Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja celów zespołowych, bieżące wsparcie zespołu brokerskiego w zakresie obsługi procesu ubezpieczeniowego
Samodzielna obsługa powierzonego portfela klientów w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie i ubezpieczeń zdrowotnych (kompletowanie materiałów do zapytań ofertowych, przygotowywanie slipów brokerskich, analizowanie potrzeb ubezpieczeniowych Klienta, opracowywanie adekwatnych rozwiązań i programów ubezpieczeniowych, przygotowywanie rekomendacji, przygotowywanie zestawień tabelarycznych i prezentacji (gotowość do omówienia i prezentacja materiału podczas spotkania z klientem)
Wdrażanie nowych programów ubezpieczenia, odbywanie spotkań informacyjnych z pracownikami klienta, przygotowywanie komunikacji i materiałów marketingowych
Obsługa posprzedażowa klientów w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie i zdrowotnych (cykliczny kontakt z osobami odpowiedzialnymi w zakładzie pracy, sporządzanie i prezentacja bieżących wyników ubezpieczenia (raporty szkodowości), obsługa procesu odnowienia ubezpieczenia), dosprzedaż nowych produktów, wsparcie procesów reklamacyjnych – roszczenia
Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów
Dbałość o wizerunek firmy
Pozyskiwanie nowych klientów (firm) będzie dodatkowym atutem
Zarządzanie dedykowanym portfelem Klientów oraz jego rozwijanie
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami;
Analizowanie potrzeb ubezpieczeniowych Klienta i proponowanie optymalnych rozwiązań ubezpieczeniowych adekwatnych dla jego działalności;
Przygotowywanie zapytań ofertowych i analizowanie ofert oraz przygotowywanie rekomendacji dla Klienta, negocjowanie warunków ubezpieczenia i zapisów umów, zawieranie umów ubezpieczenia, administrowanie polisami;
Sporządzanie i przeprowadzanie audytów oceny ryzyka i audytu umów ubezpieczenia;
Opiniowanie umów Klienta pod kątem wymagań ubezpieczeniowych;
Odpowiedzialność za wykonanie budżetu i realizację planu sprzedaży;
Profesjonalna współpraca z Klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi;
Przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń dedykowanych Klientom;
Administrowanie korespondencją i dokumentacją, praca z danymi w systemach, raportowanie;
Kompleksowe prowadzenie sekretariatu: witanie i obsługa gości, organizacja i koordynacja zaopatrzenia biura, dbanie o porządek;
Prowadzenie i nadzór nad bieżącymi sprawami administracyjno-biurowymi: klasyfikowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie i odbieranie przesyłek, prowadzenie kluczowej korespondencji, przygotowywanie pism;
Wsparcie i organizacja podróży służbowych;
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych i polis do systemu informatycznego;
Rozliczanie płatności, wystawianie faktur, przygotowywanie przelewów i płatności
Współpraca z biurem rachunkowym, nadzór tematów kadrowo-księgowych;