Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (77)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 77 )
Business Analyst
Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Under the supervision of the CFO, the Business Analyst will focus on supporting business commercial operations in data analysis, reporting as well as building business models for all international markets and companies within the Group
Data analysis and graphical presentation for business decision-making
Create queries, dashboards and reports using PowerBI
Building business models
Analysis of productivity and profitability of different business lines and distribution channels (retail, wholesale, eCommerce)
Monitoring and analyzing of KPIs such as sales, margins and inventory turnover
Preparation of effective tools for creating plans and analyzes
Co-operating closely with brand/retail managers as well as logistics team
Supporting all business units with insights to make informed decisions towards achieving the company's objectives
Elektroniczne generowanie dokumentów sprzedażowych, pocztowych i transportowych na wybrane rynki w Europie
Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych oraz płatności i raportowanie do działu księgowości
Współpraca z magazynem/lettershop’em i zagranicznymi biurami obsługi klienta
Kontrola poprawności ustawień kampanii marketingowych w systemach wewnętrznych
Nadzór nad skutecznością doręczeń firm kurierskich
Kontrola zamówień i rozliczanie faktur kosztowych na poziomie logistycznym
Nadzór nad realizacją procesów operacyjnych, monitorowanie i wstępna akceptacja kosztów
Organizacja transportu towarów oraz nadzór nad prawidłowym i terminowych przebiegiem procesu
Koordynacja wybranych działań operacyjnych oraz zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy (współpraca z działem finansowo-księgowym, marketingiem oraz obsługą klienta)
Rozwiązywanie problemów dotyczących funkcjonowania wewnętrznych systemów komputerowych i procesów
Bieżąca współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w Europie
Identify, negotiate and secure new business opportunities across CEE within new and existing wholesale accounts (2nd and 3rd tier)
Serve as the primary point of contact for clients, addressing inquiries, resolving issues, and ensuring customer satisfaction
Cultivate and manage strong relationships with clients by regular communication to understand their needs, provide product information and offer solutions
Collaborate directly with the producer to ensure a consistent supply of products at all times
Ensure accurate and timely order fulfilment to maintain customer satisfaction
Participate in international trade shows, exhibitions and industry events to showcase products and expand the customer base
Data analysis and graphical presentation for business decision-making (areas such as finance, HR, new product development)
Create queries, dashboards and reports using PowerBI
Monitoring key financial indicators
Close cooperation with business units to understand their needs and expectations
Support in product portfolio profit analysis and improvement measures to identify critical business issues and deviations from the goals and strategic initiatives
Supporting the month-end closing process, determining and explaining deviations between planned and actual costs
Analysis of plant and individual organisational unit costs
Participation in the budgeting and forecasting process
Support in initiating changes in group projects and common processes
Specjalista ds. Planowania Produkcji (Production Planner)
Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja projektów produktowych, zapewnienie terminowych realizacji poszczególnych etapów wdrażania nowych produktów lub programów produktowych
Monitorowanie statusu realizacji wysyłek: śledzenie postępu w realizacji zamówień kolekcjonerskich i singlowych, reagowanie na ewentualne opóźnienia
Monitorowanie zleceń na konfekcjonowanie oraz ustalanie priorytetów: koordynowanie procesu konfekcjonowania produktów i dbanie o efektywne wykorzystanie zasobów
Przygotowanie prognoz miesięcznych oraz zamówień zakupowych
Monitorowanie poziomu zapasów i koordynacja przeglądu zatowarowania wśród wszystkich osób odpowiedzialnych za produkt znajdujący się w magazynie
Przygotowanie raportów wewnętrznych: tworzenie raportów dotyczących stanu magazynowego, realizacji wysyłek i innych kluczowych wskaźników
Zarządzenie subskrypcjami
Zapewnienie efektywnej współpracy i komunikacji z klientami wewnętrznymi oraz logistyką: Utrzymywanie płynnego przepływu informacji między działami w celu osiągnięcia optymalnych wyników
Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist
Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii beauty, sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym
Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, Social Media (facebook, instagram, kanały własne i grupy), YT, e-mail marketing
Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
Proaktywna współpraca ze Starszym Specjalistą ds. Performance Marketingu i agencją w zakresie monitorowania i optymalizacji kampanii online
Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
Odpowiedzialność za prowadzenie, rozwój i rozliczanie działań afiliacyjnych
Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)
Odpowiedzialność za wyznaczanie celów, realizację, monitorowanie i optymalizację kampanii online (generowanie leadów oraz kampanie sprzedażowe)
Zrozumienie i wdrażanie narzędzi marketingu online (CRM, Google, eCommerce, Social Media (facebook, instagram), e-mail marketing) potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele
Inicjowanie I wdrażanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe
Odpowiedzialność za prowadzenie i rozwój działań afiliacyjnych
Stałe monitorowanie skuteczności prowadzonych działań, rekomendacje oraz testowanie nowych rozwiązań
Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
Rozwijanie i optymalizacja bieżących procesów niezbędnych do realizacji zakładanych celów
Poszukiwanie nowych partnerów online
Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi
Providing credible managerial information for decision-making by the company
Contribute in product portfolio profit analysis and improvement measures to identify critical business issues and deviations from the goals and strategic initiatives
Monitoring key financial indicators
Supporting the month-end closing process, determining and explaining deviations between planned and actual costs
Contribute with finance expertise/ knowledge, initiating changes, and act as a sparring partner in group projects and common processes
Analysis and control of plant and individual organisational unit costs
Participation in the budgeting and forecasting process
Merchandise Planning: Develop and execute merchandise plans, including assortment planning, inventory management, and pricing strategies
Inventory Management: Monitoring store inventory levels, analyzing sell-through data, and making recommendations for replenishment or markdowns
Sales Analysis and Reporting: Analyzing sales performance, identifying areas of opportunity or concern, and preparing reports for management. Monitoring KPIs such as sales, margin, and inventory turnover to track the success of merchandise strategies
Market Research and Analysis: Conducting market research to identify current jewelry trends, consumer preferences, and competitor analysis. Analyzing sales data and customer feedback to make informed decisions regarding product assortment and inventory levels
Collection Selection & Management: Select and manage product assortments and collections based on market trends, customer/consumer demand, and sales performance
Relationship Building: Building and maintaining relationships with our brands contacts. Discussing product needs and delivery schedules to ensure timely and cost-effective product availability to meet customers and market’s needs
Cross-functional Collaboration: Collaborating with various departments such as marketing, logistics and operations to ensure effective execution of merchandise strategies. Providing input and support for marketing campaigns, promotional activities, and visual merchandising initiatives
Assisting in Sales Activities: Supporting the sales process by attending trade shows, assisting with buying selection, and participating in product presentations and negotiations when needed
Trend Forecasting: Staying updated with fashion/jewelry trends, attending fairs, and conducting trend forecasting to anticipate future market demands and opportunities
Travelling: You will be travelling to fairs, sales meetings and conferences
Defining internal project goals: Understanding the needs of the organization and defining project goals, taking into account technological and business aspects
Internal Project Planning and Management: Create project plans, schedules, collaborate with external vendor project teams, and effectively manage the project from start to finish
Developing solutions: Active participation in the development and verification of technological solutions in terms of their logical consistency and development possibilities. Identifying design issues and challenges and taking corrective actions to achieve project goals
Technical verification: Thoroughly verifying solutions in terms of their feasibility and effectiveness, recommending possible improvements, and testing developed solutions
Project Progress Monitoring: Regular reporting of project progress and activities to ensure timely achievement of goals
Communication: Building lasting relationships with suppliers/external companies and project stakeholders
Process improvement: Continuous improvement of design processes and recommending and implementing new tools and solutions. Identification of possible improvements
Scouting for Exceptional Ingredients: You will be on the forefront of identifying cutting-edge, science-backed ingredients for our high-quality food supplements
Collaborating with Product Development: Maintaining seamless communication with our Product Development team to ensure that the New Product Development process stays on track and within defined timelines
Marketing Synergy: Partnering with our Marketing departments to review and proofread Polish/English label texts for food supplements and marketing materials, ensuring they align with our approved strategies for different markets
CEE Market Notification: Assisting in the notification process for food supplements in Central and Eastern European markets, working closely with the Marketing Team and legal professionals responsible for national notifications
