Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie umów z kontrahentami zewnętrznymi oraz nadzór nad stopniem ich realizacji
Przygotowywanie odpowiedzi na kierowane do Biura pisma
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie zakupowym
Przygotowywanie analiz, raportów i opracowań
Przygotowywanie wniosków w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje wewnętrzne
Współpraca z urzędami administracji państwowej i samorządowej
Współpraca z innymi Biurami i stanowiskami w Biurze w zakresie realizacji powierzonych zadań
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy i w jego otoczeniu. Godne, zgodne z kodeksem etyki, zachowanie w miejscu pracy i podczas wykonywania obowiązków służbowych
Archiwizacja dokumentacji Wydziału
Analiza rynku i pozyskiwanie nowych wykonawców usługi czyszczenia taboru kolejowego
Prowadzenie spraw związanych z procesem i rozliczaniem czyszczenia i wodowania taboru kolejowego
Sporządzanie kart oceny wykonawców świadczących usługi związane z czyszczeniem i wodowaniem taboru kolejowego
Inicjowanie, nadzorowanie i kontrolowanie działań, mających na celu utrzymanie i doskonalenie systemu ochrony danych, w tym:
opracowywanie, aktualizowanie, opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych,
opiniowanie projektów umów zawieranych przez Spółkę w zakresie ochrony danych osobowych,
monitorowanie i analizowanie zagrożeń w obszarze bezpieczeństwa danych,
udział w przeprowadzeniu analizy ryzyka w zakresie ochrony danych,
przygotowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych we współpracy z IOD,
inicjowanie innych działań zwiększających świadomość pracowników Spółki z zakresu ochrony danych w tym prowadzenie biuletynu, udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników z zakresu ochrony danych osobowych,
koordynowanie procesu wydawania upoważnień do przetwarzania danych osobowych w Centrali Spółki i zakładach,
prowadzenie rejestrów, w tym: rejestru czynności przetwarzania, rejestru kategorii czynności przetwarzania, rejestru incydentów, rejestru upoważnień,
przeprowadzenie sprawdzeń w Centrali Spółki i zakładach pod kątem spełnienia wymagań z zakresu ochrony danych osobowych,
współpraca z IOD w udzieleniu odpowiedzi na żądania osób, których dane dotyczą w zakresie wykonywania ich praw,
współpraca z IOD w zakresie analizy incydentów i zgłaszania naruszeń do Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz korespondencji prowadzonej z Urzędem,
współpraca m.in. z Pełnomocnikiem Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Biurem Informatyki oraz Zakładami
Wsparcie Biura Marketingu w codziennych obowiązkach (administracja, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej)
Współpraca z grafikiem, obsługa zamówień na grafiki, materiały promocyjne
Opracowywanie i zamawianie materiałów reklamowych i gadżetów
Zarządzanie polityką zakupową i magazynową gadżetów firmowych
Bieżąca współpraca i nadzorowanie prac zleconych podwykonawcom
Dbanie o wizerunek firmy przy wydarzeniach, konferencjach i targach
Sprzedaż powierzchni reklamowej w taborze, na videmoatach i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Współpraca z jednostkami wykonawczymi w zakresie zapotrzebowania na materiały reklamowe, poligraficzne
Przygotowanie dokumentacji organizacyjno-prawnej do wyboru firmy realizującej zakup reklamy rzeczowej
Zamawianie i organizacja dystrybucji zestawów świątecznych i kalendarzy firmowych dla biur Centrali spółki oraz wszystkich jednostek wykonawczych (zapytania ofertowe, sporządzanie umów, nadzór na dystrybucją, wystawianie not obciążeniowych)
Współpraca ze związkami zawodowymi i innymi instytucjami (fundacje, hospicja, stowarzyszenia) w zakresie reklamy spółki podczas np. imprez promocyjnych przez nie organizowanych
