Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (76)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 76 )
Inspektor w Sekcji ds. Aparatury Medycznej
aleja Wincentego Witosa 26, Opole
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego i laboratoryjnego,
Obsługa zgłoszeń awarii i usterek w systemie szpitalnym HelpDesk,
Prowadzenie i kompletowanie korespondencji w zakresie sekcji aparatury medycznej,
Przygotowywanie wniosków i postępowań przetargowych (opisu przedmiotu zamówienia, ocena merytoryczna ofert) na usługi serwisowe aparatury medycznej, na zakup sprzętu i aparatury medycznej,
Nadzór nad realizacją umów serwisowych,
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykorzystania aparatury medycznej,
Kontakt z firmami zewnętrznymi serwisującymi sprzęt i aparaturę medyczną, uzgadnianie terminów przyjazdu z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe i personelem medycznym szpitala,
Bieżące wprowadzanie kosztów wykonanych usług serwisowych- napraw oraz umów serwisowych na przeglądy do systemu zarządzania aparaturą medyczną,
Bieżąca analiza kosztów utrzymania sprzętu medycznego pod kątem opłacalności dalszej eksploatacji na podstawie zgłaszanych usterek oraz wykonanych napraw,
Badanie rynku usług medycznych oferowanych przez firmy zewnętrzne, w tym zbieranie ofert na naprawy sprzętu medycznego oraz zakup części/podzespołów w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,
Monitorowanie terminów wykonywania przeglądów okresowych aparatury medycznej znajdującej się w okresie gwarancji,
Monitorowanie urządzeń wychodzących z okresu gwarancyjnego pod kątem przygotowania postępowania przetargowego (zbierania i analiza ofert wraz z zakresem czynności i wymianą części wchodzących w skład przeglądu zgodnie z wymaganiami producenta)
Rejestrowanie i monitorowanie sprzętu wysłanego do naprawy i odsyłanego po naprawach,
Rozeznanie rynku w zakresie nowych urządzeń, przygotowanie i weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia dla nowego sprzętu i aparatury medycznej,
Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i laboratoryjnego zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami za pomocą mierników specjalistycznych w zakresie posiadanych możliwości technicznych
Obsługa administracyjna Centrum i wsparcie administracyjne dla innych pracowników UCWBK,
Monitorowanie harmonogramów realizowanych projektów/badań klinicznych, poziomu rekrutacji czy ruchu uczestników badań,
Sporządzanie wniosków, zestawień i sprawozdań (w tym finansowych) z realizacji badań klinicznych oraz projektów,
Koordynowanie współpracy badacza/sponsora/organizacji działającej na zlecenie CRO/pracowników ośrodka/jednostki finansującej/innych interesariuszy badań klinicznych,
Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Szpitala w kwestiach związanych z realizacją i rozliczeniami badań klinicznych oraz projektów klinicznych realizowanych/obsługiwanych przez UCWBK,
Gromadzenie i utrzymywanie aktualności dokumentów osobowych zespołów badawczych, certyfikatów, norm laboratoryjnych,
Organizowanie i przygotowywanie od strony technicznej szkoleń, spotkań badaczy, konferencji (m.in. przygotowywanie materiałów, logistyka),
Obsługa jednego punktu kontaktowego funkcjonującego w UCWBK
Koordynowanie badań klinicznych oraz wsparcie w zarządzaniu danymi klinicznymi,
Współpraca z personelem ośrodka i zespołem badawczym prowadzącym badanie kliniczne (m.in. lekarzem, pielęgniarką, farmaceutą),
Koordynowanie współpracy badacza/sponsora/organizacji działającej na zlecenie (CRO), pracowników ośrodka i innych osób zaangażowanych w badanie kliniczne,
Informowanie i zapoznanie zespołu badawczego, podwykonawców, dostawców z procesami danego badania klinicznego,
Udział w przygotowywaniu dokumentacji, od strony merytorycznej i administracyjnej, niezbędnej do rozpoczęcia i prowadzenia badania klinicznego,
