Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (444)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 444 )
Administrator HR z językiem niemieckim / HR Administrator with German
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pełna obsługa procesów związanych z zawieraniem umów o pracę, w tym m. in: sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, informacji dla nowozatrudnionych pracowników, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i pozostałych dokumentów kadrowych
Samodzielne tworzenie i prowadzenie kompletnej dokumentacji pracowniczej
Koordynacja procesu zatrudniania: preonbardingu, onbordingu oraz offboardingu
Koordynowanie obiegu dokumentacji personalnej dotyczącej cyklu życia pracowników w organizacji
Archiwizacja dokumentacji personalnej (w formie elektronicznej i/lub papierowej)
Wprowadzanie i aktualizacja danych do baz danych HR
Wsparcie kadry managerskiej w tematach administracyjnych i HR (pomoc przy tworzeniu różnych dokumentów itp.)
Tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
Współpraca w działem kard i płac
Współpraca z działem wynagrodzeń i benefitów
Dbanie o uporządkowanie i zaopatrzenie biura w artykuły papiernicze
Aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów z zakresu HR
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Junior Accounts Payable Specialist with Italian
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Starszy kontroler finansowy z językiem niemieckim / Senior Financial Controller with German
Domaniewska 44, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
Prepare monthly calendar with the delivery dates of the information required for each of the financial scenarios to meet the Group's delivery dates
Plan the meetings with the teams of each country to analyze the reports to understand the main variances in the Region
Prepare reports for each financial scenario in order to explanin the variations between scenarios in each country
Prepare the DECK with the Financial Department to show the variances between scenarios for the Region and any other relevant information on projects
Prepares/Sends to R2R the reports to upload the monthly balances of Current to HFM (HFM Local Schedules) of the entities under their responsibility to promote said financial scenario in the financial system, complying with the deadlines established by the Group
Coordinates and completes the monthly, quarterly and year-end tasks in accordance with the operating indicators defined in the department and the organization
Consolidate the Budget and/or Forecast (Capex, Personnel and Administrative Expenses) at the level of reports, analysis and load in the HFM system in accordance with the requirements of each financial scenario for each of the entities under its jurisdiction. post
Prepares or collaborate in the Budget and/or Forecast process (Capex, Personnel and Administrative Expenses) at the level of reports, analysis and load in the HFM system in accordance with the requirements of each financial scenario for each of the entities under its jurisdiction. post
Prepares and loads into the accounting system the highly complex journal entries in accordance with the requirements received for each of the entities in charge in order to comply with the closing dates of the Group
Resolves, investigates, and proposes solutions, as necessary, to the ad-hoc queries of the SSCs/Agencies related to the entities under their responsibility in the different financial scenarios to achieve compliance with the deadlines established for each process
Supports the internal or external audit processes of the entities under his/her responsibility, complying with the requested delivery dates (includes FMC and CSR)
Escalates issues and deviations from the standard process to management
Identifies opportunities for optimization and continuous improvement of processes related to the department to establish new strategies and apply best practices
Creates and updates the manuals of the processes in charge
Initiates one-on-one discussions with the supervisor. Participates in special projects and other initiatives required by the organization. Eg Migrations, systems implementation, support to other regions and/or partners, others
Koordynator w dziale płac z językiem włoskim / Payroll Coordinator with Italian
Domaniewska 44, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
1. Working as part of a team in Poland to provide a payroll service for all of the Agencies based in Italy
2. Prepare & maintain all necessary reports relating to payroll
3. Ensure data on The Payroll System is accurate& up-to-date
4. Provide cover during absences
5. Audit Controls
6. Ensure we are compliant as per the agreed procedures with the Audit Controls compliance officer
7. Producing Payrolls
• Dealing with all aspects of a payroll: Starters, Leavers, tax forms, Pension Membership, Private Medical, Bonus Payments, Overtime Payments, Sick Pay, Maternity Pay, Paternity Pay, and any other anomalies
• Ensure that all payroll amendments are signed off by the relevant Agency signatory
• Complete and produce payroll reconciliation
• Produce all the reports required for the Payroll Manager to check and commit the payroll
• Produce all the post calc reports once the payroll has been committed
• Produce Paye reconciliation for checking and filing with the payroll
• Year End Submission
8. Pensions
• Complete & send Pension Leaver Forms as needed to pension providers
• Liaise with Pension Auditors when needed
• Run report listing all employees with a BR tax code and ensure that a P46 is completed for the next payrun
• Run report listing all missing Ni Nos. and ensure employee is given details to apply for Ni No. Complete Ni Trace forms if needed
• Ad Hoc Queries
• Answer queries as and when they come in
• Review data for completeness, inconsistencies, enter employee data into payroll system and ensure correctly reflected in the HR system
• Enter & process termination payments
9. HR Admin
• Maintenance and updating of permanent data for all and new employees for the SSC staff
• Checking all salary changes are approved on HRIS for SSC
• Checking approvals for increases and hiring
• Prepare employee contract, certificates of employment, personnel files, certificates for employees
• Enter data for leaving employees of the SSC
• Holiday maintenance and declaration to the government
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem hiszpańskim / Junior Accounts Payable Specialist with Spanish
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Administrator HR z językiem niemieckim / HR Administrator with German
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pełna obsługa procesów związanych z zawieraniem umów o pracę, w tym m. in: sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, informacji dla nowozatrudnionych pracowników, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i pozostałych dokumentów kadrowych
Samodzielne tworzenie i prowadzenie kompletnej dokumentacji pracowniczej
Koordynacja procesu zatrudniania: preonbardingu, onbordingu oraz offboardingu
Koordynowanie obiegu dokumentacji personalnej dotyczącej cyklu życia pracowników w organizacji
Archiwizacja dokumentacji personalnej (w formie elektronicznej i/lub papierowej)
Wprowadzanie i aktualizacja danych do baz danych HR
Wsparcie kadry managerskiej w tematach administracyjnych i HR (pomoc przy tworzeniu różnych dokumentów itp.)
Tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
Współpraca w działem kard i płac
Współpraca z działem wynagrodzeń i benefitów
Dbanie o uporządkowanie i zaopatrzenie biura w artykuły papiernicze
Aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów z zakresu HR
Przygotowywanie i analizowanie operacji księgowych związanych z procesami pomiędzy jednostkami powiązanymi wewnątrz grupy w Europie, zarządzanie bezpośrednimi relacjami z klientami i świadczenie usług w ustalonych ramach czasowych
Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące procesów jednostek powiązanych: faktur, które nie mogą być zaksięgowane w systemie, prośby o noty kredytowe, nierozliczone płatności
Uzgadnianie sald pomiędzy jednostkami w systemie księgowym i wyjaśnianie rozbieżności
Sprawdzanie i przygotowywanie raportów dotyczących rozbieżności pomiędzy jednostkami
Analiza otwartych spraw przy użyciu dedykowanego narzędzia w systemie księgowym
Monitorowanie i rozwiązywanie rozbieżności pozostałych po zamknięciu miesiąca
Zapewnienie obsługi naszych klientów wewnętrznych w Europie, koncentrując się na zaspokajaniu ich potrzeb i wymagań, zgodnie z polityką Publicis Groupe
Zarządzanie wspólną skrzynką mailową
Potwierdzanie sald pomiędzy jednostkami na potrzeby audytu
Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach oraz pomoc w realizacji projektów ad-hoc
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności / Junior Accounts Payable Specialist
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy;
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi;
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
Potwierdzanie sald na kontach księgowych;
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Lider zespołu w dziale zobowiązań i płatności / Accounts Payable Team Leader
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad procesem przepływu faktur produkcyjnych i kosztowych, wydatków pracowniczych oraz prawidłowym i terminowym ich zaksięgowaniem zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami księgowymi i podatkowymi danych krajów, procesu płatności i rozliczeń na kontach
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca oraz roku
Kontrola i analiza kont (poprawność księgowanych operacji)
Ciągłe usprawnienia procesów i działań operacyjnych zespołu
Bieżąca kontrola zespołu, monitorowanie performance, raportowanie do przełożonego
Młodszy Specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem hiszpańskim / Junior Accounts Payable Specialist with Spanish
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy;
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi;
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
Potwierdzanie sald na kontach księgowych;
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Collaborate with the Regional Procurement Lead to devise country-specific procurement strategies, goals, and initiatives that align with organizational objectives
Establish clear targets, KPIs, and performance metrics for the cross-functional procurement teams and ensure they are met or exceeded
Develop and execute procurement strategies and initiatives that are aligned with the procurement procedures across the Group, with a focus on driving cost savings, green purchasing, improving efficiency, and enhancing supplier performance
Monitor the day-to-day activities of local procurement operations and ensure that all projects in the business pipeline are assigned to the procurement team
Provide expert guidance to team members to ensure they have a clear understanding of business needs, manage procurement activities, commercial negotiations, and ensure value-for-money for all purchases
Lead specific RFP/RFI/RFQ projects as required
Provide leadership and guidance and foster a collaborative, high-performance culture for the Local Procurement functional teams
Ensure 100% compliance with regulatory requirements and company policies, particularly those related to anti-corruption and ethical business practices
Drive continuous process improvements through the implementation of procurement technologies and streamlining procurement processes using best practices
Foster clear and effective communication with Local and regional partners and internal teams, meet stakeholder expectations and efficiently resolve operational challenges
Establish clear objectives and targets for team members, provide feedback, and regularly monitor and conduct performance reviews
Mentor and develop team members, identifying training needs and providing opportunities for professional growth
Recruit new employees, including developing job descriptions, posting job openings, screening resumes, conducting interviews, and making hiring decisions
Proactively identify innovation and cost savings opportunities by staying up to date with industry trends, market conditions, and emerging technologies
Onboard and train new employees, ensuring they become familiar with their new roles and responsibilities and the company's culture and policies
Manage employee relations, including the Bradford Factor, addressing employee concerns, resolving disputes, and maintaining a positive work environment
Prepare and present regular reports, performance metrics, and analyses to the Global Head of Procurement & Regional Procurement Lead as required
• Setting and roll-out the procurement strategy and aligning procurement procedures across the Group, ensuring green purchasing, risk management, and cost reduction are core
• You will be responsible for ensuring that all projects in the Business Pipeline are distributed amongst the procurement team, including providing expert advice and managing procurement activities, commercial negotiations, and value-for-money
• Provide leadership and guidance to the local procurement teams, fostering a collaborative, high-performance culture
• Set clear objectives and targets for team members, regularly monitoring and evaluating their performance
• Mentor and develop team members, identifying training needs and providing opportunities for professional growth
Procurement Strategy:
• As the Regional Lead, you will participate in global, regional, and local initiatives, including strategic planning and continuous improvement. You will be responsible for all required reporting by COE, including but not limited to the following
o Ongoing TPI tracking for your Region
o Bi-Annual Regional Team performance analysis
o Required stakeholder engagement presentations/analysis
• As the head of your Region, it's your job to deliver the business plan for each category section. You'll work with your Country leads, Category leads, and the Global Head of Procurement to analyze and adjust the plan to meet annual targets and business needs. Your plan should align with the department's strategy and meet the category leads' requirements, including performance metrics, CSR initiatives, and regulatory compliance
