Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (38)Aktualne ( 3 )Archiwalne ( 35 )
Elektryk K/M
Warszawa
Ważna do: 04.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. przegląd instalacji i urządzeń w budynkach obsługiwanego rejonu oraz:
- usuwanie zauważonych usterek
- dokonywanie drobnych napraw
- zgłaszanie potrzeb większych remontów.
2. Przegląd instalacji zasilających lokale mieszkalne dwa razy w roku oraz:
- usuwanie zauważonych usterek
- dokonywanie drobnych napraw
- zgłaszanie potrzeb większych remontów.
3. W zależności od potrzeby
uczestniczenie w komisyjnych przeglądach wiosennych.
4. Uczestniczenie w komisyjnych odbiorach technicznych obiektów nowych bądź wyremontowanych wraz z przeprowadzeniem sprawdzenia działania instalacji bądź urządzeń.
5. Wykonywanie usług w zakresie urządzeń instalacji elektrycznej.
6. Prowadzenie kompleksowych działań mających na celu zapewnienie pełnej sprawności użytkowej instalacji i urządzeń elektrycznych i odgromowych.
7. Usuwanie awarii instalacji i urządzeń w obsługiwanym rejonie oraz współpraca w usuwaniu awarii w innym rejonie.
8. W przypadku awarii niezwłoczne zabezpieczenie innych urządzeń przed dalszymi skutkami awarii.
9. Okresowe - raz na dwa tygodnie - dokonywanie przeglądów oświetlenia wymieniając uszkodzone elementy: w godzinach szczytowego poboru energii dokonywanie przeglądów tablic elektrycznych
bezpieczników
opraw
przycisków sprawdzanie pracy urządzeń sterująco-zabezpieczających ( pompy wodne tj. ciśnienie
końcówki styczników
szczelność
hałas).
10. Okresowo - raz na pół roku: sprawdzanie stanu połączeń przewodów w tablicach
stanu pracy silników wentylacyjnych (oczyszczanie końcówek przewodów
dokręcanie itp.) oczyszczanie tablic
wnęk elektrycznych i innych urządzeń elektrycznych sprawdzanie stanu napisów oznaczeń informacyjnych.
11. Dokonywanie napraw nadzorowanych instalacji i urządzeń.
12. Informowanie bezpośredniego przełożonego o zbliżającym się upływie terminu ważności badań i pomiarów instalacji i urządzeń.
13. Informowanie bezpośredniego przełożonego o prowadzeniu przez inne służby lub osoby fizyczne i prawne nieprawidłowej eksploatacji urządzeń elektrycznych. 14. Posiadanie i uaktualnianie odpowiednich uprawnień wydanych
przez SEP zezwalających na prace przy instalacji i urządzeniach podlegających nadzorowi
1. Przegląd stolarki okiennej i drzwiowej oraz:
- usuwanie zauważonych usterek
- dokonywanie napraw i uzupełnień
- zgłaszanie konieczności dokonania poważniejszych remontów.
2. W zależności od potrzeby
uczestniczenie w komisyjnych przeglądach.
3. Uczestniczenie w komisyjnych odbiorach technicznych obiektów nowych bądź po remontach oraz sprawdzenie jakości robót stolarskich i szklarskich jak również działania zamków
okuć itp.
4. Transport materiałów z magazynu do miejsca wbudowania.
5. Wykonywanie usług w zakresie robót stolarskich i robót szklarskich.
6. Zabezpieczenie obiektów przed sezonem zimowym.
7. Wymiana uszkodzonych szyb w drzwiach dźwigowych.
8. Wymiana uszkodzonych elementów na placach zabaw.
9. Okitowywanie stolarki na klatkach schodowych.
10. Zastępowanie ślusarza w czasie jego nieobecności z wyjątkiem robót spawalniczych
1. Przygotowywanie powierzchni do malowania.
2. Malowanie ścian
sufitów
grzejników
rur
stolarki okiennej i drzwiowej.
3. Malowanie ślusarki metalowej.
4. Naprawa tynków w zależności od istniejących kategorii oraz
wykonywanie nowych.
5. Odgrzybianie tynków środkami grzybobójczymi.
6. Murowanie ścian.
7. Czyszczenie kratek wentylacyjno-spalinowych
transport materiałów z magazynu na teren remontu.
