Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (218)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 218 )
Kierownik salonu meblowego
Międzybórz
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako Kierownik Salonu będziesz kreował pozytywne doświadczenia zakupowe oraz dbał o satysfakcję klientów, a co za tym idzie realizował cele biznesowe salonu. To także mnogość sytuacji, w których będziesz mógł wykazać się zdolnościami organizacyjnymi oraz umiejętnościami zarządzania personelem
Czynne uczestnictwo w procesie obsługi klienta
Realizacja celów biznesowych salonu
Zapewnianie najwyższych standardów sprzedaży i obsługi klientów
Utrzymanie ekspozycji towarów zgodnie ze standardami aranżacyjnymi
Organizowanie sprawnej obsługi posprzedażnej klientów oraz magazynu
Podnoszenie wiedzy produktowej podległych pracowników
Kontrola jakości oferowanych usług oraz płatności
Analizowanie sprzedaży zespołu i poszukiwanie możliwości rozwoju
Prowadzenie kompleksowej księgowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości przepisami dotyczącymi CIT i VAT oraz innymi przepisami nakładającymi obowiązek składania sprawozdań zewnętrznych
Bieżące monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości
Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań GUS i NBP
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, US) oraz z bankami
Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
Zamykanie procesu księgowego na koniec miesiąca
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Udział w uzgadnianiu sald kont księgowych
Nadzór nad płynnością finansowa
Analiza kosztów
Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby Zarządu
Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych
Wdrażanie usprawnień w systemie finansowo księgowym
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
planowanie, koordynowanie marketingowych działań strategicznych i operacyjnych promocji marki Wajnert Meble na rynku B2B i B2C,
aktualizacja oraz przygotowanie materiałów promocyjno-marketingowych (katalogi, ulotki, banery) oraz prezentacji produktowych,
tworzenie projektów graficznych i animacji na potrzeby działań offline i online wymagane do różnorodnych mediów i kanałów komunikacji, w zgodzie z identyfikacją wizerunkową firmy,
budowanie strategii marketingowej dla istniejących i nowych kategorii produktowych w ramach marki,
budowanie i rozwijanie współpracy z potencjalnymi partnerami - współpraca z agencjami reklamowymi, digitalowymi, drukarniami i innymi firmami współpracującymi oraz prowadzenie negocjacji cenowych,
przygotowanie i reprezentacja firmy na targach branżowych,
monitorowanie działań marketingowych konkurencji, trendów rynkowych oraz analiza rynku w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych,
monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych, kontrola budżetu marketingowego,
kreatywne i samodzielne prowadzenie projektów marketingowych
Specjalista / Specjalistka ds. E-Commerce z j. angielskim
Kolejowa 67, Międzybórz
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
Specjalista / Specjalistka ds. E-Commerce z j. angielskim
Międzybórz
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
Koordynator ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Międzybórz, k. Oleśnicy
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. e-commerce
Wrocław
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. E-Commerce
Wrocław
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
nadzór nad integracjami i importem danych,
codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,