• Collaborate with the other Regional Leads, Category Leads and Global Head of Procurement to develop and implement procurement strategies aligned with organizational goals and objectives
• Define procurement plans, policies, and procedures to ensure compliance and maximize efficiency
• Continuously analyze market trends, sourcing opportunities, and potential risks to inform procurement strategies and decision-making
Project Management:
• Lead and oversee procurement projects, ensuring their successful execution from initiation to completion, resulting in procurement yield
• Identify project requirements, allocate resources, and establish project timelines and milestones
• Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless project coordination and delivery
Supplier Management:
• Establish and maintain relationships with key suppliers, negotiating favourable terms and conditions
Provides general administrative support, organising meetings, scheduling appointments, producing, and editing presentations
Responsible for maintaining Global mobility data and reporting and analytics
Provide day-to-day support to Assignees to ensure value-added mobility services
Management of Centralised inboxes, responding to queries and delegating complex queries to the appropriate team members
Build strong relationships with internal teams across Publicis agencies in EMEA
Responsible for Mobility Data Integrity and Analytics across EMEA
Conduct GM Arrival and Departure orientations/ briefings to groups and individuals
Support Digital Communication and coordination with authorities
Support the administration processes of work permit applications and secondment declarations where possible remotely
Submit local payroll and shadow payroll inputs for all travelers in EMEA
Administration of Social Security applications
Initiate periodic check-ins with people during assignment to resolve possible issues
Support the mobility team with ensuring people compliance with project assignment tax, payroll relocation, and transfer policies, procedures, and programs
Administration of Mobility trackers/system, payroll, social insurance etc
Responsible for data tracking and compliance reporting
Responsible for cooperation with and coordination of external vendors
Provide cross-cultural global mobility support across all locations
Work and collaborate with team members and stakeholders in EMEA, India, Europe, APAC, and North America
Participate in Global Mobility projects
Review and approve Mobility expenses in accordance with Company Policies
Provides general administrative support, organising meetings, scheduling appointments, producing, and editing presentations
Responsible for maintaining Global mobility data and reporting and analytics
Provide day-to-day support to Assignees to ensure value-added mobility services
Management of Centralised inboxes, responding to queries and delegating complex queries to the appropriate team members
Build strong relationships with internal teams across Publicis agencies in EMEA
Responsible for Mobility Data Integrity and Analytics across EMEA
Conduct GM Arrival and Departure orientations/ briefings to groups and individuals
Support Digital Communication and coordination with authorities
Support the administration processes of work permit applications and secondment declarations where possible remotely
Submit local payroll and shadow payroll inputs for all travelers in EMEA
Administration of Social Security applications
Initiate periodic check-ins with people during assignment to resolve possible issues
Support the mobility team with ensuring people compliance with project assignment tax, payroll relocation, and transfer policies, procedures, and programs
Administration of Mobility trackers/system, payroll, social insurance etc
Responsible for data tracking and compliance reporting
Responsible for cooperation with and coordination of external vendors
Provide cross-cultural global mobility support across all locations
Work and collaborate with team members and stakeholders in EMEA, India, Europe, APAC, and North America
Participate in Global Mobility projects
Review and approve Mobility expenses in accordance with Company Policies
Młodszy Specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Junior Accounts Payable Specialist with Italian
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Asystent / Asystentka w dziale administracji | Facilities Finance and Legal Administration Assistant
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 02.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
assistant
Obowiązki:
Fin Ops Facilities:
• Responsible for obtaining invoices from Facility mailbox, portal & post. Tracking & liaising with the Property Manager to assist in the accurate charge
• Creating Purchase Orders, monitoring and overseeing the timely and accurate posting to AP
• Managing the annual/blanket PO’s
• Maintain supplier records and documents in shared drive and supplier portal access
• Oversee report review with Accounts Payable, be responsible for monthly facility review meetings, and resolve issues with facility admin/manager and accounts payable
Fin Ops Admin:
• Managing ReSources mobile and landline accounts, corporate mobile phones, escalating account issues directly with EE
• Creating annual EE airtime purchase orders and ensuring that invoices are paid. Monitoring the ReSources income post
Legal Dept: Creating purchase orders, updating the employment legal invoice tracker, and ensuring that bills are posted and paid
General Admin: Assisting with adhoc Fin Ops tasks: paying cheques, ordering stationery, booking couriers, opening and distribute post
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności / Junior Accounts Payable Specialist
Lublin
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Junior Accounts Payable Specialist with Italian
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy;
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi;
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
Potwierdzanie sald na kontach księgowych;
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Lider zespołu w dziale zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Accounts Payable Team Leader with Italian
Spokojna 2, Lublin
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad procesem przepływu faktur produkcyjnych i kosztowych, wydatków pracowniczych oraz prawidłowym i terminowym ich zaksięgowaniem zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami księgowymi i podatkowymi danych krajów, procesu płatności i rozliczeń na kontach
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca oraz roku
Kontrola i analiza kont (poprawność księgowanych operacji)
Ciągłe usprawnienia procesów i działań operacyjnych zespołu
Bieżąca kontrola zespołu, monitorowanie performance, raportowanie do przełożonego
Starszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem hiszpańskim / Senior Accounts Payable Specialist with Spanish
Lublin