8. Roboty posadzkarskie: betonowe
glazurnicze
terakotowe.
9. Naprawa
malowanie kominów
przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
10. Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe.
11. Przekładanie płyt chodnikowych
trelinkowych
opasek
obrzeży.
12. Zgłaszanie zauważonych uszkodzeń
wad powstałych na placach zabaw
garażach
ogrodzeniach
budynkach i śmietnikach.
13. Wykonywanie wszystkich czynności zgodnie ze sztuka budowlaną
1. Przegląd instalacji i urządzeń w budynkach obsługiwanego rejonu oraz: - usuwanie zauważonych usterek - dokonywanie drobnych napraw - zgłaszanie potrzeb większych remontów
2. Przegląd instalacji zasilających lokale mieszkalne dwa razy w roku oraz: - usuwanie zauważonych usterek - dokonywanie drobnych napraw - zgłaszanie potrzeb większych remontów.
3. W zależności od potrzeby
uczestniczenie w komisyjnych przeglądach wiosennych.
4. Uczestniczenie w komisyjnych odbiorach technicznych obiektów nowych bądź wyremontowanych wraz z przeprowadzeniem sprawdzenia działania instalacji bądź urządzeń.
5. Wykonywanie usług w zakresie urządzeń instalacji elektrycznej.
6. Prowadzenie kompleksowych działań mających na celu zapewnienie pełnej sprawności użytkowej instalacji i urządzeń elektrycznych i odgromowych.
7. Usuwanie awarii instalacji i urządzeń w obsługiwanym rejonie oraz współpraca w usuwaniu awarii w innym rejonie.
8. W przypadku awarii niezwłoczne zabezpieczenie innych urządzeń przed dalszymi skutkami awarii.
9. Okresowe - raz na dwa tygodnie - dokonywanie przeglądów oświetlenia wymieniając uszkodzone elementy: w godzinach szczytowego poboru energii dokonywanie przeglądów tablic elektrycznych
bezpieczników
opraw
przycisków sprawdzanie
pracy urządzeń sterująco-zabezpieczających ( pompy wodne tj. ciśnienie
końcówki styczników
szczelność
hałas).
10. Okresowo - raz na pół roku: sprawdzanie stanu połączeń przewodów w tablicach
stanu pracy silników wentylacyjnych
(oczyszczanie końcówek przewodów
dokręcanie itp.) oczyszczanie tablic
wnęk elektrycznych i innych urządzeń
elektrycznych sprawdzanie stanu napisów oznaczeń informacyjnych.
11. Dokonywanie napraw nadzorowanych instalacji i urządzeń.
12. Informowanie bezpośredniego przełożonego o zbliżającym się upływie terminu ważności badań i pomiarów instalacji i urządzeń.
13. Informowanie bezpośredniego przełożonego o prowadzeniu przez inne służby lub osoby fizyczne i prawne nieprawidłowej eksploatacji urządzeń elektrycznych.
14. Posiadanie i uaktualnianie odpowiednich uprawnień wydanych przez SEP zezwalających na prace przy instalacji i urządzeniach podlegających nadzorowi
1. Przegląd stolarki okiennej i drzwiowej oraz: - usuwanie zauważonych usterek - dokonywanie napraw i uzupełnień - zgłaszanie konieczności dokonania poważniejszych remontów.
2. W zależności od potrzeby
uczestniczenie w komisyjnych przeglądach.
3. Uczestniczenie w komisyjnych odbiorach technicznych obiektów nowych bądź po remontach oraz sprawdzenie jakości robót stolarskich i szklarskich jak również działania zamków
okuć itp.
4. Transport materiałów z magazynu do miejsca wbudowania.
5. Wykonywanie usług w zakresie robót stolarskich i robót szklarskich.
6. Zabezpieczenie obiektów przed sezonem zimowym.
7. Wymiana uszkodzonych szyb w drzwiach dźwigowych.
8. Wymiana uszkodzonych elementów na placach zabaw.
9. Okitowywanie stolarki na klatkach schodowych.
10. Zastępowanie ślusarza w czasie jego nieobecności z wyjątkiem robót spawalniczych
1. Przygotowywanie powierzchni do malowania.
2. Malowanie ścian
sufitów
grzejników
rur
stolarki okiennej i drzwiowej.
3. Malowanie ślusarki metalowej.
4. Naprawa tynków w zależności od istniejących kategorii oraz wykonywanie nowych.
5. Odgrzybianie tynków środkami grzybobójczymi.
6. Murowanie ścian.
7. Czyszczenie kratek wentylacyjno-spalinowych
transport materiałów z magazynu na teren remontu.
8. Roboty posadzkarskie: betonowe
glazurnicze
terakotowe.
9. Naprawa
malowanie kominów
przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
10. Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe.
11. Przekładanie płyt chodnikowych
trelinkowych
opasek
obrzeży.
12. Zgłaszanie zauważonych uszkodzeń
wad powstałych na placach zabaw
garażach
ogrodzeniach
budynkach i śmietnikach.
13. Wykonywanie wszystkich czynności zgodnie ze sztuka budowlaną
-Sporządzanie list płac dla pracowników Spółdzielni
-Wyliczanie świadczeń urlopowych
chorobowych
nagród jubileuszowych
odpraw pieniężnych
ekwiwalentów należnych pracownikom Spółdzielni.
-Wyliczanie uprawnień do zasiłków rodzinnych
pielęgnacyjnych
chorobowych i innych należnych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
-Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
kart wypłat zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych oraz kart zasiłkowych.
-Prowadzenie ewidencji umów zleceń i umów o dzieło oraz ich wyliczanie. -Sporządzanie sprawozdań z wykonania osobowego i bezosobowego funduszu płac.
-Sporządzanie rejestru płac oraz wystawianie z naliczonych wynagrodzeń poleceń księgowania w podziale na nieruchomości i typy lokali wg planowanych wskaźników.
-Terminowe sporządzanie deklaracji podatków od osób fizycznych (PIT 8A
PIT-4). -Wystawianie przelewów dotyczących potrąceń z list płac (składki związkowe
pożyczki KZP
ubezpieczenia grupowe
czynsze
rachunki osobiste
podatki od osób fizycznych
zajęcia komornicze).
-Ustalanie podstawy wymiaru składek ZUS
sporządzanie deklaracji
naliczanie składek ZUS oraz wystawianie przelewów.
-Wystawianie RMUA
ERP - 7 i innych dokumentów wymaganych przez ZUS dla wszystkich pracowników Spółdzielni.
-Uzgadnianie sald i obrotów kont: rozrachunków z tyt. wynagrodzeń (konto 231
404
i zesp. 5)
rozrachunków z tyt. Ubezpieczeń Społecznych (konto 227
405 i zesp. 5)
rozrachunków z tyt. podatków od osób fizycznych (konto 223)
innych rozrachunków (234 rachunki osobiste
249 związki zawodowe
ubezpieczenia grupowe
KZP)
PFRON (konto 226
403).
-Roczne wystawienie informacji do Urzędów Skarbowych i dla pracowników
dotyczących dochodów i potrąconych podatków (PIT11) oraz rozliczanie pracowników (PIT-4R).
-Roczne uzgodnienie funduszu płac
podatków od osób fizycznych i składek ZUS oraz sporządzenie sprawozdań do GUS.
-Przygotowywanie danych do planów w zakresie wynagrodzeń pracowników i narzutów do wynagrodzeń.
-Wyliczanie dofinansowania z ZFŚS dla pracowników i ich dzieci do wypoczynku
obliczenie należnego podatku i jego odprowadzenie.
-Dekretacja i księgowanie faktur gotówkowych i rozliczeń zaliczek.
-Comiesięczne sporządzanie deklaracji PFRON i wystawianie przelewów.
-Prowadzenie ewidencji środków trwałych obejmujących: budynki mieszkalne i użytkowe
garaże
dźwigi
maszyny i urządzenia
pozostałe środki trwałe
wartości niematerialne i prawne
grunty.
-Naliczanie amortyzacji i umorzeń od w/w środków oraz sporządzanie dowodów PK.
-Ewidencjonowanie przeniesień lokali w odrębną własność - zmniejszanie wartości środków trwałych.
-Uzgadnianie analityki środków trwałych z kontami syntetycznymi.
-Prowadzenie ewidencji materiałów znajdujących się w magazynie obejmującej: comiesięczne wprowadzanie dowodów PZ
RW
i ZW
sporządzanie polecenia księgowania do syntetyki
uzgadnianie analityki k-ta 311 z kontem syntetycznym
wycenę i rozliczenie pod względem księgowym arkuszy spisowych dot. inwentaryzacji materiałów w magazynie
wycenę arkuszy
spisowych dot. inwentaryzacji środków trwałych i ich rozliczenie pod względem księgowym.
-Prowadzenie ewidencji: wyposażenia pracowników
biura Spółdzielni
byłego Spółdzielczego Domu Kultury Kamionek oraz wprowadzanie danych na podstawie dowodów RW
ZW i protokołów likwidacji.
-Wycena arkuszy spisowych dot. inwentaryzacji wyposażenia i ich rozliczania pod względem księgowym.
-Sporządzanie przelewów z tytułu rozliczania zaliczek pracowniczych oraz pozostałych przelewów wymienionych w §2 ust. 1 pkt 3) Umowy współpracy
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Naliczanie odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i sporządzanie dowodów PK
Comiesięczne rozliczanie kosztów remontu Pawilonu Kinowej19,19a na lokale mieszkalne, użytkowe własnościowe i garaże ( wystawianie PK )
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Comiesięczne rozliczanie kosztów podatku od nieruchomości na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników
Uzgadnianie deklaracji podatku od nieruchomości po korektach z wysokością sporządzanych przelewów oraz z kontem „rozrachunki z tytułu podatku od nieruchomości”
Comiesięczne rozliczanie kosztów opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników. Terminowe wystawianie przelewów zgodnie z otrzymaną decyzją Urzędu m.st. Warszawy
Comiesięczne rozliczanie kosztów prenumerat i ubezpieczeń mienia Spółdzielni (budynki, dźwigi, majątek Spółdzielni)
Kwartalne rozliczanie na nieruchomości i na poszczególne typy lokali kosztów: prowizji, ogólnych Spółdzielni i własnej grupy konserwatorów
Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu, płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali
Sporządzanie wydruków dziennika księgowań i zestawień obrotów i sald
Uzgadnianie bilansu otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych
- Prowadzenie rejestru faktur zakupu materiałów i usług.
- Nadzór nad terminowymi płatnościami faktur zakupu materiałów i usług.
- Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
- Dekretowanie: faktur zakupu płatnych przelewem
wyciągów bankowych dot. lokat.
- Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu
na nieruchomości i na typy lokali.
- Księgowanie w programie Finansowo-Księgowym: wyciągów bankowych z Banku PKO BP
poleceń księgowania
faktur płatnych przelewem i gotówką
naliczeń sprzedaży: lokali mieszkalnych
lokali użytkowych oraz garaży.
- Uzgadnianie sald rachunków bankowych PKO BP.
- Uzgadnianie salda rachunku ZFŚS z Funduszem ZFŚS.
- Analiza sald kont rozrachunkowych.
- Wystawianie potwierdzeń sald dla kontrahentów jw.
- Windykacja należności w zakresie powyższych rozrachunków.
- Comiesięczne rozliczanie podatku VAT: sporządzanie rejestru faktur zakupu dot. podatku VAT podlegającego odliczeniu
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego
uzgadnianie deklaracji
rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta 221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT.
- Naliczanie odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i sporządzanie dowodów PK.
- Comiesięczne rozliczanie kosztów remontu Pawilonu Kinowej19
19a na lokale mieszkalne
użytkowe własnościowe i garaże (wystawianie PK).
- Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali
budynków i gruntów
związanych głównie z wyodrębnieniem lokali.
- Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy.
- Comiesięczne rozliczanie kosztów podatku od nieruchomości na nieruchomości i na poszczególne typy lokali wg planowanych wskaźników.
- Uzgadnianie deklaracji podatku od nieruchomości po korektach z wysokością sporządzanych przelewów oraz z kontem rozrachunki z tytułu podatku od nieruchomości.
- Comiesięczne rozliczanie kosztów opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu na nieruchomości i na poszczególne typy lokali
wg planowanych wskaźników.
Terminowe wystawianie przelewów zgodnie z otrzymaną decyzją Urzędu m.st. Warszawy.
- Comiesięczne rozliczanie kosztów prenumerat i ubezpieczeń mienia Spółdzielni (budynki
dźwigi
majątek Spółdzielni).
- Kwartalne rozliczanie na nieruchomości i na poszczególne typy lokali kosztów: prowizji
ogólnych Spółdzielni i własnej grupy konserwatorów.
- Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu
płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali.
- Sporządzanie wydruków dziennika księgowań i zestawień obrotów i sald. -Uzgadnianie bilansu otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych.
- Modyfikacja planu kont i kartotek
Wyliczanie uprawnień do zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, chorobowych i innych należnych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, kart wypłat zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych oraz kart zasiłkowych
Prowadzenie ewidencji umów zleceń i umów o dzieło oraz ich wyliczanie
Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonania osobowego i bezosobowego funduszu płac
Co miesiąc sporządzanie rejestru płac oraz wystawianie z naliczonych wynagrodzeń poleceń księgowania do syntetyki w podziale na nieruchomości i typy lokali wg planowanych wskaźników
Terminowe sporządzanie deklaracji podatków od osób fizycznych (PIT 8A, 4)
Wystawianie przelewów dotyczących potrąceń z list płac (składki związkowe, pożyczki KZP, PZU, czynsze, rachunki osobiste, podatki od osób fizycznych)
Comiesięczne wystawianie RMUA dla wszystkich pracowników Spółdzielni
Uzgadnianie sald i obrotów niżej wymienionych kont:
rozrachunków z tyt. wynagrodzeń (konto 231, 404, i zesp. „5”)
rozrachunków z tyt. Ubezpieczeń Społecznych (konto 227, 405 i zesp. „5”)
rozrachunków z tyt. podatków od osób fizycznych (konto 223)
innych rozrachunków (234 – rachunki osobiste, 249 – związki zawodowe, PZU, KZP)
PFRON (konto 226, 403)
Roczne wystawienie informacji do Urzędów Skarbowych i dla pracowników, dotyczących dochodów i potrąconych podatków (PIT–11) oraz rozliczanie pracowników (PIT 40)
Roczne uzgodnienie funduszu płac, podatków od osób fizycznych i składek ZUS oraz sporządzenie rocznego sprawozdania do GUS
Przygotowywanie danych do planów w zakresie wynagrodzeń pracowników i narzutów do wynagrodzeń
Wyliczanie dofinansowania z ZFŚS dla pracowników i ich dzieci do wypoczynku, obliczenie należnego podatku i jego odprowadzenie
Dekretacja faktur gotówkowych i rozliczeń zaliczek
Comiesięczne sporządzanie deklaracji PFRON i wystawianie przelewów
Prowadzenie ewidencji materiałów znajdujących się w magazynie obejmującej:
comiesięczne wprowadzanie dowodów PZ, RW, i ZW
comiesięczne sporządzanie polecenia księgowania do syntetyki
comiesięczne uzgadnianie analityki k-ta „311” z kontem syntetycznym
wycena i rozliczenie pod względem księgowym arkuszy spisowych dot
inwentaryzacji materiałów w magazynie
Sporządzanie przelewów i odbieranie wyciągów z Banku PKO BP
Sporządzanie przelewów z tytułu rozliczania zaliczek pracowniczych
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Naliczanie odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i sporządzanie dowodów PK
Comiesięczne rozliczanie kosztów remontu Pawilonu Kinowej19,19a na lokale mieszkalne, użytkowe własnościowe i garaże ( wystawianie PK )
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Comiesięczne rozliczanie kosztów podatku od nieruchomości na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników
Uzgadnianie deklaracji podatku od nieruchomości po korektach z wysokością sporządzanych przelewów oraz z kontem „rozrachunki z tytułu podatku od nieruchomości”
Comiesięczne rozliczanie kosztów opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników. Terminowe wystawianie przelewów zgodnie z otrzymaną decyzją Urzędu m.st. Warszawy
Comiesięczne rozliczanie kosztów prenumerat i ubezpieczeń mienia Spółdzielni (budynki, dźwigi, majątek Spółdzielni)
Kwartalne rozliczanie na nieruchomości i na poszczególne typy lokali kosztów: prowizji, ogólnych Spółdzielni i własnej grupy konserwatorów
Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu, płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali
Sporządzanie wydruków dziennika księgowań i zestawień obrotów i sald
Uzgadnianie bilansu otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Naliczanie odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i sporządzanie dowodów PK
Comiesięczne rozliczanie kosztów remontu Pawilonu Kinowej19,19a na lokale mieszkalne, użytkowe własnościowe i garaże ( wystawianie PK )
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Comiesięczne rozliczanie kosztów podatku od nieruchomości na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników
Uzgadnianie deklaracji podatku od nieruchomości po korektach z wysokością sporządzanych przelewów oraz z kontem „rozrachunki z tytułu podatku od nieruchomości”
Comiesięczne rozliczanie kosztów opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników. Terminowe wystawianie przelewów zgodnie z otrzymaną decyzją Urzędu m.st. Warszawy
Comiesięczne rozliczanie kosztów prenumerat i ubezpieczeń mienia Spółdzielni (budynki, dźwigi, majątek Spółdzielni)
Kwartalne rozliczanie na nieruchomości i na poszczególne typy lokali kosztów: prowizji, ogólnych Spółdzielni i własnej grupy konserwatorów
Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu, płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali
Sporządzanie wydruków dziennika księgowań i zestawień obrotów i sald
Uzgadnianie bilansu otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Naliczanie odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i sporządzanie dowodów PK
Comiesięczne rozliczanie kosztów remontu Pawilonu Kinowej19,19a na lokale mieszkalne, użytkowe własnościowe i garaże ( wystawianie PK )
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Comiesięczne rozliczanie kosztów podatku od nieruchomości na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników
Uzgadnianie deklaracji podatku od nieruchomości po korektach z wysokością sporządzanych przelewów oraz z kontem „rozrachunki z tytułu podatku od nieruchomości”
Comiesięczne rozliczanie kosztów opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu na nieruchomości i na poszczególne typy lokali, wg planowanych wskaźników. Terminowe wystawianie przelewów zgodnie z otrzymaną decyzją Urzędu m.st. Warszawy
Comiesięczne rozliczanie kosztów prenumerat i ubezpieczeń mienia Spółdzielni (budynki, dźwigi, majątek Spółdzielni)
Kwartalne rozliczanie na nieruchomości i na poszczególne typy lokali kosztów: prowizji, ogólnych Spółdzielni i własnej grupy konserwatorów
Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu, płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali
Sporządzanie wydruków dziennika księgowań i zestawień obrotów i sald
Uzgadnianie bilansu otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych
Głównym celem pracy gospodarza domu jest zapewnienie porządku i czystości w budynku mieszkalnym oraz na terenie danej nieruchomości. Do jego podstawowych obowiązków należy sprzątanie pomieszczeń i wind przeznaczonych do ogólnego użytku lokatorów. Gospodarz domu dba również o porządek niezabudowanej części nieruchomości. Usuwa śmieci
odpady i inne zanieczyszczenia oraz śnieg i lód z przejść
Wyliczanie uprawnień do zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, chorobowych i innych należnych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, kart wypłat zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych oraz kart zasiłkowych
Prowadzenie ewidencji umów zleceń i umów o dzieło oraz ich wyliczanie
Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonania osobowego i bezosobowego funduszu płac
Co miesiąc sporządzanie rejestru płac oraz wystawianie z naliczonych wynagrodzeń poleceń księgowania do syntetyki w podziale na nieruchomości i typy lokali wg planowanych wskaźników
Terminowe sporządzanie deklaracji podatków od osób fizycznych (PIT 8A, 4)
Wystawianie przelewów dotyczących potrąceń z list płac (składki związkowe, pożyczki KZP, PZU, czynsze, rachunki osobiste, podatki od osób fizycznych)
Comiesięczne wystawianie RMUA dla wszystkich pracowników Spółdzielni
Uzgadnianie sald i obrotów niżej wymienionych kont:
rozrachunków z tyt. wynagrodzeń (konto 231, 404, i zesp. „5”)