Współpraca z innymi biurami Centrali w zakresie uzgadniania umów, opisywania FV, funkcjonowania systemów eb2b, CRU, VDESK
odbiór techniczny lokomotyw, wagonów elektrycznych, spalinowych oraz hybrydowych zespołowych po wykonanym procesie przeglądowo-naprawczym na terenie Zakładów POLREGIO S.A., od podmiotów zewnętrznych, tj. na terenie zakładów naprawczych, fabryk pojazdów kolejowych,
odbiór nowo budowanych pojazdów kolejowych,
odbiór wyrobów i usług naprawczych u producentów,
sprawdzanie zgodności wyrobów z obowiązującymi przepisami, normami, kartami UIC,
odbywanie jazd kontrolnych pojazdów oraz uczestnictwo w badaniach, testach pojazdów i ich podzespołów,
wystawianie świadectw sprawności technicznej,
prowadzenie dokumentacji odbiorczej,
czynności związane z przekazaniem pojazdów z oraz do naprawy
opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, projektów umowy oraz innej dokumentacji dotyczącej zapewnienia gospodarki energetycznej dla nieruchomości i obiektów Spółki,
nadzór nad realizacją ww. umowy, w tym kontrola kosztów i rozliczanie faktur w dedykowanym systemie finansowo-księgowym,
opracowywanie założeń budżetowych dla ww. usług na kolejne okresy, w tym bieżące monitorowanie rynkowych cen usług
Specjalista w Wydziale Klienta Kluczowego w Biurze Handlowym
Kolejowa 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z udziałem Spółki w postępowaniach przetargowych dotyczących zawarcia umów na świadczenie usług publicznych (PSC)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zawieraniem umów PSC i aneksów do umów, w tym analiza i weryfikacja wniosków sporządzonych przez Zakłady na posiedzenie Zarządu w sprawie zawarcia umów PSC i aneksów do umów
Nadzór i monitorowanie nad wykonaniem umów PSC
Monitorowanie przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie zadań wykonywanych przez Wydział
Dokumentowanie i archiwizowanie spraw rozpatrywanych przez Wydział
Rejestrowanie umów kosztowych i przychodowych w systemie
Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Prowadzenie umów z kontrahentami zewnętrznymi oraz nadzór nad stopniem ich realizacji
Przygotowywanie odpowiedzi na kierowane do Biura pisma
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie zakupowym
Przygotowywanie analiz, raportów i opracowań
Przygotowywanie wniosków w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje wewnętrzne
Współpraca z urzędami administracji państwowej i samorządowej
Współpraca z innymi Biurami i stanowiskami w Biurze w zakresie realizacji powierzonych zadań
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy i w jego otoczeniu. Godne, zgodne z kodeksem etyki, zachowanie w miejscu pracy i podczas wykonywania obowiązków służbowych
Archiwizacja dokumentacji Wydziału
Analiza rynku i pozyskiwanie nowych wykonawców usługi czyszczenia taboru kolejowego
Prowadzenie spraw związanych z procesem i rozliczaniem czyszczenia i wodowania taboru kolejowego
Sporządzanie kart oceny wykonawców świadczących usługi związane z czyszczeniem i wodowaniem taboru kolejowego
Obsługa procesu zintegrowanego zarządzania ryzykiem, w tym identyfikacja i szacowanie ryzyk, przygotowywanie scenariuszy dotyczących możliwych ryzyk
Współpraca z właścicielami ryzyk w ramach wypracowania wskaźników opisujących ryzyko, ich pomiaru i prezentowania oraz identyfikacji przyczyn materializacji ryzyka i wypracowywania działań mitygujących
Bezpośrednia współpraca z Pełnomocnikiem ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Monitorowanie i raportowanie poziomu ryzyka
Identyfikacja zagrożeń, incydentów, zdarzeń operacyjnych i ograniczanie ryzyk z nimi związanych
Opracowywanie i monitorowanie wskaźników ryzyk oraz analizowanie wyników ich pomiaru