Health Claims Substantiation: Providing health claims substantiation for formula ingredients in line with EFSA regulations
Safety Evaluation: Evaluating the safety profile of product ingredients according to European regulations
Data Analysis and Communication: Analyzing scientific data and transforming it into clear, market-friendly narratives that bolster product claims
Cost Analysis: Obtaining price quotations for proposed food supplement formulations, including formulation and packaging costs
Quality Assurance: Ensuring the accuracy of Product Master Formulation (PMF), which includes active ingredient lists, dosages, safety of additives, and capsule weights
Customer Support: Collaborating with our Consumer Service team to address product-related inquiries from customers
Building relations with Investors, End Customers, A&D offices in Poland
Responsible for topline of Premium Brands (targets according to regional targets)
Direct active project sourcing in cooperation with decision makers
Managing customer databases, creating a project acquisition strategy through the segmentation process
Strong co-operation with business partners and distributors
Responsibility for the development of new sales channels (excluding e-commerce); new channels incl. areas such as medical distributors, companies specializing in IT equipment etc
Geographical division within the team is divided into two areas: north (Warsaw and Gdynia regions) and south (Katowice, Wrocław and Poznań regions)
Building relations with Investors, End Customers, A&D offices in Poland
Responsible for topline of Premium Brands (targets according to regional targets)
Direct active project sourcing in cooperation with decision makers
Managing customer databases, creating a project acquisition strategy through the segmentation process
Strong co-operation with business partners and distributors
Responsibility for the development of new sales channels (excluding e-commerce); new channels incl. areas such as medical distributors, companies specializing in IT equipment etc
Geographical division within the team is divided into two areas: north (Warsaw and Gdynia regions) and south (Katowice, Wrocław and Poznań regions)
Building relations with Investors, End Customers, A&D offices in Poland
Responsible for topline of Premium Brands (targets according to regional targets)
Direct active project sourcing in cooperation with decision makers
Managing customer databases, creating a project acquisition strategy through the segmentation process
Strong co-operation with business partners and distributors
Responsibility for the development of new sales channels (excluding e-commerce); new channels incl. areas such as medical distributors, companies specializing in IT equipment etc
Geographical division within the team is divided into two areas: north (Warsaw and Gdynia regions) and south (Katowice, Wrocław and Poznań regions)
Odpowiedzialność za całościową organizację i kontrolę procesu zakupowego wybranej grupy produktów kolekcjonerskich
Czynny udział w negocjacjach handlowych z dostawcami/dealerami w Polsce oraz za granicą
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz alternatywnych źródeł zaopatrzenia
Organizacja i kontrola procesu obiegu dokumentów zakupowych (umowy, zamówienia itp.)
Tworzenie zamówień zakupu materiałów i usług na podstawie zapotrzebowania działów wewnętrznych oraz kontrola ich realizacji
Weryfikacja zapotrzebowani zakupowych
Przygotowywanie harmonogramów produkcji i monitorowanie dostaw
Bieżąca współpraca z klientami i partnerami w trakcie prowadzonych projektów
Rozwiązywanie reklamacji
Weryfikacja i akceptacja faktur
Udział w targach/wydarzeniach branżowych/aukcjach w regionie CEE
Cykliczna ocena warunków współpracy z dostawcami oraz nadzór nad aktualnością kontraktów
Pozyskiwanie informacji z rynku i katalogów oraz ich weryfikacja
Monitorowanie działań konkurencji
Współpraca i dzielenie się wiedzą z działem Marketingu (Product Managerami) przy wprowadzaniu produktu do sprzedaż oraz z działem Logistyki i Produkcji
Preparing trainings, maintaining business contacts with the most important A&D offices
Taking action to introduce a wide range of company’s products to the investment books, implementing the idea of the company as an expert in seating solutions
Preparation of tools and solutions supporting cooperation with architects (pCon, visualization materials etc.)
Supporting the activities of other sales department’s employees in contacts with A&D offices
Preparing trainings, maintaining business contacts with the most important A&D offices
Taking action to introduce a wide range of company’s products to the investment books, implementing the idea of the company as an expert in seating solutions
Preparation of tools and solutions supporting cooperation with architects (pCon, visualization materials etc.)
Supporting the activities of other sales department’s employees in contacts with A&D offices
Preparing trainings, maintaining business contacts with the most important A&D offices
Taking action to introduce a wide range of company’s products to the investment books, implementing the idea of the company as an expert in seating solutions
Preparation of tools and solutions supporting cooperation with architects (pCon, visualization materials etc.)
