Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Analiza i dekretacja dowodów księgowych wynikających z zawartych umów, kosztorysów, ofert oraz innych dokumentów potwierdzających zdarzenia gospodarcze
Opracowywanie analiz finansowych i ekonomicznych
Pomoc merytoryczna związana z finansowymi aspektami rozliczania określonych transakcji oraz projektów
Sporządzanie dyspozycji do wystawienia dokumentów sprzedażowych
Potwierdzania oraz uzgadniania rozrachunków z kontrahentami w celu weryfikacji konta należności oraz konta zobowiązań
Zapewnienie wsparcia prawnego dla projektów biznesowych
Sporządzanie i opiniowanie pod względem zgodności z przepisami powszechnie obowiązującego prawa umów i aktów wewnętrznych
Wskazywanie i analizowanie potencjalnych ryzyk prawnych i biznesowych w zakresie przygotowania, wdrażania i modyfikacji produktów własnych i obsługiwanych przez Spółkę
Uczestniczenie w negocjacjach z partnerami biznesowymi Spółki oraz w istotnych projektach i inicjatywach biznesowych podejmowanych przez Spółkę
Analiza i dekretacja dowodów księgowych wynikających z zawartych umów, kosztorysów, ofert oraz innych dokumentów potwierdzających zdarzenia gospodarcze
Opracowywanie analiz finansowych i ekonomicznych
Pomoc merytoryczna związana z finansowymi aspektami rozliczania określonych transakcji oraz projektów
Sporządzanie dyspozycji do wystawienia dokumentów sprzedażowych
Potwierdzania oraz uzgadniania rozrachunków z kontrahentami w celu weryfikacji konta należności oraz konta zobowiązań
Udzielanie Klientom informacji prawnych oraz sporządzanie wzorów umów i pism w ramach produktów obsługiwanych przez PZU Pomoc SA, w tym ubezpieczeń ochrony prawnej
Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Monitorowanie zmian przepisów prawnych związanych z działalnością PZU Pomoc SA
Sporządzanie projektów umów, regulaminów i procedur dla wszystkich obszarów działalności PZU Pomoc SA
Realizacja planów sprzedaży w obszarze Klienta Korporacyjnego i MSP,
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami,
Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług, jak również przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów,
Tworzenie bazy kontaktowej potencjalnych klientów, w celu nawiązania współpracy związanej z produktami PZU Pomoc, w szczególności abonamentów PZU Sport,
Dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
Udzielanie Klientom telefonicznie lub mailowo informacji prawnych oraz sporządzanie wzorów umów i pism w ramach produktów obsługiwanych przez PZU Pomoc SA, w tym ubezpieczeń ochrony prawnej
Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Monitorowanie zmian przepisów prawnych związanych z działalnością PZU Pomoc SA
Sporządzanie projektów umów, regulaminów i procedur dla wszystkich obszarów działalności PZU Pomoc SA
Koordynator ds. Reklamacji, Zgodności i Ochrony Informacji
Warszawa
Wygasła: 01.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
Sporządzanie analiz procesów biznesowych w zakresie ryzyka braku zgodności, bezpieczeństwa i ochrony informacji;
Przedstawianie rekomendacji z przeprowadzanych analiz Inspektorowi Ochrony Danych/Compliance Officerowi;
Sporządzanie raportów wynikających z wewnętrznych porozumień w zakresie organizacji i funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej, audytu wewnętrznego, systemu zarządzania ryzykiem, systemu zgodności oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem;
Prowadzenie baz danych;
Opracowywanie aktów wewnętrznych związanych z obsługą reklamacji;
Inicjowanie zmian procesów i procedur dotyczących reklamacji w celu poprawy efektywności operacyjnej oraz doświadczeń Klientów;
Realizacja planów sprzedażowych w obszarze klienta korporacyjnego i MSP,
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami,
Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług, jak również przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów,
Tworzenie bazy kontaktowej potencjalnych klientów, w celu nawiązania współpracy związanej z produktami PZU Pomoc, w szczególności abonamentów PZU Sport,
Dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
Udzielanie Klientom telefonicznie lub mailowo informacji prawnych oraz sporządzanie wzorów umów i pism w ramach produktów obsługiwanych przez PZU Pomoc SA, w tym ubezpieczeń ochrony prawnej
Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Monitorowanie zmian przepisów prawnych związanych z działalnością PZU Pomoc SA
Sporządzanie projektów umów, regulaminów i procedur dla wszystkich obszarów działalności PZU Pomoc SA
Realizacja planów sprzedażowych w obszarze klienta korporacyjnego i MSP,
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami,
Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług, jak również przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów,
Tworzenie bazy kontaktowej potencjalnych klientów, w celu nawiązania współpracy związanej z produktami PZU Pomoc, w szczególności abonamentów PZU Sport,
Dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
Udzielanie Klientom telefonicznie lub mailowo informacji prawnych oraz sporządzanie wzorów umów i pism w ramach produktów obsługiwanych przez PZU Pomoc SA, w tym ubezpieczeń ochrony prawnej
Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Monitorowanie zmian przepisów prawnych związanych z działalnością PZU Pomoc SA
Sporządzanie projektów umów, regulaminów i procedur dla wszystkich obszarów działalności PZU Pomoc SA
Pozyskiwanie Partnerów do budowy sieci partnerskiej obiektów sportowych w ramach abonamentu sportowego (publiczne i prywatne ośrodki sportu i rekreacji, kluby fitess, baseny itp.)
Negocjowanie warunków współpracy oraz podejmowanie działań zmierzających do podpisania umów z Partnerami (publiczne i prywatne ośrodki sportu i rekreacji)
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami
Przygotowywanie umów i aneksów do umów dotyczących współpracy z Partnerami
Bieżąca obsługa dotycząca standardów współpracy, obejmująca kontakt telefoniczny oraz spotkania z Partnerami
Archiwizacja dokumentów w procesie współpracy z Partnerami
Monitorowanie jakości poszczególnych obiektów sportowych w sieci partnerskiej
Udzielanie Klientom telefonicznie lub mailowo informacji prawnych oraz sporządzanie wzorów umów i pism w ramach produktów obsługiwanych przez PZU Pomoc SA, w tym ubezpieczeń ochrony prawnej
Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Monitorowanie zmian przepisów prawnych związanych z działalnością PZU Pomoc SA
Sporządzanie projektów umów, regulaminów i procedur dla wszystkich obszarów działalności PZU Pomoc SA
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Narzędzi Obsługowych
Warszawa
Wygasła: 19.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zapewnianie poprawności działania narzędzi poprzez koordynację działań naprawczych
Rekomendowanie optymalizacji systemów informatycznych i procesów biznesowych - zbieranie, definiowanie i opisywanie nowych funkcjonalności lub modyfikowanie istniejących (analiza biznesowa)
Przygotowywanie Specyfikacji Potrzeb Biznesowych (SBP) i współpraca z dostawcą systemu w zakresie wyceny oraz wdrożenia funkcjonalności
Koordynowanie wdrożeń w systemach informatycznych - prowadzenie projektów biznesowo-technologicznych
Raportowanie KPI dotyczących funkcjonowania narzędzi
Analiza danych CX i tworzenia na jej podstawie wymagań narzędziowych i systemowych
Pozyskiwanie Partnerów do budowy sieci partnerskiej obiektów sportowych w ramach abonamentu sportowego (publiczne i prywatne ośrodki sportu i rekreacji, kluby fitness, baseny)
Negocjowanie warunków współpracy oraz podejmowanie działań zmierzających do podpisania umów z Partnerami (publiczne i prywatne ośrodki sportu i rekreacji)
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami
Przygotowywanie umów i aneksów do umów dotyczących współpracy z Partnerami
Bieżąca obsługa dotycząca standardów współpracy, obejmująca kontakt telefoniczny oraz spotkania z Partnerami
Przygotowywanie raportów, monitorowanie i analiza działań konkurencji
Monitorowanie jakości poszczególnych obiektów sportowych w sieci partnerskiej