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Koordynowanie szkoleń, treningów dla nowych pracowników
Czynny udział w projektach, wdrożeniach nowych systemów/rozwiązań
Monitorowanie bieżącej aktualizacji procedur wewnętrznych firmy
Budowanie struktury back-upowej, szybkie reagowanie na ryzyka procesowe
Bieżąca weryfikacja procesu pod kątem standaryzacji i usprawnień
Czynny udział w audytach (wewnętrznych/zewnętrznych) i bieżąca współpraca z innymi działami (GL, Billing, Collection)
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Starszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem hiszpańskim / Senior Accounts Payable Specialist with Spanish
Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Koordynowanie szkoleń, treningów dla nowych pracowników
Czynny udział w projektach, wdrożeniach nowych systemów/rozwiązań
Monitorowanie bieżącej aktualizacji procedur wewnętrznych firmy
Budowanie struktury back-upowej, szybkie reagowanie na ryzyka procesowe
Bieżąca weryfikacja procesu pod kątem standaryzacji i usprawnień
Czynny udział w audytach (wewnętrznych/zewnętrznych) i bieżąca współpraca z innymi działami (GL, Billing, Collection)
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Starszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Senior Accounts Payable Specialist with Italian
Lublin
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Koordynowanie szkoleń, treningów dla nowych pracowników
Czynny udział w projektach, wdrożeniach nowych systemów/rozwiązań
Monitorowanie bieżącej aktualizacji procedur wewnętrznych firmy
Budowanie struktury back-upowej, szybkie reagowanie na ryzyka procesowe
Bieżąca weryfikacja procesu pod kątem standaryzacji i usprawnień
Czynny udział w audytach (wewnętrznych/zewnętrznych) i bieżąca współpraca z innymi działami (GL, Billing, Collection)
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Starszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Senior Accounts Payable Specialist with Italian
Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Koordynowanie szkoleń, treningów dla nowych pracowników
Czynny udział w projektach, wdrożeniach nowych systemów/rozwiązań
Monitorowanie bieżącej aktualizacji procedur wewnętrznych firmy
Budowanie struktury back-upowej, szybkie reagowanie na ryzyka procesowe
Bieżąca weryfikacja procesu pod kątem standaryzacji i usprawnień
Czynny udział w audytach (wewnętrznych/zewnętrznych) i bieżąca współpraca z innymi działami (GL, Billing, Collection)
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Młodszy specjalista ds. fakturowania i rozliczeń / Junior Billing Specialist
Lublin
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Księgowanie faktur oraz kontrola poprawności księgowań faktur sprzedaży w systemie finansowo- księgowym
Odpowiedzialność za kompletowanie dokumentacji fakturowej zgodnej z wytycznymi agencji w celu prawidłowego wystawienia i wysłania faktury do klienta
Bieżąca analiza i kontrola zapisów w systemie finansowo-księgowym ( konta przychodów, kosztów, produkcji w toku) w celu poprawnego i terminowego fakturowania
Bieżąca analiza otwartych zleceń i kosztorysów w celu terminowego fakturowania i zamykania zleceń agencyjnych; zamykanie zleceń;
Przygotowanie innych raportów zleconych przez przełożonego oraz wymaganych przez agencje
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb audytu zewnętrznego i wewnętrznego
Młodszy specjalista ds. fakturowania i rozliczeń / Junior Billing Specialist
Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Księgowanie faktur oraz kontrola poprawności księgowań faktur sprzedaży w systemie finansowo- księgowym
Odpowiedzialność za kompletowanie dokumentacji fakturowej zgodnej z wytycznymi agencji w celu prawidłowego wystawienia i wysłania faktury do klienta
Bieżąca analiza i kontrola zapisów w systemie finansowo-księgowym ( konta przychodów, kosztów, produkcji w toku) w celu poprawnego i terminowego fakturowania
Bieżąca analiza otwartych zleceń i kosztorysów w celu terminowego fakturowania i zamykania zleceń agencyjnych; zamykanie zleceń;
Przygotowanie innych raportów zleconych przez przełożonego oraz wymaganych przez agencje
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb audytu zewnętrznego i wewnętrznego
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności / Junior Accounts Payable Specialist
Lublin
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności / Junior Accounts Payable Specialist
Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Junior Accounts Payable Specialist with Italian
Lublin
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Młodszy specjalista ds. zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Junior Accounts Payable Specialist with Italian
Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi z różnych rynków
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
Potwierdzanie sald na kontach księgowych
Dodatkowe obowiązki i projekty desygnowane przez przełożonego
Lider zespołu w dziale zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Accounts Payable Team Leader with Italian
Lublin
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad procesem przepływu faktur produkcyjnych i kosztowych, wydatków pracowniczych oraz prawidłowym i terminowym ich zaksięgowaniem zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami księgowymi i podatkowymi danych krajów, procesu płatności i rozliczeń na kontach
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca oraz roku
Kontrola i analiza kont (poprawność księgowanych operacji)
Ciągłe usprawnienia procesów i działań operacyjnych zespołu
Bieżąca kontrola zespołu, monitorowanie performance, raportowanie do przełożonego
Lider zespołu w dziale zobowiązań i płatności z językiem włoskim / Accounts Payable Team Leader with Italian
Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad procesem przepływu faktur produkcyjnych i kosztowych, wydatków pracowniczych oraz prawidłowym i terminowym ich zaksięgowaniem zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami księgowymi i podatkowymi danych krajów, procesu płatności i rozliczeń na kontach
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca oraz roku
Kontrola i analiza kont (poprawność księgowanych operacji)
Ciągłe usprawnienia procesów i działań operacyjnych zespołu
Bieżąca kontrola zespołu, monitorowanie performance, raportowanie do przełożonego
Koordynator w dziale płac z językiem włoskim / Payroll Coordinator with Italian
Lublin
Wygasła: 09.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
✔️ Working as part of a team in Poland to provide a payroll service for all of the Agencies based in Italy
✔️ Prepare & maintain all necessary reports relating to payroll
✔️ Ensure data on The Payroll System is accurate& up-to-date
✔️ Provide cover during absences
✔️ Audit Controls
✔️ Ensure we are compliant as per the agreed procedures with the Audit Controls compliance officer
✔️ Producing Payrolls