Supporting the activities of other sales department’s employees in contacts with A&D offices
Building relations with Investors, End Customers, A&D offices in Poland
Responsible for topline of Premium Brands (targets according to regional targets)
Direct active project sourcing in cooperation with decision makers
Managing customer databases, creating a project acquisition strategy through the segmentation process
Strong co-operation with business partners and distributors
Responsibility for the development of new sales channels (excluding e-commerce); new channels include areas such as medical distributors, companies specializing in IT equipment, etc
Building relations with Investors, End Customers, A&D offices in Poland
Responsible for topline of Premium Brands (targets according to regional targets)
Direct active project sourcing in cooperation with decision makers
Managing customer databases, creating a project acquisition strategy through the segmentation process
Strong co-operation with business partners and distributors
Responsibility for the development of new sales channels (excluding e-commerce); new channels include areas such as medical distributors, companies specializing in IT equipment, etc
Building relations with Investors, End Customers, A&D offices in Poland
Responsible for topline of Premium Brands (targets according to regional targets)
Direct active project sourcing in cooperation with decision makers
Managing customer databases, creating a project acquisition strategy through the segmentation process
Strong co-operation with business partners and distributors
Responsibility for the development of new sales channels (excluding e-commerce); new channels include areas such as medical distributors, companies specializing in IT equipment, etc
Specjalista ds. Zarządzania Procesami w dziale Obsługi Klienta
Warszawa
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitoring zgłoszeń Klientów w celu identyfikacji obszarów do usprawnienia
Aktualizacja i współtworzenie procedur obowiązujących w obszarze Customer Care
Nadzór nad zgodnością i przestrzeganiem obowiązujących procedur w ramach Obsługi Klienta przez Call Center zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych (kraje CEE)
Utrzymywanie relacji z Call Center w Polsce oraz w innych krajach CEE, sprawna i efektywna komunikacja w jęz. angielskim oraz polskim
Prowadzenie szkoleń i warsztatów w j.polskim oraz j.angielskim
Monitorowanie i analiza uzyskiwanych wskaźników KPI w zakresie Front Line oraz Back Office Call Center
Tworzenie materiałów szkoleniowych, informacyjnych i pomocniczych w celu usprawnienia pracy zespołu odpowiedzialnego za Obsługę Klienta, zarówno w j. polskim jak i j. angielskim
Skuteczna komunikacja z Klientami indywidualnymi za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu, listów, zapewniająca im pozytywne wrażenia podczas każdej interakcji
Aktualizacja wiedzy o produktach firmy
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia rozwiązań dostosowanych do niestandardowych lub doraźnych zapytań Klientów
Bieżąca współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
Setting targets, executing, monitoring and optimizing complete online campaigns for e-shop that operates on multiple markets
High practical skills in marketing automation - SALESmanago and/or Klaviyo, with top priority for e-mail marketing
Using SEO background to support this channel and improve general e-shop performance
Understanding the role of e-marketing tools needed for delivery of brilliant Customer Journey, executing the ones that maximize conversion to sales based on the defined marketing objective
Have proven track and practical skills using WooCommerce and Presta Shop
Basic knowledge of Google and Facebook Ads
Performing tests and analyzing results for UX, design, customer journey, and campaign efficiency
Developing e-sale platform with latest innovations and improvements
Coordinating all activities around the e-shop including close cooperation with other team members
Sharing knowledge and learnings based on performed activities, presenting reports and conclusions for further practical implementation and developments
Księgowanie faktur zakup zagraniczny (w tym środków trwałych oraz materiałów i towarów) zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi w szczególności: sprawdzenie dokumentu księgowego pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzenie kontrahentów z EU w VIES, dekretacja i księgowanie dokumentu z zastosowaniem odpowiedniego kursu walut, rozliczenie różnic kursowych, korespondencja z kontrahentem w przypadku pojawienia się nieścisłości, przekazanie dokumentu do płatności, archiwizacja dokumentu, wystawianie not korygujących do faktur zakupu
Ewidencja i zaksięgowanie transakcji dotyczących importu, importu usług oraz WNT
Pozyskiwanie, ewidencja i archiwizacja Certyfikatów Rezydencji
Potrącanie, ewidencja oraz księgowanie podatku u źródła
Roczne wystawienie dokumentów IFT, CIT-10
Rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych dostawców zagranicznych
Analiza kont
Przygotowanie danych do kwartalnych sprawozdań NBP
Monitoring zgłoszeń Klientów w celu identyfikacji obszarów do usprawnienia
Aktualizacja i współtworzenie procedur obowiązujących w obszarze Customer Care
Nadzór nad zgodnością i przestrzeganiem obowiązujących procedur w ramach Obsługi Klienta przez Call Center zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych (kraje CEE)
Utrzymywanie relacji z Call Center w Polsce oraz w innych krajach CEE, sprawna i efektywna komunikacja w jęz. angielskim oraz polskim
Prowadzenie szkoleń i warsztatów w j.polskim oraz j.angielskim
Monitorowanie i analiza uzyskiwanych wskaźników KPI w zakresie Front Line oraz Back Office Call Center