Administrowanie dokumentacją badań/projektów, w tym zabezpieczenie warunków i czasu przechowywania,
Wspieranie procesu kwalifikacji ośrodka do badania i oceny możliwości przeprowadzania badania (feasibility study),
Udział w procesie uruchamiania badania/projektu (fazy start – up badania),
Wspieranie badacza/zespołu badawczego w zakresie: monitorowania zaopatrzenia, planowania zamówień i realizacji zamówień niezbędnych materiałów do badań
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami pozostającymi w zasobach USK w Opolu, w tym prowadzenie niezbędnych ewidencji i rozliczeń w tym zakresie,
Prowadzenie procesu wynajmu lub dzierżawy nieruchomości pod działalność usługową i gospodarczą,
Utrzymanie porządku i odpowiedniego stanu sanitarno-higienicznego na terenie zewnętrznym USK w Opolu,
Prowadzenie spraw związanych z działalnością hoteli pracowniczych w tym:
a) nadzór nad legalnym zamieszkaniem w hotelach, procedurą odbioru i przekazywania pomieszczeń hotelowych,
b) prowadzenie i comiesięczne rozliczanie opłat za korzystanie z lokali mieszkalnych i abonentów telefonicznych,
c) zgłaszanie usterek instalacji elektrycznej, grzewczej, wodno-kanalizacyjnej pracownikom technicznym USK w Opolu,
d) nadzór nad terminowością płatności z tytułu zamieszkania w hotelu,
Przygotowanie i prowadzenie korespondencji z jednostkami administracji rządowej i samorządowej oraz organem założycielskim w zakresie odpowiadającym powierzonym obszarom działania,
Zarządzanie miejscami postojowymi, parkingami oraz ruchem pieszym i kołowym na terenie przynależącym do USK w Opolu z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa,
Prowadzenie dokumentacji w zakresie szkód majątku USK w Opolu i ich zgłaszanie ubezpieczycielowi, współpraca ze służbami BHP, Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż., PIP, sanitarno-epidemiologicznymi i innymi podmiotami w zakresie wymaganym do realizacji zadań,
Współpracę z firmą zewnętrzną w zakresie usług ochrony osób i mienia,
Prowadzenie umów dezynsekcji i deratyzacji obiektów Szpitala Klinicznego,
Zapewnienie nadzoru nad funkcjonowaniem szatni dla pacjentów i osób odwiedzających,
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie kluczy do szatni pracowniczych i szafek ubraniowych,
Kompleksową realizację zadań dotyczących ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej,
Sporządzanie umów darowizny i umów użyczenia oraz prowadzenie rejestru tych umów,
Kontrolę formalno-merytoryczną dokumentów finansowo-księgowych i rozliczeniowych dotyczących Sekcji Administracji
Pełnomocnik Dyrektora ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania (9001; 14001; 45001;27001)
aleja Wincentego Witosa 26, Opole
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Integracja systemów zarządzania jakością (ISO 9001:2015), systemu zarządzania środowiskowego (ISO 14001:2015), systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy (ISO 45001:2018) oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO/IEC 27001:2013) i ciągłością działania (ISO 22301:2019),
Opracowanie i wdrożenie dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
Przygotowanie raportu i przeprowadzenie przeglądu najwyższego kierownica,
Kierowanie zadaniami koordynatorów systemu zarządzania jakością, systemu zarządzania środowiskowego, systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i systemu zarządzania ciągłością działania,
Planowanie audytów wewnętrznych i celowych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu, tworzenie harmonogramów oraz monitorowanie stopnia ich realizacji i terminowości,
Prowadzenie szkoleń wewnątrzszpitalnych z zakresu Zintegrowanego Sytemu Zarządzania,
Aktualizacja obowiązującego Zintegrowanego Systemu Zarządzania z wymaganiami prawnymi,
Prowadzenie kontroli nad przestrzeganiem norm i procedur Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