Analiza kontekstu wewnętrznego i zewnętrznego oraz ustalenie kontekstu zarządzania ryzykiem
planowanie i egzekucja strategii i planów komunikacji
tworzenie szeroko rozumianego contentu - przygotowywanie i redagowanie tekstów merytorycznych i innych materiałów, w szczególności proaktywnych komunikatów dla mediów i do mediów społecznościowych
obsługa biura prasowego
koordynacja działań wizerunkowych zarówno wewnątrz jak i zewnątrz organizacji (dbałość o spójność wizerunku)
analiza potencjalnych zagrożeń wizerunkowych i sytuacji kryzysowych
współorganizacja konferencji prasowych oraz eventów z udziałem mediów
współpraca z biurami i Zakładami spółki w celu pozyskiwania niezbędnych informacji
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami biznesowymi spółki oraz agencjami obsługującymi spółkę w zakresie PR i komunikacji
analiza oraz monitorowanie mediów i trendów rynkowych
Zarządzanie serwisem polregio.pl i administracja systemem CMS
Zarządzanie poprawnością informacji zawartych na stronie internetowej, stałe monitorowanie poprawności jej funkcjonowania
Zarządzanie i koordynacja działań marketing automation
Nadzór nad wdrożeniem nowych projektów oraz rozbudową nowych funkcjonalności strony
Optymalizacja serwisu www pod kątem UX
Stałe monitorowanie ruchu w serwisach firmowych i aplikacji oraz działania witryny za pośrednictwem narzędzi: Google Analitycs, Firebase (analitycs for Mobile Apps) Google Search Console, raportowanie i tworzenie rekomendacji dla przyszłych działań
Analizowanie sprzedaży online w różnych kanałach
Analiza i monitorowanie działań konkurencji oraz trendów e-commerce
Koordynacja współpracy z dostawcą IT dla serwisu www (dokumentacja, prowadzenie postępowania przez platformę zamówień publicznych, konsultacje z prawnikiem w wypracowywaniu umów)
Uzgadnianie FV dotyczących comiesięcznych opłat dla dostawcy IT dla serwisu www
Współpraca z Biurem Informatyki w zakresie integracji polregio.pl z bilety.polregio.pl oraz funkcjonowania aplikacji mobilnej POLREGIO
Współpraca z grafikiem w celu realizacji materiałów na potrzeby serwisu www
Specjalista ds. nadzoru nad czyszczeniem taboru kolejowego
Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie umów z kontrahentami zewnętrznymi oraz nadzór nad stopniem ich realizacji
Przygotowywanie odpowiedzi na kierowane do Biura pisma
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie zakupowym
Przygotowywanie analiz, raportów i opracowań
Przygotowywanie wniosków w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje wewnętrzne
Współpraca z urzędami administracji państwowej i samorządowej
Współpraca z innymi Biurami i stanowiskami w Biurze w zakresie realizacji powierzonych zadań
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy i w jego otoczeniu. Godne, zgodne z kodeksem etyki, zachowanie w miejscu pracy i podczas wykonywania obowiązków służbowych
Archiwizacja dokumentacji Wydziału
Analiza rynku i pozyskiwanie nowych wykonawców usługi czyszczenia taboru kolejowego
Prowadzenie spraw związanych z procesem i rozliczaniem czyszczenia i wodowania taboru kolejowego
Sporządzanie kart oceny wykonawców świadczących usługi związane z czyszczeniem i wodowaniem taboru kolejowego
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Obsługi Korporacyjnej
Kolejowa 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżące organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą sekretariatu Zarządu
Nadzór nad obiegiem pism w sekretariacie oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów
Nadzór nad kalendarzem Członków Zarządu, umawianie spotkań
Zapewnienie sprawnego obiegu informacji
Organizowanie wyjazdów oraz uczestnictwa Członków Zarządu w naradach, konferencjach, spotkaniach krajowych i międzynarodowych, spraw związanych z rozliczaniem podróży służbowych