Tworzenie materiałów szkoleniowych, informacyjnych i pomocniczych w celu usprawnienia pracy zespołu odpowiedzialnego za Obsługę Klienta, zarówno w j. polskim jak i j. angielskim
Skuteczna komunikacja z Klientami indywidualnymi za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu, listów, zapewniająca im pozytywne wrażenia podczas każdej interakcji
Aktualizacja wiedzy o produktach firmy
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia rozwiązań dostosowanych do niestandardowych lub doraźnych zapytań Klientów
Bieżąca współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
Współpraca z usługodawcami w zakresie dostawy produktów, obsługi logistycznej kampanii marketingowych oraz transportu towarów poza kraje UE (odpowiedzialność za rynek norweski)
Organizacja transportu towarów oraz nadzór nad prawidłowym i terminowych przebiegiem procesu
Nadzór nad realizacją procesów operacyjnych, monitorowanie i wstępna akceptacja kosztów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu odprawy celnej produktów
Współpraca z magazynem w Polsce oraz z agencjami celnymi (Polska/Norwegia)
Uczestniczenie w negocjacjach warunków współpracy z usługodawcami (poczta, firmy kurierskie w Norwegii)
Koordynacja wybranych działań operacyjnych oraz zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy (współpraca z działem finansowo-księgowym, marketingiem w Norwegii oraz obsługą klienta)
Control of timely and quality preparation and submission of VAT returns together with the finance local teams
Provide technical support and advice to the business; perform detailed analysis of VAT data, reporting back on accuracy and compliance matters
Ensure requirements for zero rating are met
Ensure processes and controls are in place and maintained to minimize VAT risks
Build relationships and provide VAT advice and support to the business as required (including cross border and chain transactions in international supply chain) to ensure thorough understanding of reporting requirements and business needs
Monitor and implement changes to European VAT legislation in the countries where the business is established
Księgowanie faktur zakup zagraniczny (w tym środków trwałych oraz materiałów i towarów) zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi w szczególności: sprawdzenie dokumentu księgowego pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzenie kontrahentów z EU w VIES, dekretacja i księgowanie dokumentu z zastosowaniem odpowiedniego kursu walut, rozliczenie różnic kursowych, korespondencja z kontrahentem w przypadku pojawienia się nieścisłości, przekazanie dokumentu do płatności, archiwizacja dokumentu, wystawianie not korygujących do faktur zakupu
Ewidencja i zaksięgowanie transakcji dotyczących importu, importu usług oraz WNT
Pozyskiwanie, ewidencja i archiwizacja Certyfikatów Rezydencji
Potrącanie, ewidencja oraz księgowanie podatku u źródła
Roczne wystawienie dokumentów IFT, CIT-10
Rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych dostawców zagranicznych
Analiza kont
Przygotowanie danych do kwartalnych sprawozdań NBP
Setting targets, executing, monitoring and optimizing complete online campaigns for e-shop that operates on multiple markets
High practical skills in Google and Facebook ads, Social Media, marketing automation - SALESmanago and Klaviyo, with top priority for e-mail marketing
Using SEO background to support this channel and improve general e-shop performance
Understanding the role of e-marketing tools needed for delivery of brilliant Customer Journey, executing the ones that maximize conversion to sales based on the defined marketing objective
Have proven track and practical skills using WooCommerce and Presta Shop
Performing tests and analyzing results for UX, design, customer journey, and campaign efficiency
Developing e-sale platform with latest innovations and improvements
Coordinating all activities around the e-shop including close cooperation with other team members
Sharing knowledge and learnings based on performed activities, presenting reports and conclusions for further practical implementation and developments
Współpraca z usługodawcami w zakresie dostawy produktów, obsługi logistycznej kampanii marketingowych oraz transportu towarów poza kraje UE (odpowiedzialność za rynek norweski)
Organizacja transportu towarów oraz nadzór nad prawidłowym i terminowych przebiegiem procesu
Nadzór nad realizacją procesów operacyjnych, monitorowanie i wstępna akceptacja kosztów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu odprawy celnej produktów
Współpraca z magazynem w Polsce oraz z agencjami celnymi (Polska/Norwegia)
Uczestniczenie w negocjacjach warunków współpracy z usługodawcami (poczta, firmy kurierskie w Norwegii)
Koordynacja wybranych działań operacyjnych oraz zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy (współpraca z działem finansowo-księgowym, marketingiem w Norwegii oraz obsługą klienta)
Set vision and strategy for holistic and seamless brand discovery, shopping and purchase experience
Manage and drive improvements to E-commerce P&L, including revenue, margin and expense improvement
Set budget for E-commerce channel with Planning team and Director of Buying
Partner with digital marketing agency to drive strategy and execution of all digital performance marketing channels including search, paid social, remarketing, email and affiliate channels
Oversee paid and display marketing efforts, including investment strategy, program performance, and testing
Develop quarterly and monthly content calendars to align with retail and promotional calendars
Oversee project management tool and briefing process for cross-functional teammates including graphic designers and web content merchandisers
Determine site experience improvements through analytics and testing and work with platform design and development teams to ensure execution