Wydawanie zaleceń w zakresie działań korygujących wynikających z przeprowadzonych audytów i badań zgodności, sprawowanie nadzoru nad działaniami naprawczymi,
Koordynację przygotowania do audytów certyfikacyjnych i ich utrzymania,
Stałą współpracę z kierownikami komórek organizacyjnych oraz wsparcie w zakresie procesów Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z działalności,
Raportowanie dyrektorowi generalnemu oraz pozostałym członkom zarządu
Kompleksowe prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia, w tym: przygotowanie dokumentów zamówienia, ogłaszanie, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, obsługa platformy zakupowej zgodnie z czynnościami przewidzianymi ustawą Prawa zamówień publicznych
Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie prowadzonych postępowań,
Prowadzenie dokumentacji postępowań oraz archiwizacji zgodnie z ustawą i regulacjami wewnętrznymi,
Udział w przygotowaniu i aktualizacji regulacji wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych,
Udział w przygotowaniu planu postępowań,
Prowadzenie rejestrów postępowań,
Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych dla zarządu,
Sporządzanie i przekazywanie Prezesowi UZP rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień
Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych oraz zakupów inwestycyjnych
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych (budowy, remontów, modernizacji, adaptacji) oraz z koniecznością zlecenia remontów i napraw podmiotom zewnętrznym
Prowadzenie spraw związanych ze zwoływaniem i przeprowadzaniem odbiorów końcowych oraz przeglądów gwarancyjnych zadań remontowych i inwestycyjnych
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją robót budowlanych oraz ich rozliczanie
Dostosowanie obiektów i pomieszczeń do obowiązujących przepisów
Kontrola kosztorysów ofertowych, wycen przedkładanych przez wykonawców
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania danych do postępowań przetargowych oraz radcami prawnymi w zakresie zawieranych umów
Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych oraz zakupów inwestycyjnych
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych (budowy, remontów, modernizacji, adaptacji) oraz z koniecznością zlecenia remontów i napraw podmiotom zewnętrznym
Prowadzenie spraw związanych ze zwoływaniem i przeprowadzaniem odbiorów końcowych oraz przeglądów gwarancyjnych zadań remontowych i inwestycyjnych
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją robót budowlanych oraz ich rozliczanie
Dostosowanie obiektów i pomieszczeń do obowiązujących przepisów
Kontrola kosztorysów ofertowych, wycen przedkładanych przez wykonawców
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania danych do postępowań przetargowych oraz radcami prawnymi w zakresie zawieranych umów
Przygotowywanie i opracowywanie danych do sporządzania planu finansowego i inwestycyjnego szpitala oraz budżetów cząstkowych dla jednostek/komórek organizacyjnych szpitala,
Wprowadzanie danych i zapewnienie spójności danych w bazach danych i raportach w zakresie dotyczącym przygotowywanych oraz realizowanych budżetów cząstkowych i budżetu całościowego,
Bieżąca analiza, monitorowanie i badanie przyczyn odchyleń przychodów, kosztów, nakładów inwestycyjnych i wyniku finansowego w stosunku do planu finansowego szpitala,
Przygotowywanie na rzecz bezpośredniego przełożonego, kadry zarządzającej oraz organu założycielskiego informacji finansowych oraz sprawozdań analitycznych w zakresie realizacji budżetów i kosztów, wykonania planu finansowego jednostki,
Sporządzanie okresowych analiz finansowych, ekonomicznych i tematycznych ze szczególnym uwzględnieniem realizacji zadań, kształtowania się kosztów i przychodów według miejsc powstawania, rentowności w ujęciu controllingu operacyjnego,
Rozliczanie kosztów zgodnie z obowiązującym Standardem Rachunku Kosztów,
