Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa zamówień składanych przez klientów: weryfikacja asortymentu, wprowadzanie do systemu ERP, pilnowanie rezerwacji, wystawianie dokumentów magazynowych i innych potrzebnych do obsługi procesu
sporządzanie dokumentów eksportowych (faktury, listy załadunkowe, zgłoszenia do odprawy celnej) oraz bieżąca współpraca z agencją celną
kontakt z klientami na wszystkich etapach obsługi zamówienia i wysyłki, przekazywanie potrzebnych klientom informacji (logistycznych, produktowych, marketingowych, celnych itd.)
kontakt z innymi obszarami w firmie w celu obsługi zamówień i reklamacji
obsługa projektów zleceniowych (make to order): wprowadzanie do systemu zamówień, kalkulacji i indeksów jednostkowych, monitoring terminowości itd
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
inne działania wspierające sprzedaż na rynki zagraniczne
prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów, potwierdzanie wysyłek
bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, w tym m.in. faktury, specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wymagane do odpraw celnych
współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel, w tym m.in. sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
tworzenie oraz opiniowanie projektów umów oraz pism i dokumentów regulujących funkcjonowanie spółki
udzielanie porad, wyjaśnień i konsultacji w sprawach dotyczących zastosowania przepisów w zakresie prawa cywilnego, handlowego, gospodarczego i własności intelektualnej
współpraca z działami wewnątrz firmy w zakresie prowadzonych spraw
wsparcie w rozwiązywaniu problemów prawnych
realizacja bieżących zadań Działu Prawnego oraz współpraca z Dyrektorem Działu Prawnego oraz zewnętrznymi doradcami prawnymi
obsługa sklepów detalicznych i wybranych hurtowni w regionie: woj. zachodniopomorskie, pomorskie oraz część warmińsko-mazurskiego i kujawsko-pomorskiego
sprzedaż produktów (puzzle i gry) oraz towarów (zabawki) w rynku tradycyjnym
dbałość o stałą dostępność towaru w punktach detalicznych
prezentowanie aktualnych promocji oraz prowadzenie kampanii sprzedażowych
realizacja planów sprzedaży i zadań handlowych
utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych punktów handlowych
stała współpraca z centralą firmy w zakresie realizacji zamówień
organizowanie lokalnych targów branżowych oraz udział w nich
współpraca z zewnętrznymi dostawcami zabawek, składanie zamówień, przygotowanie danych do biznesplanów i prezentacji, analiza konkurencji i sytuacji rynkowej
prowadzenie negocjacji handlowych i ustalaniu warunków współpracy (analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż)
zapewnienie dostępności towaru zgodnie z prognozami przedstawionymi z Działami Sprzedaży
przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
dbanie o terminowość i jakość dostaw, współpraca z Działami Logistyki, Zakupów i Księgowości
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
monitorowanie rynku zabawek
przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach zagranicznych
współpraca z zewnętrznymi dostawcami zabawek, składanie zamówień, przygotowanie danych do biznesplanów i prezentacji, analiza konkurencji i sytuacji rynkowej
prowadzenie negocjacji handlowych i ustalaniu warunków współpracy (analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż)
zapewnienie dostępności towaru zgodnie z prognozami przedstawionymi z Działami Sprzedaży
przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
dbanie o terminowość i jakość dostaw, współpraca z Działami Logistyki, Zakupów i Księgowości
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
monitorowanie rynku zabawek
przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach zagranicznych
zapewnienie zgodności realizowanych projektów z obowiązującymi wytycznymi, regulaminami, przepisami, zapisami umów o dofinasowanie oraz wewnętrznymi standardami Grupy
odpowiedzialność za realizację obowiązków informacyjnych, sprawozdawczych i dokumentacyjnych wynikających z umów o dofinansowanie, przepisów prawa oraz wytycznymi podmiotów organizujących Konkursy
nadzór nad dokumentacją finansową w zakresie realizowanych projektów
stały kontakt z instytucjami wdrażającymi i nadzorującymi w ramach realizowanych projektów
prace administracyjno-organizacyjne związane z obsługą projektów Grupy objętych programami finansowymi
obsługa wózków wysokiego podnoszenia oraz wózków widłowych
przyjmowanie, składowanie i wydawanie surowców w magazynie, sprawdzanie jakości spakowanych wyrobów oraz wprowadzanie powyższych zmian do systemu komputerowego
przygotowanie surowców
załadunek, rozładunek oraz transport surowców, towarów i wyrobów gotowych
przyjmowanie i wydawanie towaru, kompletowanie, miksowanie i kodowanie zamówień, foliowanie palet oraz przygotowanie towarów do wysyłki
prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów, potwierdzanie wysyłek
przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, w tym m.in. faktury, specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wymagane do odpraw celnych
bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel, w tym m.in. sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
współpraca z zewnętrznymi dostawcami zabawek, składanie zamówień, przygotowanie danych do biznesplanów i prezentacji, analiza konkurencji i sytuacji rynkowej
prowadzenie negocjacji handlowych i ustalaniu warunków współpracy (analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż)
zapewnienie dostępności towaru zgodnie z prognozami przedstawionymi z Działami Sprzedaży
przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
dbanie o terminowość i jakość dostaw, współpraca z Działami Logistyki, Zakupów i Księgowości
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
monitorowanie rynku zabawek
przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach zagranicznych
realizowanie procesu zakupów w zakresie: doboru oraz wyceny materiałów, przygotowywania zamówień, sporządzania dokumentów zakupowych
inicjowanie oraz poszukiwanie nowych rozwiązań materiałowych
doradztwo w zakresie innowacyjnych rozwiązań oraz aktywny udział w nowych projektach realizowanych przez Dział Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży Kontraktowej (na zlecenie)
pozyskiwanie oraz weryfikacja nowych dostawców
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych oraz ustalanie zasad współpracy
przeprowadzanie analiz oraz sporządzanie zestawień dotyczących zakupu materiałów
dbałość o bieżący przepływ informacji oraz współpraca z Działami: Badań i Rozwoju, Sprzedaży Kontraktowej, Planowania Produkcji i Technologii, Produkcji oraz Analiz Biznesowych
zapewnienie zgodności realizowanych projektów z obowiązującymi wytycznymi, regulaminami, przepisami, zapisami umów o dofinasowanie oraz wewnętrznymi standardami Grupy
odpowiedzialność za realizację obowiązków informacyjnych, sprawozdawczych i dokumentacyjnych wynikających z umów o dofinansowanie, przepisów prawa oraz wytycznymi podmiotów organizujących Konkursy
stały kontakt z instytucjami wdrażającymi i nadzorującymi w ramach realizowanych projektów
prace administracyjno-organizacyjne związane z obsługą projektów Grupy objętych dofinansowaniem
kompleksowe zarządzanie programem bezpieczeństwa w organizacji w tym:
projektowanie i implementowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa informacji we wszystkich obszarach działania organizacji
identyfikowanie obszarów wymagających poprawy poziomu bezpieczeństwa oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień
tworzenie i aktualizowanie procesów, procedur i instrukcji
udział w opisie i analizie ryzyka bezpieczeństwa informacji
udział w projektach w obszarze konsultacji bezpieczeństwa i jego dostosowania do programu bezpieczeństwa
ciągła współpraca z Działem Utrzymania Systemów IT w obszarze nadzorowanie zarządzania urządzeniami bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz bezpieczeństwa systemów i sieci
współpraca z IOD oraz wsparcie merytoryczne jego działań
wspieranie Kierownika Produktu w zakresie: współpracy z zewnętrznymi dostawcami zabawek, składania zamówień, przygotowania danych do biznesplanów i prezentacji, analizy konkurencji i sytuacji rynkowej
