Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, ewidencja wyciągów bankowych (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń gospodarczych, jak również uzgodnienia i rozliczania kont w tym zakresie
Przeprowadzanie uzgodnień rozrachunków wewnątrzgrupowych oraz raportowanie w tym zakresie
Przeprowadzenie uzgodnień kont księgi głównej
Analizę operacji gospodarczych i ich kwalifikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi
Przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i podatkowej ewidencjonowanych dokumentów
Zatwierdzanie dokumentów księgowych do realizacji i ujęcia w księdze głównej
Obsługę rozliczeń międzyokresowych za wyjątkiem obsługiwanych przez moduł SAP RE
Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatku od czynności cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji podatkowych, analiza zmian w obowiązujących przepisach podatkowych
Zapewnienie prawidłowej archiwizacji dokumentów finansowo-księgowych i ich udostępnianie na wewnętrzne potrzeby Spółki za wyjątkiem dokumentacji powierzonej umownie do przetwarzania i archiwizowania osobom trzecim
Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń gospodarczych, jak również uzgodnienia i rozliczania kont w tym zakresie
Przeprowadzanie uzgodnień rozrachunków wewnątrzgrupowych oraz raportowanie w tym zakresie
Przeprowadzenie uzgodnień kont księgi głównej
Analiza operacji gospodarczych i ich kwalifikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi
Przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i podatkowej ewidencjonowanych dokumentów
Zatwierdzanie dokumentów księgowych do realizacji i ujęcia w księdze głównej
Obsługa rozliczeń międzyokresowych za wyjątkiem obsługiwanych przez moduł SAP RE
Zapewnienie prawidłowej archiwizacji dokumentów finansowo-księgowych i ich udostępnianie na wewnętrzne potrzeby Spółki za wyjątkiem dokumentacji powierzonej umownie do przetwarzania i archiwizowania osobom trzecim
Zapewnienie gotowości i ciągłości pracy sprzętu ciężkiego, pojazdów samochodowych, maszyn, urządzeń i instalacji oraz ich poszczególnych podzespołów, poprzez bieżącą kontrolę i ocenę stanu technicznego, a także wykonywanie serwisów bieżących, napraw oraz remontów w obsługiwanym obszarze
Prawidłowe diagnozowanie i interpretowanie przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdów z wykorzystywaniem m.in. przyrządów diagnostycznych, schematów montażowych, rysunków technicznych oraz instrukcji serwisowych
Bieżące prowadzenie dokumentacji technicznej i ruchowej obsługiwanego sprzętu ciężkiego, pojazdów samochodowych, maszyn, urządzeń i instalacji
Wsparcie Departamentu Usług w realizacji działań operacyjnych – w miarę występujących potrzeb
Kierownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Dialogu Społecznego
Wojska Polskiego 73, Bełchatów
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Identyfikacja i inicjowanie zmian oraz proponowanie ulepszeń w zakresie procesów ZKL
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów oraz regulaminów i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Spółce, w tym implementacja standardów oraz regulaminów i procedur ZKL obowiązujących w GK PGE
Skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta wewnętrznego oraz wsparcie klientów wewnętrznych w procesach ZKL
Wsparcie biznesu w zakresie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze miękkiego i twardego HR
Koordynacja całokształtu spraw związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem i zmianą stosunku pracy
Koordynacja całości spraw związanych z administracją kadrową, w tym zwłaszcza dokumentacji personalnej pracowników i obsługi modułu ZKL SAP i Portalu HR
Nadzór nad zgłaszaniem pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego
Koordynacja spraw i dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych
Nadzór nad prowadzeniem dodatkowej opieki medycznej oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej, PPE, posiłków profilaktycznych
Nadzór i koordynacja prac związanych z rozliczaniem czasu pracy
Koordynacja prac związanych z prowadzeniem korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, PIP, organami administracji i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Nadzór i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Koordynacja i zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów rekrutacji, selekcji, rozwoju i adaptacji pracowników. Koordynacja działań związanych z opisami stanowisk pracy i architekturą stanowisk
Koordynacja spraw, w tym prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości oraz organizacja spotkań, w obszarze współpracy z partnerami społecznymi (związki zawodowe, Rada Pracowników)
Kierownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Dialogu Społecznego
Środkowa 7, Bogatynia
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Identyfikacja i inicjowanie zmian oraz proponowanie ulepszeń w zakresie procesów ZKL
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów oraz regulaminów i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Spółce, w tym implementacja standardów oraz regulaminów i procedur ZKL obowiązujących w GK PGE
Skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta wewnętrznego oraz wsparcie klientów wewnętrznych w procesach ZKL
Wsparcie biznesu w zakresie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze miękkiego i twardego HR
Koordynacja całokształtu spraw związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem i zmianą stosunku pracy
Koordynacja całości spraw związanych z administracją kadrową, w tym zwłaszcza dokumentacji personalnej pracowników i obsługi modułu ZKL SAP i Portalu HR
Nadzór nad zgłaszaniem pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego
Koordynacja spraw i dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych
Nadzór nad prowadzeniem dodatkowej opieki medycznej oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej, PPE, posiłków profilaktycznych
Nadzór i koordynacja prac związanych z rozliczaniem czasu pracy
Koordynacja prac związanych z prowadzeniem korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, PIP, organami administracji i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Nadzór i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Koordynacja i zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów rekrutacji, selekcji, rozwoju i adaptacji pracowników. Koordynacja działań związanych z opisami stanowisk pracy i architekturą stanowisk
Koordynacja spraw, w tym prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości oraz organizacja spotkań, w obszarze współpracy z partnerami społecznymi (związki zawodowe, Rada Pracowników)
Kierownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Dialogu Społecznego
Podmiejska 119A, Rybnicka Kuźnia, Rybnik
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Identyfikacja i inicjowanie zmian oraz proponowanie ulepszeń w zakresie procesów ZKL
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów oraz regulaminów i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Spółce, w tym implementacja standardów oraz regulaminów i procedur ZKL obowiązujących w GK PGE
Skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta wewnętrznego oraz wsparcie klientów wewnętrznych w procesach ZKL
Wsparcie biznesu w zakresie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze miękkiego i twardego HR
Koordynacja całokształtu spraw związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem i zmianą stosunku pracy
Koordynacja całości spraw związanych z administracją kadrową, w tym zwłaszcza dokumentacji personalnej pracowników i obsługi modułu ZKL SAP i Portalu HR
Nadzór nad zgłaszaniem pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego
Koordynacja spraw i dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych
Nadzór nad prowadzeniem dodatkowej opieki medycznej oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej, PPE, posiłków profilaktycznych
Nadzór i koordynacja prac związanych z rozliczaniem czasu pracy
Koordynacja prac związanych z prowadzeniem korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, PIP, organami administracji i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Nadzór i koordynacja prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Koordynacja i zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów rekrutacji, selekcji, rozwoju i adaptacji pracowników. Koordynacja działań związanych z opisami stanowisk pracy i architekturą stanowisk
Koordynacja spraw, w tym prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości oraz organizacja spotkań, w obszarze współpracy z partnerami społecznymi (związki zawodowe, Rada Pracowników)
Specjalista /Specjalistka ds. Analiz Inwestycyjnych
Wojska Polskiego 73, Bełchatów
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja regulacji w zakresie inwestycji i nadzór nad ich realizacją
Opracowywanie długookresowych, średniookresowych oraz operacyjnych planów inwestycji Spółki, przy współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi regulacjami i wytycznymi PGE SA
Określanie wytycznych dla komórek organizacyjnych w zakresie planowania inwestycji zgodnie z wytycznymi PGE SA
Opracowywanie rocznych i wieloletnich harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych
Monitorowanie prowadzonych inwestycji oraz ich rozliczenie po ich zakończeniu
Współpraca z innymi Komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowywanej dokumentacji prowadzonych projektów
Przygotowanie raportów/dokumentacji wymaganej przez właściwe komórki lub osoby w GK PGE
Nadzór nad statusem realizacji poszczególnych etapów zadań ujętych w planach inwestycyjnych
Udział w sporządzaniu analiz techniczno-ekonomicznych związanych ze sporządzaniem planów inwestycyjnych oraz danych sprawozdawczych z realizacji planów inwestycyjnych
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu
Optymalizacja kosztów w obszarze Działu inwestycji i analiz
Specjalista /Specjalistka ds. Analiz Inwestycyjnych
Podmiejska 119A, Rybnicka Kuźnia, Rybnik
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja regulacji w zakresie inwestycji i nadzór nad ich realizacją
Opracowywanie długookresowych, średniookresowych oraz operacyjnych planów inwestycji Spółki, przy współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi regulacjami i wytycznymi PGE SA
Określanie wytycznych dla komórek organizacyjnych w zakresie planowania inwestycji zgodnie z wytycznymi PGE SA
Opracowywanie rocznych i wieloletnich harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych
Monitorowanie prowadzonych inwestycji oraz ich rozliczenie po ich zakończeniu
Współpraca z innymi Komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowywanej dokumentacji prowadzonych projektów
Przygotowanie raportów/dokumentacji wymaganej przez właściwe komórki lub osoby w GK PGE
Nadzór nad statusem realizacji poszczególnych etapów zadań ujętych w planach inwestycyjnych
Udział w sporządzaniu analiz techniczno-ekonomicznych związanych ze sporządzaniem planów inwestycyjnych oraz danych sprawozdawczych z realizacji planów inwestycyjnych
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu
Optymalizacja kosztów w obszarze Działu inwestycji i analiz
Specjalista /Specjalistka ds. Analiz Inwestycyjnych
Plac ks. Stanisława Staszica 30, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja regulacji w zakresie inwestycji i nadzór nad ich realizacją
Opracowywanie długookresowych, średniookresowych oraz operacyjnych planów inwestycji Spółki, przy współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi regulacjami i wytycznymi PGE SA
Określanie wytycznych dla komórek organizacyjnych w zakresie planowania inwestycji zgodnie z wytycznymi PGE SA
Opracowywanie rocznych i wieloletnich harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych
Monitorowanie prowadzonych inwestycji oraz ich rozliczenie po ich zakończeniu
Współpraca z innymi Komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowywanej dokumentacji prowadzonych projektów
Przygotowanie raportów/dokumentacji wymaganej przez właściwe komórki lub osoby w GK PGE
Nadzór nad statusem realizacji poszczególnych etapów zadań ujętych w planach inwestycyjnych
Udział w sporządzaniu analiz techniczno-ekonomicznych związanych ze sporządzaniem planów inwestycyjnych oraz danych sprawozdawczych z realizacji planów inwestycyjnych
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu
Optymalizacja kosztów w obszarze Działu inwestycji i analiz
Prowadzenie bieżących kontroli funkcjonowania ciągów i węzłów technologicznych w aspekcie utrzymania właściwego stanu technicznego, wysokiej dyspozycyjności urządzeń, bezpiecznego użytkowania, wysokiej sprawności, dotrzymania parametrów techniczno-ekonomicznych oraz eliminowania zagrożeń
Kontrolowanie prowadzonych prac ruchowych, pomiarowych i diagnostycznych urządzeń oraz instalacji technologicznych
Przeprowadzanie obchodów z wpisami w karty kontroli urządzeń
Dopuszczanie do prac na polecenie pisemne przy usuwaniu usterek oraz remontach
Uczestniczenie w usuwaniu skutków awarii
Współuczestniczenie w procesie przygotowania i przekazania urządzeń/instalacji do remontu ze strony służb eksploatacyjnych
Organizacja i realizacja zakupów części i materiałów eksploatacyjnych oraz usług do utrzymania sprzętu ciężkiego zgodnie z wymogami procedury zakupowej
Realizacja zakupów sprzętu ciężkiego (inwestycje) zgodnie z wymogami procedury zakupowej
Opracowywanie projektu planu zakupów działu
Monitorowanie i realizacja planu zakupów działu
Obsługa platformy zakupowej
Dokonywanie analizy zawiadomień o usterkach celem ustalenia priorytetów i trybu oraz procedowanie ich usuwania
Realizacja planu remontów sprzętu ciężkiego
Prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzętu ciężkiego
Prawidłowa realizacja umów w zakresie sprzętu ciężkiego
Plac ks. Stanisława Staszica 30, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 27.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizacja i realizacja zakupów części i materiałów eksploatacyjnych oraz usług do utrzymania sprzętu ciężkiego zgodnie z wymogami procedury zakupowej
Realizacja zakupów sprzętu ciężkiego (inwestycje) zgodnie z wymogami procedury zakupowej
Opracowywanie projektu planu zakupów działu
Monitorowanie i realizacja planu zakupów działu
Obsługa platformy zakupowej
Dokonywanie analizy zawiadomień o usterkach celem ustalenia priorytetów i trybu oraz procedowanie ich usuwania
Realizacja planu remontów sprzętu ciężkiego
Prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzętu ciężkiego
Prawidłowa realizacja umów w zakresie sprzętu ciężkiego
Prowadzenie bieżących kontroli funkcjonowania ciągów i węzłów technologicznych w aspekcie utrzymania właściwego stanu technicznego, wysokiej dyspozycyjności urządzeń, bezpiecznego użytkowania, wysokiej sprawności, dotrzymania parametrów techniczno-ekonomicznych oraz eliminowania zagrożeń
Kontrolowanie prowadzonych prac ruchowych, pomiarowych i diagnostycznych urządzeń oraz instalacji technologicznych
Przeprowadzanie obchodów z wpisami w karty kontroli urządzeń
Dopuszczanie do prac na polecenie pisemne przy usuwaniu usterek oraz remontach
Uczestniczenie w usuwaniu skutków awarii
Współuczestniczenie w procesie przygotowania i przekazania urządzeń/instalacji do remontu ze strony służb eksploatacyjnych
Wykonywanie w uzgodnieniu z działem kadr i w obowiązujących terminach obowiązków administracyjno – socjalnych związanych z obsługą pracowników w Oddziale:
odbieranie i przekazywanie dokumentów kadrowych oraz prowadzenie ich rejestru,
prowadzenie harmonogramu i ewidencji czasu pracy oraz rejestru nieobecności,
wystawianie skierowań na badania z zakresu medycyny pracy
Wykonywanie w uzgodnieniu z działem księgowym obowiązków związanych z obiegiem faktur:
odbieranie i przekazywanie faktur oraz prowadzenie ich rejestru,
wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu faktur,
opracowywanie faktur w elektronicznym systemie obiegu faktur
Administracja systemu korespondencji, w tym prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad archiwizacją oraz obiegiem dokumentów wewnątrz i na zewnątrz
Obsługa pracowników w zakresie Pracowniczego Programu Emerytalnego
Obsługa organizacyjna narad i spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
Nadawanie korespondencji
Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy pracownikami, a odpowiednimi komórkami organizacyjnymi firmy
Prowadzenie spraw formalno-prawnych w obszarze ochrony środowiska (uzyskiwanie zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji administracyjnych oraz uprawnień) zgodnie z wymaganiami ustawowymi
Realizację działań obejmujących występowanie do odpowiednich organów administracyjnych z wnioskami o wydanie decyzji administracyjnych (w tym zezwoleń na gospodarowanie odpadami)
Bieżącą współpracę z jednostkami administracyjnymi w trakcie uzyskiwania decyzji, zezwoleń, pozwoleń
Monitorowanie posiadanych zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji środowiskowych pod względem ich zakresu, warunków i terminów
Sporządzanie odpowiednich raportów, analiz, informacji na potrzeby uzyskania decyzji administracyjnych
Prowadzenie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji ochrony środowiska w zakresie odpowiedzialności komórki organizacyjnej. Prowadzenie wykazu posiadanych zezwoleń i decyzji w obszarze ochrony środowiska oraz ich przechowywanie i udostępnianie
Wykonywanie działań związanych z monitorowaniem regulacji prawnych (krajowych i unijnych) związanych z działalnością środowiskową Spółki
Analizę konsekwencji projektowanych i wdrażanych zmian przepisów prawnych w obszarze ochrony środowiska dla Spółki. Opiniowanie projektów zmian prawa
Wykonywanie działań związanych z wypełnianiem zobowiązań wynikających z Rozporządzenia REACH w tym dotyczących monitorowania zmian w otoczeniu prawnym Rozporządzenia REACH, monitorowania działań podejmowanych przez Komisję Europejską w ramach Transparency Register, monitorowania zmian w oprogramowaniu REACH-IT i IUCLID
Sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów prawa w zakresie merytorycznym komórki (w tym m.in. naliczanie i uiszczanie opłat z tytułu korzystania ze środowiska, raporty do KOBIZE, sprawozdawczość dot., opakowań, odpadów, wody, śladu węglowego, GUS, współpraca z organizacją odzysku)
Podejmowanie działań w ramach wsparcia procesu gospodarowania odpadami innymi niż UPS, wytwarzanymi w przedsiębiorstwie (np. weryfikacja uprawnień podmiotów prowadzących odzysk, zbieranie tych odpadów)
Prowadzenie działań w zakresie wsparcia procesów handlowych, produkcyjnych, usługowych, logistycznych (m.in. opiniowanie umów, weryfikacja uprawnień odbiorców odpadów, weryfikacja decyzji środowiskowych kontrahentów, weryfikacja miejsc i sposobu magazynowania UPS, dokumentów dla wyrobów, przygotowanie do audytów i kontroli)
Koordynowanie zawierania i realizacji umów w zakresie merytorycznym komórki
Prowadzenie rejestru aspektów środowiskowych
Zlecanie okresowych badań monitorowanych komponentów środowiska - w ramach zadań przydzielonych ROS
Aktualizację procedur Zintegrowanego Systemu Zarządzana w zakresie ochrony środowiska
Udział w planowaniu i realizacji budżetu, optymalizacja kosztów
Rozliczanie faktur i umów w zakresie merytorycznym komórki
Współpracę z organami administracji publicznej i samorządowej z organami kontrolnymi (m.in. WIOŚ, SANEPID), instytucjami państwowymi i naukowymi oraz kontrahentami
Prowadzenie spraw formalno-prawnych w obszarze ochrony środowiska (uzyskiwanie zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji administracyjnych oraz uprawnień) zgodnie z wymaganiami ustawowymi
Realizację działań obejmujących występowanie do odpowiednich organów administracyjnych z wnioskami o wydanie decyzji administracyjnych (w tym zezwoleń na gospodarowanie odpadami)
Bieżącą współpracę z jednostkami administracyjnymi w trakcie uzyskiwania decyzji, zezwoleń, pozwoleń
Monitorowanie posiadanych zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji środowiskowych pod względem ich zakresu, warunków i terminów
Sporządzanie odpowiednich raportów, analiz, informacji na potrzeby uzyskania decyzji administracyjnych
Prowadzenie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji ochrony środowiska w zakresie odpowiedzialności komórki organizacyjnej. Prowadzenie wykazu posiadanych zezwoleń i decyzji w obszarze ochrony środowiska oraz ich przechowywanie i udostępnianie
Wykonywanie działań związanych z monitorowaniem regulacji prawnych (krajowych i unijnych) związanych z działalnością środowiskową Spółki
Analizę konsekwencji projektowanych i wdrażanych zmian przepisów prawnych w obszarze ochrony środowiska dla Spółki. Opiniowanie projektów zmian prawa
Wykonywanie działań związanych z wypełnianiem zobowiązań wynikających z Rozporządzenia REACH w tym dotyczących monitorowania zmian w otoczeniu prawnym Rozporządzenia REACH, monitorowania działań podejmowanych przez Komisję Europejską w ramach Transparency Register, monitorowania zmian w oprogramowaniu REACH-IT i IUCLID
Sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów prawa w zakresie merytorycznym komórki (w tym m.in. naliczanie i uiszczanie opłat z tytułu korzystania ze środowiska, raporty do KOBIZE, sprawozdawczość dot., opakowań, odpadów, wody, śladu węglowego, GUS, współpraca z organizacją odzysku)
Podejmowanie działań w ramach wsparcia procesu gospodarowania odpadami innymi niż UPS, wytwarzanymi w przedsiębiorstwie (np. weryfikacja uprawnień podmiotów prowadzących odzysk, zbieranie tych odpadów)
Prowadzenie działań w zakresie wsparcia procesów handlowych, produkcyjnych, usługowych, logistycznych (m.in. opiniowanie umów, weryfikacja uprawnień odbiorców odpadów, weryfikacja decyzji środowiskowych kontrahentów, weryfikacja miejsc i sposobu magazynowania UPS, dokumentów dla wyrobów, przygotowanie do audytów i kontroli)
Koordynowanie zawierania i realizacji umów w zakresie merytorycznym komórki
Prowadzenie rejestru aspektów środowiskowych
Zlecanie okresowych badań monitorowanych komponentów środowiska - w ramach zadań przydzielonych ROS
Aktualizację procedur Zintegrowanego Systemu Zarządzana w zakresie ochrony środowiska
Udział w planowaniu i realizacji budżetu, optymalizacja kosztów
Rozliczanie faktur i umów w zakresie merytorycznym komórki
Współpracę z organami administracji publicznej i samorządowej z organami kontrolnymi (m.in. WIOŚ, SANEPID), instytucjami państwowymi i naukowymi oraz kontrahentami
Prowadzenie spraw formalno-prawnych w obszarze ochrony środowiska (uzyskiwanie zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji administracyjnych oraz uprawnień) zgodnie z wymaganiami ustawowymi
Realizację działań obejmujących występowanie do odpowiednich organów administracyjnych z wnioskami o wydanie decyzji administracyjnych (w tym zezwoleń na gospodarowanie odpadami)
Bieżącą współpracę z jednostkami administracyjnymi w trakcie uzyskiwania decyzji, zezwoleń, pozwoleń
Monitorowanie posiadanych zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji środowiskowych pod względem ich zakresu, warunków i terminów
Sporządzanie odpowiednich raportów, analiz, informacji na potrzeby uzyskania decyzji administracyjnych