• Dealing with all aspects of a payroll: Starters, Leavers, tax forms, Pension Membership, Private Medical, Bonus Payments, Overtime Payments, Sick Pay, Maternity Pay, Paternity Pay, and any other anomalies
• Ensure that all payroll amendments are signed off by the relevant Agency signatory
• Complete and produce payroll reconciliation
• Produce all the reports required for the Payroll Manager to check and commit the payroll
• Produce all the post calc reports once the payroll has been committed
• Produce Paye reconciliation for checking and filing with the payroll
• Year End Submission
✔️ Pensions
• Complete & send Pension Leaver Forms as needed to pension providers
• Liaise with Pension Auditors when needed
• Run report listing all employees with a BR tax code and ensure that a P46 is completed for the next payrun
• Run report listing all missing Ni Nos. and ensure employee is given details to apply for Ni No. Complete Ni Trace forms if needed
• Ad Hoc Queries
• Answer queries as and when they come in
• Review data for completeness, inconsistencies, enter employee data into payroll system and ensure correctly reflected in the HR system
• Enter & process termination payments
✔️ HR Admin
• Maintenance and updating of permanent data for all and new employees for the SSC staff
• Checking all salary changes are approved on HRIS for SSC
• Checking approvals for increases and hiring
• Prepare employee contract, certificates of employment, personnel files, certificates for employees
• Enter data for leaving employees of the SSC
• Holiday maintenance and declaration to the government
Koordynator w dziale płac z językiem włoskim / Payroll Coordinator with Italian
Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
✔️ Working as part of a team in Poland to provide a payroll service for all of the Agencies based in Italy
✔️ Prepare & maintain all necessary reports relating to payroll
✔️ Ensure data on The Payroll System is accurate& up-to-date
✔️ Provide cover during absences
✔️ Audit Controls
✔️ Ensure we are compliant as per the agreed procedures with the Audit Controls compliance officer
✔️ Producing Payrolls
• Dealing with all aspects of a payroll: Starters, Leavers, tax forms, Pension Membership, Private Medical, Bonus Payments, Overtime Payments, Sick Pay, Maternity Pay, Paternity Pay, and any other anomalies
• Ensure that all payroll amendments are signed off by the relevant Agency signatory
• Complete and produce payroll reconciliation
• Produce all the reports required for the Payroll Manager to check and commit the payroll
• Produce all the post calc reports once the payroll has been committed
• Produce Paye reconciliation for checking and filing with the payroll
• Year End Submission
✔️ Pensions
• Complete & send Pension Leaver Forms as needed to pension providers
• Liaise with Pension Auditors when needed
• Run report listing all employees with a BR tax code and ensure that a P46 is completed for the next payrun
• Run report listing all missing Ni Nos. and ensure employee is given details to apply for Ni No. Complete Ni Trace forms if needed
• Ad Hoc Queries
• Answer queries as and when they come in
• Review data for completeness, inconsistencies, enter employee data into payroll system and ensure correctly reflected in the HR system
• Enter & process termination payments
✔️ HR Admin
• Maintenance and updating of permanent data for all and new employees for the SSC staff
• Checking all salary changes are approved on HRIS for SSC
• Checking approvals for increases and hiring
• Prepare employee contract, certificates of employment, personnel files, certificates for employees
• Enter data for leaving employees of the SSC
• Holiday maintenance and declaration to the government
Starszy specjalista ds. zakupów z językiem hiszpańskim / Senior Sourcing Specialist with Spanish
Lublin
Wygasła: 09.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
Manage discovery and preparation of RFP/RFI/RFQ as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Collaborate with cross-functional teams to understand business requirements and identify cost-saving opportunities
Conduct market research and supplier assessments to identify potential suppliers and evaluate their capabilities
Support the implementation of procurement strategies that optimise the cost, quality, and delivery of goods and services
Manage procurement process for goods and services, including vendor selection, price negotiation, and contract management to achieve the best value for the organisation
Identify, evaluate, and select suppliers based on quality, price, delivery, and reliability to ensure the best value for the organisation
Monitor & Manage supplier relationships and supplier performance and implement corrective actions as needed
Monitor market trends and potential research suppliers to identify cost-saving opportunities
Monitor spending trends, identify potential new sourcing initiatives and avenues for supplier consolidation or rationalisation, analyse options, and provide recommendations for initiatives to be included in the business plan
Assist in developing and implementing procurement strategies to support business goals and objectives
Liaise with the Vendor Management team to ensure continuity of supply/service and risk management of strategic contracts, ensuring that the delivery matches the objectives and deliverables in the contract schedules
Starszy specjalista ds. zakupów z językiem hiszpańskim / Senior Sourcing Specialist with Spanish
Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
Manage discovery and preparation of RFP/RFI/RFQ as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Collaborate with cross-functional teams to understand business requirements and identify cost-saving opportunities
Conduct market research and supplier assessments to identify potential suppliers and evaluate their capabilities
Support the implementation of procurement strategies that optimise the cost, quality, and delivery of goods and services
Manage procurement process for goods and services, including vendor selection, price negotiation, and contract management to achieve the best value for the organisation
Identify, evaluate, and select suppliers based on quality, price, delivery, and reliability to ensure the best value for the organisation
Monitor & Manage supplier relationships and supplier performance and implement corrective actions as needed
Monitor market trends and potential research suppliers to identify cost-saving opportunities
Monitor spending trends, identify potential new sourcing initiatives and avenues for supplier consolidation or rationalisation, analyse options, and provide recommendations for initiatives to be included in the business plan
Assist in developing and implementing procurement strategies to support business goals and objectives
Liaise with the Vendor Management team to ensure continuity of supply/service and risk management of strategic contracts, ensuring that the delivery matches the objectives and deliverables in the contract schedules