Prowadzenie rejestru w formie kalendarza wyjazdów służbowych
Obsługa urządzeń biurowych zainstalowanych w sekretariacie
Zbieranie akt i materiałów potrzebnych Członkom Zarządu
Koordynacja zamówień materiałów biurowych na potrzeby Członków Zarządu
Specjalista / Specjalistka ds. nadzoru nad czyszczeniem taboru kolejowego
Kolejowa 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie umów z kontrahentami zewnętrznymi oraz nadzór nad stopniem ich realizacji
Przygotowywanie odpowiedzi na kierowane do Biura pisma
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie zakupowym
Przygotowywanie analiz, raportów i opracowań
Przygotowywanie wniosków w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje wewnętrzne
Współpraca z urzędami administracji państwowej i samorządowej
Współpraca z innymi Biurami i stanowiskami w Biurze w zakresie realizacji powierzonych zadań
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy i w jego otoczeniu. Godne, zgodne z kodeksem etyki, zachowanie w miejscu pracy i podczas wykonywania obowiązków służbowych
Archiwizacja dokumentacji Wydziału
Analiza rynku i pozyskiwanie nowych wykonawców usługi czyszczenia taboru kolejowego
Prowadzeniem spraw związanych z procesem i rozliczaniem czyszczenia i wodowania taboru kolejowego
Sporządzanie kart oceny wykonawców świadczących usługi związane z czyszczeniem i wodowaniem taboru kolejowego
Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Analiz
Kolejowa 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza efektywności i opiniowanie ofert taryfowych i pozataryfowych oraz cenników przedstawianych przez Jednostki Wykonawcze oraz innych przewoźników kolejowych
Inicjowanie rozwiązań pozwalających na zoptymalizowanie przychodów na podstawie analizy ofert
Analiza potrzeb i założeń biznesowych w zakresie wewnętrznych systemów statystycznych w kontekście współpracy z IT
Nadzór merytoryczny nad systemem upraszczającym prowadzenie badań marketingowych oraz nadzór nad systemem dotyczącym pracy drużyn konduktorskich w zakresie współpracy z IT
Tworzenie modeli i zarządzanie merytoryczne algorytmami systemów statystyki przewozowej we współpracy z IT
Raportowanie w zakresie działalności handlowej Spółki
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków wnoszonych przez podróżnych osobiście, w tym udzielanie informacji w sprawie procedowania oraz dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia sprawy, udzielanie informacji mailowych na temat trybu składania skarg, reklamacji i wniosków
Rejestrowanie i przekazywanie według kompetencji w SIW spraw otrzymanych za pośrednictwem podmiotu zewnętrznego do rozpatrzenia przez Spółkę oraz przekazywanie kopii odpowiedzi udzielonej w sprawie
Wprowadzanie spraw do aplikacji informatycznej SIW
Opracowywanie projektów odpowiedzi na reklamacje oraz na wystąpienia UTK
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Centrali Spółki oraz jednostkami wykonawczymi w zakresie rozpatrywanych skarg, reklamacji i wniosków
Monitorowanie przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie praw pasażerów
Dokumentowanie i archiwizowanie skarg, reklamacji i wniosków rozpatrywanych przez Biuro
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Wykonywanie prac doraźnie zleconych przez przełożonych
Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej
Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw w zakresie opracowania / weryfikacji dokumentacji technicznej na potrzeby postępowań zakupowych,
ocena zgodności opracowanej przez jednostki wykonawcze POLREGIO oraz przez wykonawców/dostawców dokumentów w zakresie utrzymania i modernizacji taboru, zespołów, podzespołów i części z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi,