Prowadzenie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji ochrony środowiska w zakresie odpowiedzialności komórki organizacyjnej. Prowadzenie wykazu posiadanych zezwoleń i decyzji w obszarze ochrony środowiska oraz ich przechowywanie i udostępnianie
Wykonywanie działań związanych z monitorowaniem regulacji prawnych (krajowych i unijnych) związanych z działalnością środowiskową Spółki
Analizę konsekwencji projektowanych i wdrażanych zmian przepisów prawnych w obszarze ochrony środowiska dla Spółki. Opiniowanie projektów zmian prawa
Wykonywanie działań związanych z wypełnianiem zobowiązań wynikających z Rozporządzenia REACH w tym dotyczących monitorowania zmian w otoczeniu prawnym Rozporządzenia REACH, monitorowania działań podejmowanych przez Komisję Europejską w ramach Transparency Register, monitorowania zmian w oprogramowaniu REACH-IT i IUCLID
Sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów prawa w zakresie merytorycznym komórki (w tym m.in. naliczanie i uiszczanie opłat z tytułu korzystania ze środowiska, raporty do KOBIZE, sprawozdawczość dot., opakowań, odpadów, wody, śladu węglowego, GUS, współpraca z organizacją odzysku)
Podejmowanie działań w ramach wsparcia procesu gospodarowania odpadami innymi niż UPS, wytwarzanymi w przedsiębiorstwie (np. weryfikacja uprawnień podmiotów prowadzących odzysk, zbieranie tych odpadów)
Prowadzenie działań w zakresie wsparcia procesów handlowych, produkcyjnych, usługowych, logistycznych (m.in. opiniowanie umów, weryfikacja uprawnień odbiorców odpadów, weryfikacja decyzji środowiskowych kontrahentów, weryfikacja miejsc i sposobu magazynowania UPS, dokumentów dla wyrobów, przygotowanie do audytów i kontroli)
Koordynowanie zawierania i realizacji umów w zakresie merytorycznym komórki
Prowadzenie rejestru aspektów środowiskowych
Zlecanie okresowych badań monitorowanych komponentów środowiska - w ramach zadań przydzielonych ROS
Aktualizację procedur Zintegrowanego Systemu Zarządzana w zakresie ochrony środowiska
Udział w planowaniu i realizacji budżetu, optymalizacja kosztów
Rozliczanie faktur i umów w zakresie merytorycznym komórki
Współpracę z organami administracji publicznej i samorządowej z organami kontrolnymi (m.in. WIOŚ, SANEPID), instytucjami państwowymi i naukowymi oraz kontrahentami
Poszukiwanie terenów i możliwości współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia działań rekultywacyjnych w ramach prowadzonych projektów i inicjatyw (z wyłączeniem działań o charakterze operacyjnego zagospodarowywania UPS)
Udział w dokonaniu oceny przydatności zidentyfikowanych terenów i potencjałów współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celu prowadzenia działań rekultywacyjnych zgodnie z potrzebami Spółki
Prowadzenie inwentaryzacji terenów niekorzystanie przekształconych pracami górniczymi oraz eksploatacją kruszyw
Wykonywanie analiz opłacalności procesów rekultywacyjnych we współpracy z działem handlowym oraz kontrolingiem
Udział w projektowaniu procesów rekultywacji, w tym m.in.:
analiza inżynierska pod kątem doboru właściwej technologii rekultywacji,
przygotowanie i/lub koordynowanie przygotowania dokumentacji takich jak: ocena oddziaływania na środowisko, karta informacyjna przedsięwzięcia, raporty z badań gruntu i wód,
przygotowanie dokumentów ofertowych i przetargowych z zakresu ochrony środowiska, w tym dotyczących remediacji i rekultywacji
Analizowanie i przygotowanie dokumentacji i procedur wewnętrznych Spółki dotyczących terenów zdegradowanych i ich rekultywacji
Analizowanie planów, programów, strategii i aktów prawnych wystawianych do konsultacji społecznych, w zakresie środowiska, wody, gospodarki o obiegu zamkniętym, rolnictwa itp
Monitorowanie zmian w przepisach z zakresu ochrony środowiska, w szczególności w obszarze rekultywacji
Udział w dokonywaniu oceny wpływu projektowanych lub wprowadzanych zmian prawnych na działalność Spółki
Prowadzenie działań dotyczących terenów rekultywowanych i składowisk odpadów w ramach Grupy PGE (w tym współpraca z jednostkami projektowymi, organami administracyjnymi, monitorowaniem środowiska)
Współpraca z organami administracji publicznej i samorządowej z organami kontrolnymi (m.in. WIOŚ, SANEPID), instytucjami państwowymi i naukowymi oraz kontrahentami
Poszukiwanie terenów i możliwości współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia działań rekultywacyjnych w ramach prowadzonych projektów i inicjatyw (z wyłączeniem działań o charakterze operacyjnego zagospodarowywania UPS)
Udział w dokonaniu oceny przydatności zidentyfikowanych terenów i potencjałów współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celu prowadzenia działań rekultywacyjnych zgodnie z potrzebami Spółki
Prowadzenie inwentaryzacji terenów niekorzystanie przekształconych pracami górniczymi oraz eksploatacją kruszyw
Wykonywanie analiz opłacalności procesów rekultywacyjnych we współpracy z działem handlowym oraz kontrolingiem
Udział w projektowaniu procesów rekultywacji, w tym m.in.:
analiza inżynierska pod kątem doboru właściwej technologii rekultywacji,
przygotowanie i/lub koordynowanie przygotowania dokumentacji takich jak: ocena oddziaływania na środowisko, karta informacyjna przedsięwzięcia, raporty z badań gruntu i wód,
przygotowanie dokumentów ofertowych i przetargowych z zakresu ochrony środowiska, w tym dotyczących remediacji i rekultywacji
Analizowanie i przygotowanie dokumentacji i procedur wewnętrznych Spółki dotyczących terenów zdegradowanych i ich rekultywacji
Analizowanie planów, programów, strategii i aktów prawnych wystawianych do konsultacji społecznych, w zakresie środowiska, wody, gospodarki o obiegu zamkniętym, rolnictwa itp
Monitorowanie zmian w przepisach z zakresu ochrony środowiska, w szczególności w obszarze rekultywacji
Udział w dokonywaniu oceny wpływu projektowanych lub wprowadzanych zmian prawnych na działalność Spółki
Prowadzenie działań dotyczących terenów rekultywowanych i składowisk odpadów w ramach Grupy PGE (w tym współpraca z jednostkami projektowymi, organami administracyjnymi, monitorowaniem środowiska)
Współpraca z organami administracji publicznej i samorządowej z organami kontrolnymi (m.in. WIOŚ, SANEPID), instytucjami państwowymi i naukowymi oraz kontrahentami
Poszukiwanie terenów i możliwości współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia działań rekultywacyjnych w ramach prowadzonych projektów i inicjatyw (z wyłączeniem działań o charakterze operacyjnego zagospodarowywania UPS)
Udział w dokonaniu oceny przydatności zidentyfikowanych terenów i potencjałów współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celu prowadzenia działań rekultywacyjnych zgodnie z potrzebami Spółki
Prowadzenie inwentaryzacji terenów niekorzystanie przekształconych pracami górniczymi oraz eksploatacją kruszyw
Wykonywanie analiz opłacalności procesów rekultywacyjnych we współpracy z działem handlowym oraz kontrolingiem
Udział w projektowaniu procesów rekultywacji, w tym m.in.:
analiza inżynierska pod kątem doboru właściwej technologii rekultywacji,
przygotowanie i/lub koordynowanie przygotowania dokumentacji takich jak: ocena oddziaływania na środowisko, karta informacyjna przedsięwzięcia, raporty z badań gruntu i wód,
przygotowanie dokumentów ofertowych i przetargowych z zakresu ochrony środowiska, w tym dotyczących remediacji i rekultywacji
Analizowanie i przygotowanie dokumentacji i procedur wewnętrznych Spółki dotyczących terenów zdegradowanych i ich rekultywacji
Analizowanie planów, programów, strategii i aktów prawnych wystawianych do konsultacji społecznych, w zakresie środowiska, wody, gospodarki o obiegu zamkniętym, rolnictwa itp
