Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
PR & Marketing Manager
Cegłowska 28, Bielany, Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Kierowanie pracą i rozwijanie działu komunikacji
Tworzenie, realizacja i optymalizacja strategii komunikacji zewnętrznej Fundacji w oparciu o mierzalne KPI, zgodnie z wieloletnią strategią rozwoju Fundacji
Budowanie spójnego wizerunku Fundacji zgodnie z misją, wizją i wartościami organizacji
Planowanie i realizacja budżetów marketingowych
Udział w planowaniu i realizacji projektów grantowych od strony PR&Comms
Reprezentowanie Fundacji w kontaktach z prasą i praca z mediami
Planowanie, zarządzanie i raportowanie kampanii reklamowych i społecznych
Koordynacja pracy podwykonawców (studia graficzne, reklamy, web deweloperzy)
Koordynacja i współtworzenie materiałów informacyjnych: folderów, prezentacji, materiałów reklamowych, w tym grafik, filmów itp
Kreowanie i nadzór nad komunikacją w social media
Zarządzanie treściami na stronach www
Współpraca i reprezentowanie Fundacji w polskich i europejskich zespołach projektowych oraz organizacjach, współpraca z grantodawcami i środowiskiem zielonych NGO
Wsparcie organizacji wydarzeń (webinary, wydarzenia stacjonarne)
Specjalistka/Specjalista ds. komunikacji i kampanii
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współtworzenie planów i realizacja komunikacji pod nadzorem managera ds. komunikacji;
tworzenie kreatywnych i angażujących materiałów (teksty, materiały informacyjne, nadzór nad produkcją materiałów wideo i foto, przygotowywanie postów do social media);
prowadzenie wybranych projektów realizowanych przez Fundację w zakresie komunikacji;
wdrażanie nowych pomysłów i działań poprawiających komunikację Fundacji z otoczeniem zewnętrznym;
udział w zebraniach, burzach mózgów i planowaniu długofalowych działań;
współpraca z innymi osobami w Fundacji;
komunikacja z otoczeniem Fundacji – innymi NGO, dziennikarkami i dziennikarzami, poddostawcami, współpracowniczkami i współpracownikami;
współzarządzanie stroną internetową i social media;
współprowadzenie newsletteru;
rozwój wiedzy i kompetencji w wybranych obszarach aktywności Fundacji;
udział w szkoleniach i podnoszenie swoich kwalifikacji;
raportowanie działań i pomoc w przygotowywaniu sprawozdań