Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
dbanie o porządek terenu zawnętrznego na terenie kompleksu hotelowego
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 26.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
sprzątanie pokoi hotelowych po wyjeździe gości i w czasie pobytu
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik / Elektryk
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 26.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
dbanie o poprawny stan techniczny urządzeń i instalacji na terenie kompleksu hotelowego
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 26.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
praca na danym stanowisku - przygotowanie potraw
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner/ Kelnerka
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 26.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
praca na danym stanowisku - obsługa gości hotelowych
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ochroniarz / Obsługa parkingu
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 26.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
nadzór nad parkingami oraz dbanie o mienie na terenie kompleksu
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Szefa Kuchni
Zakopiańska 20a, Świeradów-Zdrój
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Wsparcie Szefa Kuchni w bieżącej działalności kuchni
Przygotowanie wysokiej jakości dań oraz dbanie o ich prezentację (Restauracja a’la carte, bufet, imprezy konferencyjne itp.)
Zarządzanie zespołem pod nieobecność Szefa kuchni
Przy współpracy z Szefem Kuchni przygotowanie ofert gastronomicznych wraz z działem S&M i F&B
Wsparcie Szefa Kuchni w zakresie kontroli i nadzoru nad kosztami gastronomicznymi, dokonywaniu kalkulacji food cost oraz w utrzymaniu wskaźników na odpowiednim poziomie
Nadzór nad przygotowaniem comiesięcznych inwentaryzacji
Porządek i przestrzeganie przepisów BHP, HACCP
Działalność operacyjną hotelu podczas dyżurów „Manager on Duty” (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Zarządzanie działem recepcji i rezerwacji w hotelu 5*
Utrzymanie i rozwój wysokich standardów w bezpośredniej obsłudze Gości hotelowych i sprzedaży usług hotelowych (procedury i reguły pracy, Guest Experience)
Dalszy rozwój zespołu recepcji, rezerwacji, concierge, portierów, przeprowadzenie niezbędnych szkoleń oraz organizację pracy zespołu
Zapewnienie wysokiej jakości oferty gastronomicznej jak i świadczonych przez hotel usług gastronomicznych na poziomie 5*
Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (restauracja, lobby bar, pool bar, room service obsługa konferencji i eventów)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników (rekrutacje, szkolenia i rozwój, motywowanie i delegowanie zadań oraz kontrola)
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu
Stworzenie planu działań promujących usługi gastronomiczne przy współpracy z działem marketingu i sprzedaży (wpływanie na sprzedaż)
Nadzór nad kosztami w dziale gastronomii (FC, BC, HC) – zarządzanie budżetem działu
Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru
Budowanie i utrzymywania dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji
Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów
Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy i komunikacji między działami w hotelu i swoim własnym
Działalność operacyjną hotelu podczas dyżurów „Manager on Duty” (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Wsparcie Szefa Kuchni w bieżącej działalności kuchni
Przygotowanie wysokiej jakości dań oraz dbanie o ich prezentację (Restauracja a’la carte, bufet, imprezy konferencyjne)
Zarządzanie zespołem pod nieobecność Szefa Kuchni
Przy współpracy z Szefem Kuchni przygotowanie ofert gastronomicznych wraz z działem S&M i F&B
Wsparcie Szefa Kuchni w zakresie kontroli i nadzoru nad kosztami gastronomicznymi, dokonywaniu kalkulacji food cost oraz w utrzymaniu wskaźników na odpowiednim poziomie
Nadzór nad przygotowaniem comiesięcznych inwentaryzacji
Porządek i przestrzeganie przepisów BHP, HACCP
Działalność operacyjną hotelu podczas dyżurów „Manager on Duty” (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Wsparcie Szefa Kuchni w bieżącej działalności kuchni
Przygotowanie wysokiej jakości dań oraz dbanie o ich prezentację (Restauracja a’la carte, bufet, imprezy konferencyjne)
Zarządzanie zespołem pod nieobecność Szefa kuchni
Przy współpracy z Szefem Kuchni przygotowanie ofert gastronomicznych wraz z działem S&M i F&B
Wsparcie Szefa Kuchni w zakresie kontroli i nadzoru nad kosztami gastronomicznymi, dokonywaniu kalkulacji food cost oraz w utrzymaniu wskaźników na odpowiednim poziomie
Nadzór nad przygotowaniem comiesięcznych inwentaryzacji
Porządek i przestrzeganie przepisów BHP, HACCP
Działalność operacyjną hotelu podczas dyżurów „Manager on Duty” (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Rewizja i rozwój aktualnej strategii sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych
Odpowiedzialność za stworzenie planu aktywności marketingowych wspierającego cele sprzedażowe i wizerunkowe
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Profesjonalna obsługa gościa z wykorzystaniem nowoczesnych technologii umożliwiających samodzielny check in Gości, otwieranie drzwi telefonem i wiele więcej
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Weryfikacja oraz uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie oraz rozliczanie doby hotelowej
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań