzez organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, współpracowanie z lokalnym oddziałem ABSL oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;
- Uczestniczenie i wsparcie w przygotowywaniu misji gospodarczych poprzez umawianie spotkań, organizowanie seminariów i kwestii logistycznych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;
• Organizacja działań z obszaru employer brandingu w ramach zachęt inwestycyjnych zwiększających pozyskiwanie talentów oraz budowanie atrakcyjności marek powierzonych inwestorów na Pomorzu;
• Wsparcie przygotowania procesów zakupowych poprzez przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia i tworzenie specyfikacji;
• Poszerzanie wiedzy z dziedziny lokalnych oraz globalnych trendów sektora BSS