Specjalista ds. Zakupów z językiem niemieckim / Buyer with German
Lublin
Wygasła: 31.08.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Specjalista ds. Zakupów z językiem niemieckim / Buyer with German
Warszawa
Wygasła: 31.08.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Specjalista ds. Zakupów z językiem niemieckim / Buyer with German
Lublin
Wygasła: 21.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Specjalista ds. Zakupów z językiem niemieckim / Buyer with German
Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Specjalista ds. Zakupów z językiem włoskim / Buyer with Italian
Lublin
Wygasła: 21.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Specjalista ds. Zakupów z językiem włoskim / Buyer with Italian
Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów finansowych
Przygotowywanie, księgowanie i importowanie do systemu księgowego PK zgodnie z oczekiwaniami danego podmiotu oraz w terminie zgodnym z harmonogramem zamknięcia miesiąca
Aktualizowanie raportów finansowych dla wybranych grup kont księgowych w ramach zamknięcia miesiąca
Comiesięczne uzgadnianie i potwierdzanie sald z jednostkami powiązanymi w celu weryfikacji spójności ksiąg w zakresie Grupy kapitałowej
Tworzenie, zamykanie i/lub modyfikowanie numerów zamówień, jobów, klientów i dostawców w systemie księgowym
Aprobowanie faktur zakupowych w systemie księgowym
Zarządzanie i weryfikowanie procesu wystawiania faktur sprzedaży, wprowadzanie draftów do systemu księgowego
Comiesięczne przygotowywanie i zamieszczanie w systemie „Blackline” dokumentów wymaganych przez audyt wewnętrzny
Czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Dostrzeganie możliwości optymalizacji procesów, uczestniczenie w projektach systemowych
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów finansowych
Przygotowywanie, księgowanie i importowanie do systemu księgowego PK zgodnie z oczekiwaniami danego podmiotu oraz w terminie zgodnym z harmonogramem zamknięcia miesiąca
Aktualizowanie raportów finansowych dla wybranych grup kont księgowych w ramach zamknięcia miesiąca
Comiesięczne uzgadnianie i potwierdzanie sald z jednostkami powiązanymi w celu weryfikacji spójności ksiąg w zakresie Grupy kapitałowej
Tworzenie, zamykanie i/lub modyfikowanie numerów zamówień, jobów, klientów i dostawców w systemie księgowym
Aprobowanie faktur zakupowych w systemie księgowym
Zarządzanie i weryfikowanie procesu wystawiania faktur sprzedaży, wprowadzanie draftów do systemu księgowego
Comiesięczne przygotowywanie i zamieszczanie w systemie „Blackline” dokumentów wymaganych przez audyt wewnętrzny
Czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Dostrzeganie możliwości optymalizacji procesów, uczestniczenie w projektach systemowych
Przygotowywanie kalendarzy z terminami dostarczenia informacji finansowych w oparciu o instrukcje grupowe
Planowanie spotkań z zespołami z danego kraju w celu analizy odchyleń w regionie
Przygotowywanie raportów regionalnych w celach konsolidacyjnych oraz prezentowanie różnic przed zespołem finansowym
Przygotowywanie danych finansowych dla zespołu GL/R2R w celu finalizacji zamknięcia miesiąca w systemie Hyperion
Konsolidowanie budżetów oraz prognoz (w tym CAPEX, koszty personalne i koszty pośrednie)
Przygotowywanie i udział w procesach budżetowania/prognozowania
Przygotowywanie, księgowanie i importowanie do systemu księgowego PK zgodnie z oczekiwaniami danego podmiotu oraz w terminie zgodnym z harmonogramem zamknięcia miesiąca
Czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, w tym FMC i CSR
Dostrzeganie możliwości optymalizacji procesów, uczestniczenie w projektach systemowych
Tworzenie i aktualizowanie instrukcji do procesów
Partycypowanie w projektach systemowych i migracjach
Przygotowywanie kalendarzy z terminami dostarczenia informacji finansowych w oparciu o instrukcje grupowe
Planowanie spotkań z zespołami z danego kraju w celu analizy odchyleń w regionie
Przygotowywanie raportów regionalnych w celach konsolidacyjnych oraz prezentowanie różnic przed zespołem finansowym
Przygotowywanie danych finansowych dla zespołu GL/R2R w celu finalizacji zamknięcia miesiąca w systemie Hyperion
Konsolidowanie budżetów oraz prognoz (w tym CAPEX, koszty personalne i koszty pośrednie)
Przygotowywanie i udział w procesach budżetowania/prognozowania
Przygotowywanie, księgowanie i importowanie do systemu księgowego PK zgodnie z oczekiwaniami danego podmiotu oraz w terminie zgodnym z harmonogramem zamknięcia miesiąca
Czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, w tym FMC i CSR
Dostrzeganie możliwości optymalizacji procesów, uczestniczenie w projektach systemowych
Tworzenie i aktualizowanie instrukcji do procesów
Partycypowanie w projektach systemowych i migracjach
1. Provide a Payroll service and support UK and other 35 UK Group Companies, range in size from 2 to 1200
• Processing Irish payrolls, liaising with Jefferson payroll bureau
• Prepare & maintain all necessary reports relating to payrolls
• Providing Iris (FMP) with payroll interface files based on the agency cut off
• Providing Iris (FMP) with payroll processing data – One Time Payments and Communications reports from Career Settings
2. Provide cover for Senior Payroll Coordinator in their absence
3. Provide cover for members of the Payroll Team during absences
• Request for payroll bacs to be processed and reports figures to Treasury
• Chasing approvals if needed
• Answering payroll queries from both FMP and the agency relating to the processing of their payroll
• Create statutory payment schedules to be provided to FMP and the agency for SMP, SPL and ShPL
• Prepare and log any RSU’s provided to be processed in the payroll
• Complete audit logs and requests
4. Audit Controls
5. Ensure we are compliant as per the agreed procedures with the Audit Controls compliance officer
6. Producing Payrolls
• Dealing with all aspects of a payroll: Starters, Leavers, P46, P45, Pension Membership, Private Medical, Bonus Payments, Overtime Payments, Sick Pay, Maternity Pay, Paternity Pay, Loans – Season Ticket/Gym/Computer, Advances and any other anomalies
• Ensure that all payroll amendments are signed off by the relevant signatory
• Complete and produce payroll reconciliation
• Produce all the reports required to check and commit the payroll
• Produce all the post calc reports once the payroll has been committed
• Produce Paye reconciliation for checking and filing with the payroll
• Year End Submission – P35/P60s
• Reports for Loans / GAYE / NABS
7. Pensions
• Supporting all Pension Schemes
• Produce Pension schedule and send to relevant pension providers by month end
• Complete & send Pension Leaver Forms as needed to pension providers
• Liaise with Pension Auditors when needed
• Collate information for Pension Audit / Renewals
8. Account Reconciliations
• Provide CR Finance with data and reports relating to the payroll figures each month
• Provide support to the Finance team, to assist with any Reconciliation
