Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Planowanie i organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji,
Aktualizowanie kalendarza targów i konferencji na podstawie danych od działu PR&Marketing - współpraca z tym działem w celu podróży służbowych,
Dbanie o obieg dokumentów organizacyjnych w biurze,
Drukowanie / skanowanie dokumentów (umowy/FV),
Ścisła komunikacja z innymi zespołami w firmie (zwłaszcza z Zarządem i Legal&Finance),
Tworzenie budżetu na zapotrzebowanie biurowe oraz rozliczenie kosztów;
Kontrola i zakupy zapotrzebowania biurowego (np. sprzęty elektroniczne, w tym kontrola wywozu elektrośmieci; artykuły biurowe, artykuły spożywcze, reklamacje produktów, wyposażenie biura),
Współpraca z administracją budynku w zakresie prowadzenia biura i z innymi dostawcami (w tym dostawca kanapek czy ekspresu),
Dbanie o ogólny ład w biurze (w tym podlewanie roślin),
Pomoc w organizowaniu eventów firmowych,
Wydawanie sprzętów pracownikom, prowadzenie inwentaryzacji wraz z protokołami zdawczo-odbiorczymi,
Prowadzenie onboardingu dla nowych pracowników,
Przydzielanie miejsc pracy pracownikom,
Obsługa gości i spotkań,
Wysyłka i śledzenie przesyłek, obsługa korespondencji przychodzącej,
Obsługa zgłoszeń pochodzących od pracowników,
Uczestniczenie w cotygodniowych zespołowych Knowledge Sharingach,
Prowadzenie kalendarzy Członków Zarządu - komunikacja z zespołem oraz osobami z zewnątrz na temat dostępności zarządu, uzgadnianie terminów spotkań oraz wbijanie ich w kalendarz,
Pozyskiwanie faktur od CEO, segregowanie, podliczanie i ewidencja, przekazywanie działowi finansowemu w celu wystawienia faktury przychodowej a następnie wysyłanie wszystkich dokumentów księgowych Księgowej CEO,
Przekazywanie dokumentów Wspólnikom, uzyskiwanie ich podpisów, ustalanie ich dostępności,
Pomoc z w pilnych sprawach ad-hoc np. przewiezienie dokumentów
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta podczas każdej interakcji z naszymi klientami,
Odpowiadanie na dużą liczbę zgłoszeń serwisowych za pomocą komunikatora, czatu i telefonu w celu zapewnienia pomocy i rozwiązania problemów,
Analiza kont klientów w celu monitorowania jakości operacji i procesów,
Przekraczanie wskaźników wydajności, dzięki szczegółowemu procesowi przyjmowania zgłoszeń i wydajnej terminowej obsłudze połączeń,
Praca przy użyciu narzędzi do automatyzacji marketingu i obsługi klienta, takich jak Mautic / Hubspot / Jira,
Planowanie i koordynowanie działań związanych z obsługą klienta w różnych regionach i lokalizacjach,
Wspieranie sprzedaży - planowanie i wdrażanie nowych inicjatyw w celu generowania sprzedaży, zwiększania napływu wartościowych leadów i zwiększania świadomości marki w naszych grupach docelowych (np. Fizjoterapeuci i lekarze)
Planowanie i organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji,
Aktualizowanie kalendarza targów i konferencji na podstawie danych od działu PR&Marketing - współpraca z tym działem w celu podróży służbowych,
Dbanie o obieg dokumentów organizacyjnych w biurze,
Drukowanie / skanowanie dokumentów (umowy/FV),
Ścisła komunikacja z innymi zespołami w firmie (zwłaszcza z Zarządem i Legal&Finance),
Tworzenie budżetu na zapotrzebowanie biurowe oraz rozliczenie kosztów;
Kontrola i zakupy zapotrzebowania biurowego (np. sprzęty elektroniczne, w tym kontrola wywozu elektrośmieci; artykuły biurowe, artykuły spożywcze, reklamacje produktów, wyposażenie biura),
Współpraca z administracją budynku w zakresie prowadzenia biura i z innymi dostawcami (w tym dostawca kanapek czy ekspresu),
Dbanie o ogólny ład w biurze (w tym podlewanie roślin),
Pomoc w organizowaniu eventów firmowych,
Wydawanie sprzętów pracownikom, prowadzenie inwentaryzacji wraz z protokołami zdawczo-odbiorczymi,
Prowadzenie onboardingu dla nowych pracowników,
Przydzielanie miejsc pracy pracownikom,
Obsługa gości i spotkań,
Wysyłka i śledzenie przesyłek, obsługa korespondencji przychodzącej,
Obsługa zgłoszeń pochodzących od pracowników,
Uczestniczenie w cotygodniowych zespołowych Knowledge Sharingach,
Prowadzenie kalendarzy Członków Zarządu - komunikacja z zespołem oraz osobami z zewnątrz na temat dostępności zarządu, uzgadnianie terminów spotkań oraz wbijanie ich w kalendarz,
Pozyskiwanie faktur od CEO, segregowanie, podliczanie i ewidencja, przekazywanie działowi finansowemu w celu wystawienia faktury przychodowej a następnie wysyłanie wszystkich dokumentów księgowych Księgowej CEO,
Przekazywanie dokumentów Wspólnikom, uzyskiwanie ich podpisów, ustalanie ich dostępności,
Pomoc z w pilnych sprawach ad-hoc np. przewiezienie dokumentów
Recruitment Flow - Wspieranie procesu rekrutacji m.in. opieka nad ogłoszeniami, selekcja kandydatów, umawianie spotkań
Sourcing - Proaktywne poszukiwanie nowych i niekonwencjonalnych sposobów na dotarcie do kandydatów (headhunting, boolean search)
Phone Screening - Badanie oczekiwań i zainteresowań kandydatów oraz dopasowywanie ich do naszych aktywnych potrzeb
Candidate Experience - Zapewnienie naszym kandydatom jak najlepszych wrażeń w trakcie trwania całego procesu rekrutacyjnego (zależy nam na długotrwałych relacjach i wartościowej informacji zwrotnej)
Miejsce na Twój pomysł - Wszystko, co uznasz za ciekawe w tym obszarze
Współpraca z administracją budynku w zakresie prowadzenia biura,
Dbanie o obieg dokumentów organizacyjnych w biurze,
Kontrola zapotrzebowania biurowego (np. sprzęty elektroniczne, w tym kontrola wywozu elektrośmieci; artykuły biurowe, artykuły spożywcze, reklamacje produktów, wyposażenie biura),
Zakupy firmowe – kupowanie sprzętu komputerowego oraz części specjalistycznych wg podanych wytycznych,
Zbieranie faktur zakupowych, dbanie o ich sprawny obieg,
Wydawanie sprzętów pracownikom, prowadzenie inwentaryzacji wraz z protokołami zdawczo-odbiorczymi,
Dbanie o ogólny ład w biurze,
Przydzielanie miejsc pracy pracownikom,
Oprowadzanie po biurze podczas onboardingu nowych pracowników, wydawanie kart biurowych,
Zdawanie sprzętu i kart biurowych podczas offboardingu,
Obsługa gości i spotkań,
Wysyłka i śledzenie przesyłek, obsługa korespondencji przychodzącej,
Obsługa zgłoszeń pochodzących od pracowników,
Drukowanie / skanowanie dokumentów,
Podlewanie roślin,
Współpraca z wewnętrznym działem prawno-finansowym oraz zarządem,
Organizacja podróży służbowych,
Ścisła komunikacja z innymi zespołami w firmie,
Kontakt z partnerami i dostawcami, np. zarządca budynku, ochrona, obsługa ekspresu do kawy, dostawa kanapek, serwis komputerowy,
Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych,
Planowanie wydatków zakupowych,
Pomoc w pilnych sprawach ad hoc, np. pilne przewiezienie dokumentów