sprawdzanie zgodności wyrobów z obowiązującymi przepisami, normami, kartami UIC,
uczestnictwo w badaniach, testach pojazdów i ich zespołów, podzespołów i części,
sporadyczny udział w odbiorach nowo budowanych pojazdów kolejowych,
sporadyczny udział w odbiorach wyrobów i usług naprawczych u producentów,
czynności związane z przekazaniem do oraz z naprawy pojazdów, zespołów, podzespołów i części,
opiniowanie innowacyjnych rozwiązań technicznych w zakresie budowy, eksploatacji i utrzymania pojazdów kolejowych,
sporadyczna współpraca z jednostkami NoBo i AsBo w zakresie tworzenia analiz oraz ekspertyz na rzecz POLREGIO,
uczestnictwo w audytach mających na celu nadanie statusu uznanego dostawcy/wykonawcy usług na rzecz POLREGIO
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków wnoszonych przez podróżnych osobiście, w tym udzielanie informacji w sprawie procedowania oraz dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia sprawy, udzielanie informacji mailowych na temat trybu składania skarg, reklamacji i wniosków
Rejestrowanie i przekazywanie według kompetencji w SIW spraw otrzymanych za pośrednictwem podmiotu zewnętrznego do rozpatrzenia przez Spółkę oraz przekazywanie kopii odpowiedzi udzielonej w sprawie
Wprowadzanie spraw do aplikacji informatycznej SIW
Opracowywanie projektów odpowiedzi na reklamacje oraz na wystąpienia UTK
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Centrali Spółki oraz jednostkami wykonawczymi w zakresie rozpatrywanych skarg, reklamacji i wniosków
Monitorowanie przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie praw pasażerów
Dokumentowanie i archiwizowanie skarg, reklamacji i wniosków rozpatrywanych przez Biuro
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Wykonywanie prac doraźnie zleconych przez przełożonych
Specjalista / Specjalistka w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Wydział Szkoleń)
Częstochowa
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja pracy ośrodków szkolenia maszynistów i kandydatów na maszynistów w zakresie wyposażenia dydaktycznego
Nadzór na przebiegiem szkoleń, egzaminów i sprawdzianów wiedzy i umiejętności prowadzonych w jednostkach wykonawczych Spółki, w tym w ośrodkach szkolenia
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Wydział Szkoleń)
Kolejowa 5, Grunwald, Poznań
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja pracy ośrodków szkolenia maszynistów i kandydatów na maszynistów w zakresie wyposażenia dydaktycznego
Nadzór na przebiegiem szkoleń, egzaminów i sprawdzianów wiedzy i umiejętności prowadzonych w jednostkach wykonawczych Spółki, w tym w ośrodkach szkolenia
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Prawa Pracy i Współpracy ze Stroną Społeczną
Kolejowa 5, Grunwald, Poznań
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie spraw wynikających z ustawy o ZFŚS, w tym Regulaminu gospodarowania środkami ZFŚS Centrali Spółki
współpraca z organizacjami związkowymi działającymi w strukturach POLREGIO S.A. w zakresie spraw określonych przez Zarząd Spółki
rozpatrywanie wniosków, propozycji i interwencji organów związkowych kierowanych do Zarządu Spółki, przekazywanie ich do merytorycznego załatwienia do właściwych biur i jednostek wykonawczych Spółki oraz czuwanie nad ich terminowym załatwieniem
Prowadzenie umów z kontrahentami zewnętrznymi oraz nadzór nad stopniem ich realizacji
Realizacja i nadzór nad zakupami, w tym m.in. art. spożywczych i innych
Wsparcie przy Zarządzaniu Flotą samochodową
Wsparcie kancelarii Spółki
Składanie zamówień na artykuły biurowe
Przygotowywanie odpowiedzi na kierowane do Biura pisma
Udział w przygotowywaniu i aktualizacji instrukcji wewnętrznych
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie zakupowym
Przygotowywanie analiz, raportów i opracowań
Przygotowywanie wniosków w zakresie kompetencji Wydziału i Biura (w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje wewnętrzne)
Współpraca z urzędami administracji państwowej i samorządowymi
Współpraca z innymi Biurami i stanowiskami w Biurze
Wykonywanie pozostałych prac biurowych i prac doraźnie zleconych przez przełozonych
Dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy i w jego otoczeniu. Godne, zgodne z kodeksem etyki, zachowanie w miejscu pracy i podczas wykonywania obowiązków służbowych
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Nieruchomości
Kolejowa 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań z zakresu administrowania nieruchomościami, w tym:
Opracowywanie specyfikacji przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz innej dokumentacji, dotyczącej obsługi nieruchomości Centrali Spółki w zakresie konserwacji oraz remontów obiektów budowlanych, serwisu technicznego instalacji i urządzeń, przeglądów technicznych, dostawy mediów, ochrony mienia, etc
Opracowywanie specyfikacji przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz innej dokumentacji, dotyczącej utrzymania pozostałej infrastruktury, w tym urządzeń sieci trakcyjnej
Nadzór nad realizacją ww. umów, w tym kontrola kosztów i rozliczanie faktur umów związanych z utrzymaniem nieruchomości
Opracowywanie założeń budżetowych dla ww. usług na kolejne okresy, w tym bieżące monitorowanie rynkowych cen usług
Kontrolowanie przestrzegania przepisów Prawa budowlanego w zakresie realizacji okresowych kontroli stanu technicznego oraz prowadzenia książek obiektów budowlanych, użytkowanych przez Centralę oraz pozostałe jednostki organizacyjne Spółki
Przygotowywanie dokumentów dla Zarządu dotyczących nieruchomości Spółki, w tym sporządzanie raportów i analiz
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków wnoszonych przez podróżnych osobiście, w tym udzielanie informacji w sprawie procedowania oraz dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia sprawy, a także udzielanie informacji mailowych na temat trybu składania skarg, reklamacji i wniosków
Rejestrowanie i przekazywanie spraw otrzymanych za pośrednictwem podmiotu zewnętrznego do rozpatrzenia przez Spółkę oraz przekazywanie kopii odpowiedzi udzielonej w sprawie
Wprowadzanie spraw do aplikacji informatycznej SIW
Opracowywanie projektów odpowiedzi na reklamacje oraz na wystąpienia UTK
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Centrali Spółki oraz jednostkami wykonawczymi w zakresie rozpatrywanych skarg, reklamacji i wniosków
Monitorowanie przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie praw pasażerów
Dokumentowanie i archiwizowanie skarg, reklamacji i wniosków rozpatrywanych przez Biuro
Wykonywanie prac biurowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział
Wykonywanie prac doraźnie zleconych przez przełożonych
- Prowadzenie kontroli i sprzedaży biletów w pociągach.
- Udzielanie podróżnych informacji o rozkładzie jazdy pociągów.
- Pomoc osobom niepełnosprawnym.
- Prawidłowa realizacja zadań zgodna z obowiązującymi instrukcjami.
Oferta dostępna w sali F.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: karolina.bielak@polregio.pl
od 3 500 do 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kandydat na maszynistę pojazdu trakcyjnego
Kołobrzeg
Wygasła: 11.10.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Dokonywanie oględzin pojazdu trakcyjnego
prowadzenie pojazdu
wykonywanie manewrów
dozorowanie pojazdu podczas postoju
wypełnianie dokumentacji pociągowej
przestrzeganie przepisów związanych z bezpieczeństwem i prowadzeniem ruchu kolejowego
bezpieczne prowadzenie pojazdów.
