Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie kontami Sprzedawców na platformach Marketplace - Zakładanie kont na platformach, wystawianie ofert oraz bieżąca obsługa
Optymalizacja i rozwój - Optymalizacja: ustawień konta, ofert, funkcjonalności mających wpływ na sprzedaż oraz rentowność, realizacja dedykowanych strategii na marketplace
Realizacja celów - Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe tj. wzrost sprzedaży i/lub rentowności sprzedaży na platformach. Tworzenie raportów z realizacji KPI
Analiza rynku - Śledzenie trendów rynkowych, analiza popytu i badanie konkurencji
Kontakt z Partnerami - Wsparcie merytoryczne zespołu oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
Praca z narzędziami - Praca z narzędziami typu Baselinker, Niezbędnik sprzedawcy, Responso
Zarządzanie kampaniami reklamowymi - Zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz ich optymalizacja
Realizacja banerów - Przygotowywanie banerów na potrzeby kont Marketplace i kampanii Ads. Praca z wybranym narzędziem graficznym
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie kontami Sprzedawców na platformach Marketplace - Zakładanie kont na platformach, wystawianie ofert oraz bieżąca obsługa
Optymalizacja i rozwój - Optymalizacja: ustawień konta, ofert, funkcjonalności mających wpływ na sprzedaż oraz rentowność, realizacja dedykowanych strategii na marketplace
Realizacja celów - Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe tj. wzrost sprzedaży i/lub rentowności sprzedaży na platformach. Tworzenie raportów z realizacji KPI
Analiza rynku - Śledzenie trendów rynkowych, analiza popytu i badanie konkurencji
Kontakt z Partnerami - Wsparcie merytoryczne zespołu oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
Praca z narzędziami - Praca z narzędziami typu Baselinker, Niezbędnik sprzedawcy, Responso
Zarządzanie kampaniami reklamowymi - Zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz ich optymalizacja
Realizacja banerów - Przygotowywanie banerów na potrzeby kont Marketplace i kampanii Ads. Praca z wybranym narzędziem graficznym
Analiza branżowa klienta, badanie potencjału, planowanie strategii działań w kampanii
Monitorowanie efektów działań w oparciu o raporty sprzedażowe
Zwinne dopasowywanie działań do zmiennych rynkowych, proponowanie i wdrażanie optymalizacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi marketingowych
Analiza kampanii Ads Allegro
Konfiguracja narzędzi oraz przetwarzanie danych analitycznych na potrzeby wewnętrzne i dla klientów, przygotowywanie raportów w oparciu o dane
Dbanie o satysfakcję klienta, dostarczanie koniecznych informacji klientom, raportowanie działań i efektów pracy, efektywne zarządzanie budżetem klientów
Digital Marketing Development Specialist (sprzedaż)
Kraków
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja celów sprzedażowych na stanowisku - pozyskiwanie klientów zgodnych z profilem agencji
Kompleksowa obsługa procesu sprzedażowego end-to-end
Kwalifikacja szans sprzedaży według przyjętych w Agencji standardów
Budowanie strategii oferty odpowiadającej na potrzeby klienta w oparciu o usługi agencji
Samodzielne przygotowanie oferty na bazie potrzeb klienta; opracowanie analizy, dobór narzędzi, opracowanie mediaplanu oraz wewnętrznego budżetu projektu
Organizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych
Współpraca z działami odpowiadającymi za realizację usługi
Utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami agencji z bazy CRM
Reprezentacja Promotraffic podczas eventów branżowych
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
Przygotowanie dokumentacji pracowniczej, w tym umów o pracę, cywilnoprawnych, B2B
Odpowiedzialność za proces zatrudnienia/zakończenia pracy pod kątem formalnym
Nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i ich rodzin
Systematyczne i terminowe przekazywanie informacji ZUS „Płatnik” zgodnie z posiadaną dokumentacją
Sporządzanie sprawozdań kadrowych, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie; wydawanie zaświadczeń na prośby pracowników
Przygotowywanie wypłat wynagrodzeń dla wszystkich pracowników
Sporządzanie list wynagrodzeń, analiz, rozdzielnika kosztów i analiz na bazie programu kadrowo-płacowego (Optima)
Prawidłowe rozliczanie wynagrodzeń zgodne z obowiązującymi przepisami skarbowymi oraz ZUS-owskimi, rozliczanie pracowników objętych podatkiem dochodowym, potrącenia zaliczki na podatek dochodowy oraz sporządzanie PIT-ów dla urzędów skarbowych
Prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb GUS, innych jednostek
Kompletowanie dokumentacji do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz do urlopów wychowawczych
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń z ZUS programem Płatnik
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań
Nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji kadrowo-płacowej, wymaganej do bezpiecznego prowadzenia firmy
rekrutacja end-to-end na stanowiska specjalistyczne i liderskie do zespołów realizacji usług i wsparcia biznesu;
prowadzenie procesu wdrożenia pracowników do naszej firmy;
wsparcie procesów rozwoju pracowników: cykliczna ocena efektywności i prowadzenie rozmów rozwojowych, planowanie działań szkoleniowych, obsługa formalna szkoleń w firmie;
współpraca w zarządzaniu strukturą organizacyjną: aktualizacja opisów stanowisk, wartościowanie stanowisk pracy, dbanie o spójność i elastyczność struktury stanowisk w zespołach firmy;
realizacja cyklicznych badań satysfakcji pracowników, udział w projektowaniu i realizacji wydarzeń integracyjnych;
działania z zakresu budowania marki Promotraffic jako pracodawcy
Nadzór nad sprawną komunikacją z zewnętrzną księgowością, doradcą podatkowym i ekspertami w dziedzinie finansów i prawa - przełożenie wypracowanych rozwiązań na procesy biznesowe w firmie i ich egzekucja;
Tworzenie orz wdrażanie standardów obiegu informacji i dokumentacji w firmie;
Zarządzanie zespołem specjalistów ds finansów i administracji;
Administracja bankowa i kontakt z instytucjami bankowymi;
Nadzór nad terminowością i kompletnością umów i porozumień z dostawcami usług
rekrutacja end-to-end na stanowiska specjalistyczne i liderskie do zespołów realizacji usług i wsparcia biznesu;
wsparcie wdrożenia pracowników do naszej firmy;
cykliczna ocena efektywności pracowników i prowadzenie rozmów rozwojowych, współpraca przy tworzeniu systemowych narzędzi do oceny 360*;
współpraca w zarządzaniu strukturą organizacyjną: aktualizacja opisów stanowisk, wartościowanie stanowisk pracy, dbanie o spójność i elastyczność struktury stanowisk w zespołach firmy;
współpraca z menedżerami obszarów w zarządzaniu ścieżkami rozwoju i awansów pracowników;
udział w projektowaniu i realizacji wydarzeń integracyjnych;
działania z zakresu budowania marki Promotraffic jako pracodawcy;