Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Od NPD (od ideacji przez walidację po egzekucję), przez opiekę nad całym cyklem życia produktu/kategorii, po wyznaczanie nowych kierunków rozwoju (nowe kanały, rynki)
Twoim głównym zadaniem będzie współtworzenie i egzekucja strategii dla kategorii produktów: od określenia ich roli w organizacji, przez stworzenie fundamentów ich pozycjonowania, do zbudowania i egzekwowania strategii komunikacji
W wielkim skrócie: masz sprawić, by nasi klienci kochali nasze produkty (i je kupowali – choć to chyba oczywiste ;)). Bo one są naprawdę tego warte
A w szczegółach… Do Twoich obowiązków będzie należeć:
Wdrażanie na rynek nowych produktów/kategorii produktów, które są dopasowane do potrzeb klienta oraz zaprojektowane z myślą o specyfice danego kanału
Analiza danych rynkowych na temat kategorii i przygotowywanie na tej bazie strategii komunikacyjnej
Przygotowywanie i monitorowanie strategii marketing mix, by marka/produkty z kategorii dostarczała swoim odbiorcom wyjątkowych doświadczeń – w szczególności w kanałach digitalowych
Rozwijanie i repozycjonowanie już istniejących produktów i kategorii – w tym poszukiwanie nowych grup docelowych i kanałów sprzedaży
Planowanie i nadzorowanie budżetu
Dbałość o spójność wizerunku marki/kategorii produktów
- Czujesz się dobrze, gdy masz odhaczone wszystkie zadania na swojej liście?
- Analizujesz, planujesz, a potem skutecznie realizujesz swoje zadania?
- Uwielbiasz asanę lub inny program do zarządzania zadaniami?
To może właśnie Ciebie szukamy!
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- koordynowanie różnorodnych projektów (zależnie od Twojego doświadczenia): od wprowadzenia nowych etykiet do wdrożenia nowych funkcjonalności sklepu internetowego
- rozpisywanie i egzekwowanie zadań od członków zespołu projektowego