Monitorowanie zmian w przepisach z zakresu ochrony środowiska, w szczególności w obszarze rekultywacji
Udział w dokonywaniu oceny wpływu projektowanych lub wprowadzanych zmian prawnych na działalność Spółki
Prowadzenie działań dotyczących terenów rekultywowanych i składowisk odpadów w ramach Grupy PGE (w tym współpraca z jednostkami projektowymi, organami administracyjnymi, monitorowaniem środowiska)
Współpraca z organami administracji publicznej i samorządowej z organami kontrolnymi (m.in. WIOŚ, SANEPID), instytucjami państwowymi i naukowymi oraz kontrahentami
Nadzorowanie procesu przygotowania i dystrybucji próbek do laboratoriów zewnętrznych
Planowanie i nadzór nad pracami w Dziale Laboratoriów
Nadzór nad badaniami wyrobów gotowych oraz surowców i materiałów zgodnie z Instrukcją oraz według wytycznych Działu Zakładowej Kontroli Produkcji
Nadzór nad wykonywaniem badań inicjowanych przez Dział Badań i Rozwoju w ramach optymalizacji oraz weryfikacji receptur produktów
Nadzór nad wykonywaniem badań w ramach bieżącej współpracy z Działem Badań i Rozwoju dotyczących prowadzonych prac badawczych i projektów badawczo-rozwojowych
Nadzór nad wykonywaniem badań specjalnych po odpowiednim przeszkoleniu (np. radiologicznych)
Nadzór nad pracami zlecanymi do innych jednostek badawczych
Nadzór nad współpracą z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek
Nadzór nad współpracą z Departamentem Handlu w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek wyrobów
Przygotowywanie raportów z prowadzonych prac badawczych i realizowanych projektów rozwojowych
Nadzór nad pobieraniem próbek do badań oraz prowadzeniem rejestru próbek
Nadzór nad dokumentowaniem wyników badań i ich archiwizacją
Nadzór nad sprawnością techniczną aparatury kontrolno-pomiarowej
Nadzorowanie terminowych sprawdzeń i wzorcowań przyrządów pomiarowych i urządzeń laboratoryjnych
Udział w procesie reklamacji wyrobów
Zgłaszanie i realizacja działań dotyczących zawiadomień w obszarze kontroli surowców, produktów, towarów w module SAP QM
Nadzór nad optymalizacją kosztów badań związanych z funkcjonowaniem laboratorium
Nadzór nad zakupem środków i materiałów niezbędnych do działalności komórki organizacyjnej
Opracowanie i nadzór nad dokumentacją oraz ustalanie niezbędnych procedur/instrukcji w obszarze laboratorium
Nadzór nad przestrzeganiem procedur, instrukcji oraz terminowym raportowaniem
Wsparcie techniczne innych pionów
Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z wymogami prowadzenia BDO, w tym zbieranie, odzyskanie, przekazanie odpadów, w zakresie odpowiedzialności komórki organizacyjnej
Udział w projektach badawczo-rozwojowych
Uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
Nadzór nad audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wdrażanie, aktualizacja, nadzór nad Systemami Jakości w zakresie Laboratorium
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Wspomaganie i koordynowanie procesu zawierania Umów w Spółce
Wspieranie Działów/Pracowników Spółki we właściwej realizacji procesu zawierania/ aneksowania/wypowiadania Umów, w oparciu o Procedurę Zawierania Umów
Przygotowywanie wraz z komórkami merytorycznymi projektu Umowy/Aneksu/Wypowiedzenia /Porozumienia w przypadku braku zatwierdzonych wzorów
Modyfikacja wzorów Umów stosowanych w PGE i Spółkach zależnych zgodnie ze zmieniającymi się przepisami we współpracy z radcami prawnymi
Współpraca ze Wsparciem Prawnym oraz Radcami Prawnymi w zakresie uzgodnienia m.in. treści umów/aneksów/porozumień oraz ich ostatecznej akceptacji prawnej
Prowadzenie i nadzorowanie Rejestru Umów Spółki w systemie SWPP2 oraz w formie excell
Prowadzenie, nadzór i koordynacja w zakresie umieszczania produktu umowy doradczej
w Centralnym Rejestrze Produktów Umów Doradczych
Przechowywanie i archiwizowanie oryginałów zawartych umów i aneksów oraz pozostałych dokumentów z nimi powiązanych
Rejestracja kontraktów zawartych przez Spółkę w systemie SAP MM
Udział w procesach przygotowywania projektów procedur obowiązujących w Biurze Umów i Zarządzania Jakością
Wykonywanie serwisów bieżących, napraw planowych oraz usuwanie awarii maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych, maszyn inżynieryjnych
Prawidłowe diagnozowanie i interpretowanie przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdów z wykorzystywaniem m.in. przyrządów diagnostycznych, schematów montażowych, rysunków technicznych oraz instrukcji serwisowych
Bieżąca kontrola i ocena stanu technicznego maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych i maszyn inżynieryjnych oraz ich poszczególnych podzespołów
Inicjowanie nowych linii produktowych i przygotowanie analizy opłacalności ich wdrożenia
Przygotowywanie studiów wykonalności projektów w zakresie merytorycznym, czasowym i finansowym
Projektowanie nowych produktów
Prowadzenie prac wdrożeniowych dla nowych produktów
Przygotowywanie opisu produktów, materiałów informacyjnych i dokumentacji wdrożeniowych
Zarządzanie inicjatywami, projektami oraz programami w obszarze rozwoju biznesu i innowacji poprzez inicjowanie, planowanie, realizację i zamykanie projektów badawczo – rozwojowych
Agregacja i przekazywanie danych dla potrzeb rachunkowości w zakresie rozliczania kosztów wdrażanych produktów
Projektowanie nowych produktów w oparciu o surowce z wyeksploatowanych instalacji OZE
Dobór optymalnych technologii recyklingu i odzysku surowców dla poszczególnych strumieni odpadów/surowców
Opracowywanie rozwiązań dla gospodarczego wykorzystania surowców z wyeksploatowanych instalacji OZE
Określanie wymagań dla wyrobu gotowego
Analiza bazy produktów własnych i produktów konkurencji
Opracowywanie rekomendacji dotyczących technologii produkcji w tym stosowanych receptur i surowców
Monitoring przepisów prawnych, norm, standardów, wytycznych (krajowych i unijnych) dotyczących wprowadzanych wyrobów do obrotu
Monitoring technologii, wyników prac naukowych, rozwiązań rynkowych (krajowych i zagranicznych) dotyczących surowców i odpadów z OZE
Obsługiwanie urządzeń w obszarze EC Wrocław/Czechnica
Prowadzenie bieżących kontroli funkcjonowania ciągów i węzłów technologicznych w aspekcie utrzymania właściwego stanu technicznego, wysokiej dyspozycyjności urządzeń, bezpiecznego użytkowania, wysokiej sprawności, dotrzymania parametrów techniczno-ekonomicznych oraz eliminowania zagrożeń
Kontrolowanie prowadzonych prac ruchowych, pomiarowych i diagnostycznych urządzeń oraz instalacji technologicznych
Przeprowadzanie obchodów z wpisami w karty kontroli urządzeń
Dopuszczanie do prac na polecenie pisemne przy usuwaniu usterek oraz remontach
Uczestniczenie w usuwaniu skutków awarii
Współuczestniczenie w procesie przygotowania i przekazania urządzeń/instalacji do remontu ze strony służb eksploatacyjnych
Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami oraz pozostałych zdarzeń gospodarczych, jak również uzgodnienia i rozliczania kont w tym zakresie
Przeprowadzanie uzgodnień rozrachunków wewnątrzgrupowych oraz raportowanie w tym zakresie
Przeprowadzanie uzgodnień kont księgi głównej
Analiza operacji gospodarczych i ich kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi
Przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i podatkowej ewidencjonowanych dokumentów
Zatwierdzanie dokumentów księgowych do realizacji i ujęcia w księdze głównej
Obsługa rozliczeń międzyokresowych za wyjątkiem obsługiwanych przez moduł SAP RE
Zapewnianie prawidłowej archiwizacji dokumentów finansowo-księgowych i ich udostępnianie na wewnętrzne potrzeby Spółki za wyjątkiem dokumentacji powierzonej umownie do przetwarzania i archiwizowania osobom trzecim
Współpraca z klientami w zakresie realizacji bieżących dostaw materiałów
Wystawianie zleceń fakturowania sprzedaży do BOK w Rybniku
