Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (55)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 55 )
Senior PR Consultant (team Corporate)
Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie w prowadzeniu kompleksowych projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej dla klientów agencji (pod nadzorem PR Managera);
Opracowywanie materiałów informacyjnych na potrzeby realizowanych projektów, w tym informacji prasowych, komentarzy eksperckich oraz innych materiałów tekstowych;
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych i bieżącym doradztwie;
Wsparcie w zakresie przygotowania ekspertów do wystąpień publicznych, w tym m.in. opracowanie briefów i innych materiałów eksperckich;
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem oraz kluczowymi dziennikarzami (media relations);
Zaangażowanie w projekty New Business, w tym tworzenie prezentacji ofertowych i udział w spotkaniach sprzedażowych
Zarządzanie zespołem Accounting skoncentrowane na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencji jego członków, w tym zapewnienie wsparcia merytorycznego i mentoringu
Kompleksowe zarządzanie działem Accounting, w tym nadzór nad wszystkimi prowadzonymi procesami finansowymi spółek K+ Group dla zapewnienia stabilności finansowej oraz zgodności z przepisami
Bieżąca współpraca z CFO celem optymalnego prowadzenia polityki podatkowej K+ Group, skuteczności systemu rachunkowości zarządczej, a także precyzyjnego prowadzenia księgowości wszystkich spółek wchodzących w skład K+ Group
Zapewnienie prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych dla wszystkich spółek K+ Group
Wdrażanie i utrzymanie skutecznych procedur kontrolnych w celu minimalizacji ryzyka finansowego
Koordynacja procesu przygotowywania miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów finansowych dla każdej spółki w grupie
Zapewnienie prawidłowości rozliczeń podatkowych wszystkich spółek K+ Group, w tym implementacja optymalnych strategii podatkowych oraz składanie deklaracji podatkowych
Prowadzenie rachunkowości zarządczej dla efektywnego wsparcia procesów decyzyjnych zarządu oraz kierownictwa spółek K+ Group, a także optymalizacji działań całej organizacji
Zapewnienie prawidłowości i przejrzystości sporządzania sprawozdań finansowych wszystkich spółek grupy
Reprezentowanie Spółki przed instytucjami zewnętrznymi oraz audytorami z zapewnieniem transparentności kondycji finansowej spółki oraz przejrzystości informacji
Udoskonalanie funkcjonowania całego obszaru Accounting z wykorzystaniem nowych technologii skupione na zwiększaniu efektywności, produktywności oraz podejmowaniu lepszych decyzji wspierających strategię biznesową K+ Group
Zarządzanie zespołem Accounting skoncentrowane na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencji jego członków, w tym zapewnienie wsparcia merytorycznego i mentoringu
Kompleksowe zarządzanie działem Accounting, w tym nadzór nad wszystkimi prowadzonymi procesami finansowymi spółek K+ Group dla zapewnienia stabilności finansowej oraz zgodności z przepisami
Bieżąca współpraca z CFO celem optymalnego prowadzenia polityki podatkowej K+ Group, skuteczności systemu rachunkowości zarządczej, a także precyzyjnego prowadzenia księgowości wszystkich spółek wchodzących w skład K+ Group
Zapewnienie prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych dla wszystkich spółek K+ Group
Wdrażanie i utrzymanie skutecznych procedur kontrolnych w celu minimalizacji ryzyka finansowego
Koordynacja procesu przygotowywania miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów finansowych dla każdej spółki w grupie
Zapewnienie prawidłowości rozliczeń podatkowych wszystkich spółek K+ Group, w tym implementacja optymalnych strategii podatkowych oraz składanie deklaracji podatkowych
Prowadzenie rachunkowości zarządczej dla efektywnego wsparcia procesów decyzyjnych zarządu oraz kierownictwa spółek K+ Group, a także optymalizacji działań całej organizacji
Zapewnienie prawidłowości i przejrzystości sporządzania sprawozdań finansowych wszystkich spółek grupy
Reprezentowanie Spółki przed instytucjami zewnętrznymi oraz audytorami z zapewnieniem transparentności kondycji finansowej spółki oraz przejrzystości informacji
Udoskonalanie funkcjonowania całego obszaru Accounting z wykorzystaniem nowych technologii skupione na zwiększaniu efektywności, produktywności oraz podejmowaniu lepszych decyzji wspierających strategię biznesową K+ Group
wsparcie w prowadzeniu kompleksowych projektów dla klientów agencji, pod nadzorem PR Managera – PR korporacyjny (nieruchomości, budownictwo oraz szeroko pojęte tematy eko)
opracowywanie materiałów informacyjnych na potrzeby realizowanych projektów, w tym informacji prasowych
aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych
budowanie i utrzymywanie relacji z klientem – zostań doradcą klienta, a nie jego followersem
inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów
Prowadzenie kompleksowych projektów z zakresu PR-u korporacyjnego dla klientów, m.in. z branży retail
Aktywny udział w tworzeniu oraz realizacji strategii komunikacyjnych
Codzienny kontakt z klientem – zostań doradcą klienta, a nie jego followersem
Budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, przygotowywanie oraz redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich, wywiadów, briefów i innych form zgodnie z zapotrzebowaniem klienta
Kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych, współpraca z partnerami
Organizacji wydarzeń oraz projektów specjalnych
Zaangażowanie w projekty typu New Business Development
Zarządzanie procesami NB, standaryzacja ofert i wycen, angażowanie zespołów merytorycznych w działania NB oraz zatwierdzanie merytoryczne materiałów i wycen
Nadzór i procesowanie zapytań ofertowych Klientów
Reprezentowanie firmy na konferencjach i eventach branżowych
Umiejętności budowania relacji z Klientami i zespołem doradztwo na wysokim poziomie merytorycznym, identyfikacja i neutralizacja ewentualnych zagrożeń dla współpracy
Monitorowanie trendów rynkowych i inicjowanie projektów rozwojowych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki
Systematyczne rozwijanie i realizacja strategicznych celów
Budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów
Planowanie i realizacja działań wizerunkowych dla brandu „Grupa Komunikacja Plus” i spółek ją tworzących: „Proomni” (digital, e-commerce), „Dodaj Media” (dom mediowy), „Follow Vision” (agencja kreatywna), „Insight Lab” (studio badawcze), „Komunikacja Plus PR” (public relations); [bez obsługi klientów GK+]
Kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych – samodzielne planowanie i realizacja zaproponowanych działań
Bliska współpraca z liderami i ekspertami spółek GK+ oraz z partnerami branżowymi (media i organizacje branżowe)
Budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, przygotowywanie, opracowywanie oraz redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich oraz wywiadów
Tworzenie różnych form contentu, materiałów promocyjnych (online i offline), tekstów kreatywnych (hasła, big idea itp.), treści do newsletterów, koordynacja produkcji foto i video
Prowadzenie i rozwijanie kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), nadzorowanie kampanii Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads
Uczestnictwo w procesie planowania i zakupu kampanii offline’owych oraz dbałość o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych (negocjacje cenowe)
Przygotowywanie podstawowych analiz dotyczących konsumpcji mediów, uwarunkowań rynkowych, preferencji konsumentów oraz aktywności konkurencji
Ewaluacja podstawowych ofert mediowych
Uczestnictwo w procesie przygotowywania wybranych elementów strategii komunikacji
Przygotowywanie szczegółowych media planów
Przygotowywanie danych niezbędnych do kontroli przebiegu kampanii
Przygotowywanie danych niezbędnych do analizy kampanii post
Uczestnictwo w rozliczeniu finansowym kampanii zgodnie z obowiązującą procedurą
Samodzielne planowanie i zakup kampanii offline z dbałością o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych (negocjacje cenowe)
Samodzielne przygotowywanie zaawansowanych analiz dotyczących konsumpcji mediów, uwarunkowań rynkowych, konsumenta, aktywności konkurencji w sektorze oraz implementacja wniosków z nich płynących w finalne rekomendacje strategiczne
Znajomość narzędzi mediowych
Samodzielne przygotowywanie analiz budżetowych, w tym rekomendacji wysokości budżetu oraz podziału budżetu na media
Przygotowywanie szczegółowych planów aktywności mediowej (flowchart), buying briefów i media planów
Kontrola przebiegu kampanii
Rozliczenie finansowe kampanii zgodnie z obowiązującą procedurą
Przygotowywanie oraz pełna analiza kampanii post
Poszerzanie wiedzy merytorycznej (rynek mediów, rynek eventów,planowanie i zakup mediów/eventów, strategia komunikacji), uczestnictwo w szkoleniach wyznaczonych przez przełożonego
Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie bieżącej obsługi na najwyższym poziomie staranności i jakości
Budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, przygotowywanie, opracowywanie oraz redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich oraz wywiadów
Tworzenie różnych form contentu, materiałów promocyjnych (online i offline), tekstów kreatywnych (hasła, big idea itp.), treści do newsletterów, koordynacja produkcji foto i video
Prowadzenie i rozwijanie kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), nadzorowanie kampanii Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads
Kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych, współpraca z partnerami
tworzenie strategicznych kampanii dla klientów, określanie planów, metod ich realizacji oraz mierników sukcesu
zarządzanie cyklem życia projektu: stały monitoring wydajności i jakości pracy, projektowanie i usprawnianie procesów, dbałość o rentowność projektów, optymalizacja kosztów
koordynowanie zespołu: planowanie pracy i delegowanie zadań, wytyczanie celów rozwojowych, feedbackowanie i motywowanie pracowników
stałe doradztwo dla klientów pod kątem najlepszych rozwiązań, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
prowadzenie projektów new business, badanie potrzeb i ofertowanie
Samodzielne planowanie i zakup kampanii on-line z dbałością o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych (negocjacje cenowe)
Współpraca z agencją kreatywną, studiem graficznym
Samodzielne przygotowywanie zaawansowanych analiz dotyczących konsumpcji mediów, uwarunkowań rynkowych, konsumenta, aktywności konkurencji w sektorze oraz implementacja wniosków z nich płynących w finalne rekomendacje strategiczne
Samodzielne przygotowywanie analiz budżetowych, w tym rekomendacji wysokości budżetu oraz podziału budżetu na media
Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim
Samodzielne tworzenie strategii komunikacji
Przygotowywanie szczegółowych planów aktywności mediowej (flowchart), buying briefów i media planów
Kontrola przebiegu kampanii
Rozliczenie finansowe kampanii zgodnie z obowiązującą procedurą
Przygotowywanie oraz pełna analiza kampanii post
Poszerzanie wiedzy merytorycznej (rynek mediów, rynek eventów, planowanie i zakup mediów/eventów, strategia komunikacji), uczestnictwo w szkoleniach wyznaczonych przez przełożonego
Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie bieżącej obsługi na najwyższym poziomie staranności i jakości
Wygłaszanie prezentacji przed Klientem
Współudział w procesie szkolenia i rozwoju osób na niższych stanowiskach
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Realizowanie kampanii CSR, współpraca z lokalnymi społecznościami, szkołami, organizacjami pozarządowymi
Określanie planów, metod ich realizacji oraz mierników sukcesu
Zarządzanie cyklem życia projektu: stały monitoring wydajności i jakości pracy, projektowanie i usprawnianie procesów, dbałość o rentowność projektów, optymalizacja kosztów
Stałe doradztwo dla klientów pod kątem najlepszych rozwiązań, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
współudział w tworzeniu i rozwoju własnych marek produktowych w modelach „private label”, „white label” oraz wdrażanie strategii sprzedaży online
wprowadzanie nowych produktów na e-rynek globalny w ścisłej współpracy z zespołami marketingu i e-commerce w Grupie Komunikacja Plus
budowa sieci dostawców produktów, w tym poszukiwanie dostawców na rynkach międzynarodowych, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów i ich realizacja
zarządzanie operacjami na platformach sprzedażowych i sklepach online w ścisłej współpracy z zespołem e-commerce (Amazon, Zalando, Allegro, e-bay)
zarządzanie P&L nastawione na osiąganie rentowności oraz realizacja celów sprzedażowych
analizowanie i interpretowanie raportów sprzedażowych oraz innych kluczowych wskaźników efektywności
Analiza rynku konkurencji i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów bezpośrednich i agencyjnych na kompleksowe działania digital marketingowe z naciskiem na obszar mediowy
Nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Realizacja planów sprzedażowych i planowanie strategii rozwoju powierzonego obszaru
Przygotowywanie ofert oraz prezentacji
Reprezentowanie firmy na konferencjach i eventach branżowych
Utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami agencji
Przygotowanie prezentacji oraz ofert przetargowych
Doradztwo w obszarze produktowym potencjalnym klientom agencji
Udział w procesach negocjacyjnych
Tworzenie bazy Klientów i rozwijanie portfolia marek
Doradztwo pozostałym członkom zespołu w obszarze New Business
Koordynacja procesów towarzyszących wdrażaniu kampanii
Stałe podnoszenie własnych kompetencji w zakresie oferowanych przez agencję usług
Budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, przygotowywanie, opracowywanie oraz redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich oraz wywiadów
Tworzenie różnych form contentu, materiałów promocyjnych (online i offline), tekstów kreatywnych (hasła, big idea itp.), treści do newsletterów, koordynacja produkcji foto i video
Prowadzenie i rozwijanie kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), nadzorowanie kampanii Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads
Kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych, współpraca z partnerami