Lead operational decision making and partner with leadership in customer service, distribution and logistics to drive performance and customer satisfaction throughout the sales cycle
Discover, evaluate and recommend new E-Commerce technologies to ensure delivery of value and KPIs
Establish detailed KPIs and metrics to track and report on performance of processes and programs and
Transform data into actionable insights and recommendations
Manage logistics relationship ensuring that product goes live and flows through the systems properly
Partner with Licensees to develop seasonal social media strategies and blog editorial topics
Develop and update brand strategic plans for the web site based on the brand priorities, industry trends, concept-to-consumer, and customer insight
Develop annual, monthly Ecommerce forecast and budget, including traffic, sales, conversion and AOV
Stay abreast of current digital marketing trends, consumer insight, Ecommerce technology
Define long-term needs, functionality, features, etc., and digital experiences
Współpraca z usługodawcami w zakresie dostawy produktów, obsługi logistycznej kampanii marketingowych oraz transportu towarów poza kraje UE (odpowiedzialność za rynek norweski)
Organizacja transportu towarów oraz nadzór nad prawidłowym i terminowych przebiegiem procesu
Nadzór nad realizacją procesów operacyjnych, monitorowanie i wstępna akceptacja kosztów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu odprawy celnej produktów
Współpraca z magazynem w Polsce oraz z agencjami celnymi (Polska/Norwegia)
Uczestniczenie w negocjacjach warunków współpracy z usługodawcami (poczta, firmy kurierskie w Norwegii)
Koordynacja wybranych działań operacyjnych oraz zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy (współpraca z działem finansowo-księgowym, marketingiem w Norwegii oraz obsługą klienta)
Setting targets, executing, monitoring and optimizing complete online campaigns for e-shop that operates on multiple markets
High practical skills in Google and Facebook ads, Social Media, marketing automation - SALESmanago and Klaviyo, with top priority for e-mail marketing
Using SEO background to support this channel and improve general e-shop performance
Understanding the role of e-marketing tools needed for delivery of brilliant Customer Journey, executing the ones that maximize conversion to sales based on the defined marketing objective
Have proven track and practical skills using WooCommerce and Presta Shop
Performing tests and analyzing results for UX, design, customer journey, and campaign efficiency
Developing e-sale platform with latest innovations and improvements
Coordinating all activities around the e-shop including close cooperation with other team members
Sharing knowledge and learnings based on performed activities, presenting reports and conclusions for further practical implementation and developments
Create and edit a variety of written materials, including but not limited to press releases, blog posts, bylines, paid editorial and keynote presentations
Design and review the offline and online content in media announcements and media kits
Check content produced for company websites
Monitor corporate/brand image frequently and if necessary, implement actions to improve it
Work on developing a customer loyalty magazine (manage the project, draft content, oversee design and coordinate free-lance content creators)
Work (together with Lifestyle Photographer) on customer testimonial project (carrying out customer interviews)
Work collaboratively with content marketing and social media team to create a content calendar, develop story ideas, copyediting, and proofreading
Analyze all media and online coverage of the organization and draft appropriate responses
Develop, implement and up-date crisis communications plan and media strategy, as needed as well as serve as point of contact for crisis communications
Consistently interact, establish and cultivate new relationships with journalists within business and industry media
Manage media inquiries and interview requests
Act as an internal reporter or news anchor by conducting interviews with employees to generate stories, videos, and other content
Co-operate with local PR agencies, graphic designers, content developers
Represent the organization at press conferences, interviews, etc
Organize promotional events such as press tours or conferences
Współpraca z usługodawcami w zakresie dostawy produktów, obsługi logistycznej kampanii marketingowych oraz transportu towarów poza kraje UE (odpowiedzialność za rynek norweski)
Organizacja transportu towarów oraz nadzór nad prawidłowym i terminowych przebiegiem procesu
Nadzór nad realizacją procesów operacyjnych, monitorowanie i wstępna akceptacja kosztów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu odprawy celnej produktów
Współpraca z magazynem w Polsce oraz z agencjami celnymi (Polska/Norwegia)
Uczestniczenie w negocjacjach warunków współpracy z usługodawcami (poczta, firmy kurierskie w Norwegii)
Koordynacja wybranych działań operacyjnych oraz zapewnienie właściwej komunikacji wewnątrz firmy (współpraca z działem finansowo-księgowym, marketingiem w Norwegii oraz obsługą klienta)
Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating smoothly
Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease
Manage office supplies inventory and place orders as necessary ensuring efficiency
Manage relationships with vendors, service providers and landlord, ensuring that all items are invoiced and paid on time
Perform receptionist duties: greet visitors, and answer and direct phone calls
Receive and sort incoming mail and deliveries, and manage outgoing mail
