Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (48)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 48 )
Unit Manager (Sea&Air)
Gdańsk
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie dwoma zespołami operacyjnymi frachtu morskiego i frachtu lotniczego
Współtworzenie strategii rozwoju całego obszaru
Nadzorowanie i koordynowanie zadań w zakresie usług spedycji morskiej / lotniczej w imporcie oraz eksporcie
Przygotowanie propozycji współpracy (oferty handlowe) opartych zarówno o standardowe rozwiązania, jak również indywidualne rozwiązania dostosowane do oczekiwań Klientów
Śledzenie trendów rynkowych i możliwości rozwoju w nowych obszarach
Rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi
Opieka nad grupą produktową maszyn do obróbki blachy, pręta i drutu : prasy krawędziowe, gilotyny, gięntarki, prościarki, piły
Spotkania się z potencjalnymi Klientami i weryfikacja potrzeb Klientów oraz prezentacja oferty firmy
Bezpośrednia współpraca z producentami maszyn w ramach przygotowania rozwiązania dostosowanego do potrzeb klientów
Przygotowywanie propozycji współpracy (oferty handlowe) opartych zarówno o standardowe rozwiązania, jak również indywidualne rozwiązania dostosowane do oczekiwań Klientów
Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu spółki
usuwanie awarii urządzeń elektrycznych u klienta (głównie kopalnie)
serwis i uruchomienia urządzeń w zakładzie jak również u klienta w Polsce i zagranicą (m.in przemienniki częstotliwości, zespoły transformatorowe, rozruchy tyrystorowe)
Pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, rozwój sieci dystrybucji w przydzielonym regionie (obecni klienci firmy zlokalizowani są głównie w Lombardii)
Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami w oparciu o partnerstwo, wiedzę i profesjonalne rozwiązania
Bieżąca obsługa i wsparcie partnerów poprzez kontakty z projektantami, architektami, inwestorami, wykonawcami we Włoszech
Doradztwo techniczne i działania promocyjne
Współudział w przygotowywaniu ofert we współpracy z kosztorysantami i technologami w polskiej centrali firmy
Udział w targach i imprezach branżowych na terenie Włoch
Realizacja celów, zadań i budżetu sprzedaży
Planowanie, prognozowanie i raportowanie zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi
Przedstawiciel handlowy (branża chemiczna i petrochemiczna)
małopolskie
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie założonych budżetów sprzedaży oraz pełna odpowiedzialność za rozwój i realizację sprzedaży poprzez zdefiniowane kanały sprzedaży na swoim obszarze działania;
Obsługa zapytań i przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z potrzebami klienta - negocjowanie warunków współpracy z klientami ( branża chemiczna i petrochemiczna);
Koncentracja na powiększaniu i rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami;
Rozwijanie relacji z klientami poprzez dyskusje nad projektem, wizyty na miejscu, wsparcie techniczne przy współpracy z działem R&D, sporządzanie ofert podczas wszystkich faz życia projektu i procesu negocjacji sprzedaży
Poszukujemy utalentowanej osoby zajmującej się digital marketingiem, która swoimi działaniami i talentem będzie wspierać biznes oraz pomoże zwiększyć przychody firmy oraz świadomość marki. Jako Performance Specialist będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie, optymalizację i raportowanie określonych działań online marketingowych (Google, Facebook. Instagram, Tic Tok). Będziesz ściśle współpracować z agencją mediową, menedżerami kategorii oraz zespołem e-commerce, aby zapewnić osiągnięcie KPI marki
od 9000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Regionalny Przedstawiciel techniczno-handlowy
Niemcy
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie nowych partnerów niemieckojęzycznych do współpracy, rozwój sieci dystrybucji w przydzielonym regionie - południowe Niemcy, Austria, Szwajcaria
Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami w oparciu o partnerstwo, wiedzę i profesjonalne rozwiązania
Bieżąca obsługa i wsparcie partnerów poprzez kontakty z projektantami, architektami, inwestorami, wykonawcami w Niemczech
Doradztwo techniczne i działania promocyjne
