Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Odpowiedzialności, samodzielności i inicjatywy w podejmowanych działaniach w swoim obszarze odpowiedzialności,
dbałości o rozwój zespołu, który zapewni odpowiedniej jakości doświadczenie gastronomiczne, budując relacje z Gośćmi i w ten sposób osiągnie założone wyniki finansowe
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik lokalu gastronomicznego
Wrocławska 20, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Bycia zaangażowanym, serdecznym i efektywnie działającym z zespołem Liderem lokalu gastronomicznego oraz zespołu Kuchni - poczucia odpowiedzialności w swoim obszarze,
Dbania o wyniki sprzedażowe i rezultat osiągany dla lokalu oraz dla całej firmy,
Świadomości sprzedażowej, przygotowania raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) wraz z wnioskowaniem na podstawie tych danych i działaniami z tym związanymi,
Dbanie o przestrzeganie zasad norm i higieny pracy w zespole lokalu gastronomicznego i kuchni, a także zespołowego poczucia codziennej frajdy z pracy,
Dbanie o wizerunek firmy, a w szczególności o zachowanie wartości, dobrych praktyk, przestrzeganie naszych standardów z jej filarami: czystość, jakość, sprzedaż sugestywno - relacyjna, gościnność,
Bieżącej dobrej i efektywnej współpracy z Kierownikami Zmian oraz zespołem Kuchni,
Koordynacji i udziału w cyklicznych spotkaniach wszystkich Liderów Lokali, optymalizacji własnych założeń i planów z działaniami innych działów,
Rekomendowania działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpracy w ich realizacji,
Dbanie o rozwój własny oraz współpracowników,
Proaktywności, zaangażowania i odpowiedzialności za swój obszar połączonego z partnerską współpracą z działami współzależnymi,
Świadomości wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie - zespołowej współpracy oraz monitorowania, raportowania rezultatów do/dla zespołu
Bycia zaangażowanym, serdecznym i efektywnie działającym z zespołem Liderem lokalu gastronomicznego oraz zespołu Kuchni - poczucia odpowiedzialności w swoim obszarze,
Dbania o wyniki sprzedażowe i rezultat osiągany dla lokalu oraz dla całej firmy,
Świadomości sprzedażowej, przygotowania raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) wraz z wnioskowaniem na podstawie tych danych i działaniami z tym związanymi,
Dbanie o przestrzeganie zasad norm i higieny pracy w zespole lokalu gastronomicznego i kuchni, a także zespołowego poczucia codziennej frajdy z pracy,
Dbanie o wizerunek firmy, a w szczególności o zachowanie wartości, dobrych praktyk, przestrzeganie naszych standardów z jej filarami: czystość, jakość, sprzedaż sugestywno - relacyjna, gościnność,
Bieżącej dobrej i efektywnej współpracy z Kierownikami Zmian oraz zespołem Kuchni,
Koordynacji i udziału w cyklicznych spotkaniach wszystkich Liderów Lokali, optymalizacji własnych założeń i planów z działaniami innych działów,
Rekomendowania działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpracy w ich realizacji,
Dbanie o rozwój własny oraz współpracowników,
Proaktywności, zaangażowania i odpowiedzialności za swój obszar połączonego z partnerską współpracą z działami współzależnymi,
Świadomości wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie - zespołowej współpracy oraz monitorowania, raportowania rezultatów do/dla zespołu
Koordynator techniczny w sieci lokali gastronomicznych
Wrocławska 20, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 19.11.2022
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja procesu naprawy sprzętów w lokalach gastronomicznych i kuchniach na terenie Poznania i Warszawy
Odpowiedzialność za optymalny czasowo i ekonomicznie proces od momentu zgłoszenia do powrotu z naprawy
Kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń; bieżący kontakt ze “zgłaszającym” oraz “naprawiającym”
Odpowiedzialność za jak najszybszą organizację procesu naprawy, kontakt z serwisami, "złotymi rączkami", podwykonawcami i determinacja do jak najsprawniejszej pracy sprzętów w lokalach sprzedażowych i kuchniach
Proaktywność, zaangażowanie i odpowiedzialność za swój obszar połączony z partnerską współpracą z działami współzależnymi
Świadomość wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie — zespołowa współpraca
Aktualizacja listy inwentaryzacyjnej sprzętów każdego lokalu i kuchni (1x w miesiącu)
Odpowiedzialność za magazyny (na ten moment w dwóch miastach: Poznań, Warszawa)
Aktualizowanie stanu aktualnie posiadanych sprzętów i zarządzanie ich użyciem (co wchodzi lub wychodzi z magazynów z potrzebną dokumentacją i klarownością tego procesu)
Rekomendowanie działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz aktywna współpraca w ich realizacji
Stworzenie harmonogramu obowiązkowych serwisów okresowych sprzętów w każdym z lokali sprzedażowych oraz kuchni i dbanie o ich realizację w ustalonych terminach
Lider obszaru sprzedaży w sieci lokali gastronomicznych
Jarosława Dąbrowskiego 15A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kreowania sprzedaży, a nie tylko jej nadzorowania,
proaktywności, zaangażowania i odpowiedzialności za swój obszar połączonego z partnerską współpracą z działami współzależnymi,
świadomości wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie — zespołowej współpracy oraz monitorowania, raportowania rezultatów do/dla zespołu,
raportowania danych sprzedażowych i kosztowych firmy w formie ustalonej (dzienne, tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) wraz z wnioskowaniem na podstawie tych danych,
udziału w planowaniu strategii sprzedaży i bieżącym monitorowaniu rezultatów pracy własnej oraz zespołów w lokalach,
koordynacji i udziału w cyklicznych spotkaniach wszystkich zespołów, optymalizacji ich założeń i planów z działaniami innych działów,
proaktywność i koordynacja działań sprzedażowych z biznesowymi partnerami (np.: z zewnętrznymi dostawcami produktów, napojów),
współpracy z dostawcami zewnętrznymi (np.: Uber Eats, Bolt Food),
obserwacji i analizy otoczenia konkurencyjnego,
regularnych wizyt w lokalach, koordynacji spraw bieżących (sprzedaży, merchandisingu) do odpowiednich działów i proaktywnych działań na rzecz optymalizacji procesów,
rekomendowania działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpracy w ich realizacji
Monitorowania i raportowania różnic inwentaryzacyjnych oraz strat wraz z wnioskami,
Bieżącego monitorowania jakości i kosztów w lokalach produkcyjnych i działania mającego na celu usprawnienie oraz optymalizacje ww.,
Tworzenie procedur dotyczących standaryzacji produktów oraz procesów związanych z dostawami, magazynowaniem i produkcją w zgodzie z zasadami BHP, Sanepid etc. oraz w zgodzie z wartościami Kury Warzyw,
Działania na rzecz optymalizacji procesów produkcyjnych oraz logistycznych,
Rekomendowanie działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpraca w ich realizacji,