Develop office policies and procedures, and ensure they are implemented appropriately
Partner with HR to maintain various hiring and onboarding policies
Assist with office layout planning and office moves, and with managing and maintaining IT infrastructure
Responsible for ensuring office financial objectives are met by preparing annual budget for the office, planning the expenditures, analysing variances and carrying out necessary corrections that may arise
Perform review and analysis of special projects and keep the management properly informed
Identify opportunities for process and office management improvements, and design and implement new systems
Provide other administrative support as necessary, including organizing group meetings, company conferences/events, maintaining calendars, doing research, translating documents and preparing reports for all departments
Organize orientation, support and training of new staff members if necessary
Ensure filing systems are maintained and current
Ensure security, integrity and confidentiality of data
Maintain a safe and secure working environment and represent the company outside
Setting targets, executing, monitoring and optimizing complete online campaigns for e-shop that operates on multiple markets
High practical skills in Google and Facebook ads, Social Media, marketing automation - SALESmanago and Klaviyo, with top priority for e-mail marketing
Using SEO background to support this channel and improve general e-shop performance
Understanding the role of e-marketing tools needed for delivery of brilliant Customer Journey, executing the ones that maximize conversion to sales based on the defined marketing objective
Have proven track and practical skills using WooCommerce and Presta Shop
Performing tests and analyzing results for UX, design, customer journey, and campaign efficiency
Developing e-sale platform with latest innovations and improvements
Coordinating all activities around the e-shop including close cooperation with other team members
Sharing knowledge and learnings based on performed activities, presenting reports and conclusions for further practical implementation and developments
Odpowiedzialność za wyznaczanie celów, realizację, monitorowanie i optymalizację kampanii online (generowanie leadów oraz kampanie sprzedażowe) na rynkach CEE przy współpracy z agencją marketingową i działaniami offline
Zrozumienie i wdrażanie narzędzi marketingu online (CRM, Google, eCommerce, Social Media (facebook, instagram), e-mail marketing) potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (np. z agencjami marketingowymi)
Młodszy Specjalista ds. Jakości w Dziale Obsługi Klienta z językiem angielskim
Warszawa
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Monitoring rozmów przychodzących oraz wychodzących z zapewnieniem raportów z odsłuchów
Nadzór nad zgodnością i przestrzeganiem obowiązujących procedur w ramach Obsługi Klienta przez zewnętrzne Call Center
Opracowywanie raportów jakościowych
Rozwiązywanie problemów jakościowych i ustalanie działań korygujących
Utrzymywanie relacji z zewnętrznym Call Center w Polsce oraz w innych krajach w ramach obsługiwanych rynków (kraje CEE), sprawna i efektywna komunikacja w jęz. angielskim
Prowadzenie szkoleń w j.polskim oraz j.angielskim
Skuteczna komunikacja z Klientami indywidualnymi za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu, listów, zapewniająca im pozytywne wrażenia podczas każdej interakcji
Aktualizacja wiedzy o produktach firmy
Współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów Klientów (finanse, księgowość, logistyka, marketing)
Analiza reklamacji Klientów
Bieżąca współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
Under the supervision of the Leadership Team, the E-Business Director will focus on strategic and operational development of a new beauty brand within international markets in order to meet the business expectations and demands
Set vision and strategy for holistic and seamless brand discovery, shopping and purchase experience
Manage and drive improvements to E-commerce P&L, including revenue, margin and expense improvement,
Set budget for E-commerce channel with Planning team and Director of Buying
Partner with digital marketing agency to drive strategy and execution of all digital performance marketing channels including search, paid social, remarketing, email and affiliate channels
Oversee paid and display marketing efforts, including investment strategy, program performance, and testing
Develop quarterly and monthly content calendars to align with retail and promotional calendars
Oversee project management tool and briefing process for cross-functional teammates including graphic designers and web content merchandisers
Determine site experience improvements through analytics and testing and work with platform design and development teams to ensure execution
Lead operational decision making and partner with leadership in customer service, distribution and logistics to drive performance and customer satisfaction throughout the sales cycle
Discover, evaluate and recommend new E-Commerce technologies to ensure delivery of value and KPIs
Establish detailed KPIs and metrics to track and report on performance of processes and programs and
Transform data into actionable insights and recommendations
Manage logistics relationship ensuring that product goes live and flows through the systems properly
Partner with Licensees to develop seasonal social media strategies and blog editorial topics
Develop and update brand strategic plans for the web site based on the brand priorities, industry trends, concept-to-consumer, and customer insight
Develops annual, monthly Ecommerce forecast and budget, including traffic, sales, conversion and AOV
