Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór nad zapewnieniem zgodności przyjmowanego i wytworzonego odpadu z posiadanymi pozwoleniami i obowiązującymi umowami handlowymi oraz wymaganiami regulacyjnymi
Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie i doskonalenie Systemu Jakości działającego w firmie
Tworzenie, audyt i aktualizacja procedur jakościowych w spółkach Grupy Novago w ramach całego łańcucha wartości, tzn. od dostawcy odpadu po wyrób gotowy i odbiorcę odpadu włączając w to procesy produkcyjne
Prowadzenie dokumentacji jakościowej
Opracowywanie KPI dla procesów jakościowych i ich regularne raportowanie
Przygotowanie analiz reklamacji jakościowych i ich raportowanie
Prowadzenie lub organizowanie szkoleń personelu, biorącego udział w procesie przyjęcia, produkcji i dostawy odpadów
Monitorowanie poprawności przebiegu procesów technologicznych, ich usprawnianie proponowanie rozwiązań poprawiających wydajność
Przygotowywanie planów produkcyjnych krótko i długo terminowych w oparciu o zamówienia oraz z uwzględnieniem danych o dostępności transportu, planowanych dostawach i wysyłkach do klienta
Technologiczne rozwiązywanie problemów produkcyjnych, w tym przeprowadzanie prób technologicznych
Dbałość o normowanie czasu pracy poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych i usprawnień, dążenie do wdrożenia działań w celu optymalizacji produkcji
Monitorowanie wskaźników produkcyjnych oraz tworzenie zestawień i analiz
Tworzenie dokumentacji technicznej, jej analiza oraz nadzór nad dokumentacją technologiczną, specyfikacjami, normami itp
Wsparcie techniczne w celu rozwiązywania zagadnień technologicznych
Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanych produktów
Monitorowanie i realizacja celów produkcyjnych
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia ciągłości procesu produkcyjnego
Odpowiedzialność za dotrzymywanie planów produkcyjnych zgodnie z wytycznymi
Samodzielne doskonalenie obszaru planowania pod nowe wytyczne klienta
Kontrola i analiza stanu materiałów będących w procesie produkcji oraz analiza odchyleń
Ciągła kooperacja z działami sprzedaży i produkcji
Sprawdzanie poprawności wysyłek i ich systematyczna rejestracja
Udział w procesie przygotowania rocznego skonsolidowanego budżetu i w raportowaniu wyników miesięcznych;
Przygotowywanie miesięcznego skonsolidowanego pakietu grupowego, zgodnie z IFRS, w tym konsolidacja 4 spółek;
Przygotowywanie comiesięcznych analiz rzeczywistych wyników finansowych w porównaniu do budżetu dla Grupy oraz analiza danych na poziomie MPK-ów, zakładów produkcyjnych i spółek. Wyjaśnienie odchyleń od planów;
Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących poszczególnych linii biznesowych, ich analiza oraz komunikowanie wyników analiz do Zarządów poszczególnych spółek;
Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych pochodzących z różnych źródeł, w tym raportów wolumenowych i wolumenowo przychodowych;
Udział w przygotowywaniu prezentacji dotyczących skonsolidowanych wyników Grupy dla Zarządu i Spółki – Matki;
Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym udział w kalkulacji rezerw przychodowych i kosztowych;
Tworzenie i udoskonalanie narzędzi kontrolingowych;
Występowanie w roli partnera dla biznesu – współpraca przy opracowaniu analiz i modeli finansowych, wdrażaniu nowych projektów etc;
Udział w procesie przygotowania rocznego skonsolidowanego budżetu i w raportowaniu wyników miesięcznych;
Przygotowywanie miesięcznego skonsolidowanego pakietu grupowego, zgodnie z IFRS, w tym konsolidacja 4 spółek;
Przygotowywanie comiesięcznych analiz rzeczywistych wyników finansowych w porównaniu do budżetu dla Grupy oraz analiza danych na poziomie MPK-ów, zakładów produkcyjnych i spółek. Wyjaśnienie odchyleń od planów;
Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących poszczególnych linii biznesowych, ich analiza oraz komunikowanie wyników analiz do Zarządów poszczególnych spółek;
Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych pochodzących z różnych źródeł, w tym raportów wolumenowych i wolumenowo przychodowych;
Udział w przygotowywaniu prezentacji dotyczących skonsolidowanych wyników Grupy dla Zarządu i Spółki – Matki;
Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym udział w kalkulacji rezerw przychodowych i kosztowych;
Tworzenie i udoskonalanie narzędzi kontrolingowych;
Występowanie w roli partnera dla biznesu – współpraca przy opracowaniu analiz i modeli finansowych, wdrażaniu nowych projektów etc;
Udział w procesie przygotowania rocznego skonsolidowanego budżetu i w raportowaniu wyników miesięcznych;
Przygotowywanie miesięcznego skonsolidowanego pakietu grupowego, zgodnie z IFRS, w tym konsolidacja 4 spółek;
Przygotowywanie comiesięcznych analiz rzeczywistych wyników finansowych w porównaniu do budżetu dla Grupy oraz analiza danych na poziomie MPK-ów, zakładów produkcyjnych i spółek. Wyjaśnienie odchyleń od planów;
Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących poszczególnych linii biznesowych, ich analiza oraz komunikowanie wyników analiz do Zarządów poszczególnych spółek;
Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych pochodzących z różnych źródeł, w tym raportów wolumenowych i wolumenowo przychodowych;
Udział w przygotowywaniu prezentacji dotyczących skonsolidowanych wyników Grupy dla Zarządu i Spółki – Matki;
Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym udział w kalkulacji rezerw przychodowych i kosztowych;
Tworzenie i udoskonalanie narzędzi kontrolingowych;
Występowanie w roli partnera dla biznesu – współpraca przy opracowaniu analiz i modeli finansowych, wdrażaniu nowych projektów etc;
Kompleksowa obsługa zakładów Grupy Novago w Polsce w zakresie ochrony środowiska m.in.:
a. koordynacja zagadnień środowiskowych w grupie Novago w Polsce, występowanie z inicjatywami dotyczącymi ochrony środowiska, realizacja zadań wynikających z przepisów prawa
b. sporządzanie raportów o emisji zanieczyszczeń do środowiska
c. organizacja badań środowiskowych i analiza ich wyników
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie ochrony środowiska (w tym raportowanie wewnętrzne oraz do dostawców odpadów, urzędów gmin/miast, urzędów marszałkowskich – BDO, WIOŚ, GIOŚ, GUS)
Reprezentowanie Spółek grupy Novago przed administracją samorządową, rządową i organami kontroli
Przygotowanie lub weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla zakładów grupy Novago oraz nadzorowanie postępowań o uzyskanie tych decyzji
Udział w projektach modernizacyjnych i rozwojowych w zakresie spraw związanych z ochroną środowiska (w tym w projektach inwestycyjnych, projektach M&A, procesach due diligence)
Monitorowanie zmian przepisów prawa ochrony środowiska i powiązanych
Analiza prawna i merytoryczna zagadnień z zakresu ochrony środowiska, w tym bieżących problemów i planowanych inwestycji
Kontrola warunków pracy, stanu maszyn i urządzeń pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przestrzegania przepisów w tym zakresie we wszystkich zakładach należących do Spółki, wraz z przedstawieniem wniosków dotyczących ulepszeń i likwidację stwierdzonych uchybień,
Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
Sporządzanie okresowych analiz BHP w firmie,
Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń z zakresu PHP i P.poż.,
Prowadzenie postępowań wypadkowych i analiz wypadkowych oraz występujących zagrożeń, a także raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie dokumentacji o zagrożeniach zawodowych oraz przekazywanie bieżących danych w tym zakresie przełożonemu,
Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
