Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie i rozwój strategii marketingowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Zbudowanie i zaimplementowanie planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.)
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników (marketing, sprzedaż grupowa - MICE)
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Efektywnie zarządzanie działem gastronomii (włączając Szefa Kuchni)
Zapewnienie wysokiej jakości oferty gastronomicznej jak i świadczonych przez hotel usług gastronomicznych
Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (restauracja HB, restauracja a’la carte, pool bar, obsługa konferencji i eventów)
Zbudowanie i zarządzanie podległym zespołem pracowników (rekrutacje, szkolenia i rozwój, motywowanie i delegowanie zadań oraz kontrola)
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu
Stworzenie planu działań promujących usługi gastronomiczne przy współpracy z działem marketingu i sprzedaży (wpływanie na sprzedaż)
Nadzór nad kosztami w dziale gastronomii (FC, BC, HC) – zarządzanie budżetem działu
Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru
Budowanie i utrzymywania dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji
Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów
Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy i komunikacji między działami w hotelu i swoim własnym
Działalność operacyjną hotelu podczas dyżurów „Manager on Duty” (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Kompleksowe zarządzanie i kształtowanie efektywnej strategii rozwoju hotelu i apartamentów
Wypracowanie ogólnego wyniku finansowego działalności operacyjnej obiektu zgodnie z założeniami ustalonymi z Zarządem
Bieżące zarządzanie operacyjne za pośrednictwem Dyrektora Operacyjnego (wyznaczanie priorytetów działań, weryfikacja ich realizacji)
Podejmowanie działań sprzedażowych przy współpracy z centralnym działem sprzedaży zapewniających wysokie obłożenie hotelu, sal konferencyjnych oraz restauracji Albero, otwartej także na gości zewnętrznych
Rekrutowanie, motywowanie, szkolenia i rozwój podległego zespołu oraz jego kontrolę
Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji Gościa
Bezpośrednie kontakty z Gościem i aktywne budowanie dobrego wizerunku hotelu
Planowanie, nadzór oraz realizację budżetu obiektu
Budowanie w hotelu przyjaznego środowiska pracy i dobrej atmosfery
Bieżące raportowanie do Zarządu, a także bieżąca współpraca z Dyrektorami innych obiektów należących do Grupy Górskie Resorty
Zarządzanie i rozwój strategii marketingowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Zbudowanie i zaimplementowanie planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.)
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników (marketing, sprzedaż grupowa - MICE)
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem Hotelu,
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager ds. marketingu
Sarnia 2, Karpacz
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie i rozwój strategii marketingowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Zbudowanie i zaimplementowanie planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.)
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników (marketing, sprzedaż grupowa - MICE)
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych (sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych) na terenie dolnego śląska oraz śląska i górnego śląska na rzecz hoteli Green Mountain, Osada Śnieżka i FIVE Seasons
aktywne pozyskiwanie nowych klientów MICE, prowadzenie negocjacji, przygotowanie ofert i umów
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami hoteli, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży,