Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Jesteśmy agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbała o jakość marketingu i zwiększała sprzedaż naszych klientów poprzez kampanie PPC w Google Ads
Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za wyniki kampanii oraz współpracę z młodszym specjalistą PPC oraz 4 freelancerami Google Ads
Co będziesz robić w pracy jako specjalista Google Ads?
Będziesz przygotowywał plany na rozwój kont naszych klientów. Będziesz pracował również na kontach. Będziesz zarządzał pracą 1 młodszego specjalisty Google Ads oraz 4 freelancerów. Otrzymasz kontakt do naszego konsultanta z ramienia Google Ads
Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur. Do tego otrzymasz dostęp do zagranicznych kursów Google Ads, w tym Adventure PPC by Isaac Rudansky
Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz w naszą obsługę, będziesz również odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie strategiami PPC. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego i weryfikacji umiejętności otrzymasz propozycję stałej współpracy
Naszym celem jest stać się liderem reklamowym w Polsce i wejść w przyszłym roku zagranicę, dlatego potrzebujemy solidnego specjalisty i członka zespołu
Twoje zadania na stanowisku specjalisty Google Ads:
• Przeprowadzanie audytów kont Google Ads,
• bieżące monitorowanie wyników,
• przygotowywanie planów na rozwój kont i weryfikacja planów od podwykonawców,
• zlecanie zadań młodszemu specjaliście Google Ads,
• rozwój kont Google Ads klientów,
• korzystanie z narzędzi Google Ads Editor, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Woocommerce/PrestaShop/Magento/Wordpress,
• analizę słów kluczowych,
• przesyłanie rekomendacji do optymalizacji konwersji w serwisach klientów,
• zamawianie treści u naszego grafika,
• raportowanie kampanii w Google Data Studio,
• rozmowy z naszymi Klientami (głównie mailowe),
• najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy kampaniach stron
• realizowanie kursów Google Ads i PPC w trakcie i poza godzinami pracy
Jesteśmy agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbała o jakość marketingu i zwiększała sprzedaż naszych klientów poprzez kampanie PPC w Google Ads
Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za wyniki kampanii oraz współpracę z młodszym specjalistą PPC oraz 4 freelancerami Google Ads
Co będziesz robić w pracy jako specjalista Google Ads?
Będziesz przygotowywał plany na rozwój kont naszych klientów. Będziesz pracował również na kontach. Będziesz zarządzał pracą 1 młodszego specjalisty Google Ads oraz 4 freelancerów. Otrzymasz kontakt do naszego konsultanta z ramienia Google Ads
Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur. Do tego otrzymasz dostęp do zagranicznych kursów Google Ads, w tym Adventure PPC by Isaac Rudansky
Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz w naszą obsługę, będziesz również odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie strategiami PPC. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego i weryfikacji umiejętności otrzymasz propozycję stałej współpracy
Naszym celem jest stać się liderem reklamowym w Polsce i wejść w przyszłym roku zagranicę, dlatego potrzebujemy solidnego specjalisty i członka zespołu
Twoje zadania na stanowisku specjalisty Google Ads:
• Przeprowadzanie audytów kont Google Ads,
• bieżące monitorowanie wyników,
• przygotowywanie planów na rozwój kont i weryfikacja planów od podwykonawców,
• zlecanie zadań młodszemu specjaliście Google Ads,
• rozwój kont Google Ads klientów,
• korzystanie z narzędzi Google Ads Editor, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Woocommerce/PrestaShop/Magento/Wordpress,
• analizę słów kluczowych,
• przesyłanie rekomendacji do optymalizacji konwersji w serwisach klientów,
• zamawianie treści u naszego grafika,
• raportowanie kampanii w Google Data Studio,
• rozmowy z naszymi Klientami (głównie mailowe),
• najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy kampaniach stron
• realizowanie kursów Google Ads i PPC w trakcie i poza godzinami pracy
Jesteśmy agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbała o jakość marketingu i zwiększała sprzedaż naszych klientów poprzez kampanie PPC w Google Ads
Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za wyniki kampanii oraz współpracę z młodszym specjalistą PPC oraz 4 freelancerami Google Ads
Co będziesz robić w pracy jako specjalista Google Ads?
Będziesz przygotowywał plany na rozwój kont naszych klientów. Będziesz pracował również na kontach. Będziesz zarządzał pracą 1 młodszego specjalisty Google Ads oraz 4 freelancerów. Otrzymasz kontakt do naszego konsultanta z ramienia Google Ads
Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur. Do tego otrzymasz dostęp do zagranicznych kursów Google Ads, w tym Adventure PPC by Isaac Rudansky
Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz w naszą obsługę, będziesz również odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie strategiami PPC. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego i weryfikacji umiejętności otrzymasz propozycję stałej współpracy
Naszym celem jest stać się liderem reklamowym w Polsce i wejść w przyszłym roku zagranicę, dlatego potrzebujemy solidnego specjalisty i członka zespołu
Twoje zadania na stanowisku specjalisty Google Ads:
• Przeprowadzanie audytów kont Google Ads,
• bieżące monitorowanie wyników,
• przygotowywanie planów na rozwój kont i weryfikacja planów od podwykonawców,
• zlecanie zadań młodszemu specjaliście Google Ads,
• rozwój kont Google Ads klientów,
• korzystanie z narzędzi Google Ads Editor, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Woocommerce/PrestaShop/Magento/Wordpress,
• analizę słów kluczowych,
• przesyłanie rekomendacji do optymalizacji konwersji w serwisach klientów,
• zamawianie treści u naszego grafika,
• raportowanie kampanii w Google Data Studio,
• rozmowy z naszymi Klientami (głównie mailowe),
• najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy kampaniach stron
• realizowanie kursów Google Ads i PPC w trakcie i poza godzinami pracy