Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
diagnoza, naprawa, wymiana wadliwych części w elektrycznych urządzeniach ogrodniczych takich, jak m.in.: kosiarki, pilarki, nożyce do żywopłotu, przycinarki, wertykulatory, glebogryzarki, rozdrabniacze;
rozwiązywanie problemów technicznych związanych z użytkowaniem sprzętów;
diagnoza, naprawa, wymiana wadliwych części w elektrycznych urządzeniach ogrodniczych takich, jak m.in.: kosiarki, pilarki, nożyce do żywopłotu, przycinarki, wertykulatory, glebogryzarki, rozdrabniacze;
rozwiązywanie problemów technicznych związanych z użytkowaniem sprzętów;
obsługa przesyłek kurierskich, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, wprowadzanie dokumentacji do systemu
prace magazynowe w serwisie, takie jak: rozpakowywanie paczek z reklamowanym sprzętem i przyjmowanie urządzeń do naprawy, pakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłki, korzystanie z wózka paletowego do przewożenia ww. sprzętu,
wystawianie dokumentów sprzedaży i obsługa kasy fiskalnej,
obsługa klienta serwisowego - prowadzenie związanej z tym dokumentacji, następnie – wydawanie naprawionych urządzeń klientom,
obsługa połączeń telefonicznych trafiających do serwisu – doradztwo techniczne,
obsługa wypożyczalni – w tym: wypisywanie umów wypożyczenia wg obowiązującego wzoru, prowadzenie terminarza, rozliczenia z klientem,
aktywna sprzedaż poserwisowych i poekspozycyjnych urządzeń ogrodniczych,
nadzór nad procesem reklamacji,
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej
zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności
koordynowanie pracy działu HR (2 osoby, w tym kadry i płace),
kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych,
realizacja procesów HRowych (onboarding, offboarding, employer branding),
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, planowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników,
wsparcie managerów, dyrektorów i Zarządu (np. doradztwo w zakresie kompetencji miękkich, wsparcie w zakresie prawa pracy),
współpraca z firmami szkoleniowymi oraz agencjami pracy i rekrutacyjnymi,
obsługa systemu świadczeń pozapłacowych (benefitów): ubezpieczeń pracowniczych i Programu MultiSport, informowanie pracowników o warunkach, rejestracje, rezygnacje, rozliczenia i roszczenia,
rozliczanie czasu pracy (generowanie raportów dot. czasu pracy, przesyłanie do kadry zarządzającej),
tworzenie dokumentacji z obszaru HR (np. zakresy obowiązków, procedury, aneksy do umów o pracę itp.) i dbanie o jej prawidłowy obieg;
przygotowywanie umów cywilnoprawnych we współpracy z prawnikiem;
zarządzanie komunikacją wewnętrzną,
organizacja wydarzeń pracowniczych, w tym – spotkań integracyjnych,
monitorowanie ważności: szkoleń BHP, badań medycyny pracy oraz kończących się umów o pracę,
w ramach zastępstwa: obsługa kadrowo-płacowa pracowników
prace magazynowe w serwisie, takie jak: rozpakowywanie paczek z reklamowanym sprzętem i przyjmowanie urządzeń do naprawy, pakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłki, korzystanie z wózka paletowego do przewożenia ww. sprzętu,
wystawianie dokumentów sprzedaży i obsługa kasy fiskalnej,
obsługa klienta serwisowego - prowadzenie związanej z tym dokumentacji, następnie – wydawanie naprawionych urządzeń klientom,
obsługa połączeń telefonicznych trafiających do serwisu – doradztwo techniczne,
obsługa wypożyczalni – w tym: wypisywanie umów wypożyczenia wg obowiązującego wzoru, prowadzenie terminarza, rozliczenia z klientem,
aktywna sprzedaż poserwisowych i poekspozycyjnych urządzeń ogrodniczych,
nadzór nad procesem reklamacji,
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej
zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności
prace magazynowe w dziale serwisu, takie jak: rozpakowywanie paczek z reklamowanym sprzętem dostarczanych do serwisu, przyjmowanie urządzeń do naprawy, pakowanie urządzeń po naprawie i przygotowywanie paczek do wysyłki (oklejanie dokumentami wysyłkowymi), korzystanie z wózka paletowego do przewożenia ww. sprzętu,
wprowadzanie danych reklamacji do systemu ERP,
nadzór nad procesem reklamacji – udzielanie informacji klientom na temat statusu naprawy na podstawie danych systemowych i informacji warsztatowych,
wystawianie dokumentów sprzedaży i obsługa kasy fiskalnej,
obsługa klienta stacjonarnego w serwisie - prowadzenie dokumentacji napraw oraz wydawanie naprawionych urządzeń klientom,
obsługa połączeń telefonicznych dotyczących serwisu – doradztwo techniczne,
obsługa wypożyczalni urządzeń ogrodniczych, w tym: wypisywanie umów wypożyczenia (uzupełnianie danymi klienta wzorców umowy), prowadzenie terminarza wypożyczeń, prowadzenie rozliczeń z klientami,
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej,
zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności
diagnoza, naprawa, wymiana wadliwych części w spalinowych i elektrycznych urządzeniach ogrodniczych takich, jak m.in.: kosiarki, pilarki, nożyce do żywopłotu, kosy spalinowe, przycinarki, wertykulatory, glebogryzarki, rozdrabniacze, zamiatarki;
naprawy silników (spalinowych – dwu i czterosuwowych; elektrycznych) w różnego rodzaju sprzęcie ogrodniczym;
rozwiązywanie problemów technicznych związanych z użytkowaniem sprzętów;