Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w specjalistycznym zespole ratownictwa medycznego w razie wypadku
urazu
porodu
nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia powodujące zagrożenie życia i zdrowia w ramach systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
w Zespole Ratownictwa Medycznego o standardzie S.
- zapewnienie pomocy medycznej każdej osobie znajdującej się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego
wykonywanie medycznych czynności ratunkowych oraz transportowanie osób w stanie nagłego zagrożenia.
- stosowanie aktualnej wiedzy medycznej w dziedzinie medycyny ratunkowej
procedur wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO
innych procedur
regulaminów
w tym Regulaminu organizacyjnego i zarządzeń wewnętrznych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Miejsce wykonywania pracy: obszar działania Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt kandydatów z pracodawcą - osobisty
a) wykonywanie czynności w zakresie: obsługi pojazdu
diagnostyki występujących usterek
naprawy mechanicznych zespołów i podzespołów pojazdu
b) dokonywanie oględzin pojazdu przyjmowanego do przeglądu lub naprawy
c) sprawdzenie działania pojazdu oraz jego zespołów za pomocą urządzeń diagnostycznych
d) naprawa i regulacja zespołów i podzespołów pojazdu
e) wykonywanie prac demontażowo-montażowych
f) sprawdzanie i ustawianie geometrii kół i świateł pojazdu oraz wymiana olejów i płynów eksploatacyjnych
g) mycie oraz czyszczenie części i podzespołów pojazdu.
Oferta dostępna w sali F.
Kontakt kandydatów z pracodawcą - e-mail: a.marciow@pogotowie-ratunkowe.pl
a) wykonywanie okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
5 t
w tym zasilanych gazem
b) diagnostyka występujących usterek
c) naprawa mechanicznych zespołów i podzespołów pojazdu
d) ewidencjonowanie badań technicznych pojazdów w systemie elektronicznym
e) wystawianie faktur oraz pobieranie opłat za wykonane badania techniczne zgodnie z obowiązującym cennikiem
f) wykonywanie napraw pojazdów samochodowych
w tym głównie napraw w zakresie diagnostyki samochodowej
g) wykonywanie okresowych przeglądów urządzeń diagnostycznych zgodnie z zaleceniami DTR oraz ewidencjonowanie ich w kartach przeglądów.
Oferta dostępna w sali F.
Kontakt kandydatów z pracodawcą - e-mail: a.marciow@pogotowie-ratunkowe.pl
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do Archiwum Zakładowego;
- współpraca z Archiwum Państwowym we Wrocławiu;
- opracowanie instrukcji kancelaryjnej
Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA) oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r
poz. 164) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r
poz. 67);
- sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do przekazania do Archiwum Zakładowego pod względem właściwej klasyfikacji rzeczowej i kwalifikacji archiwalnej oraz poprawnego opisu teczek aktowych w oparciu o obowiązujące w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu normatywy kancelaryjno-archiwalne;
- przyjmowanie
opracowywanie i zabezpieczanie dokumentacji z poszczególnych jednostek organizacyjnych;
- klasyfikowanie i kwalifikowanie materiałów archiwalnych zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym;
- prowadzenie ewidencji dokumentacji i czynności realizowanych w Archiwum Zakładowym w ramach obowiązujących procedur;
- udostępnianie dokumentacji z zasobów Archiwum Zakładowego;
- prowadzenie Ewidencji udostępniania dokumentacji w Archiwum Zakładowym;
- przeprowadzanie kwerend archiwalnych;
- wydzielanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej
dla której minął okres obowiązkowego przechowywania i przygotowywanie stosownych w tym zakresie spisów dokumentacji i protokołów brakowania;
- bieżąca kontrola terminowości i zwrotu wypożyczonej dokumentacji;
- obsługa korespondencji przychodzącej skierowanej do Archiwum Zakładowego;
- przygotowanie zaświadczeń
odpisów i uwierzytelnionych kopii z dokumentacji znajdującej się w archiwum;
- porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym
- inicjowania brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt kandydatów z pracodawcą - osobisty
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w specjalistycznym zespole ratownictwa medycznego w razie wypadku
urazu
porodu
nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia powodujące zagrożenie życia i zdrowia w ramach systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
w Zespole Ratownictwa Medycznego o standardzie S.
- zapewnienie pomocy medycznej każdej osobie znajdującej się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego
wykonywanie medycznych czynności ratunkowych oraz transportowanie osób w stanie nagłego zagrożenia
- stosowanie aktualnej wiedzy medycznej w dziedzinie medycyny ratunkowej
procedur wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO
innych procedur
regulaminów
w tym Regulaminu organizacyjnego i zarządzeń wewnętrznych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Miejsce wykonywania pracy: obszar działania Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt kandydatów z pracodawcą - osobisty
1) Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustaw: Kodeks pracy
o systemie ubezpieczeń społecznych
o świadczeniach pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa
o podatku dochodowym od osób fizycznych
o ZFŚS oraz wydanych rozporządzeń do ww. ustaw.
2) Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz innych należności ze stosunku pracy
umów zleceń i o dzieło.
3) Naliczanie zasiłków z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa.
4) Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę
umów zleceń i o dzieło oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
5) Sporządzanie list płac i zestawień do list płac oraz archiwizowanie list płac.
6) Prowadzenie rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Fundusz Pracy
Fundusz Emerytur Pomostowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
7) Prowadzenie rozliczeń składek na Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK).
8) Obsługa programu Płatnik sporządzanie w obowiązujących terminach: dokumentacji rozliczeniowej
korekt dokumentacji rozliczeniowej
rocznych dokumentów ZSWA
IMIR
IWA.
9) Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym
przygotowywanie danych do comiesięcznego przekazania podatku dochodowego od osób fizycznych na konto Urzędu Skarbowego
sporządzanie rocznych dokumentów PIT oraz przekazywanie w obowiązujących terminach Urzędowi Skarbowemu i podatnikom.
10) Sporządzanie deklaracji PFRON.
11) Przygotowywanie w udostępnionej aplikacji przelewów na konta bankowe pracowników
zleceniobiorców
ZUS
Urzędu Skarbowego
PFRON
komorników
organów egzekucyjnych
związków zawodowych
PKZP
ZFŚS
samorządów zawodowych oraz innych instytucji.
12) Opracowywanie wniosków na pożyczki i inne świadczenia z ZFŚS.
13) Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach
w tym zaświadczeń ZUS Rp-7 oraz zaświadczeń do wypłaty zasiłków po ustaniu zatrudnienia.
14) Sporządzanie w obowiązujących terminach do ZUS zaświadczeń o przychodach emerytów i rencistów.
15) Drukowanie i archiwizowanie rocznych kart wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.
16) Prowadzenia akt osobowych płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
tj. § 6 Rozporządzenia MRPiPS z dn. 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U.2018 r
poz. 2369).
17) Prowadzenia korespondencji z komornikami i innymi organami egzekucyjnymi
w tym odpisywanie w obowiązującym terminie na zawiadomienia o zajęciu wynagrodzenia za pracę i innych wierzytelności
zaprzestaniu dokonywania potrąceń
zbiegach tytułów egzekucyjnych.
Kontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty
Udzielanie swiadczeń zdrowotnych specjalistycznym zespole ratownictwamedycznego w razie wypadku
urazu
porodu
nagłego zachorowania lub naglego pogorszenia stanu zdrowia powodujące zagrozenie życia i zdrowia w ramach systemu Państwowego Ratownictwaq Medycznego
w Zespole Ratownictwa Medycznego o standradzie " S"
Zapewnienie pomocy medycznej każdej osobie znajdującej się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego
wykonywanie medycznych czynności ratunkowych oraz transportowanie osób w stanie nagłego zagrozenia
Stosowanie aktualnej wiedzy medycznej w dziedzinie medycyny ratunkowej
procedur wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO
innych procedur
regulaminów
w tym Regulaminu organizacyjnego i zarzadzeń wewnętrznych Pogotowaia ratunkowego we Wroclawiu
miejsce pracy: Wroclaw-obszar działania Pogototwia ratunkowego we wrocławiu ul.Ziębicka 34-38
50-507 Wrocław
Kontakt: 71 77- 31-521 lub osobisty.
Oferta w sali: C
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w specjalistycznym zespole ratownictwa medycznego w razie wypadku
urazu
porodu
nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia powodujące zagrożenie życia i zdrowia w ramach systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
w Zespole Ratownictwa Medycznego o standardzie S.
- zapewnienie pomocy medycznej każdej osobie znajdującej się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego
wykonywanie medycznych czynności ratunkowych oraz transportowanie osób w stanie nagłego zagrożenia
- stosowanie aktualnej wiedzy medycznej w dziedzinie medycyny ratunkowej
procedur wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO
innych procedur
regulaminów
w tym Regulaminu organizacyjnego i zarządzeń wewnętrznych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt z pracodawcą - osobisty
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do Archiwum Zakładowego;
- współpraca z Archiwum Państwowym we Wrocławiu;
- opracowanie instrukcji kancelaryjnej
Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA) oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r
poz. 164) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r
poz. 67);
- sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do przekazania do Archiwum Zakładowego pod względem właściwej klasyfikacji rzeczowej i kwalifikacji archiwalnej oraz poprawnego opisu teczek aktowych w oparciu o obowiązujące w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu normatywy kancelaryjno-archiwalne;
- przyjmowanie
opracowywanie i zabezpieczanie dokumentacji z poszczególnych jednostek organizacyjnych;
- klasyfikowanie i kwalifikowanie materiałów archiwalnych zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym;
- prowadzenie ewidencji dokumentacji i czynności realizowanych w Archiwum Zakładowym w ramach obowiązujących procedur;
- udostępnianie dokumentacji z zasobów Archiwum Zakładowego;
- prowadzenie Ewidencji udostępniania dokumentacji w Archiwum Zakładowym;
- przeprowadzanie kwerend archiwalnych;
- wydzielanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej
dla której minął okres obowiązkowego przechowywania i przygotowywanie stosownych w tym zakresie spisów dokumentacji i protokołów brakowania;
- bieżąca kontrola terminowości i zwrotu wypożyczonej dokumentacji;
- obsługa korespondencji przychodzącej skierowanej do Archiwum Zakładowego;
- przygotowanie zaświadczeń
odpisów i uwierzytelnionych kopii z dokumentacji znajdującej się w archiwum;
- porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym
- inicjowania brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
1) sprawowanie nadzoru nad całokształtem funkcjonowania ośrodka w sezonie
w tym z uwzględnieniem mienia znajdującego się na terenie ośrodka
2) przyjmowanie wczasowiczów
udostępnianie domków
kontrola domków po zakończeniu pobytu
rozliczanie ze zużytych mediów
ewentualnych braków wyposażenia
3) pobieranie i odprowadzanie opłaty klimatycznej
4) obsługa kasy fiskalnej
komputera
4) współpraca z osobą dokonującą rezerwacji w zakresie wolnych miejsc noclegowych
5) nadzór nad firmą sprzątającą domki
6) pozostałe szczegóły do omówienia.
Zapewniamy zakwaterowanie (opłaty do uzgodnienia).
Oferta dostępna w sali H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521