prowadzenie i rozwijanie wybranych kategorii produktowych
wsparcie Kierownika Produktu przy prowadzeniu negocjacji handlowych i ustalaniu warunków współpracy
zapewnienie dostępności towaru zgodnie z prognozami przedstawionymi z Działami Sprzedaży
dbanie o terminowość i jakość dostaw, współpraca z Działami Logistyki, Zakupów i Księgowości
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
kreacja produktów w oparciu o aktualne trendy rynkowe
zapewnienie produktom zgodności z obowiązującymi przepisami
udział w procesie zapewnienia bezpieczeństwa produktów na różnych etapach ich projektowania i wdrażania
bieżące śledzenie zmian prawnych, norm i wymagań rynków
współpraca z organami kontrolnymi (m.in. Inspekcja Handlowa, Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych) w kwestiach regulacyjnych związanych z wprowadzeniem produktów do obrotu
weryfikacja projektów graficznych i prototypów zabawek
udział w przygotowywaniu próbek do badań laboratoryjnych i weryfikacji raportów
zlecanie badań oraz planowanie budżetu badań laboratoryjnych i zewnętrznych usług doradczych w zakresie spraw regulacyjnych
tworzenie, gromadzenie, udostępnianie oraz archiwizacja dokumentacji produktów w oparciu o obowiązujące regulacje prawne i wymagania klientów
przygotowywanie cyklicznych raportów w układzie zarządczym, m.in.: raportów należności i zobowiązań, kalkulacja marży, analiza rentowności produktów/klientów oraz kosztów kampanii marketingowych
przygotowywanie analiz finansowych i prezentacji ad-hoc dla poszczególnych obszarów działalności (obszar biznesu oraz fabryki)
zarządzanie wybranymi kategoriami/markami zabawek oraz współpraca z zespołami projektowymi
przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
poszukiwanie nowych pomysłów, dostawców w celu rozszerzenia portfolio produktów i realizacji ofert dedykowanych
kreacja produktów w oparciu o aktualne trendy rynkowe
współpraca z zagranicznymi dostawcami zabawek w zakresie importu (realizacja zamówień, koordynacja dostaw oraz monitoring ich terminowości i jakości)
prowadzenie negocjacji handlowych i ustalanie warunków współpracy (analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż)
współpraca z działem kontrolingu przy tworzeniu prognoz zakupowych
analiza rotacji produktów, stanów magazynowych i realizacji prognoz ilościowych
przygotowywanie raportów z zakresu podległych kategorii
monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów i analiza rynku
przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach
zarządzanie wybranymi kategoriami/ markami zabawek oraz współpraca z zespołami projektowymi
przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
współpraca z zagranicznymi dostawcami zabawek w zakresie importu (realizacja zamówień, koordynacja dostaw oraz monitoring ich terminowości i jakości)
analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż
współpraca z działem kontrolingu przy tworzeniu prognoz zakupowych
analiza rotacji produktów, stanów magazynowych i realizacji prognoz ilościowych
przygotowywanie raportów z zakresu podległych kategorii
poszukiwanie nowych pomysłów w celu rozszerzenia portfolio produktów i realizacji ofert dedykowanych
kreacja produktów w oparciu o aktualne trendy rynkowe
monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów i analiza rynku
przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (I linia)
Kontenerowa 25, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania, weryfikacji oraz obsługi zgłoszeń użytkowników
diagnoza oraz rozwiązywanie problemów w ramach pierwszej linii wsparcia (pomoc użytkownikom w obsłudze urządzeń oraz aplikacji wykorzystywanych w organizacji)
konfiguracja urządzeń w oparciu o precyzyjne instrukcje
monitorowanie stanu urządzeń działających głównie w obszarze produkcyjnym, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
dokumentowanie podejmowanych działań, prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale (opisywanie faktur, przygotowywanie zestawień oraz protokołów)