Prowadzenie magazynów w zakresie sprzedaży i zagospodarowania (stany magazynowe) i związanej z tym dokumentacji
Sporządzanie raportu dot. sprzedaży i zagospodarowania odpadów oraz produktów w zestawieniu miesięcznym i narastająco w powiązaniu z założeniami budżetowymi i jednoczesnym odniesieniem do takiego samego okresu ubiegłego roku
Miesięczne zestawienie „Uzgodnienia wypadu”
Zatwierdzanie faktur za odebrane produkty z elektrociepłowni lub elektrowni i rozliczanie ich na poszczególne konta MPK (sprzedaż, zagospodarowanie, produkcja)
Archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją bieżących dostaw
Wystawianie kart KPO w rejestrze BDO
Ocena merytoryczna faktur dot. zakupów w systemie SAP
Zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego obsługiwanych elektrowni lub elektrociepłowni
Organizacja bezpieczeństwa energetycznego w okresach świątecznych
Zapewnienie stałych miejsc awaryjnego składowania odpadów i ubocznych produktów
Główny Specjalista ds. Produkcji i Utrzymania Składowisk
Wojska Polskiego 73, Bełchatów
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzorowanie procesów związanych z utrzymaniem i zarządzaniem magazynu Góra Kamieńsk
Kierowanie i nadzór nad pracą usługodawców
Koordynowanie prac usługodawców i podwykonawców w sposób zapewniający należyte wykorzystywanie czasu pracy oraz maszyn i urządzeń
Koordynowanie szkoleń dla usługodawców i podwykonawców w zakresie metod pracy, przepisów BHP i ppoż. a także za nadzorowanie i kontrolowanie ich stosowania
Zapewnianie obligatoryjnych szkoleń dla usługodawców i podwykonawców
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Archiwizowanie dokumentacji
Optymalizowanie kosztów realizowanej usługi
Zapewnienie wymaganej i powtarzalnej ciągłości realizacji usług zgodnie z wymogami klienta
Opracowywanie budżetu dla całego procesu realizowanego na magazynie Góra Kamieńsk w Bełchatowie i za prowadzenie nadzoru nad jego realizacją
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury produkcyjnej, maszyn i urządzeń, wag i taśmociągów (przeglądy UDT, legalizacja)
Prowadzenie i nadzorowanie rozwiązywania problemów jakościowych
Nadzorowanie przestrzegania procedur oraz instrukcji
Nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ
Realizowanie i prowadzenie nadzoru nad Zakładowym Systemem Zarządzania
Współtworzenie zasad i metodyki zarządzania Projektami w Spółkach GK PGE
Wyznaczanie standardów zarządzania Projektami w Spółce
Wsparcie dla Zespołów projektowych zgodnie z wytycznymi Zarządu Spółki i metodyką GK PGE
Zarządzanie metodami szacowania, planowania, kontroli i sprawozdawczości Projektów
Nadzór merytoryczny nad realizacją Projektów w Spółce zgodnie z wytycznymi GK PGE
Wsparcie Komórek organizacyjnych inicjujących Projekt w przygotowaniu wymaganych wniosków i dokumentacji
Wsparcie dla zespołów projektowych zgodnie z wytycznymi Zarządu Spółki i metodyką GK PGE
Zarządzanie oceną ryzyka projektowego
Weryfikacja merytoryczna i nadzór nad wykonaną i zarządzaną przez Kierownika Projektu dokumentacją projektową
Wsparcie Komórek inicjujących i realizujących projekty, w zakresie współpracy ze Spółkami GK PGE oraz firmami zewnętrznymi przy realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi regulacjami w GK PGE
Zarządzanie projektami zleconymi przez Zarząd Spółki
Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w obszarze Działu Zarządzania Projektami
Wykonywanie serwisów bieżących, napraw planowych oraz usuwanie awarii maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych, maszyn inżynieryjnych
Prawidłowe diagnozowanie i interpretowanie przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdów z wykorzystywaniem m.in. przyrządów diagnostycznych, schematów montażowych, rysunków technicznych oraz instrukcji serwisowych
Bieżąca kontrola i ocena stanu technicznego maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych i maszyn inżynieryjnych oraz ich poszczególnych podzespołów
Kierownik Działu Wynagrodzeń, Budżetowania i Analiz
Wojska Polskiego 73, Bełchatów
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacja, adaptacja, motywowanie, ocena, szkolenia i rozwój podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Kierowanie i nadzór nad całością zagadnień realizowanych przez Dział oraz zarządzanie podległym zespołem pracowników
Nadzorowanie tworzenia i realizacji planów zatrudnienia oraz wynagrodzeń
Nadzór nad obszarem kontrolingu personalnego
Nadzór nad procesem naliczania i rozliczania wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników oraz nad obsługą umów zlecenia i o dzieło w tym dokonywaniem rozliczeń z ZUS i urzędem skarbowym w tym zakresie
Nadzór nad poprawnością potrącania i rozliczania zaliczek na podatek, składek ubezpieczeniowych i innych
Nadzór nad realizacją świadczeń dodatkowych (np. z ZFŚS) oraz ubezpieczeń grupowych
Nadzór nad obliczaniem odpraw emerytalno-rentowych
Nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem deklaracji i raportów (ZUS, PFRON, US i inne)
Obsługa kontroli wewnętrznych i zewnętrznych (ZUS, PIP, US i inne)
Nadzór i weryfikacja realizacji zaleceń i rekomendacji wynikających z kontroli zewnętrznych
Udział w kreowaniu polityki wynagrodzeń
Prowadzenie korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, organami podatkowymi, komornikami i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Nadzór i koordynacja przygotowywania sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji płacowej
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów i procedur w zakresie budżetowania i analiz w obszarze ZZL
Opracowanie, rozwijanie i monitorowanie premiowych systemów motywacyjnych w Spółce
Kierownik Działu Wynagrodzeń, Budżetowania i Analiz
Podmiejska 119, Rybnicka Kuźnia, Rybnik
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacja, adaptacja, motywowanie, ocena, szkolenia i rozwój podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Kierowanie i nadzór nad całością zagadnień realizowanych przez Dział oraz zarządzanie podległym zespołem pracowników
Nadzorowanie tworzenia i realizacji planów zatrudnienia oraz wynagrodzeń
Nadzór nad obszarem kontrolingu personalnego
Nadzór nad procesem naliczania i rozliczania wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników oraz nad obsługą umów zlecenia i o dzieło w tym dokonywaniem rozliczeń z ZUS i urzędem skarbowym w tym zakresie
Nadzór nad poprawnością potrącania i rozliczania zaliczek na podatek, składek ubezpieczeniowych i innych
Nadzór nad realizacją świadczeń dodatkowych (np. z ZFŚS) oraz ubezpieczeń grupowych
Nadzór nad obliczaniem odpraw emerytalno-rentowych
Nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem deklaracji i raportów (ZUS, PFRON, US i inne)
Obsługa kontroli wewnętrznych i zewnętrznych (ZUS, PIP, US i inne)
Nadzór i weryfikacja realizacji zaleceń i rekomendacji wynikających z kontroli zewnętrznych
Udział w kreowaniu polityki wynagrodzeń
Prowadzenie korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, organami podatkowymi, komornikami i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Nadzór i koordynacja przygotowywania sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji płacowej
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów i procedur w zakresie budżetowania i analiz w obszarze ZZL
Opracowanie, rozwijanie i monitorowanie premiowych systemów motywacyjnych w Spółce
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów oraz regulaminów i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Spółce, w tym implementacja standardów oraz regulaminów i procedur ZKL obowiązujących w GK PGE
Skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta wewnętrznego oraz wsparcie klientów wewnętrznych w procesach ZKL
Obsługa modułu SAP ZKL i Portalu HR
Przyjmowanie i rejestrację deklaracji PPE
Koordynowanie zagadnień związanych z obligatoryjnymi szkoleniami
Prowadzenie i koordynację procesów rekrutacji i selekcji pracowników we współpracy z kadrą kierowniczą oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, w tym obsługa eRecruiter
Prowadzenie i koordynacja procesów związanych z rozwojem zawodowym i szkoleniami pracowników, w tym w szczególności:
Analiza i weryfikacja potrzeb szkoleniowych,
Budowanie planów i budżetu szkoleń, ich realizacja oraz monitorowanie wykonania,
Koordynowanie oceny efektywności szkoleń realizowanych na poziomie Spółki,
Prowadzenie bazy szkoleń, dokumentacji zrealizowanych szkoleń oraz sporządzanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych,
Realizacja szkoleń wewnętrznych we współpracy z trenerami wewnętrznymi
Prowadzenie i koordynacja działań związanych z tworzeniem i zarządzaniem opisami stanowisk pracy oraz architekturą stanowisk
Koordynacja działań związanych z modelem kompetencji i oceną kompetencji pracowników
Koordynacja procesu adaptacji pracowników
Organizowanie i koordynacja badania opinii pracowników
Prowadzenie korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, PIP, organami administracji i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Przygotowywanie sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Opracowywanie i aktualizacja jednolitych standardów oraz regulaminów i procedur w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Spółce, w tym implementacja standardów oraz regulaminów i procedur ZKL obowiązujących w GK PGE
Skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta wewnętrznego oraz wsparcie klientów wewnętrznych w procesach ZKL
Obsługa modułu SAP ZKL i Portalu HR
Przyjmowanie i rejestrację deklaracji PPE
Koordynowanie zagadnień związanych z obligatoryjnymi szkoleniami
Prowadzenie i koordynację procesów rekrutacji i selekcji pracowników we współpracy z kadrą kierowniczą oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, w tym obsługa eRecruiter
Prowadzenie i koordynacja procesów związanych z rozwojem zawodowym i szkoleniami pracowników, w tym w szczególności:
Analiza i weryfikacja potrzeb szkoleniowych,
Budowanie planów i budżetu szkoleń, ich realizacja oraz monitorowanie wykonania,
Koordynowanie oceny efektywności szkoleń realizowanych na poziomie Spółki,
Prowadzenie bazy szkoleń, dokumentacji zrealizowanych szkoleń oraz sporządzanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych,
Realizacja szkoleń wewnętrznych we współpracy z trenerami wewnętrznymi
Prowadzenie i koordynacja działań związanych z tworzeniem i zarządzaniem opisami stanowisk pracy oraz architekturą stanowisk
Koordynacja działań związanych z modelem kompetencji i oceną kompetencji pracowników
Koordynacja procesu adaptacji pracowników
Organizowanie i koordynacja badania opinii pracowników
Prowadzenie korespondencji z instytucjami ubezpieczeniowymi, PIP, organami administracji i innymi instytucjami w zakresie zadań działu
Przygotowywanie sprawozdań statystycznych, raportów, analiz, zestawień w zakresie realizowanych zadań, w tym na potrzeby Zarządu Spółki, GK PGE, Strony Społecznej i wewnętrznych jednostek organizacyjnych itp
Nadzorowanie procesu przygotowania i dystrybucji próbek do laboratoriów zewnętrznych
Planowanie i nadzór nad pracami w Dziale Laboratoriów
Nadzór nad badaniami wyrobów gotowych oraz surowców i materiałów zgodnie z Instrukcją oraz według wytycznych Działu Zakładowej Kontroli Produkcji
Nadzór nad wykonywaniem badań inicjowanych przez Dział Badań i Rozwoju w ramach optymalizacji oraz weryfikacji receptur produktów
Nadzór nad wykonywaniem badań w ramach bieżącej współpracy z Działem Badań i Rozwoju dotyczących prowadzonych prac badawczych i projektów badawczo-rozwojowych
Nadzór nad wykonywaniem badań specjalnych po odpowiednim przeszkoleniu (np. radiologicznych)
Nadzór nad pracami zlecanymi do innych jednostek badawczych
Nadzór nad współpracą z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek
Nadzór nad współpracą z Departamentem Handlu w zakresie zlecania badań i dystrybucji próbek wyrobów
Przygotowywanie raportów z prowadzonych prac badawczych i realizowanych projektów rozwojowych
Nadzór nad pobieraniem próbek do badań oraz prowadzeniem rejestru próbek
Nadzór nad dokumentowaniem wyników badań i ich archiwizacją
Nadzór nad sprawnością techniczną aparatury kontrolno-pomiarowej
Nadzorowanie terminowych sprawdzeń i wzorcowań przyrządów pomiarowych i urządzeń laboratoryjnych
Udział w procesie reklamacji wyrobów
Zgłaszanie i realizacja działań dotyczących zawiadomień w obszarze kontroli surowców, produktów, towarów w module SAP QM
Nadzór nad optymalizacją kosztów badań związanych z funkcjonowaniem laboratorium
Nadzór nad zakupem środków i materiałów niezbędnych do działalności komórki organizacyjnej
Opracowanie i nadzór nad dokumentacją oraz ustalanie niezbędnych procedur/instrukcji w obszarze laboratorium
Nadzór nad przestrzeganiem procedur, instrukcji oraz terminowym raportowaniem
Wsparcie techniczne innych pionów
Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z wymogami prowadzenia BDO, w tym zbieranie, odzyskanie, przekazanie odpadów, w zakresie odpowiedzialności komórki organizacyjnej
Udział w projektach badawczo-rozwojowych
Uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
Nadzór nad audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wdrażanie, aktualizacja, nadzór nad Systemami Jakości w zakresie Laboratorium
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
Realizacja polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
Organizacja i realizacja zakupów części i materiałów eksploatacyjnych oraz usług do utrzymania sprzętu ciężkiego zgodnie z wymogami procedury zakupowej
Realizacja zakupów sprzętu ciężkiego (inwestycje) zgodnie z wymogami procedury zakupowej
Opracowywanie projektu planu zakupów działu
Monitorowanie i realizację planu zakupów działu
Obsługa platformy zakupowej
Dokonywanie analiz zawiadomień o usterkach celem ustalenia priorytetów i trybu oraz procedowanie ich usuwania
Realizacja planu remontów sprzętu ciężkiego
Prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzętu ciężkiego
Prawidłowa realizacja umów w zakresie sprzętu ciężkiego
Współpraca z klientami w zakresie realizacji bieżących dostaw materiałów
Wystawianie zleceń fakturowania sprzedaży do BOK w Rybniku
Prowadzenie magazynów w zakresie sprzedaży i zagospodarowania (stany magazynowe) i związanej z tym dokumentacji
Sporządzanie raportu dot. sprzedaży i zagospodarowania odpadów oraz produktów w zestawieniu miesięcznym i narastająco w powiązaniu z założeniami budżetowymi i jednoczesnym odniesieniem do takiego samego okresu ubiegłego roku
Zatwierdzanie FV za odebrane produkty z elektrociepłowni i elektrowni i rozliczanie ich na poszczególne konta MPK (sprzedaż, zagospodarowanie, produkcja)
Archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją bieżących dostaw
Wystawianie kart KPO w rejestrze BDO
Ocena merytoryczna w systemie faktur dot. zakupów
Zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego obsługiwanych elektrowni lub elektrociepłowni
Organizacja bezpieczeństwa energetycznego w okresach świątecznych
Zapewnienie stałych miejsc awaryjnego składowania odpadów i ubocznych produktów
Prowadzenie bieżących kontroli funkcjonowania ciągów i węzłów technologicznych w aspekcie utrzymania właściwego stanu technicznego, wysokiej dyspozycyjności urządzeń, bezpiecznego użytkowania, wysokiej sprawności, dotrzymania parametrów techniczno-ekonomicznych oraz eliminowania zagrożeń
Kontrolowanie prowadzonych prac ruchowych, pomiarowych i diagnostycznych urządzeń oraz instalacji technologicznych
