Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Twoim głównym zadaniem będzie skuteczne zarządzanie Zespołem Sprzedażowym oparte o budowanie zaufania i szacunek;
Wyznaczanie celów i egzekwowanie wykonywanej pracy;
Nadzór nad poprawnością i koordynacja procesu sprzedaży, windykacji, rozliczeń wewnątrz organizacji, rozliczeń usług podwykonawczych, właściwego przepływu dokumentów itp;
Tworzenie i wyznaczanie standardów pracy oraz wprowadzenie skutecznej i efektywnej komunikacji w Zespole i Załogach Interwencyjnych;
Zaangażowanie w rozwój nowej sprzedaży w obszarze zamówień publicznych;
Monitorowanie zmian sprzedaży i trendów rynkowych;
Nadzór nad procesem waloryzacji cen usług abonamentowych;
Odpowiedzialność za rozwój Zespołu, organizację procesu szkoleń i weryfikację poziomu kompetencji podległych Pracowników;
Bycie aktywnym członkiem zespołu w procesach okołohandlowych związanych z przejęciami rynku
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie odpowiedzialność za opracowywanie dokumentacji technologicznej oraz poszukiwanie rozwiązań w zakresie optymalizacji już istniejących procesów technologicznych;
W swojej pracy będziesz stawiał/-ła na stałe podnoszenie jakości wyborów z uwzględnieniem efektywności produkcji;
Będziesz miał/-ła możliwość opracowywania procesów technologicznych dla nowych produktów;
Do Twoich zadań będzie należała również korespondencja z Klientami, czasem również w języku angielskim;
Będziesz odpowiadał/-ła za przygotowanie raportów i sporządzanie analiz
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie odpowiedzialność za nadzór nad projektowaniem procesu produkcji tworzyw sztucznych, w szczególności mieszanek – granulatów PVC;
Oczekujemy od Ciebie rozwiązań w zakresie optymalizacji istniejących procesów technologicznych;
Chcemy byś projektował/-ła receptury i nowe rozwiązania technologiczne w zakresie obecnych, jak i nowych produktów;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za monitorowanie najnowszych rozwiązań technicznych, analizowanie zasadności ich wdrażania oraz inicjowanie innowacyjnych projektów;
Do Twoich zadań należeć będzie również opracowywanie dokumentacji technologicznej, nadzór i ocena jakości surowców, komponentów używanych w procesie produkcji, przygotowywanie raportów i analiz
Twoim głównym zadaniem będzie samodzielne prowadzenie i odpowiedzialność za rozwój Apteki;
Będziesz zarządzała/-ł Zespołem Apteki – Magister Farmacji oraz Technicy – dbał/-ła o właściwy przepływ informacji, organizował/-ła pracę w Zespole, rozwijał/-ła potencjał Pracowników;
Twoim codziennym zadaniem będzie obsługa naszych Pacjentów;
Zarządzając Apteką będziesz odpowiadał/-la za rozwiązywanie bieżących problemów i sytuacji trudnych;
Twoim celem, będzie również realizowanie planów sprzedażowych i dbałość o stałe utrzymywanie efektywności biznesowej Apteki
Wdrażanie strategii e-marketingowej, w tym stworzenie efektywnego sklepu internetowego będącego wizytówką firmy i głównym kanałem wszystkich działań marketingowych;
Wdrażanie polityki działań marketingowych z uwzględnieniem trendów w budowaniu wizerunku marki;
Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów pozyskania Klienta (biznesowego i indywidualnego);
Kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym, w tym obsługa Klienta i odpowiadanie na pojawiające się zapytania ofertowe;
Przygotowywanie planów budżetowych i harmonogramów komunikacji marketingowej;
Bieżąca współpraca z agencjami i dostawcami usług reklamowych;
Nadzór, wybór i kompleksowe przygotowanie kolekcji produktowych firmy;
Bieżąca analiza i śledzenie trendów w branży modowej dziecięcej
Wdrażanie strategii e-marketingowej, w tym stworzenie efektywnego sklepu internetowego będącego wizytówką firmy i głównym kanałem wszystkich działań marketingowych;
Wdrażanie polityki działań marketingowych z uwzględnieniem trendów w budowaniu wizerunku marki;
Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów pozyskania Klienta (biznesowego i indywidualnego);
Kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym, w tym obsługa Klienta i odpowiadanie na pojawiające się zapytania ofertowe;
Przygotowywanie planów budżetowych i harmonogramów komunikacji marketingowej;
Bieżąca współpraca z agencjami i dostawcami usług reklamowych;
Nadzór, wybór i kompleksowe przygotowanie kolekcji produktowych firmy;
Bieżąca analiza i śledzenie trendów w branży modowej dziecięcej
Wdrażanie strategii e-marketingowej, w tym stworzenie efektywnego sklepu internetowego będącego wizytówką firmy i głównym kanałem wszystkich działań marketingowych;
Wdrażanie polityki działań marketingowych z uwzględnieniem trendów w budowaniu wizerunku marki;
Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów pozyskania Klienta (biznesowego i indywidualnego);
Kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym, w tym obsługa Klienta i odpowiadanie na pojawiające się zapytania ofertowe;
Przygotowywanie planów budżetowych i harmonogramów komunikacji marketingowej;
Bieżąca współpraca z agencjami i dostawcami usług reklamowych;
Nadzór, wybór i kompleksowe przygotowanie kolekcji produktowych firmy;
Bieżąca analiza i śledzenie trendów w branży modowej dziecięcej
Wdrażanie strategii e-marketingowej, w tym stworzenie efektywnego sklepu internetowego będącego wizytówką firmy i głównym kanałem wszystkich działań marketingowych;
Wdrażanie polityki działań marketingowych z uwzględnieniem trendów w budowaniu wizerunku marki;
Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów pozyskania Klienta (biznesowego i indywidualnego);
Kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym, w tym obsługa Klienta i odpowiadanie na pojawiające się zapytania ofertowe;
Przygotowywanie planów budżetowych i harmonogramów komunikacji marketingowej;
Bieżąca współpraca z agencjami i dostawcami usług reklamowych;
Nadzór, wybór i kompleksowe przygotowanie kolekcji produktowych firmy;
Bieżąca analiza i śledzenie trendów w branży modowej dziecięcej