9. Support / Training
• Support all members of the payroll team as and when necessary to ensure the Department runs smoothly
• Give training to other team members as required
• Liaise with Human Resources Departments as neede
10. Cover
11. Provide cover for Senior Payroll Coordinator in their absence
12. Deal with any issues/queries that may arise
13. Ad Hoc Queries
14. Answer queries as and when they come in
15. Create and process manual payment requests as and when they arise
16. ONS Surveys
17. Provide copy payslips and reset passwords for employees to access the ePay payslip portal
18. RTi
19. Ensuring that the time have completed their RTi information
Understand and apply Procurement process workflows to determine and treat incoming business opportunities, classify and allocate appropriate business identifiers, and channel the requirements to the appropriate Procurement team leads
Ensure the new projects are reviewed at the onset, and efficiently funnelled via the Global Category Leads or the CoE heads of function to determine best team member to take on the project for execution
Maintain an active register of all ongoing projects, anticipate and plan for the next round of reviews when a project is signed, and track and maintain status of active projects highlighting delays against commitments
Maintain up to date capacity allocation per Procurement team member per project, providing active dashboard visibility to show availability capacity per individual and highlighting over-allocation per individual where applicable to help team leads manage team workloads to ensure fair allocation
Ensure project financial commitments (savings, avoidance, CMS) are updated to ensure robust financial projections, tracking changes and highlighting to CPO office any risks related to the achievement of the projected commitments
Lead weekly update reviews with the wider teams; follow up with team leads or individual contributors for regular status updates
Use business plan management information to provide insights to category leads on any patterns, trends, and opportunities for consolidation or alternative project approaches that could achieve better productivity for the teams
Works with various stakeholders to shape and articulate complex business needs and outcomes, whilst ensuring alignment of procurement plans to wider organisational strategic objectives
Provide regular (weekly business plan summaries, always updated dashboard showing key metrics at a snapshot) and ad-hoc reporting on various aspects related to the business plan, as and when requested
Maintain a schedule of tracking calls, leading the process reviews of the project status, and challenging teams to keep to track their commitments
Responsible for maintaining the confidentiality of the business plan, ensuring access is at the right level, and on a need to know basis only
Understand and apply Procurement process workflows to determine and treat incoming business opportunities, classify and allocate appropriate business identifiers, and channel the requirements to the appropriate Procurement team leads
Ensure the new projects are reviewed at the onset, and efficiently funnelled via the Global Category Leads or the CoE heads of function to determine best team member to take on the project for execution
Maintain an active register of all ongoing projects, anticipate and plan for the next round of reviews when a project is signed, and track and maintain status of active projects highlighting delays against commitments
Maintain up to date capacity allocation per Procurement team member per project, providing active dashboard visibility to show availability capacity per individual and highlighting over-allocation per individual where applicable to help team leads manage team workloads to ensure fair allocation
Ensure project financial commitments (savings, avoidance, CMS) are updated to ensure robust financial projections, tracking changes and highlighting to CPO office any risks related to the achievement of the projected commitments
Lead weekly update reviews with the wider teams; follow up with team leads or individual contributors for regular status updates
Use business plan management information to provide insights to category leads on any patterns, trends, and opportunities for consolidation or alternative project approaches that could achieve better productivity for the teams
Works with various stakeholders to shape and articulate complex business needs and outcomes, whilst ensuring alignment of procurement plans to wider organisational strategic objectives
Provide regular (weekly business plan summaries, always updated dashboard showing key metrics at a snapshot) and ad-hoc reporting on various aspects related to the business plan, as and when requested
Maintain a schedule of tracking calls, leading the process reviews of the project status, and challenging teams to keep to track their commitments
Responsible for maintaining the confidentiality of the business plan, ensuring access is at the right level, and on a need to know basis only
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Współpraca z działem zakupów w celu zapewnienia pomocy w opracowaniu zakresów pracy (SOWs) i rozumienia wszystkich bieżących zapytań o informacje (RFIs), zapytań ofertowych (RFQ) i zapytań o propozycje (RFPs), które są w przygotowaniu
Ustalanie celów w zarządzaniu umowami, procedurami, szablonami w procesie przepływu pracy dla umów z dostawcami i harmonogramów dostaw. Utrzymywanie bazy danych do zarządzania umowami, która zawiera wszystkie podpisane umowy, a także umowy, które są w trakcie opracowywania, ale nie są jeszcze aktywne. Dodatkowo śledzenie na bieżąco danych dotyczących zobowiązań, materiałów i notatek dotyczących zmian w umowie
Współpraca z działem prawnym w celu opracowania i umieszczenia odpowiednich zabezpieczeń prawnych w umowach, zgodnie z uzasadnieniem
Współpraca z różnymi zespołami (security, compliance and tax, HR, accounts payable - AP), w celu weryfikacji, że dostawcy działają zgodnie z istniejącymi wymaganiami i obowiązkami regulacyjnymi
Rozwijanie wiedzy na temat strategii negocjacyjnych, najlepszych praktyk oraz zespołów negocjacyjnych. Wprowadzanie metod usprawniających procesy oraz procedury przepływu pracy i struktur organizacyjnych do zarządzania umowami
Negocjacje kontraktów oraz udział w optymalizacji kosztów. Administrowanie porozumieniami handlowymi i finansowymi z dostawcami w celu uwzględnienia rozliczeń, fakturowania i środków zaradczych oraz wewnętrznych obciążeń zwrotnych, w stosownych przypadkach
Współpraca z istniejącymi i nowymi dostawcami. Współpraca z nowymi i kluczowymi klientami
Work alongside procurement colleagues to assist with developing statements of work (SOWs) and understand any current requests for information (RFIs), requests for quotations (RFQs) and requests for proposal (RFPs) that are in the pipeline