Kształtowanie kultury BHP w firmie, motywowanie i inspirowanie pracowników do zaangażowanego przestrzegania ustalonych standardów,
Pełnienie zadań Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej
Monitorowanie parametrów pracy elektrociepłowni i złoża biogazu oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji,
Analizowanie i weryfikowanie ilości zużytej energii elektrycznej w poszczególnych Zakładach,
Przygotowywanie raportów i wymaganych statystyk,
Sporządzanie pism do odpowiednich organów administracji, w szczególności w zakresie obowiązków wynikających z Prawa energetycznego, ustawy OZE, ustawy CHP, Prawa budowlanego oraz ustawy o podatku akcyzowym,
Współpraca z OSD oraz spółkami obrotu w zakresie eksploatacji i modernizacji istniejących oraz budowy nowych przyłączy energetycznych,
Udział w procesie zakupowym oraz przygotowywanie i negocjowanie warunków umów zawieranych przez Spółkę,
Przygotowywanie postępowań przetargowych z zakresu zakupu i sprzedaży energii elektrycznej oraz usług pokrewnych,
Rozliczanie podatku akcyzowego od zużytej energii elektrycznej,
Projektowanie i wdrażanie działań służących poprawie efektywności energetycznej oraz optymalizacji procesów związanych z eksploatacją systemu energetycznego i złoża biogazu,
Monitorowanie rynku oraz otoczenia prawnego związanego z Waste to Energy, OZE i CHP
Wykonywanie prac demontażowo-montażowych, naprawa i regulacja zespołów i podzespołów pojazdu, w tym: silnika i skrzyni biegów, sprzęgła, układu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia i innych;
Mycie oraz czyszczenie części i podzespołów, dorabianie i dopasowywanie części nieznormalizowanych;
Sprawdzanie jakości wykonanych prac obsługowo-naprawczych poprzez jazdę próbną oraz za pomocą urządzeń diagnostycznych;
Organizowanie, eksploatacja i utrzymywanie w czystości stanowiska pracy z zachowaniem zasad bhp, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
Bieżąca kontrola operacyjno-finansowa działalności zakładów produkcyjnych spółki oraz kontrola wydatków OPEX i CAPEX, ich weryfikacja w odniesieniu do budżetu
Analizy porównawcze zakładów produkcyjnych w zakresie zużycia materiałów, kosztów usług obcych, efektywności pracy / zatrudnienia, itp
Bieżące kontrolowanie wydajności produkcji
Udział w procesie tworzenia budżetu rocznego budżetu poszczególnych zakładów produkcyjnych i całego pionu operacyjnego oraz bieżące monitorowanie jego realizacji
Comiesięczne przygotowywanie forecastu (szacowanie rezerw na koszty operacyjne)
Kontrola wykonania budżetów, analiza odchyleń oraz przygotowywanie rekomendacji działań optymalizujących
Przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej – kierowników zakładów, dyrektora produkcji, Zarządu spółki - w uzgodnionych terminach i zgodnie z wymaganymi standardami
Wsparcie w przygotowaniu raportowania dla grupy oraz raportów ad-hoc na potrzeby Zarządu
Ciągła współpraca z zespołem controlingu, kierownikami zakładów, kierownikiem ds. technicznych oraz dyrektorem produkcji
Osoba na tym stanowisku będzie bezpośrednio raportować do dyrektora produkcji
Organizacja zespołów projektowych do realizacji danych projektów w oparciu o zasoby firmy lub/i ekspertów zewnętrznych
Koordynacja działań uzgodnionych zespołów projektowych
Organizacja i zarządzanie projektami, w tym projektami WtE
Zapewnienie prawidłowej realizacji poszczególnych etapów pracy w ramach danego projektu, ocena i kontrola jakości ich wykonania, przygotowywania raportów
Zarządzanie kluczowymi kontaktami oraz identyfikacja kluczowych partnerów biznesowych (szczególnie w branży odpadowej), a także współpraca z nimi
Utrzymywanie kontaktów z klientami w celu zapewnienia wykonania projektów w sposób zoptymalizowany
Zarządzanie budżetem projektów - przychodami i kosztami
Monitorowanie rynku, obserwacja i identyfikacja kluczowych szans i możliwości dla wykorzystania w firmie
Udział i wsparcie w negocjacjach mających doprowadzić do realizacji danego projektu
Przekazywanie porad technicznych zgodnie z warunkami realizowanego zadania
Reprezentowanie firmy na forach branżowych, takich jak konferencje, wystawy i seminaria
Przygotowywanie raportów okresowych o stanie i planach dotyczących postępu prac
Opracowanie i prezentowanie planu wdrożenia danego projektu po wygraniu przetargu
Przygotowywanie comiesięcznych prezentacji dotyczących skonsolidowanych wyników Grupy dla Zarządu i Spółki - Matki
Przygotowywanie comiesięcznego raportu z analizą danych rzeczywistych w porównaniu do budżetu dla Grupy oraz analiza danych na poziomie MPK-ów, zakładów produkcyjnych i spółek
Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących poszczególnych linii biznesowych, ich analiza oraz komunikowanie wyników analiz do Zarządów poszczególnych spółek
Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych pochodzących z różnych źródeł, w szczególności pełen nadzór nad raportami wolumenowymi i wolumenowo-przychodowymi
Udział w przygotowywaniu rocznego skonsolidowanego budżetu
Udział w przygotowywaniu prognoz przychodowych i kosztowych krótko- i długoterminowych
Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym udział w kalkulacji rezerw przychodowych i kosztowych
Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz i modeli finansowych (cyklicznych i ad hoc)
Współpraca z innymi działami oraz spółkami z Grupy w celu zapewnienia spójnej informacji dotyczącej aktywności biznesowej Grupy
Monitorowanie parametrów pracy elektrociepłowni i złoża biogazu oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji,
Analizowanie i weryfikowanie ilości zużytej energii elektrycznej w poszczególnych Zakładach,
Przygotowywanie raportów i wymaganych statystyk
Sporządzanie pism do odpowiednich organów administracji, w szczególności w zakresie obowiązków wynikających z Prawa energetycznego, ustawy OZE, ustawy CHP, Prawa budowlanego oraz ustawy o podatku akcyzowym,
Współpraca z OSD oraz spółkami obrotu w zakresie eksploatacji i modernizacji istniejących oraz budowy nowych przyłączy energetycznych,
Udział w procesie zakupowym oraz przygotowywanie i negocjowanie warunków umów zawieranych przez Spółkę
Przygotowywanie postępowań przetargowych z zakresu zakupu i sprzedaży energii elektrycznej oraz usług pokrewnych,
Rozliczanie podatku akcyzowego od zużytej energii elektrycznej,
Projektowanie i wdrażanie działań służących poprawie efektywności energetycznej oraz optymalizacji procesów związanych z eksploatacją systemu energetycznego i złoża biogazu,
Monitorowanie rynku oraz otoczenia prawnego związanego z Waste to Energy, OZE i CHP
Kompleksowa obsługa zakładów Grupy Novago w Polsce w zakresie ochrony środowiska m.in.:
Koordynacja zagadnień środowiskowych w grupie Novago w Polsce, występowanie z inicjatywami dotyczącymi ochrony środowiska, realizacja zadań wynikających z przepisów prawa i sporządzanie raportów o emisji zanieczyszczeń do środowiska
Organizacja badań środowiskowych i analiza ich wyników
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie ochrony środowiska (w tym raportowanie wewnętrzne oraz do dostawców odpadów, urzędów gmin/miast, urzędów marszałkowskich – BDO, WIOŚ, GIOŚ, GUS)
Reprezentowanie Spółek grupy Novago przed administracją samorządową, rządową i organami kontroli
Przygotowanie lub weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla zakładów grupy Novago oraz nadzorowanie postępowań o uzyskanie tych decyzji
Udział w projektach modernizacyjnych i rozwojowych w zakresie spraw związanych z ochroną środowiska (w tym w projektach inwestycyjnych, projektach M&A, procesach due diligence)
Monitorowanie zmian przepisów prawa ochrony środowiska i powiązanych
Analiza prawna i merytoryczna zagadnień z zakresu ochrony środowiska, w tym bieżących problemów i planowanych inwestycji