Stays abreast of current digital marketing trends, consumer insight, Ecommerce technology
Defines long-term needs, functionality, features, etc., and digital experiences
Młodszy Specjalista ds. Jakości w Dziale Obsługi Klienta
Warszawa
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Monitoring rozmów przychodzących oraz wychodzących z zapewnieniem raportów z odsłuchów
Nadzór nad zgodnością i przestrzeganiem obowiązujących procedur w ramach Obsługi Klienta przez zewnętrzne Call Center
Opracowywanie raportów jakościowych
Rozwiązywanie problemów jakościowych i ustalanie działań korygujących
Utrzymywanie relacji z zewnętrznym Call Center w Polsce oraz w innych krajach w ramach obsługiwanych rynków (kraje CEE), sprawna i efektywna komunikacja w jęz. angielskim
Prowadzenie szkoleń w j.polskim oraz j.angielskim
Skuteczna komunikacja z Klientami indywidualnymi za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu, listów, zapewniająca im pozytywne wrażenia podczas każdej interakcji
Aktualizacja wiedzy o produktach firmy
Współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów Klientów (finanse, księgowość, logistyka, marketing)
Analiza reklamacji Klientów
Bieżąca współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating smoothly
Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease
Manage office supplies inventory and place orders as necessary ensuring efficiency
Manage relationships with vendors, service providers and landlord, ensuring that all items are invoiced and paid on time
Perform receptionist duties: greet visitors, and answer and direct phone calls
Receive and sort incoming mail and deliveries, and manage outgoing mail
Develop office policies and procedures, and ensure they are implemented appropriately
Partner with HR to maintain various hiring and onboarding policies
Assist with office layout planning and office moves, and with managing and maintaining IT infrastructure
Responsible for ensuring office financial objectives are met by preparing annual budget for the office, planning the expenditures, analysing variances and carrying out necessary corrections that may arise
Perform review and analysis of special projects and keep the management properly informed
Identify opportunities for process and office management improvements, and design and implement new systems
Provide other administrative support as necessary, including organizing group meetings, company conferences/events, maintaining calendars, doing research, translating documents and preparing reports for all departments
Organize orientation, support and training of new staff members if necessary
Ensure filing systems are maintained and current
Ensure security, integrity and confidentiality of data
Maintain a safe and secure working environment and represent the company outside
You will be responsible for setting targets, executing, monitoring and optimizing complete online campaigns (both lead generation and sales campaigns) across CEE markets, with alignment to other channels and activities
Understanding the role of e-marketing tools needed for delivery of brilliant Customer Journey (i.e. CRM, Google and other tools for eCommerce, Social Media, email software) and executing the ones that maximize conversion to sales based on the defined marketing objective
Initiating and implementing new ideas to support sales activities
Sharing knowledge and learnings based on performed activities, presenting reports and conclusions to the Management
You will report to the E-Commerce Manager and work directly with him to achieve set milestones
You will communicate and maintain trusted relationships within and outside the company
You will be based in Warsaw but will visit the other international offices from time to time to become part of the team
Understand the budget and target values for the packages of work
Offer design engineering support, as required throughout the project (i.e. concept development, specification, detail design with analysis, verification testing, cross-functional reviews, tooling production, commissioning)
Ensure successful execution and completion of design outputs for a number of projects, meeting defined timescales, milestones, quality standards and commercial objectives
Design best value and robust technical solutions
Design for economic manufacturing based on mass customization principles, and for the highest of industrialization levels
Identify technical improvement and cost savings for the packages of work
Work continuously to improve standards of performance and improve efficiency
Understand and communicate the design risk and assumptions associated with the project and support the Project Manager in managing these issues
Ensure that all potential design changes are identified clearly and are managed through the correct processes before being implemented
Continuously promote best engineering practices and good experience
Understand the environmental issues, safety issues and circular design approach associated with the design and to support Project Manager in managing them through the design process
Fully comply with the company procedures and systems
Examine and evaluate the projects and learn from it
Identify, propose and test innovative ideas
Use computer- aided design (CAD) software for product design
Use computer - assisted engineering (CAE) software test analysis and reports to determine if designs meet specification requirements
Complete product documentation package (3D/2D drawings, BOM and specifications)
Follow up on weekly, monthly, quarterly and annual performance/KPIs in all areas and recommend and discuss corrective actions
Manage and maintain all necessary professional relationship both internal and external to the team
Make presentation effectively to technical and nontechnical audiences