Establish contract management objectives, procedures, templates and workflow processes for vendor contracts and deliverable schedules. Maintain a contract management database that contains all executed contracts, as well as contracts that are under development but are not yet active. Moreover, track obligations, deliverables and contract change notes
Work with legal representatives to develop and insert appropriate legal protections in contracts, as warranted
Work with all teams (security, compliance and tax, HR, accounts payable [AP], and so on) to ensure that vendors are performing in accordance with existing requirements and regulatory obligations
Develop a knowledge base of negotiating strategies, best practices, and negotiation personnel and teams. Make improvements to processes, procedures, workflow and organizational structures for contract management
Administer commercial and financial arrangements with vendors to include billing, invoicing, performance incentives and remedies, and internal chargebacks, where appropriate
Work with vendors and key stakeholders to establish clear contract change control processes
Współpraca z działem zakupów w celu zapewnienia pomocy w opracowaniu zakresów pracy (SOWs) i rozumienia wszystkich bieżących zapytań o informacje (RFIs), zapytań ofertowych (RFQ) i zapytań o propozycje (RFPs), które są w przygotowaniu
Ustalanie celów w zarządzaniu umowami, procedurami, szablonami w procesie przepływu pracy dla umów z dostawcami i harmonogramów dostaw. Utrzymywanie bazy danych do zarządzania umowami, która zawiera wszystkie podpisane umowy, a także umowy, które są w trakcie opracowywania, ale nie są jeszcze aktywne. Dodatkowo śledzenie na bieżąco danych dotyczących zobowiązań, materiałów i notatek dotyczących zmian w umowie
Współpraca z działem prawnym w celu opracowania i umieszczenia odpowiednich zabezpieczeń prawnych w umowach, zgodnie z uzasadnieniem
Współpraca z różnymi zespołami (security, compliance and tax, HR, accounts payable - AP), w celu weryfikacji, że dostawcy działają zgodnie z istniejącymi wymaganiami i obowiązkami regulacyjnymi
Rozwijanie wiedzy na temat strategii negocjacyjnych, najlepszych praktyk oraz zespołów negocjacyjnych. Wprowadzanie metod usprawniających procesy oraz procedury przepływu pracy i struktur organizacyjnych do zarządzania umowami
Negocjacje kontraktów oraz udział w optymalizacji kosztów. Administrowanie porozumieniami handlowymi i finansowymi z dostawcami w celu uwzględnienia rozliczeń, fakturowania i środków zaradczych oraz wewnętrznych obciążeń zwrotnych, w stosownych przypadkach
Współpraca z istniejącymi i nowymi dostawcami. Współpraca z nowymi i kluczowymi klientami
Work alongside procurement colleagues to assist with developing statements of work (SOWs) and understand any current requests for information (RFIs), requests for quotations (RFQs) and requests for proposal (RFPs) that are in the pipeline
Establish contract management objectives, procedures, templates and workflow processes for vendor contracts and deliverable schedules. Maintain a contract management database that contains all executed contracts, as well as contracts that are under development but are not yet active. Moreover, track obligations, deliverables and contract change notes
Work with legal representatives to develop and insert appropriate legal protections in contracts, as warranted
Work with all teams (security, compliance and tax, HR, accounts payable [AP], and so on) to ensure that vendors are performing in accordance with existing requirements and regulatory obligations
Develop a knowledge base of negotiating strategies, best practices, and negotiation personnel and teams. Make improvements to processes, procedures, workflow and organizational structures for contract management
Administer commercial and financial arrangements with vendors to include billing, invoicing, performance incentives and remedies, and internal chargebacks, where appropriate
Work with vendors and key stakeholders to establish clear contract change control processes
Bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Tworzenie zapytań ofertowych, analiza i wybór ofert
Tworzenie i aktualizacja cenników zamawianych towarów
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z obecnymi i przyszłymi dostawcami
Analiza bieżącego zapotrzebowania, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
Reagowanie na bieżące trudności, proponowanie rozwiązań
To identify need and analyse options and current state
Manage discovery and preparation of the appropriate Avenue of Procurement (Exclusive Negotiation, Puchasing, etc.) as required using the approved Procurement toolkit documentation and processes
Ability to draft contract terms from a standard and negotiate contractual terms
Ability to manage the negotiations with external and internal stakeholders
Ability to communicate at appropriate level at all times, both in writing and verbally
Responsible for tracking savings and cost avoidance potential, dealing with financial planning and forecasting
Zbieranie i analizowanie danych z zespołów operacyjnych i kontrolingu
Kontakt z klientem; wysyłanie oferty do klientów; przypominanie klientom o brakujących PO, fakturowanie
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy
Młodszy Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń z Językiem Niemieckim
Lublin
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Księgowanie faktur oraz kontrola poprawności księgowań faktur sprzedaży w systemie finansowo- księgowym
Odpowiedzialność za kompletowanie dokumentacji fakturowej zgodnej z wytycznymi agencji w celu prawidłowego wystawienia i wysłania faktury do klienta
Bieżąca analiza i kontrola zapisów w systemie finansowo-księgowym ( konta przychodów, kosztów, produkcji w toku) w celu poprawnego i terminowego fakturowania
Bieżąca analiza otwartych zleceń i kosztorysów w celu terminowego fakturowania i zamykania zleceń agencyjnych; zamykanie zleceń
Przygotowanie innych raportów zleconych przez przełożonego oraz wymaganych przez agencje
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb audytu zewnętrznego i wewnętrznego
Specjalista ds. Zobowiązań i Płatności z Językiem Niemieckim
Lublin
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi różnych rynków (Nordyki, Czechy, Węgry, Bułgaria)
Poprawne i terminowe wprowadzanie faktur (faktur kosztowych, korygujących, zaliczkowych, duplikatów faktur kosztowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Poprawne i terminowe księgowanie wydatków pracowniczych i podróży służbowych
Przygotowanie, sprawdzanie i procesowanie płatności za faktury dostawców, delegacji oraz pozostałych płatności dla spółek należących do grupy;
Wykonywanie okresowych i bieżących raportów związanych z płatnościami, zobowiązaniami i przepływami pieniężnymi;
Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
Potwierdzanie sald dostawców
Analiza i wyjaśnianie rozbieżności na kontach księgowych;
Przygotowywanie danych do audytów wewnętrznych i zewnętrznych