Przygotowywanie informacji do sporządzenia wniosków projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,
Zastępstwo pracowników Działu Controllingu w czasie ich nieobecności w pracy,
Farmaceuta / Młodszy asystent farmacji - w zależności od doświadczenia
aleja Wincentego Witosa 26, Opole
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Nadzór nad pracą techników farmaceutycznych oraz rozdzielanie obowiązków w dziale depozytowym,
Nadzór nad inwentaryzacją depozytu,
Kontrolowanie realizacji bieżących umów depozytowych,
Realizację dodatkowych zakupów dotyczących asortymentu poza procedurą przetargową, indywidualnych zamówień zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi oraz regulacjami wewnętrznymi,
Współpracę w zespole oraz efektywny kontakt z osobami odpowiedzialnymi za magazyny depozytowe,
Czynności zawodowe regulowane ustawą o zawodzie farmaceuty
Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych oraz zakupów inwestycyjnych
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych (budowy, remontów, modernizacji, adaptacji) oraz z koniecznością zlecenia remontów i napraw podmiotom zewnętrznym
Prowadzenie spraw związanych ze zwoływaniem i przeprowadzaniem odbiorów końcowych oraz przeglądów gwarancyjnych zadań remontowych i inwestycyjnych
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją robót budowlanych oraz ich rozliczanie
Dostosowanie obiektów i pomieszczeń do obowiązujących przepisów
Kontrola kosztorysów ofertowych, wycen przedkładanych przez wykonawców
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania danych do postępowań przetargowych oraz radcami prawnymi w zakresie zawieranych umów
Koordynowanie badań klinicznych oraz wsparcie w zarządzaniu danymi klinicznymi,
Współpraca z personelem ośrodka i zespołem badawczym prowadzącym badanie kliniczne (m.in. lekarzem, pielęgniarką, farmaceutą),
Koordynowanie współpracy badacza/sponsora/organizacji działającej na zlecenie (CRO), pracowników ośrodka i innych osób zaangażowanych w badanie kliniczne,
Informowanie i zapoznanie zespołu badawczego, podwykonawców, dostawców z procesami danego badania klinicznego,
Udział w przygotowaniu dokumentacji od strony merytorycznej i administracyjnej, niezbędnej do rozpoczęcia i prowadzenia badania klinicznego,
Administrowanie dokumentacją badań/projektów, w tym zabezpieczenie warunków i czasu przechowywania,
Wspieranie procesu kwalifikacji ośrodka do badania i oceny możliwości przeprowadzania badania (feasibility study),
Udział w procesie uruchamiania badania/projektu (fazy start – up badania),
Wspieranie badacza/zespołu badawczego w zakresie: monitorowania zaopatrzenia, planowania zamówień i realizacji zamówień niezbędnych materiałów do badań
Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych oraz zakupów inwestycyjnych
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych (budowy, remontów, modernizacji, adaptacji) oraz z koniecznością zlecenia remontów i napraw podmiotom zewnętrznym
Prowadzenie spraw związanych ze zwoływaniem i przeprowadzaniem odbiorów końcowych oraz przeglądów gwarancyjnych zadań remontowych i inwestycyjnych
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją robót budowlanych oraz ich rozliczanie
Dostosowanie obiektów i pomieszczeń do obowiązujących przepisów
Kontrola kosztorysów ofertowych, wycen przedkładanych przez wykonawców
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania danych do postępowań przetargowych oraz radcami prawnymi w zakresie zawieranych umów
Zapewnienie pomocy psychologicznej dla pacjenta oraz jego rodziny w ramach pracy w Oddziale Pediatrii oraz w Poradni Diabetologicznej dla Dzieci i Młodzieży,
Prowadzenie procesu diagnostycznego, w tym wykonywanie testów psychologicznych,
Wydawanie opinii psychologicznych oraz zaleceń,
Prowadzenie psychoedukacji, poradnictwa, promocji zdrowia,
Przestrzeganie przepisów prawa na stanowisku psychologa, zwłaszcza w kwestii udzielania informacji zainteresowanym osobom i instytucjom,