Współudział w przygotowywaniu ofert we współpracy z kosztorysantami i technologami w polskiej centrali firmy
Udział w targach i imprezach branżowych na terenie Niemiec
obsługa zapytań i przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z potrzebami klienta - negocjowanie warunków współpracy z klientami;
realizowanie założonych budżetów sprzedaży oraz pełna odpowiedzialność za rozwój i realizację sprzedaży poprzez zdefiniowane kanały sprzedaży na swoim terytorium;
koncentracja na powiększaniu i rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami;
odgrywanie kluczowej roli w skutecznym pozyskiwaniu, rozwoju i utrzymywaniu nowych klientów;
rozwijanie relacji z klientami poprzez dyskusje nad projektem, wizyty na miejscu, wsparcie techniczne przy współpracy z działem R&D, sporządzanie ofert podczas wszystkich faz życia projektu i procesu negocjacji sprzedaży;
działanie jako kluczowy interfejs między klientem a wszystkimi odpowiednimi działami w firmie tak wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
Poszukujemy menadżera - praktyka w branży edukacyjnej, koordynatora działań sprzedażowych, charyzmatycznej osobowości, która potrafi poprzez swoją postawę, pracę i zaangażowanie motywować innych do działania i wydobywać z nich to co najlepsze
Chcemy powierzyć Dyrektorowi misję budowania Oddziału w Warszawie z placówkami edukacyjnymi na poziomie szkolnictwa poziomu średniego oraz w niedalekiej przyszłości na poziomie szkół policealnych
Stanowisko jest rozliczane z realizacji celów biznesowych i podlega bezpośrednio Dyrektorowi Zarządzającemu. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie miała bezpośredni wpływ na politykę sprzedaży. Będzie kształtować i koordynować proces planowania budżetu oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej. Będzie odpowiedzialna za kontrolę wydatków i ich zgodność z założonym budżetem na dany okres, jak również będzie dostarczać informacje dla Zarządu oraz działów operacyjnych w celach decyzyjnych na poziomie strategicznym oraz operacyjnym
W pierwszym roku chcielibyśmy aby Dyrektor zajął się przede wszystkim:
• Uruchomieniem oddziału w Warszawie,
• Budowaniem oraz zarządzaniem wizerunkiem firmy poprzez prowadzenie działań marketingowych oraz wspieraniem działań sprzedażowych,
• Aktywnym generowaniem zainteresowania Klientów ofertą firmy na rynku edukacyjnym,
• Inicjowaniem i podejmowaniem działań zmierzających do zwiększenia rozpoznawalności usług firmy oraz przygotowaniem i aktualizacją narzędzi, które będą wspierać proces sprzedaży
Obsługa zapytań i przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z potrzebami klienta - negocjowanie warunków współpracy z klientami;
Realizowanie założonych budżetów sprzedaży oraz pełna odpowiedzialność za rozwój i realizację sprzedaży poprzez zdefiniowane kanały sprzedaży na swoim terytorium;
Koncentracja na powiększaniu i rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami;
Odgrywanie kluczowej roli w skutecznym pozyskiwaniu, rozwoju i utrzymywaniu nowych klientów;
Rozwijanie relacji z klientami poprzez dyskusje nad projektem, wizyty na miejscu, wsparcie techniczne przy współpracy z działem R&D, sporządzanie ofert podczas wszystkich faz życia projektu i procesu negocjacji sprzedaży;
Opracowywanie i dostarczanie planów sprzedaży dla wszystkich kluczowych dystrybutorów i partnerów, aby pomóc im odnieść sukces w sprzedaży;
Działanie jako kluczowy interfejs między klientem a wszystkimi odpowiednimi działami w firmie tak wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
Nadzór nad funkcjonowaniem biura firmy i realizacja prac biurowo-administracyjnych,
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
Wsparcie Zarządu firmy w sprawach bieżących - w tym także koordynowanie agendy Zarządu, umawianie i kontrolowanie spotkań, prowadzenie kalendarza online,
Utrzymywanie kontaktów z firmami zewnętrznymi/kontrahentami, nadzór nad realizacją postanowień z zawartych umów,
Kontrola i ewidencja faktur - przygotowywanie, ewidencjonowanie i dekretowanie wybranych dokumentów księgowych i kierowanie ich do odpowiednich osób
Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, edycja i formatowanie dokumentów