rozrachunków z tyt. Ubezpieczeń Społecznych (konto 227, 405 i zesp. „5”)
rozrachunków z tyt. podatków od osób fizycznych (konto 223)
innych rozrachunków (234 – rachunki osobiste, 249 – związki zawodowe, PZU, KZP)
PFRON (konto 226, 403)
Roczne wystawienie informacji do Urzędów Skarbowych i dla pracowników, dotyczących dochodów i potrąconych podatków (PIT–11) oraz rozliczanie pracowników (PIT 40)
Roczne uzgodnienie funduszu płac, podatków od osób fizycznych i składek ZUS oraz sporządzenie rocznego sprawozdania do GUS
Przygotowywanie danych do planów w zakresie wynagrodzeń pracowników i narzutów do wynagrodzeń
Wyliczanie dofinansowania z ZFŚS dla pracowników i ich dzieci do wypoczynku, obliczenie należnego podatku i jego odprowadzenie
Dekretacja faktur gotówkowych i rozliczeń zaliczek
Comiesięczne sporządzanie deklaracji PFRON i wystawianie przelewów
Prowadzenie ewidencji materiałów znajdujących się w magazynie obejmującej:
comiesięczne wprowadzanie dowodów PZ, RW, i ZW
comiesięczne sporządzanie polecenia księgowania do syntetyki
comiesięczne uzgadnianie analityki k-ta „311” z kontem syntetycznym
wycena i rozliczenie pod względem księgowym arkuszy spisowych dot
inwentaryzacji materiałów w magazynie
Sporządzanie przelewów i odbieranie wyciągów z Banku PKO BP
Sporządzanie przelewów z tytułu rozliczania zaliczek pracowniczych
Sporządzanie rocznych i wieloletnich zestawień potrzeb remontowych zasobów Spółdzielni
Sporządzanie projektów planów remontów bieżących i konserwacji (w oparciu o protokoły z przeglądów)
Organizowanie przetargów na roboty remontowe, dostawy i usługi wykonywane na rzecz SM „Waszyngtona”, w tym przygotowanie stosownej dokumentacji
Przygotowywanie umów dla wykonawców zewnętrznych
Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji technicznej budynków i urządzeń znajdujących się w eksploatacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (karty gwarancyjne, opisy techniczne, ekspertyzy itp.)
Sporządzenie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji planów remontów i konserwacji
Współpraca z działem administracyjnym i działem księgowości
Prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej spraw technicznych
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Kwartalne rozliczanie kosztów na poszczególne nieruchomości i typy lokali
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Kwartalne rozliczanie kosztów na poszczególne nieruchomości i typy lokali
Nadzór i kontrola nad pracami gospodarzy domów mający na celu utrzymanie na odpowiednim poziomie stanów sanitarnych budynków, lokali użytkowych i garaży
Zlecanie i kontrolowanie prac związanych z pielęgnacją, renowacją i zagospodarowaniem terenów zielonych
Dokonywanie przeglądów budynków i terenów pod względem czystości oraz zgłaszanie zauważonych usterek technicznych do działu technicznego
Zgłaszanie na bieżąco do działu technicznego awarii c.o., c.w., z.w. oraz wszelkich zauważonych na posesji usterek technicznych i czuwanie nad ich terminowym usunięciem
Dopilnowanie wszystkich czynności związanych z administrowaniem budynków, a w szczególności:
prowadzenie teczek lokali i budynków,
prowadzenie bieżącej korespondencji,
wypełnianie wniosków dotyczących dodatków mieszkaniowych
Protokolarne przyjmowanie wspólnie z pracownikiem działu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych i przekazywanie ich nowym członkom
Udostępnianie osobom zainteresowanym lokali wystawionych na sprzedaż w celu obejrzenia
Współpraca z działem członkowsko-mieszkaniowym w zakresie zasiedlania lokatorów oraz z działem księgowości w zakresie rozliczenia finansowego lokatorów
Comiesięczne informowanie działu księgowości o zaistniałych zmianach dot. ilości zamieszkałych osób w lokalu
Uczestniczenie w eksmisjach:
asystowanie komornikowi
odbiór lokalu
występowanie do Urzędu Gminy z wnioskiem o przydział lokali socjalnych/zastępczych na podstawie wyroków sądowych
Przygotowywanie umów na schowki i pomieszczenia gospodarcze
Sporządzanie faktur za podstawienie kontenerów
Przygotowywanie zleceń na usługi komunalne, dezynsekcje, deratyzacje itp
Sporządzanie comiesięcznej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz współpraca z Urzędem Dzielnicy
Nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji za pośrednictwem gospodarzy
Współpraca z Policją i Strażą Miejską w kwestii bezpieczeństwa na terenie budynków i posesji
Prowadzenie spraw terenowo-prawnych w zakresie obsługiwanych nieruchomości
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Kwartalne rozliczanie kosztów na poszczególne nieruchomości i typy lokali
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Kwartalne rozliczanie kosztów na poszczególne nieruchomości i typy lokali
1.Prowadzenie rejestru faktur zakupu materiałów i usług płatnych przelewem. 2.Nadzór nad terminowymi płatnościami faktur zakupu materiałów i usług. 3.Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. 4.Dekretowanie: faktur zakupu płatnych przelewem i faktur sprzedaży wystawionych poza programem czynszowym
wyciągów bankowych dot. lokat. 5.Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu
płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali. 6.Księgowanie w programie Finansowo-Księgowym: - wyciągów bankowych z Banku PKO BP
- poleceń księgowania
- faktur płatnych przelewem i gotówką oraz faktur sprzedaży ( poza programem czynszowym)
- naliczeń sprzedaży: lokali mieszkalnych
lokali użytkowych oraz garaży. 7.Uzgadnianie sald rachunków bankowych PKO BP. 8.Uzgadnianie salda rachunku ZFŚS z Funduszem ZFŚS. 9.Analiza sald kont rozrachunkowych. 10.Wystawianie potwierdzeń sald dla kontrahentów j.w. 11.Windykacja należności w zakresie powyższych rozrachunków. 12.Comiesięczne rozliczanie podatku VAT: -sporządzanie rejestru faktur zakupu dot. podatku VAT podlegającego odliczeniu
-sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego
-terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego
-uzgadnianie deklaracji
rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta 221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT. 13.Naliczanie odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i sporządzanie dowodów PK. 14.Comiesięczne rozliczanie kosztów remontu Pawilonu Kinowej19
19a na lokale mieszkalne
użytkowe własnościowe i garaże ( wystawianie PK ) 15.Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali
budynków i gruntów
związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy. 16.Comiesięczne rozliczanie kosztów podatku od nieruchomości na nieruchomości i na poszczególne typy lokali
wg planowanych wskaźników. 17.Uzgadnianie deklaracji podatku od nieruchomości po korektach z wysokością sporządzanych przelewów oraz z kontem rozrachunki z tytułu podatku od nieruchomości. 18.Comiesięczne rozliczanie kosztów opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu na nieruchomości i na poszczególne typy lokali
wg planowanych wskaźników. Terminowe wystawianie przelewów zgodnie z otrzymaną decyzją Urzędu m.st. Warszawy. 19.Comiesięczne rozliczanie kosztów prenumerat i ubezpieczeń mienia Spółdzielni (budynki
dźwigi
majątek Spółdzielni). 20.Kwartalne rozliczanie na nieruchomości i na poszczególne typy lokali kosztów: prowizji
ogólnych Spółdzielni i własnej grupy konserwatorów. 21.Rozliczanie wg wskaźników kosztów ujętych w fakturach zakupu
płatnych przelewem na nieruchomości i na typy lokali. 22.Sporządzanie wydruków dziennika księgowań i zestawień obrotów i sald. 23.Uzgadnianie bilansu otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych. 24.Modyfikacja planu kont i kartotek
sporządzanie rejestru faktur sprzedaży dot. naliczonego podatku VAT podlegającego wpłacie do Urzędu Skarbowego,
terminowe sporządzanie deklaracji podatku VAT i przelewu do Urzędu Skarbowego,
uzgadnianie deklaracji, rejestru zakupu i sprzedaży VAT z syntetyką konta „221 - rozrachunki z budżetem z tyt. podatku VAT”
Sporządzanie rocznej deklaracji podatku od nieruchomości i bieżące jej korygowanie na podstawie otrzymywanych zmian powierzchni lokali, budynków i gruntów, związanych głównie z wyodrębnieniem lokali. Terminowe wystawianie przelewów do Urzędu Dzielnicy
Kwartalne rozliczanie kosztów na poszczególne nieruchomości i typy lokali