Tworzenie strategii informatyzacji i wizji zastosowań IT w USK, wskazywanie kierunków rozwoju cyfrowego USK,
Konsultacje w zakresie możliwości wykorzystania IT dla potrzeb komórek organizacyjnych szpitala, w tym rozwijanie i tworzenie nowych aplikacji,
Prowadzenie spraw z zakresu realizacji programów z dziedziny informatyzacji, współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej,
Rozwój systemu monitoringu wizyjnego i multimedialnego centrum zarządzania danymi,
Rozwój koncepcji i wdrażania rozwiązań informatycznych i nowoczesnych technologii,
Administrowanie siecią komputerową oraz zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania,
Sprawowanie nadzoru nad realizacją bieżących prac komórki,
Zapewnienie ciągłości funkcjonowania systemów informatycznych szpitala oraz dokonywanie modernizacji istniejących i wdrażania nowych systemów informatycznych,
Organizacja bieżącego wsparcia użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania,
Zabezpieczenie dostępu do sieci informatycznych szpitala i reagowanie na występujące zagrożenia,
Przygotowywanie planów w zakresie budżetu Centrum Informatycznego,
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej dotyczących udzielanych zamówień,
Wybór dostawców i negocjowanie warunków kontraktów,
Nadzór nad dostawcami rozwiązań telekomunikacyjnych,
Współdziałanie z innymi komórkami szpitala w ramach zadań Centrum Informatycznego,
Zarządzanie ryzykiem w prowadzonych projektach,
Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektowej komórki wraz z raportowaniem postępów prac
Specjalista w Sekcji Inwestycyjnej – branża sanitarna
aleja Wincentego Witosa 26, Opole
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych oraz zakupów inwestycyjnych
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych (budowy, remontów, modernizacji, adaptacji) oraz z koniecznością zlecenia remontów i napraw podmiotom zewnętrznym
Prowadzenie spraw związanych ze zwoływaniem i przeprowadzaniem odbiorów końcowych oraz przeglądów gwarancyjnych zadań remontowych i inwestycyjnych
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją robót budowlanych oraz ich rozliczanie
Dostosowanie obiektów i pomieszczeń do obowiązujących przepisów
Kontrola kosztorysów ofertowych, wycen przedkładanych przez wykonawców
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania danych do postępowań przetargowych oraz radcami prawnymi w zakresie zawieranych umów
Planowanie i przygotowywanie posiłków dla pacjentów szpitala, w tym diet specjalnych i leczniczych dla dorosłych oraz dzieci z uwzględnieniem noworodków i niemowląt,
Nadzór nad dostępnymi w szpitalu dietami podstawowymi oraz specjalnymi, w szczególności bieżąca aktualizacja do aktualnych zaleceń/wytycznych,
Promowanie zdrowych zasad żywienia (zgodne z wytycznymi krajowymi oraz Światowej Organizacji Zdrowia) i nadzór nad edukacją żywieniową pacjentów i ich opiekunów oraz personelu szpitala,
Planowanie zaopatrzenia i nadzór nad stanami magazynu,
Pełnienie nadzoru i kontroli nad wydawanymi posiłkami,
Sprawowanie nadzoru nad realizacją aktualnych norm żywieniowych,
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej żywienia pacjentów,
Zawieranie i prowadzenie rejestru umów z kontrahentami z uwzględnieniem PZP,
Bieżące kontrolowanie realizacji zamówień żywnościowych,
Nadzór nad porządkiem i czystością kuchni szpitalnej oraz magazynu,
Kontrolę gospodarowania środkami spożywczymi,
Organizację pracy podległego zespołu, realizację zadań oraz całościowe funkcjonowanie Działu Żywienia Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu,
Współpracę z dietetykami, ordynatorami/kierownikami, pielęgniarkami oddziałowymi i koordynatorami oddziałów w zakresie żywienia pacjentów,
Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań z bieżących potrzeb komórki oraz realizacji ilościowo-jakościowej zadań działu