Przez pierwsze pół roku praca w godzinach 7-15 (głównie szkolenia)
później godziny ulegają zmianie (zwykle zmiany po 12h/dziennie)
Stanowisko ds. Ochrony Środowiska realizuje zadania umożliwiające zapewnienie zgodności działalności Spółki z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należy w szczególności:
Nadzór nad przestrzeganiem przez Centralę i Zakłady Spółki przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym m. in.: Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz Ustawy Prawo wodne
Uzyskiwanie stosownych decyzji i pozwoleń, związanych z działalnością mającą wpływ na środowisko i objętych przepisami o ochronie środowiska, takich jak wytwarzanie, przetwarzanie i transport odpadów. Prowadzenie ewidencji pozyskanych decyzji i pozwoleń, nadzór nad ich aktualizacją oraz nadzór nad realizacją wymogów i zaleceń z nich wynikających
Udział w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy kontrolne w zakresie ochrony środowiska oraz prowadzenie ścisłego nadzoru nad terminowym wprowadzaniem zaleceń pokontrolnych
Inicjowanie i bezpośredni udział w tworzeniu procedur, wewnętrznych regulacji, decyzji i zarządzeń związanych z prawidłowym przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym gospodarki odpadami
Bezpośredni nadzór nad wyznaczonymi pracownikami Zakładów Spółki, skierowanymi do dodatkowych zadań z zakresu odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym gospodarowania odpadami na terenie zakładów Spółki
Funkcjonalny nadzór nad właściwym przestrzeganiem przez zakłady Spółki klasyfikowania i segregowania odpadów, w tym w szczególności odpadów niebezpiecznych
Funkcjonalny nadzór nad bieżącym zamawianiem odbiorów odpadów w celu zminimalizowania ich stanu na terenie Zakładów i Centrali Spółki
Nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem odpadów
Obligatoryjne opiniowanie wszystkich zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie zgodności z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, w tym: Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz Ustawy Prawo wodne
Monitorowanie pracy urządzeń grzewczych w zakładach Spółki o szczególnie negatywnym oddziaływaniu na środowisko, w tym w szczególności kotłowni węglowych w zakresie wydzielania lotnych związków organicznych (LZO) i związanych z tym przekroczeń normatywnych, skutkujących ponoszeniem wysokich opłat środowiskowych przez Spółkę
Wnioskowanie w ramach planu inwestycyjnego i planu remontowego o modernizację lub wymianę urządzeń
Sporządzanie okresowych informacji statystycznych i sprawozdawczych do właściwych urzędów z zakresu ochrony środowiska
Główny Specjalista ds. Marketing - Digital marketing
Kolejowa 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w planowaniu i realizacji strategii sprzedażowych w Internecie
Samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii
Zlecanie przygotowania materiałów graficznych do kampanii
Weryfikacja i optymalizacja skuteczności prowadzonych kampanii
Wykorzystywanie narzędzi marketingowych do tworzenia kampanii wspierających pozyskiwanie nowych Klientów
Prowadzenie kont reklamowych Google Ads oraz Facebook Ads (bieżąca obsługa)
Bieżąca obsługa narzędzi typu Marketing Automation (konfiguracja, optymalizacja, realizacja kampanii), we współpracy z dedykowanym opiekunem dostawcy rozwiązania (mile widziane doświadczenie z systemem SalesManago)
Raportowanie wyników wraz z analizą i rekomendacjami
Prowadzenie testów A/B
Wypracowanie i tworzenie programu lojalnościowego/utrzymaniowego Klientów we współpracy z dostawcami zewnętrznymi
Proponowanie i wprowadzanie rozwiązań dotyczących digitalowych działań promocyjnych i komunikacji z użytkownikami końcowymi
Koordynacja bieżącej współpracy z agencjami (prowadzenie umów, kontrola budżetu, administracja dokumentacji)
odbiór techniczny lokomotyw, wagonów elektrycznych, spalinowych oraz hybrydowych zespołowych po wykonanym procesie przeglądowo-naprawczym na terenie Zakładów POLREGIO S.A., od podmiotów zewnętrznych, tj. na terenie zakładów naprawczych, fabryk pojazdów kolejowych,
odbiór nowo budowanych pojazdów kolejowych,
odbiór wyrobów i usług naprawczych u producentów,
sprawdzanie zgodności wyrobów z obowiązującymi przepisami, normami, kartami UIC,
odbywanie jazd kontrolnych pojazdów oraz uczestnictwo w badaniach, testach pojazdów i ich podzespołów,