Przeprowadzanie obchodów z wpisami w karty kontroli urządzeń
Dopuszczanie do prac na polecenie pisemne przy usuwaniu usterek oraz remontach
Uczestniczenie w usuwaniu skutków awarii
Współuczestniczenie w procesie przygotowania i przekazania urządzeń/instalacji do remontu ze strony służb eksploatacyjnych
Nadzór nad dokumentacją i prawidłowym obiegiem dokumentów, prawidłowością dokumentacji transportowej w systemie ERP, obsługą sprzedażową UPS, ewidencją sprzedaży zagospodarowania odpadów
Optymalizacja kosztów zagospodarowania UPS oraz kosztów transportu
Organizacja przetargów na usługi zagospodarowania Ubocznych Produktów Spalania
Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących zagospodarowania UPS oraz sprzedażowych na potrzeby kierownictwa i klientów
Archiwizacja dokumentacji związanej z zagospodarowywaniem UPS
Wystawianie kart KPO w rejestrze BDO oraz zbiorczych zestawień w formie kart KEO
Ocena merytoryczna w systemie faktur dot. zakupów
Zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego obsługiwanych elektrowni lub elektrociepłowni
Organizacja bezpieczeństwa energetycznego w okresach świątecznych
Zapewnienie stałych miejsc awaryjnego składowania odpadów i ubocznych produktów
Nadzór nad dokumentacją i prawidłowym obiegiem dokumentów, prawidłowością dokumentacji transportowej w systemie ERP, obsługą sprzedażową UPS, ewidencją sprzedaży zagospodarowania odpadów
Optymalizacja kosztów zagospodarowania UPS oraz kosztów transportu
Organizacja przetargów na usługi zagospodarowania Ubocznych Produktów Spalania
Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących zagospodarowania UPS oraz sprzedażowych na potrzeby kierownictwa i klientów
Archiwizacja dokumentacji związanej z zagospodarowywaniem UPS
Wystawianie kart KPO w rejestrze BDO oraz zbiorczych zestawień w formie kart KEO
Ocena merytoryczna w systemie faktur dot. zakupów
Zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego obsługiwanych elektrowni lub elektrociepłowni
Organizacja bezpieczeństwa energetycznego w okresach świątecznych
Zapewnienie stałych miejsc awaryjnego składowania odpadów i ubocznych produktów
Sprawdzenie i przygotowanie urządzeń do pracy, bieżące kontrolowanie pracy i sprawdzanie parametrów pracy urządzeń odpopielania, odżużlania, nawęglania, odsiarczania, biomasy
Obsługa urządzeń załadunku i rozładunku materiałów sypkich, kontrola stanu technicznego i konserwacja, lokalizacja usterek urządzeń
Nadzór nad stanami zbiorników i kontenerów
Obsługa urządzeń transportujących (przenośniki, suwnice, żurawie, ładowarki, spycharki)
Obsługa wag i wystawianie dokumentów
Prowadzenie Dziennika Operacyjnego i innych wymaganych dokumentów
Sprawdzenie i przygotowanie urządzeń do pracy, bieżące kontrolowanie pracy i sprawdzanie parametrów pracy urządzeń odpopielania, odżużlania, nawęglania, odsiarczania, biomasy
Obsługę urządzeń załadunku i rozładunku materiałów sypkich, kontrolę stanu technicznego i konserwację, lokalizację usterek urządzeń
Nadzór nad stanami zbiorników
Obsługę urządzeń transportujących węgiel (przenośniki, suwnice)
Prowadzenie Dziennika Operacyjnego i innych wymaganych dokumentów
Mechanik - Elektromechanik Samochodowy - Operator Urządzeń
Podmiejska 119, Rybnicka Kuźnia, Rybnik
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Wykonywanie bieżących serwisów, napraw planowych oraz usuwanie awarii maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych, maszyn inżynieryjnych
Prawidłowe diagnozowanie i interpretowanie przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdów z wykorzystywaniem m.in. przyrządów diagnostycznych, schematów montażowych, rysunków technicznych oraz instrukcji serwisowych
Bieżąca kontrola i ocena stanu technicznego maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych i maszyn inżynieryjnych oraz ich poszczególnych podzespołów
Mechanik - Elektromechanik Samochodowy - Operator Urządzeń
Podmiejska 119, Rybnicka Kuźnia, Rybnik
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Wykonywanie bieżących serwisów, napraw planowych oraz usuwanie awarii maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych, maszyn inżynieryjnych
Prawidłowe diagnozowanie i interpretowanie przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdów z wykorzystywaniem m.in. przyrządów diagnostycznych, schematów montażowych, rysunków technicznych oraz instrukcji serwisowych
Bieżąca kontrola i ocena stanu technicznego maszyn (sprzętu ciężkiego), pojazdów samochodowych i maszyn inżynieryjnych oraz ich poszczególnych podzespołów
przygotowanie, realizacja, koordynacja i monitorowanie całości zagadnień związanych z procesem zakupowym w Spółce, a w tym m.in.:
Udział w sporządzaniu i nadzorowaniu wykonania Planu Zakupów Spółki na dany rok kalendarzowy
Współpraca z aktualnymi oraz monitorowanie rynku pod kątem możliwości nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami/wykonawcami w celu zapewnienia najkorzystniejszych warunków współpracy
Przyjmowanie, weryfikacja i realizacja zapotrzebowań na usługi i materiały
Przygotowanie i realizacja postępowań zakupowych na podstawie obowiązujących procedur zakupowych
Opracowywanie dokumentacji postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami
Monitorowanie terminowości realizacji prowadzonych postępowań zakupowych
Udział w pracach Komisji przetargowej
Realizacja niezbędnych czynności związanych z obsługą zapotrzebowań, zamówień, faktur oraz pozostałych dokumentów w ramach Systemu SAP
Negocjowanie warunków dostaw/usług zgodnie z wytycznymi
Nadzór nad wadium w ramach prowadzonych postępowań zakupowych
Zatwierdzanie wyników postępowania zgodnie z wytycznymi, realizacja zamówień i sporządzanie protokołów z postępowania zgodnie z obowiązującą procedurą zakupową
Udział w przygotowaniu / uzgadnianiu projektów umów do postępowań zakupowych
Analizowanie kosztów w zakresie zakupów pod kątem możliwości optymalizacji oraz rekomendowanie kierunków ich optymalizacji
Tworzenie raportów i analiz na potrzeby działu oraz Spółki
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wykonywanych zadań
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Wspomaganie i koordynowanie procesu zawierania Umów w Spółce
Wspieranie Działów / Pracowników Spółki we właściwej realizacji procesu zawierania / aneksowania / wypowiadania Umów, w oparciu o Procedurę Zawierania Umów
Przygotowywanie wraz z komórkami merytorycznymi projektu Umowy / Aneksu / Wypowiedzenia / Porozumienia w przypadku braku zatwierdzonych wzorów
Modyfikowanie wzorów Umów stosowanych w PGE i Spółkach zależnych zgodnie ze zmieniającymi się przepisami we współpracy z radcami prawnymi
Współpracowanie ze Wsparciem Prawnym oraz Radcami Prawnymi w zakresie uzgodnienia m.in. treści umów / aneksów / porozumień oraz ich ostatecznej akceptacji prawnej
Prowadzenie i nadzorowanie Rejestru Umów Spółki
Prowadzenie, nadzorowanie i koordynowanie umieszczania produktu umowy doradczej w Centralnym Rejestrze Produktów Umów Doradczych
Przechowywanie i archiwizowanie oryginałów zawartych umów i aneksów oraz pozostałych dokumentów z nimi powiązanych
Rejestrowanie kontraktów zawartych przez Spółkę w systemie SAP MM
Uczestniczenie w procesach przygotowywania projektów procedur obowiązujących w Biurze Umów i Zarządzania Jakością
Tworzenie raportów i analiz
Rozliczanie faktur za usługi prawne w ramach umowy SLA
Sprawdzenie i przygotowanie urządzeń do pracy, bieżące kontrolowanie pracy i sprawdzanie parametrów pracy urządzeń odpopielania, odżużlania, nawęglania, odsiarczania, biomasy
Obsługę urządzeń załadunku i rozładunku materiałów sypkich, kontrolę stanu technicznego i konserwację, lokalizację usterek urządzeń
Obsługę urządzeń transportujących (przenośniki, suwnice, żurawie, ładowarki, spycharki)