wystawianie świadectw sprawności technicznej,
prowadzenie dokumentacji odbiorczej,
czynności związane z przekazaniem pojazdów z oraz do naprawy
Współpraca z Zakładami Spółki w zakresie organizacji sieci sprzedaży
Współpraca z innymi Biurami Centrali
Realizacja wybranych zadań w zakresie zarządzania jakością (System Zarządzania Jakością) - nadzór nad procedurami będącymi w kompetencjach Wydziału Sprzedaży
Przygotowywanie Wniosków na posiedzenie Zarządu
Nadzór nad wybranymi Umowami będącymi w dyspozycji Biura Handlowego
Nadzór nad realizacją umowy na obsługę Call Center w zakresie zadań będących w kompetencjach Biura Handlowego
Nadzór nad prawidłowym działaniem platformy (REGIOasystent) dla osób z niepełnosprawnościami
Obsługa skarg i reklamacji będących w kompetencjach stanowiska
Obsługa procesu związanego ze wzajemnym honorowaniem biletów z innymi przewoźnikami
Przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie kompetencji związanych ze stanowiskiem
Realizacja Projektów związanych z rozwojem sieci sprzedaży
Mile widziane doświadczenie w spółce kolejowej zajmującej się przewozami pasażerskimi
Stanowisko ds. Ochrony Środowiska realizuje zadania umożliwiające zapewnienie zgodności działalności Spółki z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należy w szczególności:
Nadzór nad przestrzeganiem przez Centralę i Zakłady Spółki przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym m. in.: Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz Ustawy Prawo wodne
Uzyskiwanie stosownych decyzji i pozwoleń, związanych z działalnością mającą wpływ na środowisko i objętych przepisami o ochronie środowiska, takich jak wytwarzanie, przetwarzanie i transport odpadów. Prowadzenie ewidencji pozyskanych decyzji i pozwoleń, nadzór nad ich aktualizacją oraz nadzór nad realizacją wymogów i zaleceń z nich wynikających
Udział w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy kontrolne w zakresie ochrony środowiska oraz prowadzenie ścisłego nadzoru nad terminowym wprowadzaniem zaleceń pokontrolnych
Inicjowanie i bezpośredni udział w tworzeniu procedur, wewnętrznych regulacji, decyzji i zarządzeń związanych z prawidłowym przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym gospodarki odpadami
Bezpośredni nadzór nad wyznaczonymi pracownikami Zakładów Spółki, skierowanymi do dodatkowych zadań z zakresu odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym gospodarowania odpadami na terenie zakładów Spółki
Funkcjonalny nadzór nad właściwym przestrzeganiem przez zakłady Spółki klasyfikowania i segregowania odpadów, w tym w szczególności odpadów niebezpiecznych
Funkcjonalny nadzór nad bieżącym zamawianiem odbiorów odpadów w celu zminimalizowania ich stanu na terenie Zakładów i Centrali Spółki
Nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem odpadów
Obligatoryjne opiniowanie wszystkich zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie zgodności z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, w tym: Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz Ustawy Prawo wodne
Monitorowanie pracy urządzeń grzewczych w zakładach Spółki o szczególnie negatywnym oddziaływaniu na środowisko, w tym w szczególności kotłowni węglowych w zakresie wydzielania lotnych związków organicznych (LZO) i związanych z tym przekroczeń normatywnych, skutkujących ponoszeniem wysokich opłat środowiskowych przez Spółkę
Wnioskowanie w ramach planu inwestycyjnego i planu remontowego o modernizację lub wymianę urządzeń
Sporządzanie okresowych informacji statystycznych i sprawozdawczych do właściwych urzędów z zakresu ochrony środowiska
prowadzenie procesu pozyskiwania finansowania zewnętrznego, w tym finansowania ze środków unijnych, a w szczególności przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz korespondencji,
realizacja umów oraz porozumień dotyczących finansowania, w tym m.in. umów o dofinansowanie ze środków unijnych, umów kredytowych, umów zabezpieczeń,
udział w monitorowaniu przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
pozyskiwanie i realizacja innych umów związanych z pozyskiwaniem finansowania,
współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w Spółce,
wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem biura i realizacją projektów